Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Hè bah . Wat jammer. Sommigen testen hier ook wat later. Misschien nog klein beetje hoop....?
    Alhoewel bij mij de hoop ook weg zou zijn hoor. Sterkte...snap de teleurstelling

all4love vindt dit leuk.
  2. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    1dpo darmen zij eindelijk weer wakker en aan het werk vandaag:D
    Vanmiddag geslapen. Verder niks. Edit: pijnlijke en opgezette borsten.
    2dpo iets wat gevoelige borsten nog. Witte afscheiding. Verder niks
    3dpo onrustig geslapen. Flinke rugpijn onderin.
    4 dpo vanacht iets beter geslapen.wel nog wat lage rugpijn. Verder wat steekjes onderin de buik.
    5 dpo nog steeds lage rugpijn. Verder helemaal niks...
    6 dpo weer slecht geslapen door de rugpijn. Misschien toch last van de bekken ? Verder last van de darmen, maar heb ook niet echt heel gezond gegeten zeg maar....;) Verder geen bijzonderheden ...
    7dpo
    8dpo
    9 dpo
    (Hopelijk kan ik mijn testdrang tegen houden)
    10 dpo
    11 dpo (testje wagen)
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpo

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    0/1 dpo: last van borsten en tepels, lage rugpijn, misselijk en duizelig
    1/2 dpo: last van borsten en tepels, misselijk en duizelig, diarree en last van krampjes, afscheiding en moe
    2/3 dpo: last van borsten, lage rugpijn, afscheiding, last van bovenbenen, vermoeid, diarree en jeuk down under:oops:
    3/4 dpo: last van borsten en bovenbenen, lage rugpijn, licht misselijk edit: savonds pijnlijke steken/krampen.
    4/5 dpo: last van borsten, bovenbenen en onderrug. Weer misselijk opgestaan, slecht geslapen en buik borrelt een beetje, edit: net veel afscheiding:oops:
    5/6 dpo: last van borsten, bovenbenen, en onderrug. Voor de rest weinig.
    6/7 dpo: last van borsten, bovenbenen en onderrug. Licht misselijk en licht hoofdpijn. En nu al een half uur menstruatie achtige krampen, dus ik denk dat het niet zo is deze keer.

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.890
    18.682
    113
    Vrouw
    all4love vindt dit leuk.
  5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.890
    18.682
    113
    Vrouw
    1 dpo: vrij weinig symptomen, alleen beetje last van obstipatie
    2 dpo: niks bijzonders, soms wat steken onderin m'n buik
    3 dpo: niks bijzonders, zelfde als dag ervoor
    4 dpo: af en toe wat steekjes in tepels verder niks

6. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

Bah, niet leuk!
    Hier deze maand ook alle kwaaltjes en dan de teleurstelling met een negatieve test.

Hoe je lichaam je voor de gek kan houden he

all4love en Kangerootje vinden dit leuk.
  7. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ik denken dat vrijdag mooi op tijd mijn menstruatie komt...

Helaas! 2 rode vegen en nu weer niets... hoop dat het nu snel door breekt en ik aan de nieuwe cyclus kan beginnen

8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hmmm zou dat geen innesteling kunnen zijn? Wil je geen valse hoop geven?

9. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Nee daar ga ik niet vanuit. Heb nooit een lange cyclus en mijn eisprong is 6/7 april geweest, dus een inesteling zou nu echt niet meer kunnen.

Ik heb dit de laatste 3 maanden steeds.

Rode veeg... denk je dat je ongesteld word... dan 2 dagen niets en dan breekt het los.

Maar nu dus al 3 dagen aan het sukkelen... hoop dat het nu ook snel komt

10. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    1dpo darmen zij eindelijk weer wakker en aan het werk vandaag:D
    4 dpo vanacht iets beter geslapen.wel nog wat lage rugpijn. Verder wat steekjes onderin de buik.
    6 dpo weer slecht geslapen door de rugpijn. Misschien toch last van de bekken ? Verder last van de darmen, maar heb ook niet echt heel gezond gegeten zeg maar....;) Verder geen bijzonderheden ...
    7dpo licht gevoelige borsten, roze afscheiding (innesteling?:)) Verder alles rustig
    8dpo
    9 dpo
    10 dpo
    11 dpo (testje wagen)
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpob

all4love en Kangerootje vinden dit leuk.
  11. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat irritant. T kan maar beter gelijk doorzetten. Dan weet je waar je staat.

12. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Hier vanmorgen ook bruinverlies gehad. Ook 2 vegen, daarna niets meer. Maar vorige ronde ook op 9/10dpo begonnen alleen ging het toen meteen vol op rood.

Wizzy5 vindt dit leuk.
  13. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    Ik doe ook mee. Ik zit nu op dpo 5 of 6

Ik heb nu al dagen last van rommelende darmen en pufjes :( daarnaast ben ik ook heel humeurig en Chagerijnig, plus ik slaap slecht.

Dpo 5/6 Sinds vandaag steken rondom mijn tepels, en lichte kramp aan Mn onderbuik, echt heeeeel licht. Verder plas ik erg veel. Vanaf nu zal ik ook per dag even vermelden of ik wat voel

Dpo 6/7

Dpo 7/8

Dpo 8/9

Dpo 9/10

Succes iedereen!!

14. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    1dpo nergens last van
    2dpo beetje witte afscheiding, af en toe wat steekjes, savonds vreselijk duizelig
    3dpo erg jeukende tepel, licht gevoelige borsten, levendige dromen, vaak wakker, af en toe wat steekjes thv eierstokken, minimale afscheiding
    4dpo licht gevoelige borsten, s'morgens erge honger, s'avonds uurtje of 2 vervelende steken, trekkerig gevoel linksachter schaambot, beetje witte afscheiding
    5dpo af en toe wat steekjes, beetje witte creamy afscheiding
    6dpo s' morgens beetje kramp in onderrug en rechterlies, wat meer creamy afscheiding, borsten wat gevoelig en voelen wat zwaarder, koud
    7dpo opgestaan met tintelende, brandende borsten, vooral mijn tepels, ze voelen nog steeds zwaarder dan normaal. Dit heb ik nog nooit gehad, steekjes op dezelfde plek de hele dag door, s'avonds vreselijk last van maagzuur.
    8dpo nog steeds pijnlijke borsten, de hele dag een zeurende, soms pijnlijke onderrug, heel veel steekjes, smiddags ineens hevige menstruatiekrampen aan de rechterkant, doortrekkend naar mijn onderrug en bil. De krampen duurden ongeveer anderhalf uur en het bleef de hele avond zeuren
    9dpo s'morgens nog enkele uren een zeurend en trekkerig gevoel op precies dezelfde plek als gisteren, nog steeds pijnlijke borsten, negatieve test
    10dpo negatieve test :( borsten nog steeds pijnlijk, verder niks
    11dpo negatieve test :( pijnlijke borsten, smorgens even menstruatiekrampen, voor de zekerheid verbandje in gedaan. 2 vegen bruin verloren en daarna helemaal niks meer. Bmm staat behoorlijk hoog en is dicht. Hmm, raar. Maar zal wel stilte voor de storm zijn:oops:

15. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    1 dpo 's morgens licht in mijn hoofd. Wat sneller geirriteerd, wat witte afscheiding, gevoelig schaambot
    2 dpo rugpijn in onderrug links. Drukkend gevoel in onderbuik, tegen schaambot aan. Hele dag dat gevoel.
    Spierpijn? Onderin buik na steeds bukken met onkruid uit tuin halen.
    In avond opgeblazen gevoel in buik/darmen
    3 dpo misselijk bij het wakker worden, druk op darmen,wat moeilijkere stoelgang, hele dag soort spierpijn onderin buik, best gevoelig als ik ergens tegenaan kom. 's morgens minder eetlust en metaalsmaak. minder geduld, sneller boos. In avond weer misselijk.
    4 dpo hele dag met vlagen beetje misselijk. heel af en toe wat mini steekjes in borsten. Baarmoedermond lijkt gekanteld. Ligt iig heel hoog. Afscheiding meer en dikker en wit/creme kleur. 's avonds wat steekjes onderin buik en wat rugpijn.

16. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    ]1dpo darmen zij eindelijk weer wakker en aan het werk vandaag:D
    7dpo licht gevoelige borsten, roze afscheiding (innesteling?:)) Verder alles rustig
    8dpo wat menstruatie achtige krampen, pijnlijke borsten.
    9 dpo
    10 dpo
    11 dpo (testje wagen)
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpob

all4love vindt dit leuk.
  17. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    Ik doe ook mee. Ik zit nu op dpo 5 of 6

Ik heb nu al dagen last van rommelende darmen en pufjes :( daarnaast ben ik ook heel humeurig en Chagerijnig, plus ik slaap slecht.

Dpo 5/6 Sinds vandaag steken rondom mijn tepels, en lichte kramp aan Mn onderbuik, echt heeeeel licht. Verder plas ik erg veel. Vanaf nu zal ik ook per dag even vermelden of ik wat voel.

Woooow vannacht werd ik rond 2 uur helemaal bezweet wakker en had het zooooo warm!! Ik moest gewoon even koud water over me heen gooien.

Net ben ik even naar het toilet geweest en mijn urine is HEEEL donker. Misschien een blaasontsteking ofzo?? Al heb ik die vaker gehad en voelt dit niet het zelfde

Wizzy5 vindt dit leuk.
  18. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Donkere urine is een teken dat je meer moet gaan drinken. Aangezien je ook flink gezweet hebt, heb je vanacht ook al veel vocht verloren en dat moet wel aangevuld worden. Niet raar hoor dat je urine donker was, gewoon flink drinken vandaag

19. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Veel plezier!! Klinkt goed zeg:)

MoM87 vindt dit leuk.
  20. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019