Ohhh daar is ze weer hoor De eerste foto is van tijdens het oplopen en de tweede van nu net, zo goed al opgedroogd. Streepjes zijn echt allebei roze
1 DPO - Niks. Afscheiding is veranderd in witte afscheiding, maar dat is normaal. Edit: tijdens het niezen schoot er een pijnsteek door mijn eierstokken. De boel was dus erg gevoelig. 2 DPO - Zelfde als 1DPO, niets bijzonders. 3 DPO - Veel witte romige afscheiding, verder niets. 4 DPO - Witte romige afscheiding, verkouden. 5 DPO - Witte romige afscheiding dat korrelig wordt bij opdrogen, licht gevoelige borsten, heel even een zeurderig gevoel in de baarmoeder voor een uurtje en snipverkouden. & Het gevoel dat het vast niet gelukt is, aangezien ik al deze symptomen ook kreeg in de vorige ronde. 6 DPO - veel witte romige afscheiding, korrelig bij opdrogen. Verkouden en verder gewoon helemaal niets... 7 DPO - Zelfde als 6 dpo, dus niets opmerkelijks.. 8 DPO - Vanochtend misschien 10 minuten wat doffe buikpijn, maar twijfel of dat niet gewoon mijn darmen waren. Geen afscheiding meer, verkoudheid wordt iets minder gelukkig. Edit: al vanaf een uur of 4 vanmiddag constant winderig. 9 DPO - Alleen wat licht gevoelige borsten en dat betekende de vorige ronde niet veel goeds.. afscheiding is minimaal geworden. Edit: In de avond een soort menstruatiebuikpijn. 10 DPO - Gevoelige borsten, opeens weer wat romige afscheiding, in de avond weer winderig, soms een beetje een ‘vermoeiend’ gevoel rond de eierstokken en in de avond ook een vermoeiend gevoel in de rug. 11 DPO - Gevoelige borsten, witte afscheiding en een negatieve predictor early, dus ik ga zaterdag op rood. 12 DPO - 13 DPO - 14 DPO - (NOD zaterdag)
Zien er mooi uit hoor! Hopelijk gaan ze mooi oplopen. Ik had de afgelopen dagen mooie oploop en die van gister en vandaag zijn t zelfde. Hopelijk loopt hij morgen wel weer mooi op.
1dpo: vrolijk Heel soms licht drukkend gevoel bm Geen afscheiding 2dpo: Geen afscheiding 3dpo Geen afscheiding Verder nog niks 4dpo S’ochtends Spierpijn tussen borst en oksel Moe Geen afscheiding 5dpo Moe Harde buiken gevoel( had ik vorige maand ook betekende niks) Savonds misselijk Dpo6 Moe ( maar ook slecht geslapen) Verder niks bijzonders Dpo7 Nog steeds niks bijzonders Oh wacht net naar de wc geweest en heb afscheiding. Hahah weet niet of dat nu goed of slecht is Dpo8 S’middags beetje lage rug pijn. Maar had ook getuinierd Weinig afscheiding. Savonds om 21.30 op de bank in slaap gevallen met al mijn kleding, bh, riem, lenzen en niet meer af gekomen tot de kleine s’ochtends wakker werd. Dit is me nog nooit gebeurt. 9dpo Sochtend licht drukkend gevoel ik mijn bm. Test gedaan en positief!!!!! Soms wat Duizelig Veel plassen Beetje vruchtbaar slijm Savonds snel moe 10dpo Test opgelopen S’middags moe en s’avonds heel erg moe. Snel geïrriteerd Drukkend gevoel in bm Licht gevoelige tepels Licht menstruatie gevoel 11dpo Test is opgelopen Licht gevoelige borsten Licht menstruatie krampen Moe moe moe Als ik niet op tijd eet word ik duizelig. Veel trek 12dpo Test is opgelopen Misselijk 1x overgegeven Lichte menstruatie krampen Moe Veeell trek Waterige afscheiding 13 dpo Test t zelfde als gister Menstruatie krampen alsof ik ongesteld ga worden(eng) Veel trek en na t eten kotsmisselijk Overgegeven Trek in slechte dingen
Op eigen telling 12/13dpo. Waardoor ik eig een duidelijke streep zou moeten hebben. 20/03 knaltest ovu gehad dus denk 21/22e eisprong.
