1 dpo: niks 2 dpo: wat hoofdpijn, af en toe een soort bandenpijn 3 dpo: weinig klachten, snel geïrriteerd 4 dpo: gister avond slecht in slaap komen, lage rugpijn, af en toe wat steekjes in onderbuik, goed humeur, maagzuur 5 dpo: zeurende pijn in onderbuik voornamelijk links, goed humeur 6 dpo: niet veel klachten, koud hebben, meer afscheiding. Niks opvallends ofzo, gewoon wat ik altijd voel voor m'n mestruatie. 7 dpo: 8 dpo: nod
Ik ga nergens meer vanuit haha. Mn temp was nog iets verder gestegen vanmorgen.... zal wel niks betekenen hoor. Al hoop ik dat het eens gelukt is nu
Nee zei een vriendin van mij laatst ook al. Eigenlijk kan je natuurlijk ook pas was voelen van een zwangerschap na een innesteling, anders zijn de klachten eerder te wijten aan progesteron lijkt me, maar iedereen voelt hier altijd zo veel haha.
DPO 1 t/m 2: geen, nada, niks, noppes, voel me pico bello DPO3: een dikke pukkel op mijn voorhoofd, en ik moest 3 keer niezen. DPO4 jeukende schaamlippen/witte licht brokkelige afscheiding/(begin) schimmelinfectie DPO 5 en 6: Menstruatiekrampen wat voor mij volkomen normaal is voor deze fase van mijn cyclus...helaas DPO7: Huge schimmel aanval, zo een heb ik er in geen tijden gehad Als het morgen niet minder is ga ik bij de huisarts langs voor een eitje. DPO8: Niks, zelfs niet een schimmelinfectie (die is vanaf gisteren flink opgeklaard) of menstratiekrampjes. Nou als ik toch heel specifiek moet zijn, mijn temperatuur blijft stijgen en is bijzonder hoog voor mijn doen (normaal stijgt het gemiddeld 0,2 - 0,3 Celcius..nu is het opgelopen tot 0,7 Celcius Griepje onder de leden?? Ik voel me prima..) DPO9: zware metaalachtige smaak in de mond. Tandenpoetsen/eten/drinken helpt niet DPO10: Niks, temperatuur gedaald. DPO11: DPO12: DPO13 DPO14: Testdag (bij geen menstruatie)
1dpo: vrolijk Heel soms licht drukkend gevoel bm Geen afscheiding 2dpo: Geen afscheiding 3dpo Geen afscheiding Verder nog niks 4dpo S’ochtends Spierpijn tussen borst en oksel Moe Geen afscheiding 5dpo Moe Harde buiken gevoel bij bm( had ik vorige maand ook betekende niks) Savonds uurtje misselijk Geen afscheiding