Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik had idd al vanaf ei dikke witte afscheiding en met afvegen kwam er weleens een sliert geel mee... ben reuze benieuwd of het bij jou ook een symptomen zal zijn!!! Mijn duimen draaien in elk geval!

mxm vindt dit leuk.
  2. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    Ik zag net je kruidvat test en ik zie daar toch echt een streepje hopelijk krijg je straks een knaltest in handen. Lees wel vaker dat de sensitest wat licht blijven :(

Doublemom vindt dit leuk.
  3. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Dag van eisprong zere tepels en zere eierstokken
    1DPO gevoelige eierstokken, pijnlijke tepels
    2DPO gevoelige tepels, af en toe steekjes onderbuik
    3DPO gevoelige onderbuik, gek gedroomd/onrustig geslapen, gevoelige tepels, warm,
    4DPO gek gedroomd, zere onderrug, raar gevoel op de maag, lievelingsparfum ruikt ineens niet lekker
    5DPO raar gedroomd, zere onderrug, af en toe steekjes/trekkend gevoel onderbuik
    6DPO wakker met honger! Steekjes onderin met name rond linker eierstok. Onderrug voelt ‘moe’, ik wil het liefst zitten want staan en lopen kosten veel energie. Vreemde smaak in mond. Hele dag honger. Bijna positieve ovulatietest. ‘S avonds even kramperig/drukkend gevoel baarmoeder?
    7DPO wakker met trek, tepels weer beetje gevoelig? Nog steeds steekjes/gevoelig rond eierstokken, met name links. Ijskoude handen, lijf wel warm! Buik voelt opgeblazen. Vieze smaak in mond. 's avonds weer zere onderrug en veegje oranje-roze afscheiding
    8DPO opgestaan met kramperig/drukkend gevoel in onderbuik alsof je ongesteldheid er bijna aan komt en hoofdpijn, zere onderrug, moe. Geen positief gevoel over deze ronde.. rood/oranje afscheiding
    9DPO wakker met drukkend gevoel in hoofd en krampjes onderbuik. Moe. Af en toe een duizeling. Paar flinke misselijke vlagen na ontbijt . Rommelende maag maar geen zin in eten. Veel plassen. Heb het ijskoud dan ineens weer gloeiend gezicht. Steken rond linker eierstok weer terug. Begin me toch af te vragen of het wel iets zegt. 's avonds tuurtest Sensitest dipstick.
    10DPO wakker met hoofdpijn, moe, zere onderrug, krampjes onderbuik. 's morgens tuurtest sensitest dipstick.
    11DPO wakker met hoofdpijn, doodop, misselijk!!!!! Warm. Voel me bleh/grieperig

LilyB vindt dit leuk.
  4. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik sta in een gamehal nu, zweet me kapot. Borsten doen echt zeer aan de zijkanten? Ik denk steeds: ja het is zo, ja het is zo. Haha....

Doublemom en LilyB vinden dit leuk.
  5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jaaaa de zijkanten!!! :| Herken je het van je eerste zwangerschap?
    Ik voelde het op 8dpo gewoon aan mijn buik, alsof er iets “strak” zat ofzo, lastig uit te leggen. Maar herkende het gevoel en wist het gewoon dat er iets aan de gang was..

mxm vindt dit leuk.
  6. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik was er toen helemaal niet zo mee bezig! Dus ik heb er toen ook niet zo op gelet! We zullen het wel zien. Ik ben “pas” 5DPO/6DPO. Ovulatietest was vorige week zaterdag positief, ik denk zelf maandag gesprongen, omdat dinsdag bij de follikelmeting ze zei dat het eitje gesprongen was... maar dit kan ook zondag zijn. Dus hou ik het meer bij 5DPO, maar kan ook nog net 6DPO zijn... super spannend. Op hoeveel DPO testte jij?

LilyB vindt dit leuk.
  7. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Oh en het dikkige slijm is ook steeds nat.. ik draag ook maar inlegkruisjes. Daarop zie ik dat het ook steeds nat is. Ieuw haha.

LilyB vindt dit leuk.
  8. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    DPO 1: heel veel kramp
    DPO 2: af en toe steken en later op de dag erg veel witte afscheiding.
    DPO 3: ontzettend veel afscheiding(gevoel van lekken of ik net ongesteld ga worden), avond borsten opgezet(dit heb ik dus altijd ook tijdens de pil voordat ik ongesteld ga worden ). Erg moe.
    DPO 4: borsten opgezet, erg moe. Merk dat mijn weerstand wat lager is dus denk daardoor! Nog steeds afscheiding maar heb idee dat het minder wordt.
    DPO 5: moe, lichte kramp maar kan ook van de darmen zijn. Diarree. Borsten opgezwollen/steviger maar niet gevoelig. Nog steeds witte afscheiding maar wel iets minder en wat wateriger.

Dus tot nu toe precies hetzelfde klachten voordat ik ongesteld ga worden.

9. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Grappig.. ik was altijd zo gefocust op witte afscheiding als signaal van zwangerschap. Maar eenmaal zwanger was t alleen wat waterig in de eerste week en daarna heel lang niks, kurkdroog.

1 ding begrijp ik nog steeds niet. Men zegt dat je pas symptomen krijgt als het ingenetseld is. Maar zelf had ik toch echt al vanaf dag 1 na de eisprong géén zere borsten terwijl ik normaal na mijn ei áltijd zere borsten had (en dan was t ook niet raak). Mijn lijf gaf (achteraf gezien) toen dus al een signaal af dat er iets gebeurd was. Ik blijf het allemaal maar bijzonder vinden hoe dat in zijn werk gaat.

Desniettemin duim ik hier vanaf de kantlijn voor jullie allen! ♡

LilyB en Doublemom vinden dit leuk.
  10. blondina1993

blondina1993 Actief lid

5 dec 2019
    408
    186
    43
    Vrouw
    Ik heb normaal ook van eisprong tot aan nod zere borsten en nu alleen 1/2 dagen rond de eisprong en minder erg dan normaal.. ben benieuwd!

MissElla87 en LilyB vinden dit leuk.
  11. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Dag van eisprong zere tepels en zere eierstokken
    1DPO gevoelige eierstokken, pijnlijke tepels
    2DPO gevoelige tepels, af en toe steekjes onderbuik
    3DPO gevoelige onderbuik, gek gedroomd/onrustig geslapen, gevoelige tepels, warm,
    4DPO gek gedroomd, zere onderrug, raar gevoel op de maag, lievelingsparfum ruikt ineens niet lekker
    5DPO raar gedroomd, zere onderrug, af en toe steekjes/trekkend gevoel onderbuik
    6DPO wakker met honger! Steekjes onderin met name rond linker eierstok. Onderrug voelt ‘moe’, ik wil het liefst zitten want staan en lopen kosten veel energie. Vreemde smaak in mond. Hele dag honger. Bijna positieve ovulatietest. ‘S avonds even kramperig/drukkend gevoel baarmoeder?
    7DPO wakker met trek, tepels weer beetje gevoelig? Nog steeds steekjes/gevoelig rond eierstokken, met name links. Ijskoude handen, lijf wel warm! Buik voelt opgeblazen. Vieze smaak in mond. 's avonds weer zere onderrug en veegje oranje-roze afscheiding
    8DPO opgestaan met kramperig/drukkend gevoel in onderbuik alsof je ongesteldheid er bijna aan komt en hoofdpijn, zere onderrug, moe. Geen positief gevoel over deze ronde.. rood/oranje afscheiding
    9DPO wakker met drukkend gevoel in hoofd en krampjes onderbuik. Moe. Af en toe een duizeling. Paar flinke misselijke vlagen na ontbijt . Rommelende maag maar geen zin in eten. Veel plassen. Heb het ijskoud dan ineens weer gloeiend gezicht. Steken rond linker eierstok weer terug. Begin me toch af te vragen of het wel iets zegt. 's avonds tuurtest Sensitest dipstick.
    10DPO wakker met hoofdpijn, moe, zere onderrug, krampjes onderbuik. 's morgens tuurtest sensitest dipstick.
    11DPO wakker met hoofdpijn, doodop, misselijk!!!!! Warm. Voel me bleh/grieperig
    12DPO nergens last van, rusthartslag gedaald (is bij mij teken van aankomende ongi) en op de kv 2v5 gisteren nauwelijks meer wat te zien :( Zal over enkele dagen dus op rood mogen

LilyB vindt dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik testte op 9dpo heeeeel licht positief en 10dpo al goed zichtbaar.
    Je afscheiding klinkt als de mijne trouwens! Ik ben echt reuze benieuwd!!

mxm en MissElla87 vinden dit leuk.
  13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Bij mij deden dit keer mijn borsten ook totaal geen pijn na ei, terwijl echt elke ronde mijn borsten pijnlijk waren vanaf ei tot menstruatie!! Gek he dat je lichaam toch al seintjes geeft. Ik was even bang dat mijn progesteron te laag zou zijn aangezien ik na ei totaal geen symptomen kreeg maar uiteindelijk was het denk ik stilte voor de storm:p

MissElla87 vindt dit leuk.
  14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nee toch?!
    Aaaaah dikke knuffel voor jou lieverd ❤️
    Had je vandaag niet meer getest?

15. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Dankjewel! Vandaag niet getest. Lijkt me niet meer nodig helaas. Nu maar afwachten

16. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Dpo 0:heel weinig waterig/crème afscheiding, pijnlijke borsten. Moe

Dpo 1:pijnlijke borsten, waterig/crème afscheiding

Dpo 2:iets minder pijnlijke borsten, Crème afscheiding .

Dpo 3: geen klachten dun crème afscheiding

Dpo 4: geen klachten, weinig dun/crème afscheiding, moe, licht hoofdpijn

Dpo 5: opgezette buik, moe, crème afscheiding.

Dpo 6: weinig crème afscheiding, moe, opgezette buik

Dpo 7: licht beurse onderrug, moe, opgezette buik, lichte steekjes, avond vaker en duidelijkere kleine steekjes. Innesteling? Libido+

Dpo 8: licht gevoelig bij uitplassen, steekjes/krampjes in baarmoeder, beurse onderrug, gevoel alsof begin menstruatie. begin innesteling?, weinig crème afscheiding.

Doublemom en LilyB vinden dit leuk.
  17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Echt zo balen :( het zag er zo goed uit en ik zag vooral op je sensitest echt een streepje staan..

18. LilyB

LilyB Niet meer actief

Klinkt weer hartstikke hoopvol meis!!! Zou echt zo leuk zijn als we weer synchroon gaan ;)

Eulalia vindt dit leuk.
  19. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ahh zo balen!

20. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ja echt heel bijzonder. Wss is de bevruchting zelf dus al genoeg voor je lijf om anders te reageren dan normaal ;).

LilyB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina