Ja omdat het gisteren echt negatief was. Ik heb geen vroege testen. Maar volgens mij kan ik met de normale testen wel vanaf morgen testen. Als het goed is, is mijn nod dinsdag. Had een late eisprong door de griep.. Vanmorgen wel m'n ontbijt kunnen nemen maar nu weer zo misselijk. Al heb ik ook lichte hoofdpijn en dat heb ik altijd voor mijn menstruatie
1dpo gevoelige tepels, vanmorgen flink hoofdpijn wat later op de ochtend weer wegtrok. 2dpo helemaal niets. Gevoelige tepels zijn weggetrokken. 3dpo (gisteren) hoofdpijn, zware volle borsten en weer gevoelige tepels. 4dpo suuuuuper moe! Kan de hele dag wel slapen. 5dpo Ik heb het sinds gisteren echt mega koud, ik krijg het gewoon niet warm ondanks meerdere laagjes en de verwarming op 21. Vanmiddag een vlaag misselijkheid en een opvlieger gehad. Nu wat krampjes in mijn onderbuik en sluimerende hoofdpijn. 6dpo Sinds 2 nachten hele vreemde en levendige dromen. Vandaag veel energie en gevoel de wereld aan te kunnen. Rechterborst raakt voller, linker minimaal. Wat natte afscheiding, wittig en geurloos. Gevoel dat het niet raak is, nergens op gebaseerd overigens. 7dpo Borsten nu allebei voller, beha uitdoen is niet zo fijn. Beetje vage, sluimerende last van de onderrug en de hele dag al bijzonder gepikeerd. Afscheiding blijft onveranderd. Nog steeds gevoel dat het niet raak is; zelfbescherming? De vollere borsten zegt overigens niets voor mij, dat heb ik ook voor iedere menstruatie. 8dpo begin van de middag wat felle steken gehad in de onderbuik, lag echt even dubbel! Net bij afvegen paar druppels rood; innesteling?! verder een beetje last van duizeligheid en wat weeïg gevoel. 11dpo ga ik testen. 9dpo zwaar gevoel achter schaambot. Borsten lijken wederom voller te raken. Tegen beter weten in een dipstick gedaan, maar dan toch geheel tegen de verwachting in... Tuurstreep?!! Morgenochtend de Predictor early gebruiken. Mijngod wat is dit spannend. 10dpo pijnlijke en zware borsten. Testen duidelijk opgelopen, ja ik geloof het wel. Ik ben zwanger! 13dpo nog eentje dan warme, pijnlijke borsten, krampjes in mijn baarmoeder, lage rugpijn en opvliegers. Een bijna knal test (de Express)! Alle lieve dames, ik hoop dat jullie ook allemaal heel erg snel groen zullen zijn ❤️
1dpo: menstruatie kramp, geïrriteerd, beetje last van de borsten 2dpo: menstruatie kramp vooral links, geïrriteerd, beetje last van de borsten, vermoeid, 3dpo: menstruatie kramp, beetje last van de borsten 4dpo: nog steeds wat gevoelige borsten. Veel trek 5dpo: geen klachten 6dpo: flinke steken links onderin de buik. 7dpo: ik ruik meer dan normaal. In de middag wat misselijk. Tepels iets gevoelig. Soms wat menstruatie achtige krampen. Wat maagzuur 8dpo: wat misselijk. Soms ruik meer dan normaals. Borsten voelen wat anders aan. Soms steken in de borsten. Beetje emotioneel. 9dpo: ik ruik meer dan normaal. Misselijk. Borsten voelen anders aan, wat gevoelig. Vaak steken in de borsten. Veel maagzuur. 10dpo: nog steeds bijna de hele ochtend misselijk. Vermoeid. Lichte hoofdpijn. Felle steken in borsten. Steken achter schaambot.
@Willowl Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Wat geweldig! Jouw lijst leek ook zo op mijn lijst! Niet dat dat meteen wat wil zeggen natuurlijk, maar ik had goede hoop @manootje Jeetje, jij houdt het ook spannend met je lijst! Wanneer ga je testen?
Ik had deze vanochtend. Morgen of overmorgen nog 1 testhe en daarna stop ik maar met testen. Zo spannend de komende weken.... @manootje spannend zeg! Succes morgen!!
@Willowl fotooooo!!!!!! @manootje wat spannend zeg!!! Hier nu 2 dpo dus nog niks zinnigs te merken wat ergens op kan wijzen. Mijn lijstje volgt als ik wat langer op t wachtbankje zit
Hallo! Ik kan ook eindelijk meeschrijven 1 DPO: Rommelende darmen, klein beetje menstruatiegevoel 2 DPO: Vlagen van misselijkheid, gevoelige zware borsten en tepels, af en toe wat steekjes onderin mijn buik/vagina.
Haha dankje! Je had gelijk. Ik vind die steekjes ook wel heel anders voelen dan een gewoon 'zwaar' menstruatiegevoel.
Hieronder de foto, hij is wel heel licht hoor! Betwijfel of je op de foto nog wat ziet, in het echt is hij roze en gelijk na het doorlopen van de test zichtbaar.
1DPO pijn in onderrug 2DPO pijn in onderrug 3DPO misselijk smorgens, pijn in onderrug, smiddags een heel klein beetje oud bloedverlies, s avonds meerdere felle steken onderin mijn buik en moe. 4DPO pijn in onderrug, nogsteeds moe.. (niet weten hoe je moet liggen, veel wakker en niet uitgerust wakker worden..) smiddags en savonds felle korte steken onderin bijn buik. 5DPO moe, beetje last nog van onderrug en darmen zijn onrustig. Koude handen en koude voeten. @Willowl @Zebraman en @jk84 gefeliciteeeerd!
Dat is heel fijn! Mijn zusje zei net namelijk 'moet dat vage streepje iets voorstellen...?' Jij heel veel succes met nog even afwachten!