8/9 april eisprong gehad: buikpijn, rugpijn, zere tepels 1 of 2 dpo: buikpijn, zere tepels. 2/3 dpo: zere tepels, winderig. 3/4 dpo: veel dikke witte afscheiding, menstruatiekrampen(?) ( nu al innesteling??!) 4/5 dpo: 5/6 dpo: 6/7 dpo: 7/8 dpo: 8/9 dpo: 9/10 dpo:
Ja de tijd vliegt haha!! Gaat goed met mij en voel me ook goed!! Heb een aantal weken rust moeten houden, want met 27-28 weken bleek mijn baarmoederhals verstreken waardoor een aantal dagen opname in zkh nodig was. Vanaf 34 weken doe ik rustig aan alles weer, heerlijk. Nu alles voorbereiden!
Goedemorgen Menstruatie is doorgekomen. Moet heel eerlijk bekennen dat ik daar wel blij mee ben. Testen bleven negatief, dus blijf je jezelf gek maken. Nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Ga je het nog volhouden tot morgen met testen?
Och gossie wat balen voor je zeg. Hier is nu niks meer te zien.. Mijn borsten doen nog steeds heel erg zeer. We wachten deze dag vandaag mooi is even af en dan gaan we morgen in de ochtend testen.. Kan nog alle kanten op natuurlijk!
Helaas net bij de grote boodschap is het ook gekomen.. Nog niet veel maar wel rood te zien. pfoeee wat baal ik!
En het gekke is dat ik net naar de toilet ging en toen was er weer helemaal niks te zien. Zo vreemd lichaam dat ik heb haha. Nou goed ik moet zo toch de gynaecoloog bellen en dan zullen we het is vragen haha.
Fijn om te lezen dat je je goed voelt! Zal wel even schrikken geweest zijn om te horen dat je bmh al verstreken was!! Wel fijn dat je weer een beetje vooruit kunt (ik moest vanaf 30wk volledig bedrust) Nu idd alles voorbereiden op de komst van jullie kindje, heerlijk ❤️
Ja was wel even schrikken inderdaad, maar met dochter precies hetzelfde meegemaakt en die bleef tot 40+ wk zitten. Dus wel minder angst en durfde nu eerder weer wat te gaan doen. Wat was de reden dat jij bedrust moest houden? Spannende tijd ook weer voor jou!
Oh wow dan heb je met je dochter ook geluk gehad dat ze nog lekker bleef zitten! Kan me voorstellen als je het eerder meegemaakt hebt dat je dan idd met iets meer vertrouwen weer wat gaat doen. Ik had met 30wk weeen en een verstreken bmh. Opname + weeenremming + longrijpingsspuit was nodig. Met 32wk bloedverlies en weer weeen. Weer opname + weeenremmers. Complete bedrust en alsnog bleven de weeen aanhouden. Uiteindelijk nog 2x opgenomen geweest en met 35w6d braken mijn vliezen (laat in de avond) en s’nachts is mijn zoontje op 36wk geboren, zowel prematuur als dysmatuur (2140gr) Ben wel bang dat het deze keer ook zo gaat lopen, aangezien kans op herhaling aanwezig is. Mijn placenta was aan de kleine kant en ik had heel veel vruchtwater. Pcos en de clomid konden één van de oorzaken zijn van vroeggeboorte en daarbij had ik een hele gevoelige baarmoeder die overal heftig op reageerde. Het hoeft dus niet hetzelfde te gaan, maar de kans is er wel. Maar gelukkig is dat nog ver weg, eerst gewoon lekker genieten van het zwanger zijn de rest is voor latere zorg
Oh vreselijk wat eng ook inderdaad. Gelukkig toch nog op een redelijk termijn geboren maar liever hou je baby binnen tot de 38/39 weken. Heftig hoor! Hopelijk loopt het nu niet weer zo en blijven de premature weeën uit... Maar misschien kreeg je ook weeën doordat je teveel vruchtwater had? Hopelijk is dat nu niet weer zo. Was jouw baarmoederhals ook al volledig verstreken? Hier wel op een paar mm na. Echt wel eng hoor. Veel dingen enigzins herkenbaar; ook al die spuiten gehad en mijn baarmoeder reageert ook extreem snel met harde buiken. Nu ook felle voorweeen de laatste week in de avonden. Benieuwd of kindje nog lang blijft zitten. Krijg je deze zwangerschap utrogestan eventueel of niet? Ik moet zeggen dat ik nu vanaf het begin minder harde buiken heb dan vorige zwangerschap. Hopelijk gaat alles goed bij jou!!
Ja testen waren zo twijfel. Van zie ik nou wat of niet. Dus is gewoon negatief. Anders maak je zelf alleen maar gek. Wat wel zo is bij mijn miskraam tests ik paar dagen dik positief alleen in de middag en ochtend niks. Ik ga straks tussen de middag nog een test doen. Heb ook besloten dat ik geen dure testen meer ga kopen haha. En gisteravond had ik ineens last van mijn liezen. En volgens de menstruatie app hoor ik vandaag ongesteld te worden. Het blijft spannend maar wacht nu eigenlijk op mijn menstruatie.
Volgens mij was mijn bmh bij de eerste opname al meer als de helft verstreken en bij de volgende opname volledig verstreken en had ik 1cm ontsluiting. Het was idd een nare ervaring, zoveel angsten gehad en al die medicatie die erin ging had ook zijn effect op mijn zoontje... Ze hebben mij verder nooit verteld dat ik evt bij een volgende zwangerschap medicatie erbij zal moeten gebruiken, dus ik denk dat het aan de vk is om mij daarin extra in de gaten te houden. Kreeg jij nu wel utro?? Zou goed kunnen hoor dat het vele vruchtwater die weeen veroorzaakte. Ik was toentertijd echt een leek in alles dus liet alles maar op me afkomen. Lijkt me wel eng dat je nu ook weer felle voorweeen hebt. Zou toch fijn zijn als je beebje nog wel een paar weken blijft zitten! Krijg je nu ook extra controles?
Ik zou idd ook geen dure testen kopen, het maakt het allemaal al duur genoeg als je testen moet blijven kopen... je hoort idd vaker dat sommige vrouwen echte middagtesters zijn, ik duim dat het bij jou dit keer weer het geval is! Anders zit er helaas niks anders op dan op je menstruatie te wachten hopelijk blijft die gewoon lekker weg!