Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    1dpo: niet echt iets te voelen. Soms wat steekjes in mijn buik maar verder dus niets.

2dpo: heel moe maar dat kan zeker liggen aan de slechte nachten van de afgelopen dagen. De steekjes in mijn buik zijn er ook nog altijd maar dat heb ik al in elke cyclus gehad dus niet echt speciaal in mij geval. 's avonds misselijk en plots dan toch erge trek.

3dpo: gespannen buik en pijnlijke borsten. Niet echt iets wat ik anders niet voel. Wel veel trek en dan toch weer snel voldaan. Redelijk wat afscheiding.

4dpo: een zeer actieve enge droom gehad. Hierdoor ben ik nu ook wel moe. Verder heb ik nog altijd een gespannen buik en nu ook wat steken in mijn linker borst.

5dpo: een hele dag niet echt veel gevoeld en ik heb echt het idee dat het niet gelukt is. ‘S avonds wel een enorme steek gevoeld in mijn buik. Ik heb ook al een paar dagen redelijk veel afscheiding. Dat is dan ook het enige wat anders is dan in de vorige rondes. Toen was ik heel droog tot een paar dagen voor nod.

6dpo: al een hele dag last van steekjes in mijn buik. Soms zelfs zo dat het precies in mijn blaas zit. Geen idee wat dit is maar dit heb ik wel nog nooit eerder gevoeld. Voor de rest voel ik mij prima.

7dpo: Al 3 dagen enorm warm als ik wakker wordt maar geen idee of dit ligt aan de omgevingstemperatuur die de laatste dagen wat hoger is. Verder heb ik links boven mijn schaambot continu het gevoel alsof daar iets steekt. Deze morgen ook enorm veel puistjes op mijn borsten ontdekt. Dat is bij normaal wel al redelijk aanwezig maar nu viel het mij wel op dat het er toch wel meer zijn dan anders. Desondanks deze dingen die ik anders niet heb, geloof ik er toch niet echt in dat het deze maand gelukt is. Misschien is dat uit zelfbescherming dat ik liever niet ontgoochelt ben. Ik wacht zoiezo nog tot het weekend met testen.

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    1 dpo : alleen wat jeukerig/steekjes gevoel in vagina, verder niets
    2 dpo : hetzelfde als 1dpo, steekjes in vagina en verder niets
    3 dpo : vochtig binnenin vagina maar komt niets uit,normaal altijd kurkdroog na eisprong
    4 Dpo :nog niets bijzonders,nog steeds of er vocht beneden uit wil lopen maar is niet
    5 dpo : heel dag nog niets bijzonders, begint nu klein beetje trekkerig gevoel in buik *edit : even gekeken wat voor vocht van binnen en is spierwit en vlokkerig o_O misschien schimmelinfectie?jeukt ook wel wat daarbinnen, nooit gehad dus geen idee *edit : gisteravond ook soort van kanteling van baarmoeder gevoelt,het is omdat @kwebbelsnoes volgens mij dat keer beschreef, was iedergeval apart gevoel
    6 dpo : nog niets bijzonders

3. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    1dpo: niet echt iets te voelen. Soms wat steekjes in mijn buik maar verder dus niets.

2dpo: heel moe maar dat kan zeker liggen aan de slechte nachten van de afgelopen dagen. De steekjes in mijn buik zijn er ook nog altijd maar dat heb ik al in elke cyclus gehad dus niet echt speciaal in mij geval. 's avonds misselijk en plots dan toch erge trek.

3dpo: gespannen buik en pijnlijke borsten. Niet echt iets wat ik anders niet voel. Wel veel trek en dan toch weer snel voldaan. Redelijk wat afscheiding.

4dpo: een zeer actieve enge droom gehad. Hierdoor ben ik nu ook wel moe. Verder heb ik nog altijd een gespannen buik en nu ook wat steken in mijn linker borst.

5dpo: een hele dag niet echt veel gevoeld en ik heb echt het idee dat het niet gelukt is. ‘S avonds wel een enorme steek gevoeld in mijn buik. Ik heb ook al een paar dagen redelijk veel afscheiding. Dat is dan ook het enige wat anders is dan in de vorige rondes. Toen was ik heel droog tot een paar dagen voor nod.

6dpo: al een hele dag last van steekjes in mijn buik. Soms zelfs zo dat het precies in mijn blaas zit. Geen idee wat dit is maar dit heb ik wel nog nooit eerder gevoeld. Voor de rest voel ik mij prima.

