Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Hoi dames!

Ik vind het ook leuk om mee te schrijven.

Wij hebben voor het laatst sex gehad op maandag en op woensdag positieve ovulatietest. Ik ga uit van vrijdag 1 dpo.

1 dpo - opgeblazen, veel wit (niet doorzichtig) rekbaar slijm

2 dpo - opgeblazen, veel wit (niet doorzichtig) rekbaar slijm, steekjes baarmoeder, gevoelige borsten, last onderrug

3 dpo - al wat minder slijm, jeuk/pijn aan vagina, misselijk, koud, hartkloppingen in bed

4 dpo - hoofdpijn, slijm, steken beide kanten baarmoeder, hartkloppingen in bed

5 dpo - misselijk, moe, steekjes baarmoeder, weinig eetlust

6 dpo - heel misselijk, bijna overgeven. Hoofdpijn, diarree, weinig eetlust

7 dpo - last liezen / menstruatiegevoel, afscheiding zo goed als weg, opgeblazen. Voel me weer goed. Weinig eetlust.

8 dpo - hoofdpijn en met vlagen misselijk, weinig eetlust. Avond test, echt een tuuuuuurstreepje en ik weet niet zeker of die er staat. Morgenvroeg of zondagochtend nog een keer testen.

Had me zo voorgenomen niet te testen zo vroeg.... Ach!

O ja, ik slik tarwekiemolie vanaf mijn eisprong. Ik weet niet of hier veel symptomen vandaag komen, maar vooral misselijk en geen eetlust zijn opvallend voor mij. En de hartkloppingen.

2. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    1dpo: niks
    2dpo: niks
    3dpo: niks; edit: jeukende borsten :p
    4dpo: stekende hoofdpijn
    5dpo: koud, vlaag misselijkheid s’avonds in bed, maar kwam wss door het niet al te gezonde eten
    6dpo: afwisselend warm en koud
    7dpo: moe, last van brandend maagzuur, droge lippen en droge ogen
    8dpo: niks, geen afscheiding oid ook.
    9dpo: af en toe wat steekjes in mijn baarmoeder, heel licht wat pijn in mijn onderrug.
    10dpo: niks. Snel geïrriteerd en verdrietig omdat ik het gevoel heb dat het niet gelukt is, geen echte symptomen dus, licht streepje op predictor express
    11dpo: streepje op predictor is iets lichter lijkt wel, misselijk in de ochtend, hoofdpijn, witte afscheiding
    12dpo: best wel veel witte afscheiding, knallende koppijn aan het eind van de dag, een aantal korte felle steken rechts in mijn onderbuik. Opgelopen streepje op de predictor
    13dpo: moe (maar ik had heel slecht geslapen), vaak plassen, veel dorst, droge mond, verbeterd reukvermogen.
    14dpo: vandaag NOD, ben benieuwd wat vandaag brengt. Vanmiddag nog een keer testen in ieder geval.

3. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    1 DPO - Niks. Afscheiding is veranderd in witte afscheiding, maar dat is normaal. Edit: tijdens het niezen schoot er een pijnsteek door mijn eierstokken. De boel was dus erg gevoelig.

2 DPO - Zelfde als 1DPO, niets bijzonders.

3 DPO - Veel witte romige afscheiding, verder niets.

4 DPO - Witte romige afscheiding, verkouden.

5 DPO - Witte romige afscheiding dat korrelig wordt bij opdrogen, licht gevoelige borsten, heel even een zeurderig gevoel in de baarmoeder voor een uurtje en snipverkouden. & Het gevoel dat het vast niet gelukt is, aangezien ik al deze symptomen ook kreeg in de vorige ronde.

6 DPO - veel witte romige afscheiding, korrelig bij opdrogen. Verkouden en verder gewoon helemaal niets...

7 DPO - Zelfde als 6 dpo, dus niets opmerkelijks..

8 DPO - Vanochtend misschien 10 minuten wat doffe buikpijn, maar twijfel of dat niet gewoon mijn darmen waren. Geen afscheiding meer, verkoudheid wordt iets minder gelukkig. Edit: al vanaf een uur of 4 vanmiddag constant winderig.

9 DPO - Alleen wat licht gevoelige borsten en dat betekende de vorige ronde niet veel goeds.. afscheiding is minimaal geworden. Edit: In de avond een soort menstruatiebuikpijn.

10 DPO - Gevoelige borsten, opeens weer wat romige afscheiding, in de avond weer winderig, soms een beetje een ‘vermoeiend’ gevoel rond de eierstokken en in de avond ook een vermoeiend gevoel in de rug.

11 DPO - Gevoelige borsten, witte afscheiding en een negatieve predictor early, dus ik ga zaterdag op rood. Edit: In de avond zeurende buikpijn.

12 DPO - Gevoelige borsten, witte afscheiding, soms steken ter hoogte van de linker eierstok, in de avond winderig en zeurende buikpijn.

13 DPO - Veel scherpe steken in de buik en aan het einde v/d ochtend begint mijn menstruatie.

Nu had ik op 11 dpo alvast getest, dus ik had het zien aankomen. Daarnaast begon ik mijn kwaaltjes vanaf 9 dpo te herkennen van de vorige ronde toen het niet raak was (en dit ook gecheckt in mijn app waarin ik het bijhoud), maar als ik het dan vergelijk met mensen die wel zwanger zijn, zit het behoorlijk dicht bij elkaar in de buurt en valt er geen touw aan vast te knopen. :D

Ik denk dat ik de komende ronde wel ga meelezen, maar niet ga meedoen. Ik weet nu nog niet exact wanneer mijn ei is, maar mijn cyclus zal tussen de 26 en 30 zijn gok ik. Dus rond de tijd dat ik vertrek van vakantie zit ik ongeveer 1 week voor NOD. Als mijn NOD goed is ingeschat (3 mei) dan ben ik zelfs nog op vakantie met mijn gezin, ouders en zusje. Dus in de moeilijkste week heerlijk veel afleiding!

Hopelijk weer veel groen hier komende week voor de andere dames. :thumup:

Naju vindt dit leuk.
  4. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @LaQueen: ik denk ook echt dat het verschil tussen pms symptomen en zwangerschapssymptomen minimaal is.

Het enige verschil bij mijzelf is dat ik normaal veel meer last heb van lage rugpijn die doortrekt naar mijn heupen en billen en dat ik dat to nu toe nog niet echt heb gehad. De steekjes in mijn onderbuik zijn anders, wat meer trekkerig en minder hevig dan met menstruatiepijn.

Als ik na het weekend nog steeds een positieve zwangerschapstest heb ga ik op groen in ieder geval :)

LaQueen vindt dit leuk.
  5. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik hoop op groen! Maar je testen zijn in ieder geval al heel erg mooi.

6. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Dankje! Nu nog even vertrouwen in mijn lichaam krijgen. Ik heb nooit een cyclus van mijzelf gehad, sinds 5 maanden dmv een hormoonpompje, dus hormonale veranderingen en symptomen zijn nog vrij nieuw voor me haha. Jij succes in de volgende ronde!

LaQueen vindt dit leuk.
  7. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Ik mag weer op het wachtbankje. :) Maandagavond 25/3 mijn lh-piek gehad, dinsdagochtend en middag wat "ei-pijn" en sinds gisteren al helemaal weggetrokken.

1dpo: Nergens last van. Ook niet van witte afscheiding.

2dpo: Vandaag ook nergens last van. Geen afscheiding. Al 2 dagen flink verkouden, keelpijn en hees. Maar dat is geen symptoom. :p

3dpo: Niks, noppes, nada... behalve het verkouden zijn zat. Geen afscheiding. EDIT: Wat zeurende pijn bij mijn schaambot aan de rechterkant. Later op de dag ook aan de linkerkant.

4dpo: Zeurende pijn bij mijn schaambot is weggetrokken, geen afscheiding en ik voel me verder prima. Later op de avond menstruatiekrampen en winderig.

5dpo: De hele ochtend/middag menstruatiekrampen + winderig tot vieze scheten.:oops: Dacht echt een flinke buikgriep te hebben toen ik naar de wc ging, maar mijn ontlasting was normaal en moest alleen 1x. Eind van de middag ging het weer en nu alleen nog steeds winderig. Verder geen afscheiding.

6dpo: Wakker geworden met weer wat menstruatiekrampen. Na toiletbezoek is dit veranderd in een wat drukkend gevoel in onderbuik. Nog steeds geen afscheiding en verder geen bijzonderheden.

7dpo: Gelijk aan 6dpo, pukkels op mijn wangen en verder het idee dat het deze ronde weer niet gelukt is. Onze zoon vraagt steeds wanneer hij een broertje krijgt. :( Heb me al ingesteld dat het lang gaat duren.... Heb vandaag even een dip. EDIT: koud.

8dpo: De hele ochtend en middag soort van menstuatiepijn, winderig en wat pijn in mijn onderrug. Had het gevoel ongesteld te worden maar helemaal niks, ook geen afscheiding. Borsten wat gevoelig. Voor de rest moe en nergens zin in, maar dat komt omdat ik nog steeds verkouden ben met keelpijn en vreselijk loop te hoesten. Edit: koud.

9dpo: Vanochtend wakker geworden met menstruatiepijn, mijn darmen gingen ook flink tekeer (geben diarree oid) en had zo'n trek (leeg gevoel in mijn maag). Ik heb een maagverkleining waardoor mijn maag niet knort wanneer ik trek heb. Borsten wat gevoelig/steekjes en lage rugpijn. Geen afscheiding en verder was mijn urine heel geel. :confused: En we gaan door met de "bijna" geurloze scheten. :p En koud.

10dpo: Symptomen gelijk aan 9dpo. Voor de nieuwsgierigheid een action early test gedaan. Heb ze vaker gebruikt en blijven altijd omo wit... tot vandaag. :eek::D De streep is in het echt roze.

