Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    heeeel goed zichtbaar!! superleuk

Loeki82 vindt dit leuk.
  2. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!

1 DPO: steken in de borsten, pijnlijke baarmoeder en veel witverlies

2 DPO: nog steeds steken in de borsten, witverlies

3 DPO: niets behalve witverlies

4 DPO: niets zelfs geen witverlies meer

5 DPO: drukkend gevoel in de bm en lage rugpijn. En droog
    Pijnlijke steek links onder aan buik bij het opstaan

6 DPO: drukkend gevoel bm, krampen en toch wel wat chagrijnig. Droog
    Edit: gisterenavond pijnlijke onderrug en krampen in de onderbuik

7 DPO: witverlies maar niet veel. Opgezwollen :) In de loop van de dag ziek beginnen worden. Keelpijn, verstopte neus en hoesten.
    In de avond weer felle steek in de rechter zijde onderbuik.

8 DPO: temperatuur blijft mooi hoog. Juist gegeten en wat misselijk. Nog steeds ziek. Geen gevoelige borsten, droog vanonder, en totaal niet in form :( Warme wangen maar de rest van mijn lichaam heeft koud.

Gr
    Naju

Loeki82 en Kangerootje vinden dit leuk.
  3. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wauw meid dit klinkt hoopgevend. Wanneer ga je testen?

Naju vindt dit leuk.
  4. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Hey Kangerootje!

Ben momenteel op vakantie in Nederland. Vrijdag terug naar huis dus ik denk dat ik zondag een testje ga doen :)
    Normaal maandag mijn NOD.
    Heb er zelf niet zoveel moed in want mijn man zijn vruchtbaarheid is niet zo goed :(

Kangerootje vindt dit leuk.
  5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ohh ik snap je gevoel wel van dat t niet gelukt is. Onze eerste duurde jaren en bij mijn man is alles goed, bij mij niet... Toch duim ik voor je

Naju vindt dit leuk.
  6. Femc

Femc Actief lid

18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    1dpo: niets
    2 dpo: voel nog steeds niets
    3 dpo: idem aan 1 en 2. Enkel jeukerige vagina, maar niet overdreven.
    4 dpo: steek aan de zijkant van mn buik, krampen. Heel erg moe. Nachtmerries en levendige dromen.
    5dpo: nog wat krampen, misselijk geweest. Heel moe. Levendige dromen
    6dpo: op het moment niets, alleen heb ik een heel zenuwachtig gevoel in mn buik, en voel ik me best gelukkig,ook een onzeker gevoel. niet te veel afscheiding, gewoon normaal denk ik, als ik met vinger naar binnen ga, is het wel wat wit :)

Naju vindt dit leuk.
  7. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Kei lief!! Dank je!!

Wat heb je dan?

8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Baarmoeder is afwijkend van vorm... had een groot breed tussenschot dat heel de baarmoeder opvulde maar die is voor t grootste deel verwijderd. Nog steeds is mijn baarmoeder licht hartvormig. Ik wordt daardoor moeilijker zwanger... en iets meer kans op een miskraam maar ik hoop dat niet nog eens mee te maken. Eerst maar eens zwanger worden.

9. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Inderdaad... Dat zwanger worden... Maar ik duim voor jou! Straks een kaarsje doen branden dat het deze keer, onze keer is :)

Kangerootje vindt dit leuk.
  10. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Zou wel helemaal super zijn we houden de moed erin!

Naju vindt dit leuk.
  11. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Hoi meiden, mag ik mee symptomen spotten?
    Ik lees al een tijdje met interesse mee, maar zal ook maar eens actief meeschrijven, ipv alleen maar gluren :D.
    Ik zit nu pas op 3 dpo, dus ik moet nog lang wachten. NOD is 19 april.

1 dpo: niks bijzonders, opgezwollen buik (waarschijnlijk van inseminatie) en vrij veel afscheiding
    2 dpo: niks bijzonders, nog steeds opgezwollen buik en vrij veel afscheiding
    3 dpo: menstruatieachtige kramp in de ochtend, nog steeds vrij veel afscheiding

De enige keer dat ik zwanger was (bbz), had ik helemaal geen afscheiding na ovulatie, dus ik ben bang dat het geen goed teken is dat ik nu wel vrij veel afscheiding heb (als je er al iets over zou kunnen zeggen zo vroeg).

Gefeliciteerd aan de zwangeren en succes voor alle dames die nog op het wachtbankje zitten!

Kangerootje, all4love, Femc en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Welkom PippiMoustache!