7dpo: Al 3 dagen enorm warm als ik wakker wordt maar geen idee of dit ligt aan de omgevingstemperatuur die de laatste dagen wat hoger is. Verder heb ik links boven mijn schaambot continu het gevoel alsof daar iets steekt. Deze morgen ook enorm veel puistjes op mijn borsten ontdekt. Dat is bij normaal wel al redelijk aanwezig maar nu viel het mij wel op dat het er toch wel meer zijn dan anders. Desondanks deze dingen die ik anders niet heb, geloof ik er toch niet echt in dat het deze maand gelukt is. Misschien is dat uit zelfbescherming dat ik liever niet ontgoochelt ben. Ik wacht zoiezo nog tot het weekend met testen. EDIT: Net eens gekeken naar mijn afscheiding aangezien dat toch redelijk veel is en die is redelijk waterachtig maar wel cremig/gelig van kleur.

4. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    1 DPO - Niks. Afscheiding is veranderd in witte afscheiding, maar dat is normaal. Edit: tijdens het niezen schoot er een pijnsteek door mijn eierstokken. De boel was dus erg gevoelig.

2 DPO - Zelfde als 1DPO, niets bijzonders.

3 DPO - Veel witte romige afscheiding, verder niets.

4 DPO - Witte romige afscheiding, verkouden.

5 DPO - Witte romige afscheiding dat korrelig wordt bij opdrogen, licht gevoelige borsten, heel even een zeurderig gevoel in de baarmoeder voor een uurtje en snipverkouden. & Het gevoel dat het vast niet gelukt is, aangezien ik al deze symptomen ook kreeg in de vorige ronde.

6 DPO - veel witte romige afscheiding, korrelig bij opdrogen. Verkouden en verder gewoon helemaal niets...

7 DPO - Zelfde als 6 dpo, dus niets opmerkelijks..

8 DPO - Vanochtend misschien 10 minuten wat doffe buikpijn, maar twijfel of dat niet gewoon mijn darmen waren. Geen afscheiding meer, verkoudheid wordt iets minder gelukkig. Edit: al vanaf een uur of 4 vanmiddag constant winderig.

9 DPO - Alleen wat licht gevoelige borsten en dat betekende de vorige ronde niet veel goeds.. afscheiding is minimaal geworden.

10 DPO -

11 DPO - (misschien gooi ik er woensdag een early predictor tegenaan)

12 DPO -

13 DPO -

14 DPO - (NOD zaterdag)

5. Juf321

Juf321 Actief lid

3 feb 2019
    171
    87
    28
    Vrouw
    Inderdaad!! Normaal allemaal gekke klachten en nu alleen wat krampjes vabaf 4 dpo t/m ong 9 dpo.. vanaf 9 dpo heel moe en zwanger!!

Sabje333 vindt dit leuk.
  6. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    1dpo: niks
    2dpo: niks
    3dpo: niks; edit: jeukende borsten :p
    4dpo: stekende hoofdpijn
    5dpo: koud, vlaag misselijkheid s’avonds in bed, maar kwam wss door het niet al te gezonde eten
    6dpo: afwisselend warm en koud
    7dpo: moe, last van brandend maagzuur, droge lippen en droge ogen
    8dpo: niks, geen afscheiding oid ook.
    9dpo: nog nergens last van, zou nu wel wat willen voelen. Wordt er zo moedeloos van om niks te merken aan mijn lichaam edit; af en toe wat steekjes in mijn baarmoeder, heel licht wat pijn in mijn onderrug

7. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Dank je wel! :)

8. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Ja dan heb je wel heel vroeg getest. Mijn test was met 9 dpo licht positief en dat is al vrij snel. Wanneer ga je weer testen ?

9. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Nee ik heb geen steekjes. Wel heb ik sinds de licht positieve test wat last van lichte menstruatie krampen. Maar voor de test had ik nergens last van. Was alleen al drie dagen erg moe. Eigenlijk begonnen de echte symptomen pas na de positieve test. Wat ergens ook wel logisch is omdat ik toen pas hcg aanmaakte. Maar totaal geen innesteling of iets gevoelt

Myrthew vindt dit leuk.
  10. Enceladus

Enceladus Lid

26 mrt 2019
    21
    15
    3
    Vrouw
    Nederland
    DPO1: Kramp in mijn onderbuik
    DPO2: nog steeds kramp, gevoelige baarmoedermond
    DPO3: geen kramp, veel geborrel in mijn darmen
    DPO4: af en toe een steek in mijn borsten en gevoelige tepels, toename in afscheiding
    DPO5: rode, gevoelige tepels, nog steeds redelijk wat afscheiding, Zo. Veel. Dorst!!!
    DPO6: Zeurend gevoel in mijn onderbuik, toename in eetlust, nog steeds pijnlijke borsten en tepels
    DPO7: Weinig energie, nog steeds pijnlijke borsten
    DPO8: Snel moe, pijnlijke borsten, veel meer dan ik normaal heb. In een normale cyclus heb ik dat net voor mijn ongesteldheid en minder heftig. Nog steeds vrij veel afscheiding.
    DPO9: Meer energie, redelijke hoeveelheid afscheiding, nog steeds pijnlijke borsten.
    DPO10: Zelfde als DPO9.