11dpo:
    12dpo:

DINSDAG 09/04 - NOD = testdag bij geen menstruatie.

Naju, nicole1987, all4love en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik zie inderdaad best een duidelijke streep. Die early’s geven wel vaak een valse streep toch? Maar deze lijkt me niet vals haha

9. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Dat heb ik idd gelezen maar de streep is in het echt roze. Ik heb voor de zekerheid nog een foto gemaakt en het is heel duidelijk.

Naju, all4love, Suuster en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik vind m ook heel duidelijk. Meestal staat er een schaduwlijntje ofZo. Prachtig hoor, gefeliciteerd :D ik hoop dat alles goed mag blijven gaan

Loeki82 vindt dit leuk.
  11. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Dank je wel! :D

12. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @Loeki82 Gefeliciteerd! mooie lijn al :)

Loeki82 vindt dit leuk.
  13. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Maandag maar weer testen... dan met de predictor.

@LaQueen, jammer. Succes de volgende ronde.

LaQueen vindt dit leuk.
  14. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Dan lopen wij bijna gelijk op. Ik zit nu op 10dpo. Misschien een late innesteling? Zal voor je duimen. :)

nicole1987 vindt dit leuk.
  15. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    1dpo: geen klachten, voel me goed.
    2dpo: wat lichte hoofdpijnklachten, duf/moe
    3dpo: na de nachtdienst wat lichte misselijkheid, honger maar snel opgeblazen gevoel, lichte hoofdpijn
    4dpo: soort beurs gevoel in de onderbuik, last van mn darmen (kan ook vanwege nachtdienst), verder wel prima
    5dpo: gevoelige tepels, “gespannen” gevoel li onderbuik, opgeblazen gevoel
    6dpo: gevoelige tepels bij lichte aanraking, creme/witte afscheiding, beetje last vd rug (misschien door de hele dag zitten), honger, moe
    7dpo: zwaar gevoel in onderbuik, hele dag al koud, gevoelige linker tepel(?), doorzichtige afscheiding, met momenten moe, snel geprikkeld humeur
    8dpo: enge levendige droom, koud-warm-koud-warm, geen koorts, best moe, beetje gevoelige borsten en tepels, creme-wit-doorzichtige afscheiding, enige buikpijn (wellicht door training gister). Verder wel oké
    9dpo: ziek, hoofdpijn, neus dicht, keelpijn..
    lage rugpijn met momenten, toch wel wat gevoelige borsten en tepels bij aanraking. Nauwelijks afscheiding
    10dpo: levendige droom, hoofdpijn,met momenten last van onderrug, af en toe rommelingen in buik, wit/creme afscheiding, tijdens het poetsen vond ik de geur van dreft heel sterk ruiken. Licht gevoelige borsten
    11/10/9dpo: hoogstwaarschijnlijk verkeerde telling iivm NOD 4/5april haha!
    Aderen lijk ik beter op mn borsten te zien, tepels gevoelig, toch wel wat lage rugpijn, moe, beetje nattige afscheiding. Tevens een test gedaan maar deze domme gans heeft ‘m open gemaakt omdat ik een tuurstreep dacht te zien, dus is waarschijnlijk vals positief
    10dpo: hoofdpijn, vroeg moe, gevoelige tepels bij aanraking, af en toe lichte spanning onderbuik(?). Nieuwe test van kruidvat toch een licht tuurstreepje te zien
    11dpo: nog gevoelige borsten bij aanraking, snel moe, snel warm, beurs gevoel rug/lijkt spierpijn, af en toe spanning onderbuik, waterige/licht witte afscheiding, honger, Gespannen voor morgen, nieuw testje dr tegen aan, met hopelijk oploop:oops::oops:
    12/13/14dpo: aderen nogsteeds zichtbaar op mn borsten, tepels nog gevoelig, rug minder beurs, creme witte afscheiding. Geen oploop gehad wel zichtbaar 2e lijntje, gister express en early op NOD en die waren omowit. Dus het is mis gegaan, nu wachtende op de :evil::( op naar een 2020 baby! :thumup:

16. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Jeeeh gefeliciteerd !!! Erg mooie streep voor 10dpo!!!

Loeki82 vindt dit leuk.
  17. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Dank je wel! :D Dat vind ik ook. Ik vermoed dat mijn eisprong dan ook de 25ste was. Als dat zo is dan zit ik nu op 12dpo.

Sabje333 vindt dit leuk.
  18. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    @Loeki82 gefeliciteerd!!

@RM1996 hè, wat naar. Eerst blij met een positieve test en nu dit.

Loeki82 vindt dit leuk.
  19. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Jaa erg pijnlijk, op NOD met zowel de express als de early een omowitte test, gisteravond begon het bloeden helaas..

20. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ik heb het ook ooit gehad. Voor nod prachtige testen en op nod ging het mis. Testte 5 dagen later zelfs nog positief met cb digital. Voelt echt k*t. Het bloeden duurde toen wel 9 dagen en best heftig. Is het bij jou niet erger dan anders?

Deel Deze Pagina