@Doublemom zo aan je symptomen te horen zou het dus wrs weer om een biochemische gaan Je kan voor je eigen gemoedsrust kijken of je test wel of niet is opgelopen. Mocht ie niet opgelopen zijn is het dus weer afwachten wanneer de bloeding begint @Mama to B zou je dan niet een late innesteling hebben gehad? Als je al die tijd negatief test en nu positief?? Ben benieuwd hoe dit afloopt!
Hopelijk word je nog blij verrast! Zo balen van de negatieve testen Dan kan het beter ook maar snel doorzetten zodat je weer verder kunt.
Dus....... ik snap er niks meer van lijntje is echt roze en binnen afleestijd (foto met ring is na 3 min, andere na 20)
1DPO: lichte krampjes BM - follikelmeting, ei inderdaad gesprongen! (maandag) 2DPO: lichte krampjes BM - niet zo lekker, geen zin in eten 3DPO: nog steeds lichte krampjes BM, vanochtend soort toeschietreflex scheutje door borsten. & ik stond stil voor het stoplicht achter een auto en achterop stond: kraamzorg kraamvogel. Moet ik nou echt precies op dit moment achter die auto staan en dat zien? 4DPO: veel wittig dikke afscheiding, lichte krampjes BM. 5DPO: gevoelige borsten, nog steeds aanhoudende soort menstruatiekrampjes BM links en rechts! Baarmoeder voelt hard vanaf m’n buik gevoeld. 6DPO: sliert dikkig/nattig slijm in m’n inlegkruisje, vanochtend paar keer van die “gloei” krampjes noem ik het maar. Dat het voelt als een alarm, zo opkomend. Snappen jullie? Haha. Edit: waarom eet ik zoveel? 7DPO: geen klachtjes nog? Het is nog vroeg.. morgen komen de Predictor testen binnen, en donderdag wil ik de eerste doen als ik me kan inhouden.....
ik zie dat er weinig van over blijft na uploaden. dit is het lijntje wat het snelst roze kleurt so far op kruidvat
Dit is de test van zaterdag (foto na 30 min pas genomen en ik kraste per ongeluk met mijn nagel een stukje van de test af bij openen van de houder.. stom). Ik weet niet of jullie het ook zien hoor, in het echt kon ik het beter zien. Ik vermoed gewoon een indroger!
Zit het streepje onder dat hapje uit de test? Want dan lijk ik iets te zien. Maar ik lees ook vaak dat deze juist vals positief testen. Hoop voor je dat de volgende een duidelijke is!
@Doublemom en @Afr2310 Ik zie het eerlijk gezegd zelf niet zo, maar na uploaden is het soms inderdaad bagger. Misschien morgen gewoon nog eens testen?
Ik neem het je niet kwalijk. Wel superfrustrerend dat er niks over blijft na uploaden. Dit streepje kwam het snelst van alle streepjes van afgelopen dagen en was gelijk mooi lichtroze en breed. Dan wil je gewoon dat de rest m ook ziet ik heb alleen nog sensitest dipsticks in huis, maar daar word ik ook niet vrolijk van. Net na de kv nog paar druppels eruit weten te persen voor een sensitest en die geeft eerst heeeeeeel licht streepje, daarna een of ander vaag (in)droogstreepje en nu weer een licht streepje. En ik vraag me nu af of het roze is of indroog. Grrrr. Geduld is een schone zaak (maar niet voor mij weggelegd) Hoe voel jij je?
@DCG huisarts denk aan een niersteentje. Daar nog een test gedaan maar was negatief. Verwachtte ook niet anders na die tuurlijn. Heb voor de zekerheid nog testen ingekocht om het toch even in de gaten te houden.. straks en morgenvroeg nog even testen. En anders ga ik gewoon terug..
Oei wat naar! Moet je die gaan uitplassen of gaan ze er wat aan doen? Toch jammer hè dat de test daar dan negatief is
Ik hoor hier op de pagina alleen over predictor testen. Dus heb dat ook gehaald(maar wat zijn ze duur haha). Tot nu toe snap ik niks van mijn lichaam, nu op 7dpo. Ik heb volgens mij een korte cyclus vorige maand 25 dagen. Eisprong was vorige week maandag. Normaal ben ik erg prikkelbaar. Nu ben ik vrolijk en heb eigenlijk nergens last van behalve beetje afscheiding, opgezwollen borsten en heel af en toe steken. Ik zou met 3-5 dagen wel ongesteld moeten worden. Maar geen menstruatie pijn of iets. Zal dit toch een teken zijn? En 7dpo is veel te vroeg met testen.
ja hij zegt meestal plas je die vanzelf uit. Heb wel ook een verwijsbrief aangevraagd voor de gynaecoloog, om cyste te kunnen uitsluiten. Maar zal pas volgende maand zijn. Mocht ik straks of morgen toch nog positief testen, weet ik het ook niet.. vervelend die onzekerheid..