Geen idee nog wanneer ik ga testen.. vanaf wanneer heb je kans op een redelijke streep indien positief? :)

11. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Ik mag weer op het wachtbankje. :) Maandagavond 25/3 mijn lh-piek gehad, dinsdagochtend en middag wat "ei-pijn" en sinds gisteren al helemaal weggetrokken.

1dpo: Nergens last van. Ook niet van witte afscheiding.

2dpo: Vandaag ook nergens last van. Geen afscheiding. Al 2 dagen flink verkouden, keelpijn en hees. Maar dat is geen symptoom. :p

3dpo: Niks, noppes, nada... behalve het verkouden zijn zat. Geen afscheiding. EDIT: Wat zeurende pijn bij mijn schaambot aan de rechterkant. Later op de dag ook aan de linkerkant.

4dpo: Zeurende pijn bij mijn schaambot is weggetrokken, geen afscheiding en ik voel me verder prima. Later op de avond menstruatiekrampen en winderig.

5dpo: De hele ochtend/middag menstruatiekrampen + winderig tot vieze scheten.:oops: Dacht echt een flinke buikgriep te hebben toen ik naar de wc ging maar mijn ontlasting was normaal en moest alleen 1x. Eind van de middag ging het weer en nu alleen nog steeds winderig. Verder geen afscheiding.

6dpo:
    7dpo:
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:
    09/04 - NOD

12. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    yes yes!!:D:D

Dus ladies, ik had NIET veel symptomen! ik had wel een vieze metaalsmaak in de mond, en op het laatst veel last van winderigheid en hot flashes. GEEN: pijnlijke borsten, misselijkheid, (nare) dromen, gekke steken/ krampen in buik en/of rug (wel in het begin menstruatieachtige krampen maar niks buitengewoons).. Ik zag het meer aan mijn temperatuur, deze was heel hoog voor mijn doen, ik had een innestelingsbloeding en een temperatuur dip.

Succes dames!:thumup::thumup::thumup:

Bijgevoegde bestanden:

• yessss.jpg
      yessss.jpg
      Bestandsgrootte:
      23 KB
      Weergaven:
      198
    twee, Babyaapje, all4love en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Jurielle

Jurielle Actief lid

11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    yes yes!!:D:D

Dus ladies, ik had NIET veel symptomen! ik had wel een vieze metaalsmaak in de mond, en op het laatst veel last van winderigheid en hot flashes. GEEN: pijnlijke borsten, misselijkheid, (nare) dromen, gekke steken/ krampen in buik en/of rug (wel in het begin menstruatieachtige krampen maar niks buitengewoons).. Ik zag het meer aan mijn temperatuur, deze was heel hoog voor mijn doen, ik had een innestelingsbloeding en een temperatuur dip. Als je niet veel symptomen hebt, verlies de moed niet, het kan allemaal nog goed komen!

Succes dames!:thumup::thumup::thumup:

MissMorrow vindt dit leuk.
  14. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Ik heb dus niet veel symptomen en denk steeds weer niet raak deze maand :cry: alleen heeeeeel erg moe

Jurielle vindt dit leuk.
  15. Frullie

Frullie Actief lid

24 jul 2015
    296
    255
    63
    Yess gefeliciteerd!!

Jurielle vindt dit leuk.
  16. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Van harte gefeliciteerd! Wat zal dat toch een fijn gevoel zijn zeg!

Jurielle vindt dit leuk.
  17. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! :thumup:

Wie weet. Heb deze ronde weinig tot geen symptomen.

Sabje333 en Jurielle vinden dit leuk.
  18. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Hopelijk is dit voor iedereen de ronde/maand dat we geen symptomen hebben, wel moe en zwanger zijn :):)

Loeki82 en Sara190 vinden dit leuk.
  19. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Vanaf 11dpo zou je mogen verwachten dat je een streepje ziet mocht je zwanger zijn.

20. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

I hope

Sabje333 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina