Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Day of Ovulation: voel me de hele dag wel goed. Ik ben er van overtuigd dat vandaag mijn ei springt. Verder in de avond tijdens het koken zeker een half uur licht misselijk.

1DPO: slaperig, maar ik heb dan ook te kort geslapen vandaag. Vlagen van misselijkheid. Steken in rechter lies en ook beetje buikkrampen onder in me buik. Vanmorgen ook beetje last gehad van verstopte darmen. Einde van de ochtend was dit wel alweer over.

2DPO: de hele dag menstruatieachtige buikkrampen. Af en toe ook nog steeds die steken in me rechter lies. Het is heel gek, maar het is geen plek die ik kan aanwijzen; zo van: hier zit de pijn. Verder af en toe jeukende tepels en eigenlijk sinds gister al ijskoude tenen die maar niet willen opwarmen. Ook redelijk wat afscheiding. Ik ben bang dat ik allemaal dingen voel en denk te voelen die er helemaal niet zijn. Maar ja, daar kan ik helaas niets aan doen. Dat zit allemaal tussen me oren. EDIT: Later op de avond last van hoofdpijn.

3DPO: wakker geworden met een onwijs rommelende/draaiende buik en winderigheid. Dit ging later op de dag over. Weeïg gevoel in me onderbuik en de steken in me rechterlies blijven aanhouden. Later in de avond had ik de hik die maar niet over ging? Verder een natte vagina, maar niet veel afscheiding in me onderbroek. En winderigheid. EDIT: ik heb zeker meer dan een halve dag last gehad van pijn aan de rechterkant van mijn onderrug, ongeveer ter hoogte van de liessteken die ik heb.

4DPO: wakker geworden met de hik(?) en had het gedurende de nacht en ochtend erg warm! Nog steeds steken in rechterlies, wat menstruatieachtige krampen en winderigheid. Verder moe en slapjes wakker geworden. Maar nu heb ik deze week best wel een zware werkweek, dus het kan ook allemaal daar aan liggen. Nog steeds van de rechterkant van mijn onderrug. Dit loopt van mijn lies door naar mijn rug. Jeukende tepels. In de middag ineens super moe, zowel lichamelijk als geestelijk.

5DPO: vannacht super slecht geslapen, paar keer achter elkaar wakker geworden met een verschrikkelijke dorst en super warm. Bij het opstaan last van een soort spierpijn aan de achterkant van mijn bovenbeen wat door liep naar mijn rechterbil. Opgeblazen gevoel en winderig en in de ochtend zo nu en dan een scherpe steek. Supermoe, maar dat is waarschijnlijk door het weinige slaap van afgelopen nacht. Afwisselend heel erg warm en weer ijskoud. Misschien word ik gewoon ziek :( EDIT: vanaf de middag zijn de krampen erger geworden met rechts af en toe een steek en RUGPIJN! Jeetje, dat is echt niet fijn!

6DPO: veel geslapen vannacht vannacht, zeker wel 11 uurtjes. Buikkrampen zijn minder en verder heel de dag last van hoofdpijn. Voor de rest valt het voor vandaag wel mee..

7DPO: voel me de hele ochtend en middag wel oké, wel ontzettend veel trek. Belachelijk veel gegeten vandaag. Borsten en tepels gevoeliger, ook wat prikkels ofzo rondom mijn tepel. Jeukt ook enorm. Verder nog steeds pijn in me lies, een zeurderig irritante pijn. Voornamelijk rechts met wat steken en af en toe links. EDIT: ik heb laatste dagen ook veel dorst, nooit bij stil gestaan eigenlijk. Volgens dokter Google is het een bekende zwangerschapskwaal (let's hope so !)

8DPO: nog steeds last van pijn in me rechter lies en onderin me buik, een heel irritant zeurderig gevoel. Wakker geworden met enorme trek, terwijl ik normaal geen ontbijter ben. En mijn tepels jeuken ook nog enorm. Ik drink nog steeds meer dan ik normaal gesproken drink. Ik heb zo'n drang om nu te gaan testen, maar ik moet van mezelf mij echt inhouden tot woensdagochtend. EDIT: ik heb het onwijs warm vandaag, ook als ik niet actief bezig ben en gewoon stil zit. En later op de dag weer een aantal felle pijnscheuten in me linkerzij.

