Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Ja en heb net een action test gedaan en nu twijfel ik weer:rolleyes:. Leek erop dat ik een schaduw lijntje zag. Maar toen dacht ik maak mezelf gek. Heb alle testen wat ik tot nu toe heb gebruikt weggegooid en beschouw het negatief haha.

2. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja idd een nare ervaring. Niet de manier hoe je een zwangerschap wil beleven; lekker nestelen alles voorbereiden op de komst van de baby.
    Ja ik begreep wel dat veel vruchtwater ook n risico.geeft op vroegtijdige weeën.
    Ik kreeg deze zwangerschap wel utrogestan vanaf 22 weken aangezien mijn baarmoederhals met 19-20 weken al.op de ondergrens zat qua lengte...
    In tegenstelling tot jou is er bij mij geen sprake van weeën maar is de baarmoederhals te zwak en verstrijkt/opent zich als baby zwaarder wordt.
    Je zou kunnen vragen om utro om de baarmoeder rustig te houden omdat je vorige x vroege weeën kreeg.

Vind de voorweeen zeker niet fijn en hoop dat baby nog.minstens 2 weken binnen blijft, maar mag van mij nog wel n maand.
    We zullen zien!!! Bij dochter ook wekenlang voorweeen maar zette niets door.
    Nee wel lang extra controles gehad maar nu weer overgedragen naar de verloskundige. En ze willen de.baarmoederhals niet prikkelen dus kijken hier niet meer naar.
    Wanneer heb jij je 1e echo?

LilyB vindt dit leuk.
  3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Als je nu weer een lijntje zag dan is het misschien toch wel een beginnetje hcg?
    Ik blijf voor je duimen hoor!

4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Misschien als ik weer vroegtijdig weeën ga krijgen dat ze ingrijpen?? Voor nu is de eerste echo 2 maart in het ziekenhuis en daarna zal ik ook gewoon naar de vk mogen. Ik weet dus ook niet of mijn bmh gecheckt gaat worden (wrs niet?) ik denk dat ze pas gaan ingrijpen als ik weer vroegtijdig weeën krijg... en het hoeft natuurlijk niet per se weer zo te gaan, ze zei alleen toen dat “de kans er is”.

Kan me voorstellen dat de voorweeen erg vervelend zijn, zeker als ze zo fel zijn! Je wilt je baby uiteraard de beste start geven en ze zo lang mogelijk veilig in je buik houden. Zodra het moment van bevallen achter de rug is vergeet je alle pijn en ellende toch meteen :rolleyes: wat dat betreft zijn wij vrouwen echt krachtig :thumup:

Kangerootje vindt dit leuk.
  5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hopelijk gaat t dit keer wel goed en geen weeën. Als je vruchtwater normaal is enz. Denk ook geen bmhals metingen omdat de baarmoederhals door de weeën ging verstrijken en niet zomaar stilletjes.
    Wellicht nu doordat je bij n 2e meer ruimte hebt minder gevoelige baarmoeder. Ik denk echt dat t scheelt. En jezelf op tijd in acht nemen door te gaan rusten overdag.

Ja wij vrouwen zijn zeker heel krachtig vind ik. Je doet toch alles voor het welzijn van je kind!!
    Ik hoop ook erg dat ik het kindje nog even draag. Zou ik zo heerlijk vinden!

LilyB vindt dit leuk.
  6. LilyB

LilyB Niet meer actief

Het zal vast goed gaan komen met ons :)
    En aangezien je eerste kindje ook gewoon lekker bleef zitten zal het deze keer ook vast zo zijn ;)

Kangerootje vindt dit leuk.
  7. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Het was zo licht dat ik het niet zeker wist. En wil ook niet teleurgesteld raken. En dan kan ik mezelf gek maken want je wilt het zo graag natuurlijk. Ik doe vnvd denk ik weer een test en morgen. Want ik voel de hele dag niks. Geen klachten vandaag of menstruatie klachten dus het is een rare cyclus deze keer!

8. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja kan ik me zeker voorstellen dat je jezelf gek kan maken met tuurstreepjes, ik had dat ook hoor, ik zag strepen terwijl er niets stond!! Gewoon omdat ik die streep wou zien :o:
    Hopelijk heb je toch snel duidelijkheid

miikka vindt dit leuk.
  9. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Ik heb dus weer een test gedaan. Op foto niet te zien want het is super licht. Ik denk dat ik toch echt een streepje zie. Het is echt heel licht maar er zit echt wat. Mijn vriend zal het niet zien zo onduidelijk is de streep. Maar ik vind het duidelijker dan vanmiddag. Pff ik hoop dat het morgen een duidelijke streep is. Dan heb ik een leuk Valentijns kado

LilyB vindt dit leuk.
  10. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    En ook lichtelijk dement geworden, had vandaag de was in de machine vergeten, dat gebeurt mij serieus nooit

11. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Cyclus met clomid en ovitrelle:
    1dpo ik kan niet functioneren, enorm last van bijwerkingen
    2 t/m 3dpo mijn lijf raakt gewend, honger, honger!
    4dpo buikpijn, rugpijn komt er bij
    5dpo buikpijn en rugpijn zijn extreem aanwezig en ik bel met de fertitiliteitsarts omdat ik wat ongerust ben over de intensiteit van de pijn. 2e streepje is nagenoeg weg
    6dpo buikpijn, rugpijn, ben er van overtuigd dat ik elk moment ongesteld word. Tuurtest hcg is er bijna uit. Pijnlijke tepels
    7 dpo de test is wit. Ik word hier verdrietig van? Mijn hersenen vinden dit heel logisch op 7dpo maar mijn gevoel wil een 2e streep zien (opnieuw). Rugpijn is minder, buikpijn blijft. Borsten staan in de brand? Moet dat niet juist minder worden dan nu?
    8dpo tuurstreep op de test, maar zie dat die van gisteren ook met een 2e tuurstreep is opgedroogd, toch nog ovitrelle. Last van liezen, borsten en lage rug+buikpijn in vlagen.

12. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    8/9 april eisprong gehad: buikpijn, rugpijn, zere tepels
    1 of 2 dpo: buikpijn, zere tepels.
    2/3 dpo: zere tepels, winderig.
    3/4 dpo: veel dikke witte afscheiding, menstruatiekrampen(?) ( nu al innesteling??!)
    4/5 dpo: veel witte afscheiding, wat steken en krampen linksonder (waar ik ook mn ei voelde), lichte rugpijn, HONGER.
    5/6 dpo:
    6/7 dpo:
    7/8 dpo:
    8/9 dpo:
    9/10 dpo:

13. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Ik heb beetje meer hoop. Vanochtend op kV test binnen de 5 min super lichte streep maar duidelijkste tot nu toe. Hoef niet te turen. Heb het geprobeerd om een foto van te maken. Maar het lukt niet. Zit nu op 10 DPO. :D

LilyB en Spritsmetmelk vinden dit leuk.
  14. Spritsmetmelk

Spritsmetmelk Actief lid

11 okt 2019
    283
    185
    43
    Een streepje is gewoon zwanger hoor :D:D Gefeliciteerd!!

miikka vindt dit leuk.
  15. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Heb 2 testen gedaan. Op de action ook licht positief. Let niet op het haartje ik durf het niet weg te halen.

Bijgevoegde bestanden:

twee en LilyB vinden dit leuk.
  16. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Ik krijg het niet goed op de foto. Maar streep is nu echt zo duidelijk. Ik durf nu eindelijk te zeggen dat ik zwanger ben! Sorry voor de spam maar hier zit een heel blij persoon:D

MissElla87 en LilyB vinden dit leuk.
  17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik zie em op je action test!!!
    Spannend!!!! Hoop dat ie heel mooi oploopt ❤️

miikka vindt dit leuk.
  18. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Dankje! Vergeleken met de test van gisteravond is dit al super mooi opgelopen. Vanochtend kreeg ik het gevoel dat ik een positieve test zou hebben. Ik ga vanmiddag een leuk Valentijns kadootje geven aan mijn vriend. Zo spannend!

LilyB vindt dit leuk.
  19. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jaaaa iets mooiers kun je niet geven met Valentijn ❤️

miikka vindt dit leuk.
  20. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Oh wat fijn! Van harte gefeliciteerd! Hopelijk loopt hij mooi op. Hoeveel DPO was je ook alweer?

Deel Deze Pagina