Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    9DPO: Pijnlijke borsten, meer afscheiding, misselijk? Ook omdat ik honger had misschien. Hele lichte positieve predictor:eek:

miikka vindt dit leuk.
  2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

Spritsmetmelk vindt dit leuk.
  3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jaaaa ik zie em!!! Zo begon mijn test ook op 9dpo ❤️
    Spannend!!! Ik duim voor een mooie oploop :thumup:

mxm vindt dit leuk.
  4. Afr2310

Afr2310 Actief lid

8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Ik voel inmiddels aan alles dat vandaag mijn menstruatie door zal breken. Dit is nu, net zoals de vorige maand, precies 2 weken na de dag van mijn positieve ovulatietest. Vind mijn eisprong dan toch eerder plaats dan 48 uur daarna of is een LF van 12 dagen ook prima?

5. Afr2310

Afr2310 Actief lid

8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Als ik nu mijn lijstje bekijk zie ik dat ik vrijwel elke dag last heb gehad van een zeurend gevoel in onderbuik, krampen en steken links of rechts in onderbuik, is dit normaal? Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar wel eens zorgen over maak.

6. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dit kan veroorzaakt worden door het progesteron dat vrij komt na eisprong, hoef je je geen zorgen over te maken hoor :)
    En een lf van 12 dagen is keurig, niet iedereen heeft een lf van 14 dagen, dit is echt gemiddeld genomen.
    Zolang je lf langer dan 9 dagen is zit je goed!

7. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Oh wat grappig ik heb vanochtend ook zo een fles gehaald was wel wat prijzig maar zeker waard. Zit goede vitaminen in die excellent granaatappelsap
    Ow en van harte gefeliciteerd! Nu ik nog haha

Spritsmetmelk en LilyB vinden dit leuk.
  8. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Zo spannend!! Had jij de volgende dag ook weer getest? Ik denk niet dat ik het tot overmorgen vol kan houden, maar om echt een beetje oploop te zien is dat wel het beste... maar zal hij morgen niet ietsje beter zijn? Als het zo is tenminste. Haha

LilyB vindt dit leuk.
  9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik had die dag als eerst met een Etos test getest voordat ik predictor deed, de dag erna weer met Etos getest en op 11dpo pas weer met predictor. Er was idd in 1 dag al oploop te zien maar het verschil met predictor was echt groot!
    Kijk maar....
    6220C679-0BAA-4B71-9FD4-450972CF2EFA.jpeg B9156CCC-CCDF-4642-BFCD-64E358CB202C.jpeg
    Morgen zou die idd al een duidelijkere streep aan moeten geven :) ik duim voor je hoor!

MissElla87, miikka en mxm vinden dit leuk.
  10. WhiteBlossom

WhiteBlossom Nieuw lid

12 feb 2020
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi iedereen!
    Al een tijdje lees ik zonder account mee, zojuist toch maar besloten een account aan te maken zodat ik ook mijn ervaringen kan delen!
    Van 6 tot 9 dpo extreem vermoeid, ik heb zoooo ontzettend veel geslapen! Ook beste natte afscheiding, kreeg op 9 dpo ook nog eens een koortslip
    9 dpo getest, negatief
    10 dpo getest, negatief
    11 dpo ontzettende buikpijn savonds op bed, duurde een half uurtje. Vrees voor mijn menstruatie
    12 dpo vandaag, nog steeds veel afscheiding en moe...
    13 dpo - morgen
    14 door - overmorgen (menstruatie)
    Ik denk dat deze ronde wederom niet geslaagd is De Tucjes fabrikant heeft deze ronde wel een goeie aan mij gehad. Eet mezelf helemaal gek!

11. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Is dit 1 dag! Wow hihi!

miikka vindt dit leuk.
  12. mosa

mosa Actief lid

14 sep 2013
    305
    220
    43
    Hallo dames,

graag even jullie menig/advies

ik had vrijdag en vanaf zondag afscheiding. De kleur is licht roze/ bruin. Ik heb net de huisarts is gebeld om na te vragen wat het evt kan zijn. Want als ik mijn menstruatie heb is het echt vloeiend. Nu hoef ik niet eens een tapon in of iets.
    De huisarts gaf aan omdat ik 13-01 mijn menstruatie gehad heb pas vanaf volgende week kan testen. Klopt dit

13. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Het kan zijn dat je een late eisprong heb gehad. Maar volgens mij kan je nu wel testen hoor!

mosa vindt dit leuk.
  14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nee 2 dagen maar :) 1e op 9dpo en de andere op 11dpo

mxm vindt dit leuk.
  15. LilyB

LilyB Niet meer actief

Huisartsen gaan vaak uit van minimaal een week overtijd :confused:
    Slaat nergens op natuurlijk maar volgens mij hielden huisartsen zelfs 10 dagen overtijd aan.
    Je zou nu heus gewoon kunnen testen hoor, mijn menstruatie was 12jan en zie mijn banner ;)

miikka en mosa vinden dit leuk.
  16. mosa

mosa Actief lid

14 sep 2013
    305
    220
    43
    Maar jij hebt al een tijdje een positieve test toch? Haha
    Ik heb de predictor gehaald. Morgenochtend testen. Maar weet het niet, die afscheiding roze/ bruin vind ik bijzonder :rolleyes:

17. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    8/9 april eisprong gehad: buikpijn, rugpijn, zere tepels
    1 of 2 dpo: buikpijn, zere tepels.
    2/3 dpo: zere tepels, winderig.
    3/4 dpo: in de ochtend lichte krampen, veel dikke witte afscheiding.
    4/5 dpo:
    5/6 dpo:
    6/7 dpo:
    7/8 dpo:
    8/9 dpo:
    9/10 dpo:[/QUOTE]

18. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik heb idd al heel vroeg positief getest, maar ik ben nou eenmaal zo eigenwijs dat ik niet tot nod kon wachten :p
    Ik duim dat ook jij morgen 2 streepjes hebt :thumup:

19. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Even inbreken!
    Wat LEUK dat je zwanger bent!!!!! Van harte gefeliciteerd, tis je gegund. Hopelijk gaat alles goed.

LilyB vindt dit leuk.
  20. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Wanneerheb jij positief getest? Welkdpo

Deel Deze Pagina