9DPO: in de nacht één felle heftige steek in me rechterlies, waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt? Belabberd wakker geworden en de hele ochtend al nerveus voor morgen. Nog steeds veel dorst en daardoor ook vaker plassen. Ik heb het warm maar ijskoude tenen. Tepels steeds gevoeliger. EDIT: moe/lui vandaag en nerveus/opgejaagd gevoel.

10DPO: helaas een negatieve test :cry:. Nog steeds buikkrampen en erg moe. Borsten staan op springen, zijn hard en super gevoelig. Nog steeds erge dorst. Ik houd nog netjes alles bij totdat ik ongesteld word en dan ga ik op rood.

11DPO: buikpijn die ik normaal gesproken heb als ik al bloed, maar er is nog niets? Borsten zijn gespannen, gevoelig, pijnlijk en voelen warm. Enorme trek en een draaiende maag bij het opstaan vanmorgen. Nog steeds heeeeel dorst. EDIT: heledag onstilbare honger, borsten ontzettend pijnlijk en steken achter schaambot.

12DPO: wakker geworden van intense diepe steken in me linkertepel, heel pijnlijk! Borsten super gevoelig, vroeg in de ochtend meteen trek en nu al super chagerijnig en prikkelbaar. Last van me buik en onderrug.

13DPO: ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde :thumup:

2. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Een data update met de gegevens van 6 zwangeren!

De meest voorkomende symptomen zijn:
    1. Zere/gevoelige borsten
    2. Cremeachtige/witte afscheiding vlak na ovulatie
    3. Zere/beurse onderrug

Op 9 dpo heeft 83% last van zere borsten
    Op 9 dpo had 50% een tuurtest (33% op 8 dpo en 16% op 10dpo)
    Creme/witte afscheiding kom het meest voor tussen 2 en 6 dpo
    Op 8 en 9 dpo hadden 3 dames het koud
    Op 6 t/m 8 dpo worden door allemaal krampen of steekjes in de baarmoeder gevoeld
    2 dames hadden op 4 dpo opgezette aders op hun borsten

Babyaapje, all4love, Suuster en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    DPO 1 t/m 2: geen, nada, niks, noppes, voel me pico bello
    DPO3: een dikke pukkel op mijn voorhoofd, en ik moest 3 keer niezen.
    DPO4 jeukende schaamlippen/witte licht brokkelige afscheiding/(begin) schimmelinfectie:$
    DPO 5 en 6: Menstruatiekrampen wat voor mij volkomen normaal is voor deze fase van mijn cyclus...helaas :(:(
    DPO7: Huge schimmel aanval, zo een heb ik er in geen tijden gehad:|:|:| Als het morgen niet minder is ga ik bij de huisarts langs voor een eitje.
    DPO8: Niks, zelfs niet een schimmelinfectie (die is vanaf gisteren flink opgeklaard) of menstruatiekrampjes. Nou als ik toch heel specifiek moet zijn, mijn temperatuur blijft stijgen en is bijzonder hoog voor mijn doen (normaal stijgt het gemiddeld 0,2 - 0,3 Celcius..nu is het opgelopen tot 0,7 Celcius:eek::eek: Griepje onder de leden?? Ik voel me prima..o_Oo_O)
    DPO9: zware metaalachtige smaak in de mond. Tandenpoetsen/eten/drinken helpt niet
    DPO10: Niks:cool:, temperatuur gedaald.
    DPO11: eigenaardige zware metaalsmaak in de mond ik kom er maar niet vanaf, alsof ik de ganse dag op een euro muntje loop te sabbelen, geen afscheiding of buikkrampen of steekjes (wat ik normaal rond deze tijd wel zou hebben). geen pijnlijke borsten of tepels, Temperatur voor mijn doen ook redelijk stabiel.. Mijn temperatuurkaart is triphasic, Ik heb het nu continu warm/heet..maar voel me desondanks redelijk fit..Zou het toch zo zijn dat.......???:cool::cool::cool::cool::cool:
    DPO12: Het begint nu een beetje te rommelen daar beneden:confused::confused::confused:, Ik werd net opgeschrikt door een dikke veeg donkerbruine crème achtige afscheiding in mijn broekje. Ik moest er wel van schrikken, ik dacht ff dat ik alle fatsoen had verloren en in mijn broekje had gepoept. Ik laat nu ook de meest stinkende winden, en heb last van krampen die doortrekken naar mijn onderrug. metaalsmaak is iets verminderd, temperatuur gedaald.
    DPO13: Temperatuur weer gestegen, getest: zwak streepje, heb last van hot flashes
    DPO14:

UPDATE::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
    Ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar het was niet zo, het was slechts bruine afscheiding.. temperatuur is weer gestegen, ik heb getest (niet met ochtendurine) en ik zie een zwak streepje!

Bijgevoegde bestanden:

• 13dpoc.jpg
      13dpoc.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,2 KB
      Weergaven:
      373
    twee, Pioenroos92, Babyaapje en 11 anderen vinden dit leuk.
  4. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Symptomen aanvulling: ik had kort dus donkerbruine afscheiding (oud innestelingsbloed?) en de dag erop een dip in mijn temperatuur.... vandaag zwak lijntje.. ik hoop op het beste:oops::oops:

Babyaapje en MissMorrow vinden dit leuk.
  5. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Jammer smienaatje. Hopelijk de volgende ronde!!

Smienaatje vindt dit leuk.
  6. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Yeaaah wat goed!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
    Zijn we samen zwanger :)

7. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Edit:
    Waarschijnlijk een late innesteling geweest jurielle.

8. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    jij ook?! sorry Sabje dat heb ik over het hoofd gezien! Gefeliciteerd!!!:D:D

9. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Ja... maar ik ben dus meteen gaan googlen.. en kennelijk is een late innesteling niet een heel goed teken.:( Maar ik blijf positief, zolang ik niet ongesteld word, is er hoop;):thumup:

10. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Die zie je goed!! Hopelijk met mooie oploop alvast een voorzichtige proficiat!!

11. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Hahah geen probleem gewoon de hormonen de schuld geven ;) is de komende 8 maanden een excuus voor alles :thumup:

En een late innesteling zeg naar mijn weten weinig. Wat nu vooral belangrijk is is dat je test overmorgen is opgelopen.

12. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    dank je wel!!!

RM1996 vindt dit leuk.
  13. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    whahah, dat zal ik zeker doen! Ja, ik heb net braaf weer een vitaminetje geslikt en wacht geduldig de volgende test af. ik ga even naar je symptomen gluren, voel je je voor de rest wel ok?

14. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    gefeliciteerd!

RachK vindt dit leuk.
  15. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    1dpo: geen klachten, voel me goed.
    2dpo: wat lichte hoofdpijnklachten, duf/moe
    3dpo: na de nachtdienst wat lichte misselijkheid, honger maar snel opgeblazen gevoel, lichte hoofdpijn
    4dpo: soort beurs gevoel in de onderbuik, last van mn darmen (kan ook vanwege nachtdienst), verder wel prima
    5dpo: gevoelige tepels, “gespannen” gevoel li onderbuik, opgeblazen gevoel
    6dpo: gevoelige tepels bij lichte aanraking, creme/witte afscheiding, beetje last vd rug (misschien door de hele dag zitten), honger, moe
    7dpo: zwaar gevoel in onderbuik, hele dag al koud, gevoelige linker tepel(?), doorzichtige afscheiding, met momenten moe, snel geprikkeld humeur
    8dpo: enge levendige droom, koud-warm-koud-warm, geen koorts, best moe, beetje gevoelige borsten en tepels, creme-wit-doorzichtige afscheiding, enige buikpijn (wellicht door training gister). Verder wel oké
    9dpo: ziek, hoofdpijn, neus dicht, keelpijn..
    lage rugpijn met momenten, toch wel wat gevoelige borsten en tepels bij aanraking. Nauwelijks afscheiding
    10dpo: levendige droom, hoofdpijn,met momenten last van onderrug, af en toe rommelingen in buik, wit/creme afscheiding, tijdens het poetsen vond ik de geur van dreft heel sterk ruiken. Licht gevoelige borsten

Miran1234 en Jurielle vinden dit leuk.
  16. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    1dpo: niet echt iets te voelen. Soms wat steekjes in mijn buik maar verder dus niets.

2dpo: heel moe maar dat kan zeker liggen aan de slechte nachten van de afgelopen dagen. De steekjes in mijn buik zijn er ook nog altijd maar dat heb ik al in elke cyclus gehad dus niet echt speciaal in mij geval. 's avonds misselijk en plots dan toch erge trek.

3dpo: gespannen buik en pijnlijke borsten. Niet echt iets wat ik anders niet voel. Wel veel trek en dan toch weer snel voldaan. Redelijk wat afscheiding.

4dpo: een zeer actieve enge droom gehad. Hierdoor ben ik nu ook wel moe. Verder heb ik nog altijd een gespannen buik en nu ook wat steken in mijn linker borst.

5dpo: een hele dag niet echt veel gevoeld en ik heb echt het idee dat het niet gelukt is. ‘S avonds wel een enorme steek gevoeld in mijn buik. Ik heb ook al een paar dagen redelijk veel afscheiding. Dat is dan ook het enige wat anders is dan in de vorige rondes. Toen was ik heel droog tot een paar dagen voor nod.

17. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    1DPO - Niks. Afscheiding is veranderd in witte afscheiding, maar dat is normaal. Edit: Gisteren tijdens het niezen schoot er een pijnsteek door mijn eierstokken. De boel was dus erg gevoelig.
    2DPO - Zelfde als 1DPO, niets bijzonders.
    3DPO - Veel witte romige afscheiding, verder niets.
    4DPO - Witte romige afscheiding, verkouden.
    5DPO - Witte romige afscheiding dat korrelig wordt bij opdrogen, licht gevoelige borsten, heel even een zeurderig gevoel in de baarmoeder voor een uurtje en snipverkouden. & Het gevoel dat het vast niet gelukt is, aangezien ik al deze symptomen ook kreeg in de vorige ronde.
    6DPO - veel witte crème afscheiding, korrelig bij opdrogen. Verkouden en verder gewoon helemaal niets...
    7DPO - Zelfde als 6 dpo, dus niets opmerkelijks..

18. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Ik mag ook weer mee doen! Sinds eergisteren enorm gevoelige borsten, maar echt wat doen die krengen pijn, helaas geen symptoom voor mij want ik zit vandaag op 1dpo en mijn borsten doen altijd pijn.

1dpo: niks
    2dpo: niks
    3dpo: niks; edit: jeukende borsten :p
    4dpo: stekende hoofdpijn
    5dpo: koud, vlaag misselijkheid s’avonds in bed, maar kwam wss door het niet al te gezonde eten
    6dpo: afwisselend warm en koud
    7dpo: moe, last van brandend maagzuur, droge lippen en droge ogen

19. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Hier
    1dpo gevoelige tepels
    2dpo gevoelige tepels
    3 dpo rommelende buik en gevoelige tepels.
    4 dpo enorme steken in de buik, misselijk van de pijn, geen eetlust, puistje op mijn buik?!
    5 dpo kan het nog erger? Loop pijnscheuten gewoon weg te puffen, koud en rillerig zelfde klachten als 4dpo
    Geen koorts/verhoging , geen problemen met stoelgang ofzo. Geen afscheiding
    6 Dpo de pijn is wat weg getrokken, geen afscheiding
    7 dpo ik voel mij goed minder gevoelige tepels totaal geen afscheiding oid
    In bad voel ik mijn hartslag duidelijker bij de aterie op mijn buik.
    8dpo =vandaag
    9dpo= maandag
    Dinsdag ochtend ga ik testen :)

20. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Ik heb gisteren nog een clearblue gedaan op 10dpo toch wel mooi om te zien ♡ morgen officieel mn nod

Bijgevoegde bestanden:

Miran1234, Babyaapje, Fleur84 en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina