Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Ik mag weer op het wachtbankje. :) Maandagavond 25/3 mijn lh-piek gehad, dinsdagochtend en middag wat "ei-pijn" en sinds gisteren al helemaal weggetrokken.

1dpo: Nergens last van. Ook niet van witte afscheiding.

2dpo: Vandaag ook nergens last van. Geen afscheiding. Al 2 dagen flink verkouden, keelpijn en hees. Maar dat is geen symptoom. :p

3dpo: Niks, noppes, nada... behalve het verkouden zijn zat. Geen afscheiding. EDIT: Wat zeurende pijn bij mijn schaambot aan de rechterkant. Later op de dag ook aan de linkerkant.

4dpo: Zeurende pijn bij mijn schaambot is weggetrokken, geen afscheiding en ik voel me verder prima.

5dpo:
    6dpo:
    7dpo:
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:
    09/04 - NOD

Jurielle vindt dit leuk.
  2. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    1 DPO - Niks. Afscheiding is veranderd in witte afscheiding, maar dat is normaal. Edit: tijdens het niezen schoot er een pijnsteek door mijn eierstokken. De boel was dus erg gevoelig.

2 DPO - Zelfde als 1DPO, niets bijzonders.

3 DPO - Veel witte romige afscheiding, verder niets.

4 DPO - Witte romige afscheiding, verkouden.

5 DPO - Witte romige afscheiding dat korrelig wordt bij opdrogen, licht gevoelige borsten, heel even een zeurderig gevoel in de baarmoeder voor een uurtje en snipverkouden. & Het gevoel dat het vast niet gelukt is, aangezien ik al deze symptomen ook kreeg in de vorige ronde.

6 DPO - veel witte romige afscheiding, korrelig bij opdrogen. Verkouden en verder gewoon helemaal niets...

7 DPO - Zelfde als 6 dpo, dus niets opmerkelijks..

8 DPO - Vanochtend misschien 10 minuten wat doffe buikpijn, maar twijfel of dat niet gewoon mijn darmen waren. Verder alleen de witte romige afscheiding die ik nu sinds 3 dpo constant heb.. verkoudheid wordt iets minder gelukkig.

9 DPO -

10 DPO -

11 DPO - (misschien gooi ik er woensdag een early predictor tegenaan)

12 DPO -

13 DPO -

14 DPO - (NOD zaterdag)

3. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Yes!! Gefeliciteerd!

@Smienaatje hè balen!

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    1 dpo : alleen wat jeukerig/steekjes gevoel in vagina, verder niets
    2 dpo : hetzelfde als 1dpo, steekjes in vagina en verder niets
    3 dpo : vochtig binnenin vagina maar komt niets uit,normaal altijd kurkdroog na eisprong
    4 Dpo :nog niets bijzonders,nog steeds of er vocht beneden uit wil lopen maar is niet
    5 dpo : heel dag nog niets bijzonders, begint nu klein beetje trekkerig gevoel in buik

5. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    #805 nicole1987, 31 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2019
    1 dpo : alleen wat jeukerig/steekjes gevoel in vagina, verder niets
    2 dpo : hetzelfde als 1dpo, steekjes in vagina en verder niets
    3 dpo : vochtig binnenin vagina maar komt niets uit,normaal altijd kurkdroog na eisprong
    4 Dpo :nog niets bijzonders,nog steeds of er vocht beneden uit wil lopen maar is niet
    5 dpo : heel dag nog niets bijzonders, begint nu klein beetje trekkerig gevoel in buik *edit : even gekeken wat voor vocht van binnen en is spierwit en vlokkerig o_O misschien schimmelinfectie?jeukt ook wel wat daarbinnen, nooit gehad dus geen idee

6. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Leuk topic dit. Over twee weken hoop ik ook mee te doen (doe alleen geen ovu testen omdat ik niet te geforceerd ermee bezig wil zijn) ik doe dan per cyclus dag:)

nicole1987 vindt dit leuk.
  7. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    1dpo: niet echt iets te voelen. Soms wat steekjes in mijn buik maar verder dus niets.

2dpo: heel moe maar dat kan zeker liggen aan de slechte nachten van de afgelopen dagen. De steekjes in mijn buik zijn er ook nog altijd maar dat heb ik al in elke cyclus gehad dus niet echt speciaal in mij geval. 's avonds misselijk en plots dan toch erge trek.

3dpo: gespannen buik en pijnlijke borsten. Niet echt iets wat ik anders niet voel. Wel veel trek en dan toch weer snel voldaan. Redelijk wat afscheiding.

