Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Ohh jeetje dat is ook niet niks!! :eek:
    Ik merk nu wat meer bloedstolsels en indd meer bloed. Gisteravond begon het dus het zal indd nog wel heftiger worden

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Gefeliciteerd!!

Naju en Loeki82 vinden dit leuk.
  3. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    1 dpo : alleen wat jeukerig/steekjes gevoel in vagina, verder niets
    2 dpo : hetzelfde als 1dpo, steekjes in vagina en verder niets
    3 dpo : vochtig binnenin vagina maar komt niets uit,normaal altijd kurkdroog na eisprong
    4 Dpo :nog niets bijzonders,nog steeds of er vocht beneden uit wil lopen maar is niet
    5 dpo : heel dag nog niets bijzonders, begint nu klein beetje trekkerig gevoel in buik *edit : even gekeken wat voor vocht van binnen en is spierwit en vlokkerig o_O misschien schimmelinfectie?jeukt ook wel wat daarbinnen, nooit gehad dus geen idee *edit : gisteravond ook soort van kanteling van baarmoeder gevoelt,het is omdat @kwebbelsnoes volgens mij dat keer beschreef, was iedergeval apart gevoel
    6 dpo : nog niets bijzonders
    7 dpo : nog niets en het gevoel dat het niet raak is deze ronde
    8 dpo : weer niets,teleurgesteld in me lichaam! :( * edit : lichte menstruatie buikpijn en lage rugpijn maar echt heel minimaal
    9 dpo : negatieve test, verder nog niets dus op weer naar de volgende ronde * edit : in avond ineens trekkerig gevoel in buik en licht misselijk.. zenuwen van de sollicitatie gesprek van vanmiddag?
    Misschien toch andere dpo?, had namelijk 3 dagen achter elkaar positieve test en ben van de eerste uitgegaan
    10 dpo : even wat waterig wittig afscheiding, negatieve test - menstruatiegevoel, net of het eruit wil lopen maar komt niks "nog niet iedergeval

11 dpo : ongesteld

4. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Jammer. :(

nicole1987 vindt dit leuk.
  5. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    1dpo: niks
    2dpo: niks
    3dpo: niks; edit: jeukende borsten :p
    4dpo: stekende hoofdpijn
    5dpo: koud, vlaag misselijkheid s’avonds in bed, maar kwam wss door het niet al te gezonde eten
    6dpo: afwisselend warm en koud
    7dpo: moe, last van brandend maagzuur, droge lippen en droge ogen
    8dpo: niks, geen afscheiding oid ook.
    9dpo: af en toe wat steekjes in mijn baarmoeder, heel licht wat pijn in mijn onderrug.
    10dpo: niks. Snel geïrriteerd en verdrietig omdat ik het gevoel heb dat het niet gelukt is, geen echte symptomen dus, licht streepje op predictor express
    11dpo: streepje op predictor is iets lichter lijkt wel, misselijk in de ochtend, hoofdpijn, witte afscheiding
    12dpo: best wel veel witte afscheiding, knallende koppijn aan het eind van de dag, een aantal korte felle steken rechts in mijn onderbuik. Opgelopen streepje op de predictor
    13dpo: moe (maar ik had heel slecht geslapen), vaak plassen, veel dorst, droge mond, verbeterd reukvermogen.
    14dpo: vlagen misselijk, snel moe, af en toe brandend maagzuur. Oploop op de predictor plus positieve clearblue.

Bijgevoegde bestanden:

Kaaat, Rose32, Femc en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    1dpo: niet echt iets te voelen. Soms wat steekjes in mijn buik maar verder dus niets.

2dpo: heel moe maar dat kan zeker liggen aan de slechte nachten van de afgelopen dagen. De steekjes in mijn buik zijn er ook nog altijd maar dat heb ik al in elke cyclus gehad dus niet echt speciaal in mij geval. 's avonds misselijk en plots dan toch erge trek.

3dpo: gespannen buik en pijnlijke borsten. Niet echt iets wat ik anders niet voel. Wel veel trek en dan toch weer snel voldaan. Redelijk wat afscheiding.

4dpo: een zeer actieve enge droom gehad. Hierdoor ben ik nu ook wel moe. Verder heb ik nog altijd een gespannen buik en nu ook wat steken in mijn linker borst.

5dpo: een hele dag niet echt veel gevoeld en ik heb echt het idee dat het niet gelukt is. ‘S avonds wel een enorme steek gevoeld in mijn buik. Ik heb ook al een paar dagen redelijk veel afscheiding. Dat is dan ook het enige wat anders is dan in de vorige rondes. Toen was ik heel droog tot een paar dagen voor nod.

