Ik zou nog niet ongerust worden. Je zit tenslotte nog voor jouw NOD. De waarden verdubbelen ook maar om de 48u. Zolang je geen bloedverlies hebt met krampen, zit het goed. En idd mss regelmatig bloed laten nemen voor op te volgen.
@Femc volgens deze tabel is het goed hoor. Je zit nog voor je nod. Ik snap niet dat een dokter zo'n opmerking maakt. Je wordt er hartstikke onzeker van en er is nog helemaal niks aan de hand
Nee kheb geen bloedverlies en ook niet met krampen, maar ik heb wel beetje last van mn darmen? Ma kdenk dat dat gwn is van et eten
Ja onzeker word je er wel van, echt ni leuk. Hij zei ja je hebt een vrij lage waarde. Best volgende week een 2e bloedname. Niet fijn als dit de eerste keer is allemaal
Stel anders de vraag eens op het forum. Er zitten een heleboel meiden tussen die er erg veel verstand van hebben. Maar probeer je niet te veel zorgen te maken, al is dat lastig na zo'n uitspraak.
1dpo darmen zij eindelijk weer wakker en aan het werk vandaag Vanmiddag geslapen. Verder niks 2dpo 3dpo 4 dpo 5 dpo 6 dpo 7dpo 8dpo 9 dpo (Hopelijk kan ik mijn testdrang tegen houden) 10 dpo 11 dpo (testje wagen) 12 dpo 13 dpo 14 dpo
Hoe word je onzeker. Vind het geen slimme uitspraak van de dokter. Het kan nog alle kanten op... hou hoop!
Ja ik heb ook zo wat opgezocht en 77 waarde is eigenlijk niet slecht. Morgen is normaal ook mn nod. Dus eignlijk vind ik het nog netjes dan. Dus hopelijk verbeterd he. Maar onzeker ben ik nu echt wel
Hoi dames ik beschouw mijn ronde als mislukt. Mijn test was vanmorgen nog altijd waterdun schaduw streepje. Geen oploop niets dus voorbij helaas. Heeft wel iets bezig geweest maar niet vast gehouden goed genoeg. Nu wachten op mijn rode grrrr
1 dpo: niks bijzonders, opgezwollen buik (waarschijnlijk van inseminatie) en vrij veel afscheiding 2 dpo: niks bijzonders, nog steeds opgezwollen buik en vrij veel afscheiding 3 dpo: menstruatieachtige kramp in de ochtend, nog steeds vrij veel afscheiding 4 dpo: menstruatieachtige kramp in de ochtend en middag, minder afscheiding, maar vrij waterig 5 dpo: niks, nakkes, nada. Niet eens gevoelige borsten. Bijna geen afscheiding meer. 6 dpo: zelfde als 5 dpo, helemaal niks dus Edit: 's avonds voor het naar bed gaan lijken mijn borsten wat voller en zachter, niet 'lumpy' zoals ze vaak voor menstruatie zijn. 7 dpo: ik twijfel weer over borsten. Misschien verbeeld ik het me. Verder nog steeds helemaal niets. klein beetje afscheiding in de middag. 8 dpo: geen echte verandering. Borsten zijn groter dan normaal, maar niet pijnlijk. Mijn vriendin vroeg net voordat ik ging sporten of ik me extra opgemaakt had (maar dat was dus niet zo) en ze vond dat ik er anders uitzie, maar dat kan ook komen doordat ik vorige week naar de huidtherapeut ben geweest. En wat meer afscheiding. Maar dus geen enkel 'kwaaltje'. Alle symptomen kunnen ook duiden op naderende menstruatie (heb een lf van 11). 9 dpo: negatieve test. Heb vanmiddag getest omdat ik gisteren ineens vrij veel gele afscheiding had (sorry ieuw ) en las dat dat van een innesteling zou kunnen komen. Maar denk het dus niet. Verder geen veranderingen tov 7 & 8 dpo. Had net wel ineens een bloedneus .
Was je eerste test gisteren? Het duurt minimaal 48 uur om te verdubbelen, dus dan zou je pas morgen een oploop moeten zien. Ik blijf voor je duimen hoor!!
Wat een debiele dokter! 77 voor nod is dikke prima. Vaak kan je zwangerschap pas gemeten worden met een vroege test (10 miu) op dag 10. En dan is het iedere 48 uur een verdubbeling. 77 is dus helemaal prima, maar het is gewoon nog erg vroeg!
1dpo darmen zij eindelijk weer wakker en aan het werk vandaag Vanmiddag geslapen. Verder niks. Edit: pijnlijke en opgezette borsten. 2dpo 3dpo 4 dpo 5 dpo 6 dpo 7dpo 8dpo 9 dpo (Hopelijk kan ik mijn testdrang tegen houden) 10 dpo 11 dpo (testje wagen) 12 dpo 13 dpo 14 dpo
Helemaal mee eens!! Vind het heel voorbarig van de arts. Denk dat het heel netjes is hoor voor NOD nog wel .....
Nee mijn eerste test was zondag helaas Dus weet zeker dat t niet goed zit. Ik duim heel zachtjes ook nog maar tegen beter weten in haha
Dankjewel voor deze reactie want ik vond het eigenlijk ook wel netjes. Dokter was zelf niet echt vriendelijk. Hij zei maak maar een 2e afspraak en we zulle zizn of er oploop is en een goeie start. Oke ? En toen haakte hij de telefoon in . Ma degene die mn bloed trok was weer wel vriendelijk.