4dpo: een zeer actieve enge droom gehad. Hierdoor ben ik nu ook wel moe. Verder heb ik nog altijd een gespannen buik en nu ook wat steken in mijn linker borst.

5dpo: een hele dag niet echt veel gevoeld en ik heb echt het idee dat het niet gelukt is. ‘S avonds wel een enorme steek gevoeld in mijn buik. Ik heb ook al een paar dagen redelijk veel afscheiding. Dat is dan ook het enige wat anders is dan in de vorige rondes. Toen was ik heel droog tot een paar dagen voor nod.

6dpo: al een hele dag last van steekjes in mijn buik. Soms zelfs zo dat het precies in mijn blaas zit. Geen idee wat dit is maar dit heb ik wel nog nooit eerder gevoeld. Voor de rest voel ik mij prima.

8. Jetje1991

Jetje1991 Actief lid

16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Ik zit vandaag op 10dpo en heb vanmiddag een kv 2v5 gedaan. Negatief. Merk aan mezelf dat ik de moed al opgeef. Donderdag is officieel mijn NOD. Het kan nog toch?? :$

9. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    dank Kaatje!!! nu jij nog!:thumup:

all4love vindt dit leuk.
  10. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    had ik verleden week ook!! goed teken!!

11. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    1dpo:
    vrolijk
    Heel soms licht drukkend gevoel bm
    Geen afscheiding

2dpo:
    Geen afscheiding

3dpo
    Geen afscheiding
    Verder nog niks

4dpo
    S’ochtends Spierpijn tussen borst en oksel
    Moe
    Geen afscheiding

5dpo
    Moe
    Harde buiken gevoel( had ik vorige maand ook betekende niks)
    Savonds misselijk

Dpo6
    Moe ( maar ook slecht geslapen)
    Verder niks bijzonders

Dpo7
    Nog steeds niks bijzonders
    Oh wacht net naar de wc geweest en heb afscheiding. Hahah weet niet of dat nu goed of slecht is

Dpo8
    S’middags beetje lage rug pijn. Maar had ook getuinierd
    Weinig afscheiding.
    Savonds om 21.30 op de bank in slaap gevallen met al mijn kleding, bh, riem, lenzen en niet meer af gekomen tot de kleine s’ochtends wakker werd. Dit is me nog nooit gebeurt.

9dpo
    Sochtend licht drukkend gevoel ik mijn bm.
    Test gedaan en positief!!!!!
    Soms wat Duizelig
    Veel plassen
    Beetje vruchtbaar slijm
    Savonds snel moe

10dpo
    Test opgelopen
    S’middags moe en s’avonds heel erg moe.
    Snel geïrriteerd
    Drukkend gevoel in bm
    Licht gevoelige tepels
    Licht menstruatie gevoel

Miran1234, MamaSelina en Babyaapje vinden dit leuk.
  12. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik had het gelezen ja, ben benieuwd!

13. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    1 DPO - Niks. Afscheiding is veranderd in witte afscheiding, maar dat is normaal. Edit: tijdens het niezen schoot er een pijnsteek door mijn eierstokken. De boel was dus erg gevoelig.

2 DPO - Zelfde als 1DPO, niets bijzonders.

3 DPO - Veel witte romige afscheiding, verder niets.

4 DPO - Witte romige afscheiding, verkouden.

5 DPO - Witte romige afscheiding dat korrelig wordt bij opdrogen, licht gevoelige borsten, heel even een zeurderig gevoel in de baarmoeder voor een uurtje en snipverkouden. & Het gevoel dat het vast niet gelukt is, aangezien ik al deze symptomen ook kreeg in de vorige ronde.

6 DPO - veel witte romige afscheiding, korrelig bij opdrogen. Verkouden en verder gewoon helemaal niets...

7 DPO - Zelfde als 6 dpo, dus niets opmerkelijks..

8 DPO - Vanochtend misschien 10 minuten wat doffe buikpijn, maar twijfel of dat niet gewoon mijn darmen waren. Geen afscheiding meer, verkoudheid wordt iets minder gelukkig. Edit: al vanaf een uur of 4 vanmiddag constant winderig.

9 DPO -

10 DPO -

11 DPO - (misschien gooi ik er woensdag een early predictor tegenaan)

12 DPO -

13 DPO -

14 DPO - (NOD zaterdag)

14. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    1dpo: geen klachten, voel me goed.
    2dpo: wat lichte hoofdpijnklachten, duf/moe
    3dpo: na de nachtdienst wat lichte misselijkheid, honger maar snel opgeblazen gevoel, lichte hoofdpijn
    4dpo: soort beurs gevoel in de onderbuik, last van mn darmen (kan ook vanwege nachtdienst), verder wel prima
    5dpo: gevoelige tepels, “gespannen” gevoel li onderbuik, opgeblazen gevoel
    6dpo: gevoelige tepels bij lichte aanraking, creme/witte afscheiding, beetje last vd rug (misschien door de hele dag zitten), honger, moe
    7dpo: zwaar gevoel in onderbuik, hele dag al koud, gevoelige linker tepel(?), doorzichtige afscheiding, met momenten moe, snel geprikkeld humeur
    8dpo: enge levendige droom, koud-warm-koud-warm, geen koorts, best moe, beetje gevoelige borsten en tepels, creme-wit-doorzichtige afscheiding, enige buikpijn (wellicht door training gister). Verder wel oké
    9dpo: ziek, hoofdpijn, neus dicht, keelpijn..
    lage rugpijn met momenten, toch wel wat gevoelige borsten en tepels bij aanraking. Nauwelijks afscheiding
    10dpo: levendige droom, hoofdpijn,met momenten last van onderrug, af en toe rommelingen in buik, wit/creme afscheiding, tijdens het poetsen vond ik de geur van dreft heel sterk ruiken. Licht gevoelige borsten
    11/10/9dpo: hoogstwaarschijnlijk verkeerde telling iivm NOD 4/5april haha!
    Aderen lijk ik beter op mn borsten te zien, tepels gevoelig, toch wel wat lage rugpijn, moe, beetje nattige afscheiding. Tevens een test gedaan maar deze domme gans heeft ‘m open gemaakt omdat ik een tuurstreep dacht te zien, dus is waarschijnlijk vals positief :oops::roflmao:.

Sabje333 en Frullie vinden dit leuk.
  15. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    1dpo: niks
    2dpo: niks
    3dpo: niks; edit: jeukende borsten :p
    4dpo: stekende hoofdpijn
    5dpo: koud, vlaag misselijkheid s’avonds in bed, maar kwam wss door het niet al te gezonde eten
    6dpo: afwisselend warm en koud
    7dpo: moe, last van brandend maagzuur, droge lippen en droge ogen
    8dpo: niks, geen afscheiding oid ook.
    9dpo: nog nergens last van, zou nu wel wat willen voelen. Wordt er zo moedeloos van om niks te merken aan mijn lichaam :(

16. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Ik voelde ook niks was alleen moe en geen afscheiding. Dus niet voelen is ook een symptoom;).

17. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Ah wat lief, geeft me weer wat moed, dankje:) jij gefeliciteerd trouwens

Sabje333 vindt dit leuk.
  18. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Ik voel idd ook niet veel, alleen erg moe en gisteren een klodder waterige afscheiding gehad..ik heb trouwens zaterdag een early action test gedaan maar die was knal wit :(

Ik heb denk ik vrijdag of zaterdag mijn NOD..ik hoop dat ik te vroeg heb getest :(

19. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

1 DPO: harde ontlasting (obstipatie) heb ik nooit gehad overigens! Zat gi avond 20 min op de wc en alleen maar persen!, winderigheid, veel plassen

2 DPO: veel plassen, winderigheid

3 DPO: waterige afscheiding, leek net sperma? beetje steken links onder in me buik

4 DPO: hmm heb enorme honger continu! geen afscheiding, temp 37.3, heb normaal rond 36.5, ik heb nu 3 dagen achter elkaar dat ik precies om 04:30 uur wakker word en dan moet ik gaan plassen, echt heel raar, ontlasting is nu iets beter

5 DPO: minimale afscheiding, weer wakker geworden snachts rond 05:00 uur om te gaan plassen, onwijs koud!!!! Ik kreeg het gisteren maar niet warm! Temp is nu 37, verder geen klachten

6 DPO:
    voel eigenlijk niks bijzonders, gisteravond nog wel wat steekjes hier en daar gehad

7 DPO: moe, verder niks bijzonders

8 DPO:
    dikke witte klodder afscheiding in de ochtend, verder erg moe en veel slaap

9 DPO: vannacht heel rare droom gehad, kreeg heel veel dorst in me slaap werk wakker om 04:00 uur ging meteen drinken, had zoooo'n dorst echt niet normaal, alsof ik dagen niet heb gedronken, nog steeds moe, ben gisteren op tijd gaan slapen, maar voor me gevoel heb ik 2 uurtjes ofzo geslapen pff

20. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @Sabje333 heb jij iets van steken of menstruatieachtige krampen gevoeld oid?

Deel Deze Pagina