Dat dacht ik de vorige ronde ook, maar toen was de test ook Omo wit op 11-12 DPO.. Ik hoop natuurlijk heel erg dat het nu wel goed zit, maar ik sta er wel nuchterder in dan vorige keer. Vooral omdat ik geen last van mijn borsten heb, terwijl dat wel een heel duidelijk symptoom is geloof ik wat ik hier allemaal lees. (Gelukkig) ook niet misselijk, maar de innestelingsdag (gemiddeld 9 DPO) is ook pas 3 februari. (Ik zit nu op 6dpo).. Ik ben nog steeds wel hard aan het duimen hoor..
1dpo: menstruatie kramp, geïrriteerd, beetje last van de borsten 2dpo: menstruatie kramp vooral links, geïrriteerd, beetje last van de borsten, vermoeid, 3dpo: menstruatie kramp, beetje last van de borsten 4dpo: nog steeds wat gevoelige borsten. Veel trek 5dpo: geen klachten 6dpo: flinke steken links onderin de buik. 7dpo: ik ruik meer dan normaal. In de middag wat misselijk. Tepels iets gevoelig. Soms wat menstruatie achtige krampen. Wat maagzuur 8dpo: wat misselijk. Soms ruik meer dan normaals. Borsten voelen wat anders aan. Soms steken in de borsten. Beetje emotioneel. 9dpo: ik ruik meer dan normaal. Misselijk. Borsten voelen anders aan, wat gevoelig. 10dpo: veel misselijk. Alles ruikt sterker. Steken in de borsten, en bij schaambot. Wat menstruatie krampen. Meer vermoeid dan normaal. In de avond steeds meer het idee dat m'n hartslag sneller gaat. Hele avond beetje menstruatie achtige krampen. 11dpo: helaas test weer negatief.. Vanochtend weer misselijk en maagzuur. Deze klachten ook nog niet eerder zo ervaren, zonder positieve test..
Ik kon rond vijf dagen voor NOD merken dat ik echt al trillende handen had. Het leek net of ik slecht had gegeten. Mijn borsten waren zwaar en gespannen. Voor de rest nergens last van maar op de een of andere manier voelde ik dit gewoon aan.
Ja vind het zó gek. Na 2,5 jaar nog niet zo gevoeld voor dat ik ongesteld werd. Maar misschien is mijn lijf dan toch nog in de war van de ma. Al had ik vorige maand ook deze klachten niet. Heb bij andere zwangerschappen niet eerder getest voor nod. Maar als je al zoveel klachten heb, had ik toch wel licht streepje gehad denk..
1 DPO: Rommelende darmen, klein beetje menstruatiegevoel 2 DPO: Vlagen van misselijkheid, gevoelige zware borsten en tepels, af en toe wat steekjes onderin mijn buik/vagina. 3 DPO: Nog steeds gevoelige borsten met goed zichtbare aders en meer bultjes op de tepelhof. Steekjes onderin mijn buik. Vaak plassen. Moe.
Gefeliciteerd aan de zwangeren Hier weinig klachten tot nu toe... Zat te twijfelen om mee te schrijven maar ga het toch doen!
1dpo: nergens last van, alleen veel dikke witte afscheiding 2dpo: nergens last van, afscheiding 3dpo: nog steeds veel dikke witte afscheiding, verder niets 4dpo: totaal geen symptomen, heel vreemd want normaal doen mijn borsten al pijn vanaf ovulatie, veel afscheiding 5dpo: niets! Afscheiding wordt iets dunner 6dpo: borsten gaan begin middag gevoelig worden, ook wat “krampen” in mijn buik die blijven aanhouden 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
1DPO pijn in onderrug 2DPO pijn in onderrug 3DPO misselijk smorgens, pijn in onderrug, smiddags een heel klein beetje oud bloedverlies, s avonds meerdere felle steken onderin mijn buik en moe. 4DPO pijn in onderrug, nogsteeds moe.. (niet weten hoe je moet liggen, veel wakker en niet uitgerust wakker worden..) smiddags en savonds felle korte steken onderin bijn buik. 5DPO moe, beetje last nog van onderrug en darmen zijn onrustig. Koude handen en koude voeten. 6DPO moe, koud koud koudddd! (Vooral handen en voeten) en ik houd vocht vast in mijn handen/vingers.. Voor de rest geen typische klachten haha.. 7DPO 8DPO 9DPO 10DPO 11DPO 12DPO
Ik zit nu op 4/5 dpo, en krijg weer erg last van acne dat heb ik ook altijd als ik moet menstrueren.. dus ik ga er maar vanuit dat het weer niet is gelukt deze ronde.
