10 DPO en heel veel last van puistjes, heb ik normaal ook als ik moet menstrueren. Dus ik heb er echt geen goed gevoel over.. Krampjes zijn verdwenen !
Met clomid kunnen je eitjes nog weleens groter groeien tot 25cm... Volgens mij springt je ei binnen 36u na het zetten van de ovitrelle, temp je toevallig ook erbij? Aan de hand van een tempverhoging zou je je eisprong vast kunnen stellen.
Ze vertelde mij zelfs dat het nog verder door kan groeien, maar dat ze met ovitrelle dus de eisprong in gang willen zetten. Ik temp inderdaad ernaast, maar zorgt hcg er dan nu niet voor dat deze sowieso omhoog schiet?
Ik had gisteren 3 pakken testen bij de action gehaald dus gister al gelijk eentje gedaan maar action is echt flut tegenover predictor hoor.... Weet ook niet of ik nog wel doortest, bang dat het me onzeker gaat maken
Ja, predictor was bij mij ook zo veel duidelijker! De action testen werden echt veel minder snel donker vergeleken met andere testen (ik heb 4 verschillende gedaan ). Ik vond de predictor echt heel fijn, alleen jammer dat ie zo duur is he!
Jaaaa het liefst zou ik gewoon elke dag een predictor doen maar dat wordt dan een te dure hobby hahaha. Etos liep ook wel goed en zichtbaar op maar die ligt niet in de buurt hier dus kan geen nieuwe halen. Maarja, misschien doe ik wel alleen nog een predictor op nod (zondag) en dan volgende week een clearblue digital en dan is het mooi geweest haha
1dpo: nergens last van, alleen veel dikke witte afscheiding 2dpo: nergens last van, afscheiding 3dpo: nog steeds veel dikke witte afscheiding, verder niets 4dpo: totaal geen symptomen, heel vreemd want normaal doen mijn borsten al pijn vanaf ovulatie, veel afscheiding 5dpo: niets! Afscheiding wordt iets dunner 6dpo: borsten gaan begin middag gevoelig worden, ook wat “krampen” in mijn buik die blijven aanhouden 7dpo: borsten zijn pijnlijk en voelen gespannen, menstruatiegevoel, lage rugpijn Edit; zojuist een vlaag van misselijkheid 8dpo: wakker geworden met hoofdpijn, borsten flink gespannen, menstruatiepijn 9dpo: wakker geworden met brandende borsten, steekjes in bm, nat gevoel vanonder sinds gisteravond Edit; na 2 onduidelijke Etos testen een licht positieve predictor! 10dpo: misselijk bij opstaan, pijnlijke en opgeblazen borsten, steekjes in bm en een oploop getest met de Etos test 11dpo: misselijk, misselijk en misselijk! Borsten voelen beurs en voel me soms licht in mijn hoofd. Weer een lichte oploop op de Etos test!! Edit; een prachtige predictor express!! Ik ben zwanger!!! View attachment 641216 12dpo: misselijk bij wakker worden, moe!!!, pijnlijke borsten en weer prachtig opgelopen testen! Ik ga stoppen met de lijst bijhouden en op groen hoor
Gisteren 36,3, vanmorgen 36,9. Heb echt ook even dubbel gezeten gisteren, dat ik dacht, dit is vast m'n eisprong. Daarna geen pijntjes meer gehad. Dus dat mijn temp vanmorgen hoog was hoopte ik op een eisprong te mogen schuiven. Maar omdat dit de eerste keer ovitrelle is durf ik het nog niet te hopen.
Dag van eisprong zere tepels en zere eierstokken 1DPO gevoelige eierstokken, pijnlijke tepels 2DPO gevoelige tepels, af en toe steekjes onderbuik 3DPO gevoelige onderbuik, gek gedroomd/onrustig geslapen, gevoelige tepels, warm, 4DPO gek gedroomd, zere onderrug, raar gevoel op de maag, lievelingsparfum ruikt ineens niet lekker 5DPO raar gedroomd, zere onderrug, af en toe steekjes/trekkend gevoel onderbuik 6DPO wakker met honger! Steekjes onderin met name rond linker eierstok. Onderrug voelt ‘moe’, ik wil het liefst zitten want staan en lopen kosten veel energie. Vreemde smaak in mond. Hele dag honger. Bijna positieve ovulatietest. ‘S avonds even kramperig/drukkend gevoel baarmoeder? 7DPO wakker met trek, tepels weer beetje gevoelig? Nog steeds steekjes/gevoelig rond eierstokken, met name links. Ijskoude handen, lijf wel warm! Buik voelt opgeblazen. Vieze smaak in mond. 's avonds weer zere onderrug en veegje oranje-roze afscheiding 8DPO opgestaan met kramperig/drukkend gevoel in onderbuik alsof je ongesteldheid er bijna aan komt en hoofdpijn, zere onderrug, moe. Geen positief gevoel over deze ronde.. rood/oranje afscheiding 9DPO wakker met drukkend gevoel in hoofd en krampjes onderbuik. Moe. Af en toe een duizeling. Paar flinke misselijke vlagen na ontbijt . Rommelende maag maar geen zin in eten. Veel plassen. Heb het ijskoud dan ineens weer gloeiend gezicht. Steken rond linker eierstok weer terug. Begin me toch af te vragen of het wel iets zegt
Ooh wauw! Dat zou zo mooi zijn! Inseminatie advies gisteren gekregen voor vandaag en vanavond. Maar dat is dan nu te laat. Dan nu maar hopen dat de inseminatie van zondag nu nog z'n werk doet. Duim duim..
Ik heb geprobeerd te turen, maar ik zie niets.. Heb hem even in negatief gezet voor je.. Maar dan zie ik het ook niet