Ik had idd al vanaf ei dikke witte afscheiding en met afvegen kwam er weleens een sliert geel mee... ben reuze benieuwd of het bij jou ook een symptomen zal zijn!!! Mijn duimen draaien in elk geval!
Ik zag net je kruidvat test en ik zie daar toch echt een streepje hopelijk krijg je straks een knaltest in handen. Lees wel vaker dat de sensitest wat licht blijven
Dag van eisprong zere tepels en zere eierstokken 1DPO gevoelige eierstokken, pijnlijke tepels 2DPO gevoelige tepels, af en toe steekjes onderbuik 3DPO gevoelige onderbuik, gek gedroomd/onrustig geslapen, gevoelige tepels, warm, 4DPO gek gedroomd, zere onderrug, raar gevoel op de maag, lievelingsparfum ruikt ineens niet lekker 5DPO raar gedroomd, zere onderrug, af en toe steekjes/trekkend gevoel onderbuik 6DPO wakker met honger! Steekjes onderin met name rond linker eierstok. Onderrug voelt ‘moe’, ik wil het liefst zitten want staan en lopen kosten veel energie. Vreemde smaak in mond. Hele dag honger. Bijna positieve ovulatietest. ‘S avonds even kramperig/drukkend gevoel baarmoeder? 7DPO wakker met trek, tepels weer beetje gevoelig? Nog steeds steekjes/gevoelig rond eierstokken, met name links. Ijskoude handen, lijf wel warm! Buik voelt opgeblazen. Vieze smaak in mond. 's avonds weer zere onderrug en veegje oranje-roze afscheiding 8DPO opgestaan met kramperig/drukkend gevoel in onderbuik alsof je ongesteldheid er bijna aan komt en hoofdpijn, zere onderrug, moe. Geen positief gevoel over deze ronde.. rood/oranje afscheiding 9DPO wakker met drukkend gevoel in hoofd en krampjes onderbuik. Moe. Af en toe een duizeling. Paar flinke misselijke vlagen na ontbijt . Rommelende maag maar geen zin in eten. Veel plassen. Heb het ijskoud dan ineens weer gloeiend gezicht. Steken rond linker eierstok weer terug. Begin me toch af te vragen of het wel iets zegt. 's avonds tuurtest Sensitest dipstick. 10DPO wakker met hoofdpijn, moe, zere onderrug, krampjes onderbuik. 's morgens tuurtest sensitest dipstick. 11DPO wakker met hoofdpijn, doodop, misselijk!!!!! Warm. Voel me bleh/grieperig
Ik sta in een gamehal nu, zweet me kapot. Borsten doen echt zeer aan de zijkanten? Ik denk steeds: ja het is zo, ja het is zo. Haha....
Jaaaa de zijkanten!!! Herken je het van je eerste zwangerschap? Ik voelde het op 8dpo gewoon aan mijn buik, alsof er iets “strak” zat ofzo, lastig uit te leggen. Maar herkende het gevoel en wist het gewoon dat er iets aan de gang was..
Ik was er toen helemaal niet zo mee bezig! Dus ik heb er toen ook niet zo op gelet! We zullen het wel zien. Ik ben “pas” 5DPO/6DPO. Ovulatietest was vorige week zaterdag positief, ik denk zelf maandag gesprongen, omdat dinsdag bij de follikelmeting ze zei dat het eitje gesprongen was... maar dit kan ook zondag zijn. Dus hou ik het meer bij 5DPO, maar kan ook nog net 6DPO zijn... super spannend. Op hoeveel DPO testte jij?
Oh en het dikkige slijm is ook steeds nat.. ik draag ook maar inlegkruisjes. Daarop zie ik dat het ook steeds nat is. Ieuw haha.
DPO 1: heel veel kramp DPO 2: af en toe steken en later op de dag erg veel witte afscheiding. DPO 3: ontzettend veel afscheiding(gevoel van lekken of ik net ongesteld ga worden), avond borsten opgezet(dit heb ik dus altijd ook tijdens de pil voordat ik ongesteld ga worden ). Erg moe. DPO 4: borsten opgezet, erg moe. Merk dat mijn weerstand wat lager is dus denk daardoor! Nog steeds afscheiding maar heb idee dat het minder wordt. DPO 5: moe, lichte kramp maar kan ook van de darmen zijn. Diarree. Borsten opgezwollen/steviger maar niet gevoelig. Nog steeds witte afscheiding maar wel iets minder en wat wateriger. Dus tot nu toe precies hetzelfde klachten voordat ik ongesteld ga worden.
Grappig.. ik was altijd zo gefocust op witte afscheiding als signaal van zwangerschap. Maar eenmaal zwanger was t alleen wat waterig in de eerste week en daarna heel lang niks, kurkdroog. 1 ding begrijp ik nog steeds niet. Men zegt dat je pas symptomen krijgt als het ingenetseld is. Maar zelf had ik toch echt al vanaf dag 1 na de eisprong géén zere borsten terwijl ik normaal na mijn ei áltijd zere borsten had (en dan was t ook niet raak). Mijn lijf gaf (achteraf gezien) toen dus al een signaal af dat er iets gebeurd was. Ik blijf het allemaal maar bijzonder vinden hoe dat in zijn werk gaat. Desniettemin duim ik hier vanaf de kantlijn voor jullie allen! ♡
Ik heb normaal ook van eisprong tot aan nod zere borsten en nu alleen 1/2 dagen rond de eisprong en minder erg dan normaal.. ben benieuwd!
Dag van eisprong zere tepels en zere eierstokken 1DPO gevoelige eierstokken, pijnlijke tepels 2DPO gevoelige tepels, af en toe steekjes onderbuik 3DPO gevoelige onderbuik, gek gedroomd/onrustig geslapen, gevoelige tepels, warm, 4DPO gek gedroomd, zere onderrug, raar gevoel op de maag, lievelingsparfum ruikt ineens niet lekker 5DPO raar gedroomd, zere onderrug, af en toe steekjes/trekkend gevoel onderbuik 6DPO wakker met honger! Steekjes onderin met name rond linker eierstok. Onderrug voelt ‘moe’, ik wil het liefst zitten want staan en lopen kosten veel energie. Vreemde smaak in mond. Hele dag honger. Bijna positieve ovulatietest. ‘S avonds even kramperig/drukkend gevoel baarmoeder? 7DPO wakker met trek, tepels weer beetje gevoelig? Nog steeds steekjes/gevoelig rond eierstokken, met name links. Ijskoude handen, lijf wel warm! Buik voelt opgeblazen. Vieze smaak in mond. 's avonds weer zere onderrug en veegje oranje-roze afscheiding 8DPO opgestaan met kramperig/drukkend gevoel in onderbuik alsof je ongesteldheid er bijna aan komt en hoofdpijn, zere onderrug, moe. Geen positief gevoel over deze ronde.. rood/oranje afscheiding 9DPO wakker met drukkend gevoel in hoofd en krampjes onderbuik. Moe. Af en toe een duizeling. Paar flinke misselijke vlagen na ontbijt . Rommelende maag maar geen zin in eten. Veel plassen. Heb het ijskoud dan ineens weer gloeiend gezicht. Steken rond linker eierstok weer terug. Begin me toch af te vragen of het wel iets zegt. 's avonds tuurtest Sensitest dipstick. 10DPO wakker met hoofdpijn, moe, zere onderrug, krampjes onderbuik. 's morgens tuurtest sensitest dipstick. 11DPO wakker met hoofdpijn, doodop, misselijk!!!!! Warm. Voel me bleh/grieperig 12DPO nergens last van, rusthartslag gedaald (is bij mij teken van aankomende ongi) en op de kv 2v5 gisteren nauwelijks meer wat te zien Zal over enkele dagen dus op rood mogen
Ik testte op 9dpo heeeeel licht positief en 10dpo al goed zichtbaar. Je afscheiding klinkt als de mijne trouwens! Ik ben echt reuze benieuwd!!
Bij mij deden dit keer mijn borsten ook totaal geen pijn na ei, terwijl echt elke ronde mijn borsten pijnlijk waren vanaf ei tot menstruatie!! Gek he dat je lichaam toch al seintjes geeft. Ik was even bang dat mijn progesteron te laag zou zijn aangezien ik na ei totaal geen symptomen kreeg maar uiteindelijk was het denk ik stilte voor de storm
Dpo 0:heel weinig waterig/crème afscheiding, pijnlijke borsten. Moe Dpo 1ijnlijke borsten, waterig/crème afscheiding Dpo 2:iets minder pijnlijke borsten, Crème afscheiding . Dpo 3: geen klachten dun crème afscheiding Dpo 4: geen klachten, weinig dun/crème afscheiding, moe, licht hoofdpijn Dpo 5: opgezette buik, moe, crème afscheiding. Dpo 6: weinig crème afscheiding, moe, opgezette buik Dpo 7: licht beurse onderrug, moe, opgezette buik, lichte steekjes, avond vaker en duidelijkere kleine steekjes. Innesteling? Libido+ Dpo 8: licht gevoelig bij uitplassen, steekjes/krampjes in baarmoeder, beurse onderrug, gevoel alsof begin menstruatie. begin innesteling?, weinig crème afscheiding.
Ja echt heel bijzonder. Wss is de bevruchting zelf dus al genoeg voor je lijf om anders te reageren dan normaal .