Ik weet eigenlijk niet of je dat aan de afscheiding kan zien. Bij mijn vorige zwangerschap was ik echt euh heel vochtig onderaan... Helaas MK op 7w+5.
    Dus nog alle moed erin houden! :)

PippiMoustache vindt dit leuk.
  13. Femc

Femc Actief lid

18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    4 dpo: steek aan de zijkant van mn buik, krampen. Heel erg moe. Nachtmerries en levendige dromen.
    6dpo: op het moment niets, alleen heb ik een heel zenuwachtig gevoel in mn buik, en voel ik me best gelukkig,ook een onzeker gevoel. niet te veel afscheiding, gewoon normaal denk ik, als ik met vinger naar binnen ga, is het wel wat wit :) ook heb ik last van wat hoofdpijn nu, maar voor de rest is het oke vandaag.

Kangerootje en Naju vinden dit leuk.
  14. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw

7 DPO: witverlies maar niet veel. Opgezwollen :) In de loop van de dag ziek beginnen worden. Keelpijn, verstopte neus en hoesten.

8 DPO: temperatuur blijft mooi hoog. Juist gegeten en wat misselijk. Nog steeds ziek. Geen gevoelige borsten, droog vanonder, en totaal niet in form :( Warme wangen maar de rest van mijn lichaam heeft koud.
    EDIT: kan niet naar de wc gaan :( , buikpijn ( daardoor misschien ) en steekjes links onderin. Oh en lage rugpijn... echt enorm.. maar kan ook liggen aan het feit dat ik al een paar dagen in een vreemd bed slaap :)

Loeki82 en Kangerootje vinden dit leuk.
  15. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ha meiden!:)
    Welkom pipimoustache:) Wij zitten ongeveer op dezelfde dag :thumup:

1dpo: In de ochtend last van mijn darmen. Veel waterige afscheiding(rekbaar).
    2dpo: Als ik hard de trap op ren heb ik vreemde pijnscheuten rechtsonder in mijn buik. Afscheiding is droog, heel geel en beetje taai. Vandaag geen trek in mijn eten, het smaakte me niet.
    3dpo: Weinig bijzonderheden. Erg droog, afscheiding die is er is is geel en korrelig/taai/dik.
    Libido gedaald van +100 op 1 dpo naar -100:$:roflmao:. Ik ben zenuwachtig en gespannen, mijn PMS speelt alweer op. Het gevoel dat ik vanalles moet doen of dingen vergeet. Enorm productief geweest vandaag:thumup:.

4dpo: In de middag weer een scherpe pijnscheut rechtsonder in mijn buik. Net als op 2dpo. Verder een beetje kribbig/chagrijnig/boos inwendig, geen concrete reden maar gewoon o_O:rolleyes: Gelukkig niet op iemand afgereageerd:p
    Heel droog, geen afscheiding...

Femc, Naju en PippiMoustache vinden dit leuk.
  16. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Jongens, ik moet even iets toevoegen. Heb een raar gespannen gevoel in mijn buik, alsof ik een strakke broek aanheb.... Maar ik heb niets knellends aan... Hmmm....

17. Femc

Femc Actief lid

18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw

6dpo: op het moment niets, alleen heb ik een heel zenuwachtig gevoel in mn buik, en voel ik me best gelukkig,ook een onzeker gevoel. niet te veel afscheiding, gewoon normaal denk ik, als ik met vinger naar binnen ga, is het wel wat wit :) ook heb ik last van wat hoofdpijn nu, maar voor de rest is het oke vandaag.

7dpo: last van mn onderrug, maar ni al te veel. Steken in mn zijkant, ook steken in mn borst. Ik voel me ook wel chagrijnig, ben nog steeds moe en ook ng steeds die dromen. En kheb persies een 'vol' gevoel. Volgens is mn lichaam me voor de zot aan het houden :( wat denken jullie?

18. Femc

Femc Actief lid

18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Ohja en kheb het gevoel 'droog' te zijn, maar als ik naar binne ga met een vinger, heb ik wel witte afscheiding.

19. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw

EDIT: kan niet naar de wc gaan :( , buikpijn ( daardoor misschien ) en steekjes links onderin. Oh en lage rugpijn... echt enorm.. maar kan ook liggen aan het feit dat ik al een paar dagen in een vreemd bed slaap :)

Gisterenavond bij het niezen zo een felle steek gevoeld rechts in de onderbuik, ik klapte volledig dubbel.

9 DPO: drukkend gevoel in de bm. Lage rugpijn. Afscheiding is waterig geworden (?) Niet echt veel honger. Geen gevoelige borsten maar tepels tintelen wel... Deze morgen naar de WC kunnen gaan maar was wat euh lopend :)

20. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    I
    Ik vind toch dat dat er hoopgevend uit ziet... :)

Femc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina