Jaa ik zie een streepje! Jullie ook? Na 3 min keek ik op en ik zag hem. Nu nog afwachten of het blijf, dinsdag is mijn nod.
@PippiMoustache : Hoi hoi ! Ja nee idd nog steeds een succes gehad helaas... maar dit is de 1e icsi poging. Ben benieuwd. Maandag waag ik een testje. Heb nu nog steeds dat buikpijn gevoel.
Dankje! Ja khad het eignlijk niet verwacht, als het zou blijven plakken is het alvast een hele mooie verjaardagskado
Vandaag ben ik 9 dpo en had ik een streepje, en gister op 8dpo had ik geen streepje. Maar nu heb ik met predictor early getest.
Wat spannend dat dit je eerste icsi poging is pipi.. hopelijk werpt t gelijk zn vruchten af... die buikpijn bij jou, is dat n soort menstruatiepijn?
Even mijn vorige post aanpassen Ik blijk op 11 DPO te zitten vandaag. Was dus mis. Lang leve mijn FF :-D 1 DPO: steken in de borsten, pijnlijke baarmoeder en veel witverlies 2 DPO: nog steeds steken in de borsten, witverlies 3 DPO: niets behalve witverlies 4 DPO: niets zelfs geen witverlies meer 5 DPO: drukkend gevoel in de bm en lage rugpijn. En droog Pijnlijke steek links onder aan buik bij het opstaan 6 DPO: drukkend gevoel bm, krampen en toch wel wat chagrijnig. Droog Edit: gisterenavond pijnlijke onderrug en krampen in de onderbuik 7 DPO: witverlies maar niet veel. Opgezwollen In de loop van de dag ziek beginnen worden. Keelpijn, verstopte neus en hoesten. In de avond weer felle steek in de rechter zijde onderbuik. 8 DPO: temperatuur blijft mooi hoog. Juist gegeten en wat misselijk. Nog steeds ziek. Geen gevoelige borsten, droog vanonder, en totaal niet in form Warme wangen maar de rest van mijn lichaam heeft koud. EDIT: kan niet naar de wc gaan , buikpijn ( daardoor misschien ) en steekjes links onderin. Oh en lage rugpijn... echt enorm.. maar kan ook liggen aan het feit dat ik al een paar dagen in een vreemd bed slaap Gisterenavond bij het niezen zo een felle steek gevoeld rechts in de onderbuik, ik klapte volledig dubbel. 9 DPO: drukkend gevoel in de bm. Lage rugpijn. Afscheiding is waterig geworden (?) Niet echt veel honger. Geen gevoelige borsten maar tepels tintelen wel... Deze morgen naar de WC kunnen gaan maar was wat euh lopend EDIT: bmm staat echt heel laag en niet zo hard meer 10 DPO: enorm veel witverlies. Als in “amai wat is dat hier” Maagzuur. Het gevoel dat mijn eten blijft steken in mijn slokdarm Bmm nog steeds laag maar precies terug harder. Geen hongergevoel ( denk dat dat niet zo positief is ) Lage rugpijn maar niet zo erg niet meer. Tepels tintelen nog altijd, jeuken zelfs een beetje In de avond wat steken in mijn rechterborst. Veel witverlies. Enorm gevoel van nat beneden. 11DPO: temperatuur nog steeds hoog. Bmm staat ineens hoog (?) Kan er juist nog aan. Staat hard. Voel me ambetant ( vakantie is dan ook voorbij ) Steken in mijn rechterzijde. Alsof ik een marathon gelopen heb Pijnlijke borsten. Testje gedaan en die is wit wit witter kan niet Terug een testje gedaan en ik zie wel iets... heb de test wel uit elkaar gedaan dus denk wel dat indroogstreep zal zijn
Ohhhh ik krijg hier mega testdrang van hè. Maar pas 7dpo dus ik mag nog niet testen van mezelf.. Menstruatiepijn en rugpijn verdwenen...
Whoe, ik denk dat ik ook iets zie, maar is lastig omdat hij uit elkaar is gehaald. Anders even met een predictor een testje doen? Die geven volgens mij geen indroogstrepen. Spannend!!!!
Mss morgen eens een testje wagen? Natuurlijk, als die negatief blijkt te zijn, zakt de moed wel in de schoenen zoals bij mij deze morgen. Maar mijn tepels doen zo pijn... ik weet het niet meer. En testje erna leek precies wel wat positief... Maar ik vind, als de drang er is... toegeven!!