Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Oh wat naar! Heel veel sterkte!

2. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Fijn dat je snel terecht kan!

3. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    ja gelukkig wel. Ik ben benieuwd.. hou jullie op de hoogte..

4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nou zeg dan snap ik niet dat de hap je dan toch nog laat komen :confused: tegenwoordig maar een aparte bedoeling daar!
    Ik ben heel benieuwd wat je huisarts ervan vind! Nog een klein uurtje geduld...
    Heb je nu ook nog zo’n pijn?

5. Afr2310

Afr2310 Actief lid

8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Cd 12 29-1: rond 12:00 duidelijk positieve ovulatietest.
    Cd 13 30-1: rond 12:00 weer een lichtere ovulatietest. Vanaf 13:00 zeurend gevoel baarmoeder, verdwijnt paar minuten later weer. Tussen 15:00 en 16:00 ook, omstreeks 19:00 meer buikpijn en dan ook een zeurend gevoel in de rug en later op de avond ook echt even buikpijn. Eisprong?
    Cd 14 31-1: hele dag geen buikpijn tot 16:00, dan best wel flink, stekend/ menstruatieachtig, links. Eisprong? Of juist 1dpo?

Cd 15 - 1dpo: menstruatietachtig gevoel bij wakker worden. Overdag afwisselend lichte krampen en een beetje witverlies in de middag (stad).
    Cd 16 - 2dpo: lichte krampen/ zeurderig gevoel.
    Cd 17 - 3dpo: zeurend gevoel in rust.
    Cd 18 - 4dpo: in de middag een zeurend gevoel in de onderbuik, soms stekend links (lijkt op ovulatiepijn?).
    Cd 19 - 5dpo: in de ochtend wat steekjes links. ’S avonds een paar menstruatieachtige krampen, deze houden in bed aan, steken soms.
    Cd 20 - 6dpo: slecht geslapen, niet in slaap kunnen vallen, vaak wakker en levendig gedroomd. In de middag een klein beetje een nat gevoel en ook wat lichte krampen (heel lichtjes), eerder een zeurend gevoel. Soms ook een beetje koud.
    Cd 21 - 7dpo: zeurende menstruatiepijn; wel iets dieper dan het zeurende gevoel wat ik eerder ervaarde, maar het zet niet door naar echte menstruatiekramp. Soms een wat golvend/ drukkend gevoel, soms ook te voelen in onderrug. Soms ook een paar korte, branderig, steekjes.
    Cd 22 - 8dpo: af en toe zeurderig gevoel in onderbuik en soms steken, maar niet heel erg. Wel last van een opgeblazen gevoel, beetje verkouden.
    Action early test gedaan (kon me niet beheersen), zag ik daar nou heel heel licht een streepje of is dat het voorgedrukte lijntje? Bij het opdrogen lijkt het echter eerder op een indroogstreepje, dus negatieve test.
    Cd 23 - 9dpo: steken/ zeurend gevoel rechts dat doortrekt naar onderrug (ochtend). In de middag valt het me op dat het echt voelt als lichte ovulatiepijn rechts, het trekt echt door naar onderrug, voel het daar steken, soms ook warm gevoel in mijn buik. De ‘pijn’ rechts en het drukkende gevoel rechts in de onderrug blijft tot ongeveer 17:00 aanhouden. Borsten lijken gevoelig bij indrukken. Af en toe steekjes in onderbuik. Inmiddels flink verkouden. In de avond voel ik me niet lekker, soms een beetje misselijk, maar ik denk dat dat eerder met de verkoudheid te maken heeft.
    Cd 24 - 10dpo: borsten zijn een klein beetje gevoelig bij indrukken, verder voel ik vandaag (nog) niks. Ik heb het gevoel dat ik vrijdag gewoon ongesteld ga worden.
    Cd 25 - 11dpo:
    Cd 26 - 12dpo:
    Cd 27 - 13dpo:
    Cd 28 - 14dpo: menstruatie?

LilyB vindt dit leuk.
  6. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    nee wat trekkend gevoel in me linkereierstok.. verder niet meer. Begin nu ook erg te twijfelen of ik wel een lijntje zie. Pfff..

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Heb je een foto dat wij mee kunnen kijken?

8. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Krijg hem slecht op de foto

Bijgevoegde bestanden:

9. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Ik heb verder ook geen testen meer in huis. Hoop dat de huisarts bloed afneemt.

10. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Jeetje wat naar @Mama to B !! Ik lijk heeeeeeel vaag iets te zien. Hopelijk neemt de huisarts je klachten serieuzer want vind het echt belachelijk dat de hap je liet komen en vervolgens niet onderzoekt....

@DCG de test is idd zo opgedroogd. Op de onderste foto was ie nog nat. Vandaag nog niet getest. Wel weer wat bruinverlies maar het is niet echt als bloed, meer beetje bruin vermengd door veel witte afscheiding (sorry tmi :oops:). Heb dat ook nog nooit gehad voor mijn nod. Ik heb nog 1 kv2v5 liggen dus twijfel of ik die moet doen. Nod is morgen/woensdag en meestal heb ik van tevoren al zere rug en flinke migraine en dat is nu ook niet. Maar was vorige maand ook niet met de biochemische..

11. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Spannend! Heb je nog een keer getest na die ene action early?

12. JennyDallas

JennyDallas Bekend lid

19 jul 2018
    521
    271
    63
    Vrouw
    Ik schrijf hier niet mee, maar spiek hier af en toe. Ik zie het streepje best duidelijk. Hopenlijk toch snel duidelijkheid voor je!

13. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Op je zoom in zie ik wel wat vaags.. maar je bent ongesteld? Hoeveel dpo dan? Ik denk of niet zwanger dan of het innesteling is misgegaan waardoor het hsg misschien maar net boven 5 is.

14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik zie em idd! Zo was mijn test op 9dpo..
    Ben nu wel heel benieuwd wat je huisarts ervan vindt, hopelijk mag je bloed laten prikken

15. LilyB

LilyB Niet meer actief

Toch vreemd dat je normale PMS klachten wegblijven. Misschien toch even kijken wat die Kruidvat test doet?

16. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik zal die straks wel doen als de urine een beetje geconcentreerd is. Wat ik me dan wel afvraag; al zou die positief zijn, dan kan het toch niet goed zitten? Al zoveel dagen vage streepjes die maar niet willen oplopen. Ben zaterdag de hele dag behoorlijk beroerd geweest en daar verder ook geen last meer van. Eigenlijk zijn alle kwaaltjes die ergens op wijzen wel weg :rolleyes:

17. mosa

mosa Actief lid

14 sep 2013
    305
    220
    43
    Goedemorgen dames,
    Gistermiddag getest, negatief. Vanmorgen getest, negatief. Testen van de action de early. Vrijdagochtend bloed in de afscheiding en gistermiddag ook. En nu weer weg :confused: misschien dat het vanmiddag nog doorzet

18. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Ik had me er al neergelegd juist omdat ik gewoon ongesteld was geworden. Afgelopen donderdag 11dpo voor het laatst getest en was negatief. Zaterdag 13dpo erge krampen gehad en bloedverlies, minder dan normaal. Dus ging gewoon ervan uit dat ik ongesteld was geworden. Gister erge steken gehad. En omdat ik zo een last heb van mijn borsten dacht ik vanmorgen , doe voor de zekerheid maar even een testje.. en toen kwam deze Tuur..
    bloedverlies is er nog nauwelijks..

Lieverding vindt dit leuk.
  19. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Wat balen zeg :(

mosa vindt dit leuk.
  20. Afr2310

Afr2310 Actief lid

8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    ja, gisteren in de ochtend.. zelfde verhaal. Ik zag de streepjes ook echt alleen als ik heeeel goed kijk, dus ik beschouw ze echt als negatief.

Deel Deze Pagina