Ja dat denk ik ook!! Zo heb ik ook normaal gesproken na ei al melkachtige afscheiding, maar dit keer echt direct na het springen hele dikke witte vloed! Daardoor en door geen pijnlijke borsten had ik de hoop al meteen opgegeven! Pas veel later werd de afscheiding dunner en vanaf 6dpo begonnen mijn borsten gevoeliger te worden. Een vrouwenlijf zit apart in elkaar
De zeurende pijn in m’n lies blijft aanhouden. Nog steeds witte afscheiding. Geen rood of roze te zien Sinds gisteravond beetje lichte steken in m’n schaambot en samentrekkende buik lijkt het wel We wachten geduldig af. Meestal als de menstruatie opkomt krijg ik ongelofelijke hoofdpijn.. dit is nog nergens te bekennen
Wat ontzettend spannend voor jou!! Klinkt wel goed dat er geen roze of rood meer is geweest Morgen ging je testen toch?? Duimen op 2 streepjes!!
Ik probeer vandaag testen te halen en morgenochtend testen, maar na al die verhalen hier over testen twijfel ik welke test ik zal moeten halen. Kruitvat early of de predictor? mocht vandaag niet lukken morgen halen en dinsdag testen. Ben zo benieuwd! Hahaha
Ik ben gisteren een beetje oud bloed verloren.. en vanmorgen weer getest, maar zie nog niet veel verschil met gisteren.
Ja heb vandaag getest met de ‘gewone’ CB en die was ook positief, dus naar mijn idee wel oploop aangezien deze minder gevoelig is dan de predictor early
Oud bloed is niet erg Misschien morgen toch eens predictor proberen om te kijken hoe die uitslaat? Die dipsticks geven echt minder mooie oploop..
Ik er straks meteen een halen, want baal wel van die testen . Ik wil mezelf ook niet gek maken met elke dag testen.
Snap ik helemaal. Je kan jezelf goed gek maken als je geen duidelijke oploop kan zien, maar ik verwacht dat het puur aan de testen ligt aangezien je dat vaak voorbij ziet komen. Ik duim dat je zodra je predictor doet meteen uit de onzekerheid bent!
Ik heb net voor de tweede keer geplast vandaag, en heb het opgevangen heb sinds 9 uur ook niet meer veel gedronken 1 kop thee.. Zou ik de urine bewaren en straks de test doen? Of beter morgen ochtend met eerste urine? Lief van je !!
Eerste urine is vaak wat minder geconcentreerd. Dan zou ik sowieso je 2e plas gebruiken. Je zou idd ook zometeen kunnen testen maar je kan je opgevangen urine niet te lang bewaren om de test te doen. Binnen hoeveel tijd zou je een test kunnen halen?? Anders zou ik idd tot morgen wachten
Om half 1, en als ik het in de koelkast zet? Of is dat raar haha !! Anders doe ik m morgen ochtend met eerste urine want ik werk in de huishoudelijke ondersteuning, kan dan niet bij cliënten een test gaan doen..
Ik weet het niet zeker maar volgens mij kun je het dan 2uur max bewaren, maar ik durf het echt niet met zekerheid te zeggen.... En snap dat je niet bij cliënten kan gaan testen hoor haha, hopelijk is je ochtendurine geconcentreerd genoeg... ik testte in principe met elke urine wel goed, maar dan dronk ik bewust heel weinig. Even kijken wat jij zelf prettig vind, of toch zometeen al testen of morgenochtend
Sorry even ego post. Hier bruinverlies gespot. Zit 12 dpo en ken het niet als voorbode. Toch nog een sensi gedaan en negatief leuk verjaardagscadeau van mijn lijf #baalmodus
Oooh gefeliciteerd Hopelijk kun je er alsnog een hele fijne dag van maken ❤️ Ja snap ik dat het je flink onzeker maakt. Heel erg zuur om 2x achter elkaar een biochemische zwangerschap mee te moeten maken dikke knuffel voor jou