Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Ik denk dat gister me ei is gesprongen. Dan is vandaag toch 1DPO? Of bereken ik het nu verkeerd? EDIT: ik zie dat ik me berichtje van gister van volledig heb gekopieerd! Vandaar denk ik de verwarring. Gister eisprong en vandaag 1dpo.
     
    Suuster vindt dit leuk.
  2. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Zo scherp op maandag ;)
     
    Smienaatje vindt dit leuk.
  3. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    1dpo steken en krampjes in mijn liezen - krampen in de zijkant onderrug, zo'n beetje de hele dag - licht gevoelige borsten - slecht geslapen - witte afscheiding (niet veel) -

    2dpo steekjes in liezen en achter schaambot - witte afscheiding (niet veel) - licht gevoelige borsten - savonds erg moe, kon mijn werk bijna niet volhouden

    3dpo steekjes achter schaambot en in liezen - licht gevoelige borsten - witte afscheiding( niet veel)
     
  4. Riverr

    Riverr Fanatiek lid

    27 aug 2012
    2.011
    157
    63
    Ik ben in december gestopt met cerazette, dit is de 3e cyclus, voor pil gebruik had ik keurige cyclussen, sinds stoppen met de pil is dat anders. Ze duren nu ongeveer 35 dagen. Met een LF van 11.

    1 t/m 6 DPO : zere borsten aan zijkant vanaf ovulatie

    7 DPO : het grootste deel van de dag een raar soort menstruatiekramp gehad

    8 DPO : helemaal nergens last van

    9 DPO : vanaf ongeveer 16u behoorlijke spierpijnachtige pijn in onderrug en heupen. Straalde helemaal door naar mijn bovenbenen tot aan mijn knieen?
    Wat meer afscheiding.

    10 DPO : das vandaag, gister vroeg gaan slapen vanwege die benen en wakker geworden zonder die vervelende spierpijn achtige pijn. Wel met heel in de verte een soort hoofdpijn. Behoorlijk wat afscheiding. Verder eigenlijk nergens last van..
     
  5. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Wanneer ga je testen?
     
  6. Riverr

    Riverr Fanatiek lid

    27 aug 2012
    2.011
    157
    63
    #426 Riverr, 19 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2019
    Ik heb vanochtend getest maar negatief. De afgelopen 2 rondes na 11 dagen ongesteld, dat zou morgen moeten zijn. Maar t kan uiteraard ook zo zijn dat mn LF nu ineens wel langer is dan 11 dagen.. vanwege t nog niet zo lang geleden gestopt zijn met de pil.
    Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan ga ik afwachten tot vrijdag. Ben ik vrijdag nog steeds niet ongesteld dan testen..
    maar ik heb geen voorgevoel of iets, die pijn in mn rug en benen dat herken ik niet maar ik schuif dat ook niet af op een eventuele zwangerschap.

    Mijn test had overigens wel een heel vaag lijntje, moet heel erg je best doen om m te zien en ik denk dat t eerder een indroger is.. we wachten t af..
     
  7. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    1dpo: winderigheid, krampjes en gespannen gevoel rond baarmoederstreek, licht misselijk / snel vol gevoel, kleine puistjes gezicht, witte afscheiding

    2dpo: hoofdpijn, beetje depri gevoel/slechte stemming, krampjes en gespannen gevoel rond baarmoederstreek, licht misselijk / snel vol gevoel, kleine puistjes gezicht

    3dpo: licht hoofdpijn, krampjes en gespannen gevoel voor eileider/bm, meer eetlust, lage rugpijn, af en toe hartkloppingen, weinig afscheiding

    4dpo: licht misselijk, weinig afscheiding, vermoeid (slecht geslapen), af en toe hartkloppingen, verschrikkelijk last van krampen in darm/baarmoeder regio in de avond, stoelgang ontregeld, onrustige benen.

    5dpo: licht misselijk, meer eetlust (maar niet veel tegelijk kunnen eten), vermoeid, af en toe hartkloppingen, kleine puistjes gezicht, weinig afscheiding, weer krampjes in darm/bm regio in de avond, opgezette en pijnlijke buik, droge ogen

    6dpo: licht misselijk 's ochtends, meer eetlust, vermoeid, beetje afscheiding, weer vreselijk last van krampen in darm/bm regio in de ochtend, stoelgang ontregeld, droge ogen
     
  8. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Day of Ovulation: voel me de hele dag wel goed. Ik ben er van overtuigd dat vandaag mijn ei springt. Verder in de avond tijdens het koken zeker een half uur licht misselijk.
    1DPO: slaperig, maar ik heb dan ook te kort geslapen vandaag. Vlagen van misselijkheid. Steken in rechter lies en ook beetje buikkrampen onder in me buik. Vanmorgen ook beetje last gehad van verstopte darmen. Einde van de ochtend was dit wel alweer over.
    2DPO: de hele dag menstruatieachtige buikkrampen. Af en toe ook nog steeds die steken in me rechter lies. Het is heel gek, maar het is geen plek die ik kan aanwijzen; zo van: hier zit de pijn. Verder af en toe jeukende tepels en eigenlijk sinds gister al ijskoude tenen die maar niet willen opwarmen. Ook redelijk wat afscheiding. Ik ben bang dat ik allemaal dingen voel en denk te voelen die er helemaal niet zijn. Maar ja, daar kan ik helaas niets aan doen. Dat zit allemaal tussen me oren.
    3DPO:
    4DPO:
    5DPO:
    6DPO:
    7DPO:
    8DPO:
    9DPO:
    10DPO:
    testdag
     
  9. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    1dpo: steken in liezen en onderbuik
    Beetje misselijk en hoofdpijn

    2dpo: gevoelige onderbuik, misselijk, hoofdpijn. Verder ook aankomend verkouden gevoel; licht in m’n hoofd en keelpijn, doorzichtige afscheiding, gevoelige tepels, rommelende darmen en vaak naar de wc, heeeeele dag koud!!

    3dpo: WARM VANNACHT! slecht geslapen, steken in onderbuik, gevoelige borsten.. opgestaan met keelpijn, verstopte neus en hoofdpijn..
    Dit wordt duidelijk een pyjama-ik-doe-niks-vandaag-dag! Erg koud, snel moe, hoofdpijn en keelpijn.
    Zeurende pijn in onderbuik/zijkanten blijft

    4dpo: nog steeds zeurende pijn in onderbuik, keelpijn en gevoelige borsten

    5dpo: doorzichtige afscheiding, steken onderbuik en liezen, zere borsten.. ik voel ze hobbelen als ik loop :confused:

    6dpo: hetzelfde als gisteren..
     
  10. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Day of Ovulation: voel me de hele dag wel goed. Ik ben er van overtuigd dat vandaag mijn ei springt. Verder in de avond tijdens het koken zeker een half uur licht misselijk.
    1DPO: slaperig, maar ik heb dan ook te kort geslapen vandaag. Vlagen van misselijkheid. Steken in rechter lies en ook beetje buikkrampen onder in me buik. Vanmorgen ook beetje last gehad van verstopte darmen. Einde van de ochtend was dit wel alweer over.
    2DPO: de hele dag menstruatieachtige buikkrampen. Af en toe ook nog steeds die steken in me rechter lies. Het is heel gek, maar het is geen plek die ik kan aanwijzen; zo van: hier zit de pijn. Verder af en toe jeukende tepels en eigenlijk sinds gister al ijskoude tenen die maar niet willen opwarmen. Ook redelijk wat afscheiding. Ik ben bang dat ik allemaal dingen voel en denk te voelen die er helemaal niet zijn. Maar ja, daar kan ik helaas niets aan doen. Dat zit allemaal tussen me oren. EDIT: Later op de avond last van hoofdpijn.
    3DPO:
    4DPO:
    5DPO:
    6DPO:
    7DPO:
    8DPO:
    9DPO:
    10DPO:
    testdag
     
  11. Juf321

    Juf321 Actief lid

    3 feb 2019
    171
    87
    28
    Vrouw
    Leuk idee dit!!
    Ik doe ook mee. Ik zal straks 1 dpo zijn dus dan schrijf ik wat op!
     
    all4love vindt dit leuk.
  12. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Day of Ovulation: voel me de hele dag wel goed. Ik ben er van overtuigd dat vandaag mijn ei springt. Verder in de avond tijdens het koken zeker een half uur licht misselijk.
    1DPO: slaperig, maar ik heb dan ook te kort geslapen vandaag. Vlagen van misselijkheid. Steken in rechter lies en ook beetje buikkrampen onder in me buik. Vanmorgen ook beetje last gehad van verstopte darmen. Einde van de ochtend was dit wel alweer over.
    2DPO: de hele dag menstruatieachtige buikkrampen. Af en toe ook nog steeds die steken in me rechter lies. Het is heel gek, maar het is geen plek die ik kan aanwijzen; zo van: hier zit de pijn. Verder af en toe jeukende tepels en eigenlijk sinds gister al ijskoude tenen die maar niet willen opwarmen. Ook redelijk wat afscheiding. Ik ben bang dat ik allemaal dingen voel en denk te voelen die er helemaal niet zijn. Maar ja, daar kan ik helaas niets aan doen. Dat zit allemaal tussen me oren. EDIT: Later op de avond last van hoofdpijn.
    3DPO: wakker geworden met een onwijs rommelende/draaiende buik en winderigheid.
    4DPO:
    5DPO:
    6DPO:
    7DPO:
    8DPO:
    9DPO:
    10DPO:
    testdag
     
  13. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    1dpo steken en krampjes in mijn liezen - krampen in de zijkant onderrug, zo'n beetje de hele dag - licht gevoelige borsten - slecht geslapen - witte afscheiding (niet veel) -

    2dpo steekjes in liezen en achter schaambot - witte afscheiding (niet veel) - licht gevoelige borsten - savonds opvliegers en erg moe, kon mijn werk bijna niet volhouden

    3dpo steekjes achter schaambot en in liezen - licht gevoelige borsten - witte afscheiding( niet veel)

    4dpo steekjes in liezen - licht gevoelige borsten - veel waterige afscheiding - s'morgens erge trek
     
  14. Jurielle

    Jurielle Actief lid

    11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    DPO 1 t/m 4: geen, nada, niks, noppes, voel me pico bello
     
  15. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    1dpo: steken in liezen en onderbuik
    Beetje misselijk en hoofdpijn

    2dpo: gevoelige onderbuik, misselijk, hoofdpijn. Verder ook aankomend verkouden gevoel; licht in m’n hoofd en keelpijn, doorzichtige afscheiding, gevoelige tepels, rommelende darmen en vaak naar de wc, heeeeele dag koud!!

    3dpo: WARM VANNACHT! slecht geslapen, steken in onderbuik, gevoelige borsten.. opgestaan met keelpijn, verstopte neus en hoofdpijn..
    Dit wordt duidelijk een pyjama-ik-doe-niks-vandaag-dag! Erg koud, snel moe, hoofdpijn en keelpijn.
    Zeurende pijn in onderbuik/zijkanten blijft

    4dpo: nog steeds zeurende pijn in onderbuik, keelpijn en gevoelige borsten

    5dpo: doorzichtige afscheiding, steken onderbuik en liezen, zere borsten.. ik voel ze hobbelen als ik loop :confused:

    6dpo: hetzelfde als gisteren..

    7dpo: vanochtend om 5.15 wakker en niet terug in slaap komen.. gejaagd/gehaast gevoel.
    Verder vandaag nog steeds keelpijn en zere borsten. Meer afscheiding en raar gevoel in onderbuik.
    Maar ook sterk het gevoel van: dit voel ik altijd dus op naar de volgende ronde
     
  16. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    #436 all4love, 20 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2019
    1dpo steken en krampjes in mijn liezen - krampen in de zijkant onderrug, zo'n beetje de hele dag - licht gevoelige borsten - slecht geslapen - witte afscheiding (niet veel) -

    2dpo steekjes in liezen en achter schaambot - witte afscheiding (niet veel) - licht gevoelige borsten - savonds opvliegers en erg moe, kon mijn werk bijna niet volhouden

    3dpo steekjes achter schaambot en in liezen - licht gevoelige borsten - witte afscheiding( niet veel)

    4dpo steekjes in liezen - licht gevoelige borsten - veel waterige afscheiding - s'morgens erge trek - koud - m'n avondeten komt er bijna weer uit en plots diarree, ik word toch niet ziek?:|
     
  17. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    1dpo: winderigheid, krampjes en gespannen gevoel rond baarmoederstreek, licht misselijk / snel vol gevoel, kleine puistjes gezicht, witte afscheiding

    2dpo: hoofdpijn, beetje depri gevoel/slechte stemming, krampjes en gespannen gevoel rond baarmoederstreek, licht misselijk / snel vol gevoel, kleine puistjes gezicht

    3dpo: licht hoofdpijn, krampjes en gespannen gevoel voor eileider/bm, meer eetlust, lage rugpijn, af en toe hartkloppingen, weinig afscheiding

    4dpo: licht misselijk, weinig afscheiding, vermoeid (slecht geslapen), af en toe hartkloppingen, verschrikkelijk last van krampen in darm/baarmoeder regio in de avond, stoelgang ontregeld, onrustige benen.