1 dpo : alleen wat jeukerig/steekjes gevoel in vagina, verder niets 2 dpo : hetzelfde als 1dpo, steekjes in vagina en verder niets 3 dpo : vochtig binnenin vagina maar komt niets uit,normaal altijd kurkdroog na eisprong 4 Dpo :nog niets bijzonders,nog steeds of er vocht beneden uit wil lopen maar is niet 5 dpo : heel dag nog niets bijzonders, begint nu klein beetje trekkerig gevoel in buik *edit : even gekeken wat voor vocht van binnen en is spierwit en vlokkerig misschien schimmelinfectie?jeukt ook wel wat daarbinnen, nooit gehad dus geen idee *edit : gisteravond ook soort van kanteling van baarmoeder gevoelt,het is omdat @kwebbelsnoes volgens mij dat keer beschreef, was iedergeval apart gevoel 6 dpo : nog niets bijzonders 7 dpo : nog niets en het gevoel dat het niet raak is deze ronde 8 dpo : weer niets,teleurgesteld in me lichaam! * edit : lichte menstruatie buikpijn en lage rugpijn maar echt heel minimaal 9 dpo : negatieve test, verder nog niets dus op weer naar de volgende ronde
Tsja, durf er ook niets over te zeggen, bij mij gaat ook niks volgens het boekje haha. Ga je vandaag weer testen?
Nee ik ook niet. Wil vanmiddag na het werk een express doen omdat vandaag mijn NOD is. Maar als die niet oploopt oid ben ik bang op een vmk. Dus ik duim dat alles goed loopt..
Ik ga ook vanmiddag weer testen, dan is het 48 uur na de laatste test. Heb inderdaad dezelfde angst ja, maar proberen niet aan toe te geven . Succes met testen, ik hoop op een mooie oploop voor jou
Test van vandaag is gelukkig mooi opgelopen. Vandaag 14dpo dus zal einde vd dag mijn laatste symptomen doorgeven en dan ga ik op groen. Ik hoop dat jullie ook allemaal snel een positieve test in handen hebben en voor degene die dat al hebben een mooie oploop. ♥️ Ik blijf jullie wel volgen en gezellig meekletsen hoor
Goedemorgen allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en dacht ik sluit me aan.. Ik ben 22 jaar en heb vorig jaar juni een vm gehad.. Vanaf dat moment zijn wij bezig met proberen voor een eerste kindje en elke maand werden we weer teleurgesteld.. Deze maand heb ik op 22/03 een knalpositieve ovulatietest gehad.. Sinds 5 dagen heb ik nu last van ; - pijnscheuten in de borsten - misselijk met vlagen overdag - krampjes in onderbuik - super emotioneel - het gevoel dat het wel eens raak kan zijn - midden in de nacht wakker schieten - beetje afwezig gevoel - wit romige afscheiding Nu heb ik gisteren en vandaag een test gedaan van de action. Die van gister was negatief maar die van vandaag ziet er omo wit uit alleen als je hem op een bepaalde manier houd zie ik heeeeeeeel lichtjes een streep.. Helaas is dit niet op de foto te zetten... Volgens de app heb ik morgen mijn NOD? Maar als ik het uitreken van 22/03 (ovulatie) duurt 24/48uur dus dan gerekend vanaf 24/03, heb ik pas over 3 dagen mijn NOD? Iemand die mij hier een beetje mee kan helpen? Ik sluit me gezellig aan verder !
Ik lees mee, ik ziet qua berekening net als die van jouw ook al testen gedaan tot nu allemaal negatief en sinds gisteravond keelpijn en voel me niet lekker, slap