Hey dames! Ik schrijf ook graag mee, al heb ik niet zulke mooie lijstjes per dag, zoals jullie dat hebben. Ik zit vandaag op 9 dpo. Wat ik vooral merk is; - Een avond, en dag ijskoud gehad. - Veel rommelende darmen. - Met vlagen even misselijk (vooral na eten, valt verkeerd?) - Veel opboeren - Borsten zijn aan de zijkant gevoelig - Soort lichte spierpijn in liezen. Herkent iemand dit? Wat is jullie idee over mijn lijstje? Ik heb vroege testen in huis, maar vanochtend Omo-wit. Liefs Lotte!
1dpo: nergens last van, alleen veel dikke witte afscheiding 2dpo: nergens last van, afscheiding 3dpo: nog steeds veel dikke witte afscheiding, verder niets 4dpo: totaal geen symptomen, heel vreemd want normaal doen mijn borsten al pijn vanaf ovulatie, veel afscheiding 5dpo: niets! Afscheiding wordt iets dunner 6dpo: borsten gaan begin middag gevoelig worden, ook wat “krampen” in mijn buik die blijven aanhouden 7dpo: borsten zijn pijnlijk en voelen gespannen, menstruatiegevoel, lage rugpijn 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
1dpo: nergens last van, alleen veel dikke witte afscheiding 2dpo: nergens last van, afscheiding 3dpo: nog steeds veel dikke witte afscheiding, verder niets 4dpo: totaal geen symptomen, heel vreemd want normaal doen mijn borsten al pijn vanaf ovulatie, veel afscheiding 5dpo: niets! Afscheiding wordt iets dunner 6dpo: borsten gaan begin middag gevoelig worden, ook wat “krampen” in mijn buik die blijven aanhouden 7dpo: borsten zijn pijnlijk en voelen gespannen, menstruatiegevoel, lage rugpijn Edit; zojuist een vlaag van misselijkheid 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
1dpo: menstruatie kramp, geïrriteerd, beetje last van de borsten 2dpo: menstruatie kramp vooral links, geïrriteerd, beetje last van de borsten, vermoeid, 3dpo: menstruatie kramp, beetje last van de borsten 4dpo: nog steeds wat gevoelige borsten. Veel trek 5dpo: geen klachten 6dpo: flinke steken links onderin de buik. 7dpo: ik ruik meer dan normaal. In de middag wat misselijk. Tepels iets gevoelig. Soms wat menstruatie achtige krampen. Wat maagzuur 8dpo: wat misselijk. Soms ruik meer dan normaals. Borsten voelen wat anders aan. Soms steken in de borsten. Beetje emotioneel. 9dpo: ik ruik meer dan normaal. Misselijk. Borsten voelen anders aan, wat gevoelig. 10dpo: veel misselijk. Alles ruikt sterker. Steken in de borsten, en bij schaambot. Wat menstruatie krampen. Meer vermoeid dan normaal. In de avond steeds meer het idee dat m'n hartslag sneller gaat 11dpo: weer misselijk wakker geworden. Mijn huid is beetje onrustig. Maagzuur. Steken in borsten en beetje menstruatie krampen. Tepels zijn gevoelig. Steeds iets meer slijm verlies. De hele dag heb ik het koud. Negatieve test. 12dpo: misselijk en geen trek in ontbijt. Lichte hoofdpijn. Af en toe wat steken in borsten. Menstruatie achtige krampen.
Ik vind de jouwe toch eigenlijk wel hoopvol klinken! Ben benieuwd of je niet gewoon te vroeg hebt getest
Hoop het! Ga in ieder geval niet meer testen voor maandag.. Tot nu toe waren de testen witter dan wit