Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Symptomen
    - 2 dpo : 's ochtend lichte darm (?) krampen - afscheiding weer wit en crème-achtig - om 21.35uur in slaap gevallen op de bank (de avond ervoor opgepast tot 1.00uur dus eigenlijk best logisch haha)

    - 3 dpo: enorme honger ‘s ochtends - puistjes voorkant schouders/ bovenkant borst

    - 4 dpo: opgezette buik, hele erge honger in de ochtend + misselijk, aders op borsten - PDS klachten weer terug aveel zweten - drupje bloed bij afvegen - hele levendige dromen die verdergaan na wakker worden en weer inslapen.

    -
    5 dpo: s ochtends pds pijn - het gevoel niet zwanger te zijn - heel erg verdrietig (?) zijn bij het idee het misschien niet raak is...

    -
    6 dpo: lage rugpijn - licht bruine/roze afscheiding - heel erg pijn aan beide kanten van mijn onderbuik - later uitgestraald naar onderrug - na het persen op wc waterig roze bloed bij afvegen

    -
    7 dpo: brandende ogen (droog?) - duizelingen - trillen - hele erge honger - heel heet - onrustig gejaagd gevoel van binnen (moeilijk te omschrijven) -licht zeurende onderrugpijn - trekkend gevoel in benen (?)
     
  2. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Hey MissMorrow wat lief dat je het vraagt!! Ja! Vandaag was een ‘gekke’ dag. Voelde mij heel gek. Vanochtend nog een beetje lichtbruine afscheiding en daarna continu het gevoel alsof het eruit liep (jakkes) maar was alleen waterige afscheiding. Had branderige droge ogen maar dat zal wel gewoon de lucht zijn. Maar ik voelde mij continu een soort van gejaagd gevoel van binnen, alsof mn hart aan het razen was en duizelingen. Had zooooon intense honger (en ik eet normaal niet veel) maar ik ging dus bijna onderuit op het werk. Stond te shaken dus mn collega heeft mij op de stoel gezet en gezegd dat ik moést eten haha. Voelde mij anders maar durf nergens op te hopen xx
     
  3. SIM2502

    SIM2502 Lid

    25 feb 2019
    15
    2
    3
    Vrouw
    Symptomen:

    1 dpo: Geen
    2 dpo: Geen
    3 dpo: Geen
    4 dpo: Veel witte afscheiding
    5 dpo: Veel witte afscheiding
    6 dpo: Geen
    7 dpo: Geen
    8 dpo: Steekjes links onder in mijn buik en lichte menstruatieachtige krampjes.
    9 dpo: Menstruatieachtige krampjes en zere borsten (ik werd 's nachts wakker omdat ik op mijn buik lag en ik zere borsten had, terwijl ik een echte buikslaper ben)
    10 dpo: Zere borsten
    11 dpo: Geen
    12 dpo: Hele lichte steekjes links onder, ter hoogte van m'n schaambot
    13 dpo: Ongesteld :(
     
  4. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Jeeeeeee:):):):) gefeliciteerd
     
  5. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    :( Jammer zeg!!!!
     
  6. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Dpo1: niks

    Dpo2: niks

    Dpo3:
    gevoel van harde buiken, dit moet ik toelichten want snap er zelf ook niks van.
    In mijn vorige zwangerschap had ik erg vroeg en vaak last van harde buiken waarbij ik dan een soort chemische gevoel kreeg. (Vergelijkbaar met als je de badkamer hebt ingespoten met antischimme en je iets te lang erin hebt gezeten). nu voel ik dat zelfde chemische gevoel en achter mijn schaambot een soort harde druk. Heel vreemd en kan me niet indenken dat dit iets met een zwangerschap te maken kan hebben in dit stadium

    Dpo4:
    zelfde harde buik en chemische gevoel.
    Moe (maar heb ook weinig geslapen).
    Meer afscheiding.

    Dpo5:
    Moe ( maar heb weer weinig geslapen).
    Paar steekjes net boven schaambot.

    Dpo6:
    10 min duizelig
    Veel witte afscheiding
    Moe (maar deze keer wel goed geslapen)
    Drukkend gevoel in lies
    Steekjes net boven schaambot
    Veel plassen
    Soms licht menstruatie gevoel

    Dpo7:
    Levendige droom.
    Heel Licht drukkend gevoel bm.
    Heel Licht menstruatie gevoel.