    5dpo: licht misselijk, meer eetlust (maar niet veel tegelijk kunnen eten), vermoeid, af en toe hartkloppingen, kleine puistjes gezicht, weinig afscheiding, weer krampjes in darm/bm regio in de avond, opgezette en pijnlijke buik, droge ogen

    6dpo: licht misselijk 's ochtends, meer eetlust, vermoeid, beetje afscheiding, weer vreselijk last van krampen in darm/bm regio in de ochtend, stoelgang ontregeld, droge ogen

    7dpo: weer licht misselijk 's ochtends, meer eetlust, beetje wit-waterige afscheiding, wederom vreselijke darmkramen 's ochtends en 's middags, droge ogen

    En vreselijk moeite om nog veel langer te wachten tot ik ein-de-lijk mag testen! :oops:
     
    Suuster vindt dit leuk.
  18. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Morgen weer 1dpo!!:D:D:D
     
    all4love vindt dit leuk.
  19. Chantal1301

    Chantal1301 Actief lid

    23 jan 2019
    207
    76
    28
    Vrouw
    Misschien een domme vraag maar misschien komt het bekend voor hier 4 dpo en af en toe scherpe steekjes in schaamstreek (schaamlippen) en bij persen echt op baarmoeder hoogte beetje pijnlijk misschien kent iemand het beetje zelfde gevoel als je ongesteld ben en je perst
     
  20. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    #440 Smienaatje, 21 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2019
    Day of Ovulation: voel me de hele dag wel goed. Ik ben er van overtuigd dat vandaag mijn ei springt. Verder in de avond tijdens het koken zeker een half uur licht misselijk.
    1DPO: slaperig, maar ik heb dan ook te kort geslapen vandaag. Vlagen van misselijkheid. Steken in rechter lies en ook beetje buikkrampen onder in me buik. Vanmorgen ook beetje last gehad van verstopte darmen. Einde van de ochtend was dit wel alweer over.
    2DPO: de hele dag menstruatieachtige buikkrampen. Af en toe ook nog steeds die steken in me rechter lies. Het is heel gek, maar het is geen plek die ik kan aanwijzen; zo van: hier zit de pijn. Verder af en toe jeukende tepels en eigenlijk sinds gister al ijskoude tenen die maar niet willen opwarmen. Ook redelijk wat afscheiding. Ik ben bang dat ik allemaal dingen voel en denk te voelen die er helemaal niet zijn. Maar ja, daar kan ik helaas niets aan doen. Dat zit allemaal tussen me oren. EDIT: Later op de avond last van hoofdpijn.
    3DPO: wakker geworden met een onwijs rommelende/draaiende buik en winderigheid. Dit ging later op de dag over. Weeïg gevoel in me onderbuik en de steken in me rechterlies blijven aanhouden. Later in de avond had ik de hik die maar niet over ging? Verder een natte vagina, maar niet veel afscheiding in me onderbroek. En winderigheid. EDIT: ik heb zeker meer dan een halve dag last gehad van pijn aan de rechterkant van mijn onderrug, ongeveer ter hoogte van de liessteken die ik heb.
    4DPO: wakker geworden met de hik(?) en had het gedurende de nacht en ochtend erg warm! Nog steeds steken in rechterlies, wat menstruatieachtige krampen en winderigheid. Verder moe en slapjes wakker geworden. Maar nu heb ik deze week best wel een zware werkweek, dus het kan ook allemaal daar aan liggen. Nog steeds van de rechterkant van mijn onderrug. Dit loopt van mijn lies door naar mijn rug.
    5DPO:
    6DPO:
    7DPO:
    8DPO:
    9DPO:
    10DPO:
    testdag
     

Deel Deze Pagina