Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

Ik ben 3x zwanger geweest, dus weet gewoon dat ik nu veel te vroeg ben... maar die drang

Eerste keer 1 dag voor ons positief... echo met 8 weken... helaas, dus 3 weken later curretage

2de keer 3 dagen voor nod een knaller.... zoontje is inmiddels dik 4 jaar

3de keer afgelopen december...3 dagen voor nod een lichte streep maar met kerst helaas een miskraam.

Dus nog nooit eerder dan 3 dagen voor nod positief... maar toch pff

Ik wist wel alle 3 de keren al meteen dat ik zwanger was... vol overtuiging.

Nu ben ik niet overtuigt, maar ook niet daarin dat het niet zo is.

Bij jou ook spannend... voorgevoel?

Kangerootje vindt dit leuk.
  2. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Oef, wat spannend!!! Ik denk dat ik ook een heel licht schaduwlijntje zie. Morgen weer testen hoor! Oh wauw, ik hoop het zo!!

3. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    1 dpo: niks bijzonders, opgezwollen buik (waarschijnlijk van inseminatie) en vrij veel afscheiding
    2 dpo: niks bijzonders, nog steeds opgezwollen buik en vrij veel afscheiding
    3 dpo: menstruatieachtige kramp in de ochtend, nog steeds vrij veel afscheiding
    4 dpo: menstruatieachtige kramp in de ochtend en middag, minder afscheiding, maar vrij waterig
    5 dpo: niks, nakkes, nada. Niet eens gevoelige borsten. Bijna geen afscheiding meer.
    6 dpo: zelfde als 5 dpo, helemaal niks dus
    Edit: 's avonds voor het naar bed gaan lijken mijn borsten wat voller en zachter, niet 'lumpy' zoals ze vaak voor menstruatie zijn.
    7 dpo: ik twijfel weer over borsten. Misschien verbeeld ik het me. Verder nog steeds helemaal niets. klein beetje afscheiding in de middag.

4. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Hey dames. Ik had vandaag weer mijn piek gevonden. Toch ovu testjes gebruikt. :) Vanaf wanneer ben ik dan 1 dpo?

5. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Na je positieve test is je eisprong zo'n 24 tot 36 uur later. De dag daarna (na je eisprong dus) is 1 dpo. Dus ik denk voor jou op dinsdag 1 dpo. Veel succes deze ronde! ;)

6. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat rot 2 miskramen... hopelijk snel een blijverd...

Ik heb voor onze eerste 3.5 jaar in de mm gezeten waarvan één miskraam op 10 weken en een aantal keer wel een posi test maar dan alsnog ongesteld. Ik testte dan meestal 2 a 3 dagen voor nod al wel positief.

Ik heb nu wel veel hoop deze maand. Echt mn best gedaan met ovulatietesten en slik tarwekiemolie, granaatappelsap, enz. Duimen maar. Voorgevoel durf ik niet te zeggen want ik voel zo vaak wat..... haha. Wij lopen exact gelijk op. Spannend meid.

7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    1dpo: In de ochtend last van mijn darmen. Veel waterige afscheiding(rekbaar).
    2dpo: Als ik hard de trap op ren heb ik vreemde pijnscheuten rechtsonder in mijn buik. Afscheiding is droog, heel geel en beetje taai. Vandaag geen trek in mijn eten, het smaakte me niet.
    3dpo: Weinig bijzonderheden. Erg droog, afscheiding die is er is is geel en korrelig/taai/dik.
    Libido gedaald van +100 op 1 dpo naar -100:$:roflmao:. Ik ben zenuwachtig en gespannen, mijn PMS speelt alweer op. Het gevoel dat ik vanalles moet doen of dingen vergeet. Enorm productief geweest vandaag:thumup:.

4dpo: In de middag weer een scherpe pijnscheut rechtsonder in mijn buik. Net als op 2dpo. Verder een beetje kribbig/chagrijnig/boos inwendig, geen concrete reden maar gewoon o_O:rolleyes: Gelukkig niet op iemand afgereageerd:p
    Heel droog, geen afscheiding...
    5dpo: Erg chagrijnig, erg moe. Last van winderigheid (sorry:)) en nu op bed wat buikpijn links bij mn lies als t ware... iets meer afscheiding, wit en soms iets waterig.
    6dpo: In de middag onwijs last van lage rugpijn. Gevoel in mijn buik alsof ik binnenkort ongesteld ga worden. Dit heb ik elke maand een paar dagen voor mijn menstruatie maar nu wel erg vroeg... Af en toe bij snel opstaan oid een steek aan de zijkanten van mijn buik...
    Rommelende darmen, wel 3 keer naar het toilet gemoeten vandaag... Gelukkig niet meer chagrijnig vandaag. EDIT: Diarree nu net.....
    7dpo: Nou, hier zijn alle lichamelijke symptomen dus verdwenen als sneeuw voor de zon. Wel ben ik erg snel overprikkeld vandaag. Kon bijvoorbeeld het huilen van mijn dochter totaal niet verdragen, en was op een verjaardag en blij dat we naar huis konden. Dit herken ik van mijn pms klachten die maandelijks terugkeren.. Hopelijk nog een kans deze maand maar ik heb het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden.
    Verder qua krampjes/buikpijn klachten niks, noppes, nada.

8dpo: Ik voel me qua stemming heel rustig en relaxed vandaag. In de afgelopen nacht poosje rare buikpijn. Geen darmen maar ook niet echt menstruatiekramp. Straalde uit naar benen en rug. Vanmiddag weer lage rugpijn. Gevoel in mn buik alsof ik elk moment ongesteld wordt. Morgenochtend test ik!

8. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

Spannend!

9. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
  10. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    1 en 2 dpo nergens last van
    3en 4 dpo rommelende darmen en zeurende pijn in baarmoeder en onderrug

5 En 6dpo zeurende krampjes in baarmoeder, pijn onderrug, brandend maagzuur, redelijk veel afscheiding, gekke dromen

7dpo
    Zeurende krampjes in baarmoeder, lage rug pijn, pijnlijke tepels, opgeblazen buik, kortademig, veel afscheiding en met vlagen erg chagrijnig

8dpo nog steeds erge lange rugpijn (Word er snachts wakker van...Maar ben rugpatiënt, dus dat zegt niets)
    Pijnlijke tepels en mijn borsten voelen opgeblazen (altijd alleen met zwangerschap gehad, maar afgelopen cyclus voor het eerst ook toen ik gewoon ongesteld werd, dus tja zegt ook niets)
    Nog steeds ontzettende maagzuur in de avond en nacht
    Al 2 nachten heel moeilijk in slaap vallen.
    Met vlagen nog gek gevoel in baarmoeder, maar dan moet ik er wel echt op letten.
    Chagrijnig!
    Getest... maar omowit!

Vandaag 9dpo
    Weer maagzuur gisteravond en vannacht.
    En ook weer heel erg rusteloos en moeilijk in slaap gevallen.
    Nog steeds rugpijn, maar wel iets minder
    Pijnlijke tepels en mijn borsten voelen opgeblazen.

Ik mag van mezelf woensdag pas weer testen... maar of dat lukt

Naju vindt dit leuk.
  11. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Getest... Wit! :(
    Ik wacht de duivels maar weer af elk moment... Cd 29 vandaag.... Hopelijk jullie meer geluk!

12. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

Oh wat rot
    Hoe lang is jou cyclus normaal?
    Echt geen kans meer?

Hier nu cd 24...
    En kon ik mij bedwingen... nee tuurlijk niet. Ik ben een controlfreak

En ik zie toch echt als ik heeeeeeel erg tuur (Niet eens op de foto te krijgen en moet echt goed in het licht kijken) een streepje... oh zo spannend weer

Met 2 miskramen weet ik natuurlijk dat er nog vanalles kan gebeuren en zeker omdat ik nog zo ver voor nod zit. We wachten af

Naju vindt dit leuk.
  13. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ik vind jouw rijtje er echt hoopvol uitzien hoor. Ga je nog niet testen?

Naju vindt dit leuk.
  14. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ohhhh wat onwijs spannend... Hopelijk loopt de streep op!
    Ja als je eenmaal een mk hebt gehad weet je dat t net zo goed mis kan lopen hè...

Mijn cyclus duurt meestal 29 of 30 dagen. Lf is dus vrij kort. Daarom deze maand tarwekiemolie geslikt om de luteale fase proberen te verlengen.
    Misschien is er nog wel hoop maar de.kruivat test is best wel gevoelig... zou dus wel een lijntje te zien moeten zijn nu op 9dpo denk ik...

15. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    1dpo nergens last van
    2dpo beetje witte afscheiding, af en toe wat steekjes, savonds vreselijk duizelig
    3dpo erg jeukende tepel, licht gevoelige borsten, levendige dromen, vaak wakker, af en toe wat steekjes thv eierstokken, minimale afscheiding
    4dpo licht gevoelige borsten, s'morgens erge honger

@Cindy29 spannend!!

Naju vindt dit leuk.
  16. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Getsie :(

17. Femc

Femc Actief lid

18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Hej meiden! @Kangerootje wat jammer! :( ik duim voor je in de volgende ronde!
    @Naju weet jij al meer? :)

Kangerootje en Naju vinden dit leuk.
  18. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Ik had pas een 2e streepje op 11 dpo (bleek bbz) met kruidvat 2v5, dus het kan gewoon nog! Hoor heel vaak dat er pas op 11 of 12 dpo of nog later positief getest wordt.

Kangerootje en Naju vinden dit leuk.
  19. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    :( Vind dit zo spijtig voor jou!!!

20. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Binnen twee dagen nog eens proberen? Spannend!!

Deel Deze Pagina