Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Als het streepje er binnen de tijd stond is hij toch positief lijkt me. Waarom beschouw je hem als negatief?

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Hij reageert ergens op,alleen geen mooi volledig streepje,zou gewoon even een nieuwe doen maar vrij duidelijk hoor dus dan zou je het op een andere gelijk zien of ze moeten allemaal een productiefout hebben

3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    @RachK Ik zou even een nieuw testje doen! Zie zeker wel wat, maar het streepje is niet mooi doorgelopen.. spannend!

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

@RachK ik zou ook even opnieuw testen.. Ik zie wel hoop :)

Hier
    1dpo gevoelige tepels
    2dpo gevoelige tepels
    3 dpo rommelende buik en gevoelige tepels.
    4 dpo enorme steken in de buik, misselijk van de pijn, geen eetlust, puistje op mijn buik?!
    5 dpo kan het nog erger? Loop pijnscheuten gewoon weg te puffen, koud en rillerig zelfde klachten als 4dpo
    Geen koorts/verhoging , geen problemen met stoelgang ofzo.

As maandag of dinsdag ochtend early prediction er tegenaan

nicole1987 vindt dit leuk.
  5. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
  6. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    1dpo • witte afscheiding / voel me prima

2dpo • niks ? Ja chagrijnig edit: steken in de avond & witte afscheiding

3dpo• voel me prima (witte afscheiding) beetje branderige tepels

4dpo • niets alleen (witte)afscheiding

5dpo • steken in de avond witte afscheiding tepels en borsten gevoeliger in de avond

6dpo • voel me goed alleen wat warm. En af en toe drukkend gevoel in mijn onderbuik/schaamstreek.

7dpo lage rugpijn Wat bij mij echt wel altijd is als ik ongesteld ga worden (ongv 5 a 7 dagen van te voren) edit snachts krampen

8dpo lage rugpijn wat steekjes/krampjes en een 2e streepje op de predictor wel turen ivb met rot kwaliteit na uploaden ..spannend

9dpo lage rugpijn , last van borsten
    Test iets opgelopen. Misschien nu beter te zien op de foto hier? Nu 4dagen voor nod

Bijgevoegde bestanden:

RM1996, MissMorrow, all4love en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Ik zie toch ook een streepje

Kon je die niet zien toen de test compleet was? Binnen afleestijd gelezen? De action is wel betrouwbaar tenzij je m te laat afleest / openmaakt. Maar deze is wel duidelijk anders even predictor halen spannend k duim mee ♡

8. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    1dpo: niet echt iets te voelen. Soms wat steekjes in mijn buik maar verder dus niets.

2dpo: heel moe maar dat kan zeker liggen aan de slechte nachten van de afgelopen dagen. De steekjes in mijn buik zijn er ook nog altijd maar dat heb ik al in elke cyclus gehad dus niet echt speciaal in mij geval. 's avonds misselijk en plots dan toch erge trek.

3dpo: gespannen buik en pijnlijke borsten. Niet echt iets wat ik anders niet voel. Wel veel trek en dan toch weer snel voldaan. Redelijk wat afscheiding.

4dpo: een zeer actieve enge droom gehad. Hierdoor ben ik nu ook wel moe. Verder heb ik nog altijd een gespannen buik en nu ook wat steken in mijn linker borst.

9. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Nu beter streepje WOEHOE

Bijgevoegde bestanden:

Babyaapje, LaQueen, MissMorrow en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Ik mag weer op het wachtbankje. :) Maandagavond 25/3 mijn lh-piek gehad, dinsdagochtend en middag wat "ei-pijn" en sinds gisteren al helemaal weggetrokken.

1dpo: Nergens last van.

2dpo: Vandaag ook nergens last van. Al 2 dagen flink verkouden, keelpijn en hees. Maar dat is geen symptoom. :p

@MamaSelina; Mooie test. Gefeliciteerd! :)

MamaSelina vindt dit leuk.
  11. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Dankjewel ♡

Loeki82 vindt dit leuk.
  12. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Proficiat!!!!!!!!

13. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Dankjewel meid ♡

14. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Hoelang was jij ook al weer bezig? Nog iets anders gedaan dan normaal deze maand?

15. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Gefeliciteerd!!

16. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw

17. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!!

18. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Day of Ovulation: voel me de hele dag wel goed. Ik ben er van overtuigd dat vandaag mijn ei springt. Verder in de avond tijdens het koken zeker een half uur licht misselijk.

1DPO: slaperig, maar ik heb dan ook te kort geslapen vandaag. Vlagen van misselijkheid. Steken in rechter lies en ook beetje buikkrampen onder in me buik. Vanmorgen ook beetje last gehad van verstopte darmen. Einde van de ochtend was dit wel alweer over.

2DPO: de hele dag menstruatieachtige buikkrampen. Af en toe ook nog steeds die steken in me rechter lies. Het is heel gek, maar het is geen plek die ik kan aanwijzen; zo van: hier zit de pijn. Verder af en toe jeukende tepels en eigenlijk sinds gister al ijskoude tenen die maar niet willen opwarmen. Ook redelijk wat afscheiding. Ik ben bang dat ik allemaal dingen voel en denk te voelen die er helemaal niet zijn. Maar ja, daar kan ik helaas niets aan doen. Dat zit allemaal tussen me oren. EDIT: Later op de avond last van hoofdpijn.

3DPO: wakker geworden met een onwijs rommelende/draaiende buik en winderigheid. Dit ging later op de dag over. Weeïg gevoel in me onderbuik en de steken in me rechterlies blijven aanhouden. Later in de avond had ik de hik die maar niet over ging? Verder een natte vagina, maar niet veel afscheiding in me onderbroek. En winderigheid. EDIT: ik heb zeker meer dan een halve dag last gehad van pijn aan de rechterkant van mijn onderrug, ongeveer ter hoogte van de liessteken die ik heb.

4DPO: wakker geworden met de hik(?) en had het gedurende de nacht en ochtend erg warm! Nog steeds steken in rechterlies, wat menstruatieachtige krampen en winderigheid. Verder moe en slapjes wakker geworden. Maar nu heb ik deze week best wel een zware werkweek, dus het kan ook allemaal daar aan liggen. Nog steeds van de rechterkant van mijn onderrug. Dit loopt van mijn lies door naar mijn rug. Jeukende tepels. In de middag ineens super moe, zowel lichamelijk als geestelijk.

5DPO: vannacht super slecht geslapen, paar keer achter elkaar wakker geworden met een verschrikkelijke dorst en super warm. Bij het opstaan last van een soort spierpijn aan de achterkant van mijn bovenbeen wat door liep naar mijn rechterbil. Opgeblazen gevoel en winderig en in de ochtend zo nu en dan een scherpe steek. Supermoe, maar dat is waarschijnlijk door het weinige slaap van afgelopen nacht. Afwisselend heel erg warm en weer ijskoud. Misschien word ik gewoon ziek :( EDIT: vanaf de middag zijn de krampen erger geworden met rechts af en toe een steek en RUGPIJN! Jeetje, dat is echt niet fijn!

6DPO: veel geslapen vannacht vannacht, zeker wel 11 uurtjes. Buikkrampen zijn minder en verder heel de dag last van hoofdpijn. Voor de rest valt het voor vandaag wel mee..

7DPO: voel me de hele ochtend en middag wel oké, wel ontzettend veel trek. Belachelijk veel gegeten vandaag. Borsten en tepels gevoeliger, ook wat prikkels ofzo rondom mijn tepel. Jeukt ook enorm. Verder nog steeds pijn in me lies, een zeurderig irritante pijn. Voornamelijk rechts met wat steken en af en toe links. EDIT: ik heb laatste dagen ook veel dorst, nooit bij stil gestaan eigenlijk. Volgens dokter Google is het een bekende zwangerschapskwaal (let's hope so !)

8DPO: nog steeds last van pijn in me rechter lies en onderin me buik, een heel irritant zeurderig gevoel. Wakker geworden met enorme trek, terwijl ik normaal geen ontbijter ben. En mijn tepels jeuken ook nog enorm. Ik drink nog steeds meer dan ik normaal gesproken drink. Ik heb zo'n drang om nu te gaan testen, maar ik moet van mezelf mij echt inhouden tot woensdagochtend. EDIT: ik heb het onwijs warm vandaag, ook als ik niet actief bezig ben en gewoon stil zit. En later op de dag weer een aantal felle pijnscheuten in me linkerzij.

9DPO: in de nacht één felle heftige steek in me rechterlies, waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt? Belabberd wakker geworden en de hele ochtend al nerveus voor morgen. Nog steeds veel dorst en daardoor ook vaker plassen. Ik heb het warm maar ijskoude tenen. Tepels steeds gevoeliger. EDIT: moe/lui vandaag en nerveus/opgejaagd gevoel.

10DPO:
    helaas een negatieve test :cry:. Nog steeds buikkrampen en erg moe. Borsten staan op springen, zijn hard en super gevoelig. Nog steeds erge dorst. Ik houd nog netjes alles bij totdat ik ongesteld word en dan ga ik op rood.

11DPO: buikpijn die ik normaal gesproken heb als ik al bloed, maar er is nog niets? Borsten zijn gespannen, gevoelig, pijnlijk en voelen warm. Enorme trek en een draaiende maag bij het opstaan vanmorgen. Nog steeds heeeeel dorst. EDIT: heledag onstilbare honger, borsten ontzettend pijnlijk en steken achter schaambot.

12DPO: wakker geworden van intense diepe steken in me linkertepel, heel pijnlijk! Borsten super gevoelig, vroeg in de ochtend meteen trek en nu al super chagerijnig en prikkelbaar. Last van me buik en onderrug.

19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    1 dpo: niks
    2 dpo: wat hoofdpijn, af en toe een soort bandenpijn
    3 dpo: weinig klachten, snel geïrriteerd
    4 dpo: gister avond slecht in slaap komen, lage rugpijn, af en toe wat steekjes in onderbuik, goed humeur, maagzuur
    5 dpo: zeurende pijn in onderbuik voornamelijk links, goed humeur
    6 dpo: niet veel klachten, koud hebben, meer afscheiding. Niks opvallends ofzo, gewoon wat ik altijd voel voor m'n mestruatie.
    7 dpo: niet veel klachten.. humeur is nog steeds goed, temp nog steeds hoog, lichte keelpijn, moe
    8 dpo: bruinverlies
    9 dpo: ongesteld

:mad::$

20. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

pffff neee he :(

Deel Deze Pagina