    Dpo8:
    Na t opstaan even misselijk
    Heel af en toe licht menstruatie gevoel
    Sagie en prikkelbaar

    Dpo9:
    Levendig dromen
    Hele heftige Darmkramp aanval
    Diarree
    af en toe menstruatie krampen
    Af en toe steekjes
    Vrolijk
    Witte afscheiding
    Paar Felle steken in mijn rechter borst

    Dpo10
    Behoorlijk Grieperig -> heel veel ingenomen want had dagje met mijn vent samen dus heb weinig gevoelt door alle pijnbestrijding :oops::oops:
    Soms menstruatie krampjes

    Morgen testen denk ik
     
  7. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    1dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn
    2dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, droog, bmm terug hard en dicht, tepels beetje gevoelig
    3dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, beetje witte afscheiding, tepels beetje gevoelig, winderig (dat kan zijn door de pitta van gisteren :p)
    4dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, witte afscheiding, vermoeide benen, keelpijn, tepels beetje gevoelig, beetje winderig
    5dpo: gevoelige tepels, bijna droog, licht verkouden, vroeg wakker en niet meer kunnen slapen
    6dpo: witte afscheiding, licht verkouden, hele dag slechtgezind (beetje vroeg voor pms?)
    7dpo: stekende pijn (zoals miltpijn) links achter schaambot ong half uur, daarna voormiddag menstruatiekrampen, diarree-aanval, nu weer menstruatiekrampen, zere borst (ja, maar 1 :confused:), lichte verkoudheid
     
  8. Babyaapje

    Babyaapje Bekend lid

    28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    1 dpo - Erge krampen onderbuik
    2 dpo - Erg chagrijnig - BMM hoog/hard -doorzichtig slijmpropje en dikke witte crème afscheiding - heel nat - steekjes linkerzij onderbuik - puistje rond mond
    3 dpo - Erg chagrijnig - BMM lager dan gisteren, beetje hard - Geen slijmpropje meer, alleen dikke witte afscheiding - Nieuw puistje rond mond
    4dpo - Niet meer chagrijnig - Dik wit én korrelige afscheiding, na opdrogen werd het plakkerig, geen verandering in BMM
    5 dpo - chagrijnig, geïrriteerd - onrustig geslapen, vroeg wakker - Vette t-zone - heel de avond steken in linkerborst - verstopping! En erg opgeblazen - puistje op kin - steken in lies - steekjes bovenbeen - Bmm begint hard te worden en zakt - afscheiding wit, dunner dan gisteren. Korrelig en plakt
     
  9. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.023
    17.039
    113
    Vrouw
    4dpo: geen klachten behalve opzettende buikgriep in de nacht van zondag op maandag
    5dpo: in de loop van de dag weer klacht vrij, vrij veel afscheiding
    6dpo: vrij veel afscheiding, licht gevoelige tepels en lichte lage rugpijn(maar dit heb ik altijd na eisprong) buikgriep helemaal over, heel veel trek in vanalles
    7dpo: vannacht wakker gelegen met rugpijn. Nu nergens geen last meer van.
    8dpo: moe, lichte keelpijn, hoofdpijn
    9dpo: bruine/ roze afscheiding bij afvegen, steken in borsten, moe, obstipatie.. in de avond Ongesteld :mad:
     
  10. Saskia0507

    Saskia0507 Bekend lid

    25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Niet leuk:(
     
  11. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Niet leuk! :mad::(
     
    Mokski vindt dit leuk.
  12. Saskia0507

    Saskia0507 Bekend lid

    25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    1 dpo: geen
    2 dpo: geen
    3 dpo: stevigere borsten - migraine
    4 dpo: stevige borsten - pijnlijke eierstokken - cremeachtige afscheiding (niet veel)
    5 dpo: cremeachtige afscheiding (niet veel) - drukke dromen - baarmoeder ligt laag
    6 dpo: wilde dromen - vaak koud - winderig - lage baarmoeder
    7 dpo: wilde dromen - nachtelijk zweten - totaal geen gevoel zwanger te zijn - lage baarmoeder
    8 dpo: wilde dromen - verstopping
    9 dpo: geen
    10 dpo: migraine
    11 dpo: geen
    12 dpo: geen

    Vandaag nod en totaal nergens last van maar omdat ik vanavond een feestje heb, ging ik voor de zekerheid toch maar testen.....

    En ja een 2de streepje (heeel licht maar hij staat er echt).
    Hopen op een plakker deze ronde van de vorige keer was een mk. Duimen jullie mee?
    Als mijn streepje oploopt dan zet ik mijzelf op groen maar kan het nog steeds niet geloven omdat ik niks voel. Dit was de vorige keer wel anders maar liep dus niet goed af.
     
    Wanda68, wens09, MissMorrow en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. Wielrenster32

    Wielrenster32 Actief lid

    29 nov 2018
    296
    112
    43
    Vrouw
    Geweldig Saskia ik help het jouw hopen.

    En ik vind het topic nu al geweldig.

    Ik heb gisteren of vandaag eisprong. LH-Piek begon vrijdagavond. Dus vandaag DPO 0. Eerste bijzonderheid: geen migraine...
     
    Babyaapje, LaQueen en Saskia0507 vinden dit leuk.
  14. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.208
    5.096
    113
    Vrouw
    D
    M
    Stommmm :(
     
  15. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.208
    5.096
    113
    Vrouw
    D
    M
    :(:(
     
  16. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.846
    113
    Gelderland
    1 dpo: eindelijk vrij van eiklachten, yes!
    2 dpo: niks
    3dpo: broek zit wat strakker om mijn buik. Verder geen klachten.
    4dpo: wakker om half 5 :( slecht weer in slaap komen. Rond 17.50 hele felle steken aan de linkerkant. Enorme opgezette buik en voel me niet echt ok. Zal vast door de utro komen :oops:
    5 dpo: Wakker met een gevoel dat het niet gaat lukken deze ronde. Vaker gehad op 5 dpo en is altijd uit gekomen, kak
    6dpo: utro wat lastiger in te brengen, lage buikpijn en hier en daar wat steken. Buik blijft wat opgezet. Ik zie waziger :confused: en heb last van mijn ogen.
    7dpo: geen dromen gehad, heel diep geslapen en verder helemaal geen klachten.
     
  17. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    1 dpo = drukkend gevoel in onderbuik,vochtig beneden (vorige maand kurkdroog )

    2 dpo = steekjes en klein beetje trekkerig gevoel in buik en heel dag al koud,ook weer af en toe vochtig beneden of er een dot afscheiding eruit wil komen

    3 dpo = gevoelige/gespannen borsten .. pms?? Nog af en toe trekkerig gevoel in buik

    4 dpo (eigenlijk 3 ben een dag eerder begonnen met tellen omdat ik gevoel had dat me ei gesprongen was : diep geslapen,soms lichtjes steekjes en trekkerig gevoel,borsten soms gevoelig maar dat is meestal na me ei
     
  18. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    1dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn
    2dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, droog, bmm terug hard en dicht, tepels beetje gevoelig
    3dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, beetje witte afscheiding, tepels beetje gevoelig, winderig (dat kan zijn door de pitta van gisteren :p)
    4dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, witte afscheiding, vermoeide benen, keelpijn, tepels beetje gevoelig, beetje winderig
    5dpo: gevoelige tepels, bijna droog, licht verkouden, vroeg wakker en niet meer kunnen slapen
    6dpo: witte afscheiding, licht verkouden, hele dag slechtgezind (beetje vroeg voor pms?)
    7dpo: stekende pijn (zoals miltpijn) links achter schaambot ong half uur, daarna voormiddag menstruatiekrampen, diarree-aanval, nu weer menstruatiekrampen, zere borst (ja, maar 1 :confused:), lichte verkoudheid
    8dpo: menstruatiekrampen, lichte verkoudheid, tuurtest :o:
     
    Wanda68, MissMorrow, Loeki82 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Altijd tussen ovulatie en menstruatie: pijnlijke tepels
    1 dpo: geen
    2 dpo: winderigheid
    3 dpo: klodder creamy afscheiding
    4 dpo: geen
    5 dpo: geen
    6 dpo: kramp in rechtbovenbeen, snel honger
    7 dpo: af en toe lichte steekjes in baarmoeder, snel honger
    8 dpo: snel honger, lichte steekjes in baarmoeder
    9 dpo: lichte steekjes in baarmoeder, borsten rondom tepel ook een beetje gevoelig
    10 dpo: snel honger, momentje misselijk (heb ik vaker rond deze periode)
     
  20. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Wanneer testen jullie hier doorgaans? Ik ga denk ik 13 DPO testen.
     

Deel Deze Pagina