6dpo: al een hele dag last van steekjes in mijn buik. Soms zelfs zo dat het precies in mijn blaas zit. Geen idee wat dit is maar dit heb ik wel nog nooit eerder gevoeld. Voor de rest voel ik mij prima.

7dpo: Al 3 dagen enorm warm als ik wakker wordt maar geen idee of dit ligt aan de omgevingstemperatuur die de laatste dagen wat hoger is. Verder heb ik links boven mijn schaambot continu het gevoel alsof daar iets steekt. Deze morgen ook enorm veel puistjes op mijn borsten ontdekt. Dat is bij normaal wel al redelijk aanwezig maar nu viel het mij wel op dat het er toch wel meer zijn dan anders. Desondanks deze dingen die ik anders niet heb, geloof ik er toch niet echt in dat het deze maand gelukt is. Misschien is dat uit zelfbescherming dat ik liever niet ontgoochelt ben. Ik wacht zoiezo nog tot het weekend met testen. Net eens gekeken naar mijn afscheiding aangezien dat toch redelijk veel is en die is redelijk waterachtig maar wel cremig/gelig van kleur.

8dpo: ik voel niet echt iets vandaag. Alle steekjes van de afgelopen dagen zijn verdwenen. Daarstraks was ik wel wat misselijk maar ik denk niet dat het iets wil zeggen. EDIT: Deze middag normaal kunnen eten maar ik ben nu wel al de hele middag redelijk misselijk. Ik kreeg zelfs bijna mijn eten terug naar boven. Verder moet ik zeggen dat mijn lach sinds zaterdag (ik heb het toen voor het eerst gemerkt) helemaal anders klinkt. We hebben daar zaterdag zelfs de slappe lach door gehad:roflmao:. Ik heb geen idee of dit eventueel een symptoom kan zijn maar ik meld het toch maar even.

9dpo: Misselijk opgestaan maar ondertussen is dat wel zo goed als over. Verder ben ik vandaag ook wel moe. Ben 's avonds met hoofdpijn vroeg gaan slapen.

10dpo: Vanmorgen was ik vroeg wakker (Ik lag er ook wel vroeg in). Voor de rest valt er niet echt veel op. Ik ben elke maand wel wat misselijk en heb pijnlijke borsten dus dat zie ik niet (meer) als een symptoom.

11dpo: Vanmorgen (weeral) zeer vroeg wakker geworden (Gisteren ben ik nochtans niet zo heel vroeg gaan slapen). Door de vermoeidheid heb ik nu hoofdpijn e ik vermoed dat dat wel een hele dag zal aanhouden. Verder heb ik een trekkerig gevoel in mijn buik en af en toe steekjes.

12dpo: Heel slecht geslapen. Hoofdpijn en ‘s avonds wat misselijk. Trekkerig gevoel in buik en steekjes. Negatieve test ‘s ochtends :(...

13dpo:
    14dpo:
    NOD:
    dinsdag 9 april

7. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Hè, balen zeg. Dikke digi-knuffel van mij

nicole1987 vindt dit leuk.
  8. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Ik mag weer op het wachtbankje. :) Maandagavond 25/3 mijn lh-piek gehad, dinsdagochtend en middag wat "ei-pijn" en sinds gisteren al helemaal weggetrokken.

1dpo: Nergens last van. Ook niet van witte afscheiding.

2dpo: Vandaag ook nergens last van. Geen afscheiding. Al 2 dagen flink verkouden, keelpijn en hees. Maar dat is geen symptoom. :p

3dpo: Niks, noppes, nada... behalve het verkouden zijn zat. Geen afscheiding. EDIT: Wat zeurende pijn bij mijn schaambot aan de rechterkant. Later op de dag ook aan de linkerkant.

4dpo: Zeurende pijn bij mijn schaambot is weggetrokken, geen afscheiding en ik voel me verder prima. Later op de avond menstruatiekrampen en winderig.

5dpo: De hele ochtend/middag menstruatiekrampen + winderig tot vieze scheten.:oops: Dacht echt een flinke buikgriep te hebben toen ik naar de wc ging, maar mijn ontlasting was normaal en moest alleen 1x. Eind van de middag ging het weer en nu alleen nog steeds winderig. Verder geen afscheiding.

6dpo: Wakker geworden met weer wat menstruatiekrampen. Na toiletbezoek is dit veranderd in een wat drukkend gevoel in onderbuik. Nog steeds geen afscheiding en verder geen bijzonderheden.

7dpo: Gelijk aan 6dpo, pukkels op mijn wangen en verder het idee dat het deze ronde weer niet gelukt is. Onze zoon vraagt steeds wanneer hij een broertje krijgt. :( Heb me al ingesteld dat het lang gaat duren.... Heb vandaag even een dip. EDIT: koud.

8dpo: De hele ochtend en middag soort van menstuatiepijn, winderig en wat pijn in mijn onderrug. Had het gevoel ongesteld te worden maar helemaal niks, ook geen afscheiding. Borsten wat gevoelig. Voor de rest moe en nergens zin in, maar dat komt omdat ik nog steeds verkouden ben met keelpijn en vreselijk loop te hoesten. Edit: koud.

9dpo: Vanochtend wakker geworden met menstruatiepijn, mijn darmen gingen ook flink tekeer (geben diarree oid) en had zo'n trek (leeg gevoel in mijn maag). Ik heb een maagverkleining waardoor mijn maag niet knort wanneer ik trek heb. Borsten wat gevoelig/steekjes en lage rugpijn. Geen afscheiding en verder was mijn urine heel geel. :confused: En we gaan door met de "bijna" geurloze scheten. :p En koud.

10dpo: Symptomen gelijk aan 9dpo. Voor de nieuwsgierigheid een action early test gedaan. Heb ze vaker gebruikt en blijven altijd omo wit... tot vandaag. :eek::D De streep is in het echt roze = positieve test!

11dpo: Wakker geworden met menstruatiekrampen, lage rugpijn en dorst (hele droge mond). Krampen zijn wat afgenomen. Flinke trek maar zit snel vol. Bij het traplopen snel buiten adem. Borsten nog steeds wat gevoelig en de winderigheid neemt af.... gelukkig.:rolleyes: Verder geen afscheiding. Morgen weer testen en hopen dat het is opgelopen.

12dpo:

DINSDAG 09/04 - NOD = testdag bij geen menstruatie.

all4love, Sabje333 en Suuster vinden dit leuk.
  9. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Alle zwangeren gefeliciteerd. Geweldig!

Ik ben een stille meelezer en wil deze maand toch eens meeschrijven. Eindelijk mijn ei gevonden op dag 20... Dus deze maand zeker weten op de juiste dag geklust.

1dpo: In de ochtend last van mijn darmen. Veel waterige afscheiding(rekbaar).

Loeki82 en Sabje333 vinden dit leuk.
  10. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    1dpo: niet echt iets te voelen. Soms wat steekjes in mijn buik maar verder dus niets.

2dpo: heel moe maar dat kan zeker liggen aan de slechte nachten van de afgelopen dagen. De steekjes in mijn buik zijn er ook nog altijd maar dat heb ik al in elke cyclus gehad dus niet echt speciaal in mij geval. 's avonds misselijk en plots dan toch erge trek.

3dpo: gespannen buik en pijnlijke borsten. Niet echt iets wat ik anders niet voel. Wel veel trek en dan toch weer snel voldaan. Redelijk wat afscheiding.

4dpo: een zeer actieve enge droom gehad. Hierdoor ben ik nu ook wel moe. Verder heb ik nog altijd een gespannen buik en nu ook wat steken in mijn linker borst.

5dpo: een hele dag niet echt veel gevoeld en ik heb echt het idee dat het niet gelukt is. ‘S avonds wel een enorme steek gevoeld in mijn buik. Ik heb ook al een paar dagen redelijk veel afscheiding. Dat is dan ook het enige wat anders is dan in de vorige rondes. Toen was ik heel droog tot een paar dagen voor nod.

6dpo: al een hele dag last van steekjes in mijn buik. Soms zelfs zo dat het precies in mijn blaas zit. Geen idee wat dit is maar dit heb ik wel nog nooit eerder gevoeld. Voor de rest voel ik mij prima.

7dpo: Al 3 dagen enorm warm als ik wakker wordt maar geen idee of dit ligt aan de omgevingstemperatuur die de laatste dagen wat hoger is. Verder heb ik links boven mijn schaambot continu het gevoel alsof daar iets steekt. Deze morgen ook enorm veel puistjes op mijn borsten ontdekt. Dat is bij normaal wel al redelijk aanwezig maar nu viel het mij wel op dat het er toch wel meer zijn dan anders. Desondanks deze dingen die ik anders niet heb, geloof ik er toch niet echt in dat het deze maand gelukt is. Misschien is dat uit zelfbescherming dat ik liever niet ontgoochelt ben. Ik wacht zoiezo nog tot het weekend met testen. Net eens gekeken naar mijn afscheiding aangezien dat toch redelijk veel is en die is redelijk waterachtig maar wel cremig/gelig van kleur.

8dpo: ik voel niet echt iets vandaag. Alle steekjes van de afgelopen dagen zijn verdwenen. Daarstraks was ik wel wat misselijk maar ik denk niet dat het iets wil zeggen. EDIT: Deze middag normaal kunnen eten maar ik ben nu wel al de hele middag redelijk misselijk. Ik kreeg zelfs bijna mijn eten terug naar boven. Verder moet ik zeggen dat mijn lach sinds zaterdag (ik heb het toen voor het eerst gemerkt) helemaal anders klinkt. We hebben daar zaterdag zelfs de slappe lach door gehad:roflmao:. Ik heb geen idee of dit eventueel een symptoom kan zijn maar ik meld het toch maar even.

9dpo: Misselijk opgestaan maar ondertussen is dat wel zo goed als over. Verder ben ik vandaag ook wel moe. Ben 's avonds met hoofdpijn vroeg gaan slapen.

10dpo: Vanmorgen was ik vroeg wakker (Ik lag er ook wel vroeg in). Voor de rest valt er niet echt veel op. Ik ben elke maand wel wat misselijk en heb pijnlijke borsten dus dat zie ik niet (meer) als een symptoom.

11dpo: Vanmorgen (weeral) zeer vroeg wakker geworden (Gisteren ben ik nochtans niet zo heel vroeg gaan slapen). Door de vermoeidheid heb ik nu hoofdpijn e ik vermoed dat dat wel een hele dag zal aanhouden. Verder heb ik een trekkerig gevoel in mijn buik en af en toe steekjes. Ik heb ook een aantal opvliegers gehad.

12dpo: Heel slecht geslapen. Hoofdpijn en ‘s avonds wat misselijk. Trekkerig gevoel in buik en steekjes. Negatieve test ‘s ochtends :(...

13dpo: vandaag meer geslapen dan de rest van de dagen deze week en toch enorm moe. Maar echt niet normaal. Het is precies alsof ik gewoon niet geslapen heb terwijl ik toch een 8-tal uur geslapen heb. Voor de rest heb ik ook hoofdpijn en weinig trek. Ik ben ook wel heel emotioneel vandaag en heb het koud.

14dpo:
    NOD:
    dinsdag 9 april

11. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Hey Iedereen!

Ik vind dit een heel leuk topic. Ik lees mee zoveel ik kan en baal wanneer lady’s in het rood gaan en juich inwendig wanneer jullie in het groen gaan!

Ikzelf temperatuur. Moet wel want sinds mijn MK in september heb ik cyclussen van 40 dagen.
    Volgens FF zou ik nu op 5DPO zitten.

1 DPO: steken in de borsten, pijnlijke baarmoeder en veel witverlies

2 DPO: nog steeds steken in de borsten, witverlies

3 DPO: niets behalve witverlies

4 DPO: niets zelfs geen witverlies meer

5 DPO: drukkend gevoel in de bm en lage rugpijn. En droog

all4love, Sabje333, Loeki82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Oh en nu ineens bij het rechtstaan een scherpe steek rechts in mijn onderbuik

13. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw

11dpo: Vanmorgen (weeral) zeer vroeg wakker geworden (Gisteren ben ik nochtans niet zo heel vroeg gaan slapen). Door de vermoeidheid heb ik nu hoofdpijn e ik vermoed dat dat wel een hele dag zal aanhouden. Verder heb ik een trekkerig gevoel in mijn buik en af en toe steekjes. Ik heb ook een aantal opvliegers gehad.

13dpo: vandaag meer geslapen dan de rest van de dagen deze week en toch enorm moe. Maar echt niet normaal. Het is precies alsof ik gewoon niet geslapen heb terwijl ik toch een 8-tal uur geslapen heb. Voor de rest heb ik ook hoofdpijn en weinig trek. Ik ben ook wel heel emotioneel vandaag en heb het koud. In de middag erge menstruatiepijn.

En ik mag op rood. Net ongesteld geworden...:evil:

14. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat balen............. :(
    Hopelijk volgende ronde meer geluk!

GhostRocker vindt dit leuk.
  15. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    GhostRocker vindt dit leuk.
  16. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    Ja een beetje wel. Maar we gaan vol goede moed de volgende ronde in. Ik ben allang blij dat ik niet zo een lange cyclus heb. Zo moet ik niet telkens zo lang wachten op een volgende poging.

Sabje333 en Loeki82 vinden dit leuk.
  17. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Stom he.. allemaal van die vage klachten die ook op zwangerschapsklachten lijken

Loeki82 en Kangerootje vinden dit leuk.
  18. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Ik mag weer op het wachtbankje. :) Maandagavond 25/3 mijn lh-piek gehad, dinsdagochtend en middag wat "ei-pijn" en sinds gisteren al helemaal weggetrokken.

1dpo: Nergens last van. Ook niet van witte afscheiding.

2dpo: Vandaag ook nergens last van. Geen afscheiding. Al 2 dagen flink verkouden, keelpijn en hees. Maar dat is geen symptoom. :p

3dpo: Niks, noppes, nada... behalve het verkouden zijn zat. Geen afscheiding. EDIT: Wat zeurende pijn bij mijn schaambot aan de rechterkant. Later op de dag ook aan de linkerkant.

4dpo: Zeurende pijn bij mijn schaambot is weggetrokken, geen afscheiding en ik voel me verder prima. Later op de avond menstruatiekrampen en winderig.

5dpo: De hele ochtend/middag menstruatiekrampen + winderig tot vieze scheten.:oops: Dacht echt een flinke buikgriep te hebben toen ik naar de wc ging, maar mijn ontlasting was normaal en moest alleen 1x. Eind van de middag ging het weer en nu alleen nog steeds winderig. Verder geen afscheiding.

6dpo: Wakker geworden met weer wat menstruatiekrampen. Na toiletbezoek is dit veranderd in een wat drukkend gevoel in onderbuik. Nog steeds geen afscheiding en verder geen bijzonderheden.

7dpo: Gelijk aan 6dpo, pukkels op mijn wangen en verder het idee dat het deze ronde weer niet gelukt is. Onze zoon vraagt steeds wanneer hij een broertje krijgt. :( Heb me al ingesteld dat het lang gaat duren.... Heb vandaag even een dip. EDIT: koud.

8dpo: De hele ochtend en middag soort van menstuatiepijn, winderig en wat pijn in mijn onderrug. Had het gevoel ongesteld te worden maar helemaal niks, ook geen afscheiding. Borsten wat gevoelig. Voor de rest moe en nergens zin in, maar dat komt omdat ik nog steeds verkouden ben met keelpijn en vreselijk loop te hoesten. Edit: koud.

9dpo: Vanochtend wakker geworden met menstruatiepijn, mijn darmen gingen ook flink tekeer (geben diarree oid) en had zo'n trek (leeg gevoel in mijn maag). Ik heb een maagverkleining waardoor mijn maag niet knort wanneer ik trek heb. Borsten wat gevoelig/steekjes en lage rugpijn. Geen afscheiding en verder was mijn urine heel geel. :confused: En we gaan door met de "bijna" geurloze scheten. :p En koud.

10dpo: Symptomen gelijk aan 9dpo. Voor de nieuwsgierigheid een action early test gedaan. Heb ze vaker gebruikt en blijven altijd omo wit... tot vandaag. :eek::D De streep is in het echt roze = positieve test!

11dpo: Wakker geworden met menstruatiekrampen, lage rugpijn en dorst (hele droge mond). Krampen zijn wat afgenomen. Flinke trek maar zit snel vol. Bij het traplopen snel buiten adem. Borsten nog steeds wat gevoelig en de winderigheid neemt af.... gelukkig.:rolleyes: Verder geen afscheiding. Morgen weer testen en hopen dat het is opgelopen. Edit; vroeg naar bed, heel erg moe. Snel geïrriteerd raken.

12dpo: Duizelig en heel erg moe opgestaan... en ook te vroeg. Nog steeds wat buikrampen, lage rugpijn, dorst en af en toe duizelig. Oja, ook getest vandaag. :D 1e foto is 3 min na het testen en 2e is 10 min later. Man verrast en hij ze meteen ommde digitale te halen. Hij is niet zo van de streepjes. :roflmao:

DINSDAG 09/04 - NOD = testdag bij geen menstruatie.

LaQueen, RM1996 en Sabje333 vinden dit leuk.
  19. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Dat is fijn om geen lange cyclus meer te hebben. Kan je over 2 weken weer ervoor gaan. Heel veel succes. :thumup:

@Suuster; klopt. Vorige ronde voelde ik mij meer zwanger dan nu. Gekke hormonen.

Suuster vindt dit leuk.
  20. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd wat gaaf :)

Loeki82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina