Symptomen per DPO

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissMorrow, Feb 22, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,890
    18,682
    113
    Female
    Nee bij mij niet helaas

2. Meiske22

Meiske22 Bekend lid

Apr 4, 2019
    671
    651
    93
    Female
    1 dpo ;
    Geen bijzonderheden

2 dpo ;
    Veel witte plak-achtige afscheiding, steekjes ter hoogte van eileiders

3 dpo ;
    Steekjes bij eileiders, overdag moe en s'avonds klaar wakker, met vlagen pijn in tepels

4 dpo ;
    Steekjes ter hoogte van eileiders & baarmoeder krampjes af en toe, gespannen gevoel in buik & borst, beetje bleh-gevoel...
    *edit ; 1uur lang pijn in borsten (steekjes) & witte afscheiding

5 dpo ;
    Last van onderbuik en onderrug, witte afscheiding maar niet zo extreem veel als gister, beetje moe en bijna geen puf om iets te doen..
    Borsten voelen een stuk zachter aan met af en toe steekjes...

6 dpo ;

Beetje gevoelige borsten, gespannen onderbuik, last van onderrug, beetje hoofdpijn...
    *edit ; heftige hoofdpijn in de avond & moeilijke stoelgang & steekjes in beide borsten met vlagen

7 dpo ;

8 dpo ;

9 dpo (hopen dat k volhou om te wachten met testen) ;

10 dpo(hopen dat k volhou om te wachten met testen) ;

11 dpo (testen) ;

12 dpo (NOD) ;

3. Suuster

Suuster Fanatiek lid

Jan 6, 2019
    1,206
    998
    113
    Female
    Docent
    Zeeland
    1 t/m 4 dpo: niks

5 dpo: klein beetje bruine afscheiding, lichte steken onderbuik

6 dpo: klein beetje bruine afscheiding, lichte steken blijven

7 dpo: vol en drukkend gevoel midden onderbuik/baarmoeder, spierpijn in heup, troebele urine/vlokken in urine
    (Test gedaan, maar natuurlijk negatief)

Angelic likes this.
  4. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    1 dpo 's morgens licht in mijn hoofd. Wat sneller geirriteerd, wat witte afscheiding, gevoelig schaambot
    2 dpo rugpijn in onderrug links. Drukkend gevoel in onderbuik, tegen schaambot aan. Hele dag dat gevoel.
    Spierpijn? Onderin buik na steeds bukken met onkruid uit tuin halen.
    In avond opgeblazen gevoel in buik/darmen
    3 dpo misselijk bij het wakker worden, druk op darmen,wat moeilijkere stoelgang, hele dag soort spierpijn onderin buik, best gevoelig als ik ergens tegenaan kom. 's morgens minder eetlust en metaalsmaak. minder geduld, sneller boos. In avond weer misselijk.
    4 dpo hele dag met vlagen beetje misselijk. heel af en toe wat mini steekjes in borsten. Baarmoedermond lijkt gekanteld. Ligt iig heel hoog. Afscheiding meer en dikker en wit/creme kleur. 's avonds wat steekjes onderin buik en wat rugpijn.
    5 dpo buik is rustig vandaag. Paar kleine mini steekjes. Mijn borsten zijn wel wat gevoeliger, beetje steekjes en ze lijken voller. Heb een paar grote puisten op mijn rug. Baarmoedermond ligt hoog, wel wat minder afscheiding lijkt het.
    6 dpo Last van winderigheid, dunnere ontlasting en vaker. steekjes onderin buik. Groot deel van de dag. Beetje zeuderig menstruatie gevoel. 'S avonds krampen ondering en opgeblazen gevoel
    Vagina voelt heel nauw vanbinnen.
    Rugpijn onderin. Rook ineens heel sterk dat mijn andere kinderen net hadden geplast ofzo.
    7 dpo was warrig op het werk, vergat dingen en werd emotioneel toen er iets fout ging. Beetje misselijk, moest 2 uur na ontbijt echt wat eten.
    Ik ruik mezelf heel snel onder mijn oksels.
    Baarmoeder nog nauw. Afscheiding wit/creme klodders. Nu al elke dag rugpijn, onderin, zelfs met opstaan. 'S avonds in bed maagzuur.
    8 dpo prikkelbaar en weinog geduld. Regelmatig steekjes of pijn onderin buik. Soms doortrekkend naar liezen.
    Voor 2e dag opvliegers in de ochtend en s avonds koud. Opgeblazen gevoel. Meer afscheiding blijft en nauwheid van binnen ook.

Morgen testje wagen

Meiske22, MoM87 and nicole1987 like this.
  5. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Mooi lijstje! Ik ben benieuwd,klinkt goed iedergeval

Meiske22 likes this.
  6. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    Dankje. Ik ga nog nergens vanuit. Denk nog steeds dat mijn lijf me in de maling neemt

7. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

Feb 15, 2019
    2,035
    2,386
    113
    Female
    1dpo:niks bijzonders alleen mega lui :roflmao:

2dpo: wit/creme afscheiding, snel vol gevoel, onrustige darmen

Meiske22 likes this.
  8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Wat onwijs balen. Hoorde van mensen dat je ook nog monnikspeper kan proberen voor verlengen lf.

9. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

Mar 27, 2019
    803
    957
    93
    Female
    1dpo darmen zij eindelijk weer wakker en aan het werk vandaag:D
    Vanmiddag geslapen. Verder niks. Edit: pijnlijke en opgezette borsten.
    2dpo iets wat gevoelige borsten nog. Witte afscheiding. Verder niks
    3dpo onrustig geslapen. Flinke rugpijn onderin.
    4 dpo vanacht iets beter geslapen.wel nog wat lage rugpijn. Verder wat steekjes onderin de buik.
    5 dpo nog steeds lage rugpijn. Verder helemaal niks...
    6 dpo weer slecht geslapen door de rugpijn. Misschien toch last van de bekken ? Verder last van de darmen, maar heb ook niet echt heel gezond gegeten zeg maar....;) Verder geen bijzonderheden ...
    7dpo licht gevoelige borsten, roze afscheiding (innesteling?:)) Verder alles rustig
    8dpo wat menstruatie achtige krampen, pijnlijke borsten.
    9 dpo
    (Hopelijk kan ik mijn testdrang tegen houden)

Gister middag viel ik plots in slaap, gisteravond ook wel heel erg makkelijk. Kon daarom vanmorgen mijn testdrang niet tegenhouden. Ik zie toch echt een heel licht streepje. Straks nog een keer action, zie ik dan weer een licht streepje, haal ik predictor. Word vervolgd.
    Symptomen: kramp onderbuik, moe ( zelfs weer geslapen )pijnlijke/gevoelige borsten, weer last van onderrug:(
    10 dpo pijnlijke borsten, Krampen, steken in de liezen (denk banden pijn)
    11 dpo (testje wagen) levendige dromen, pijnlijke liezen, onrustig geslapen , pijnlijke borsten.
    12 dpo beetje hetzelfde al gisteren. Hoewel de pijn in de liezen vanmorgen wel heel erg was na een paar keer niezen. Verder onzeker en blij als we 2 mnd verder zijn :)
    13 dpo
    14 dpo

Anonima257 likes this.
  10. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,890
    18,682
    113
    Female
    Ja ik denk dat ik het maar bij de tarwekiemolie hou. Hoop dat het nog spontaan gaat lukken, zo niet dan gaan we over 2 maandjes een afspraak maken bij de gynaecoloog. Vind ik wel een grote stap, maar zou graag meer duidelijkheid willen

11. Meiske22

Meiske22 Bekend lid

Apr 4, 2019
    671
    651
    93
    Female
    1 dpo ;
    Geen bijzonderheden

2 dpo ;
    Veel witte plak-achtige afscheiding, steekjes ter hoogte van eileiders

3 dpo ;
    Steekjes bij eileiders, overdag moe en s'avonds klaar wakker, met vlagen pijn in tepels

4 dpo ;
    Steekjes ter hoogte van eileiders & baarmoeder krampjes af en toe, gespannen gevoel in buik & borst, beetje bleh-gevoel...
    *edit ; 1uur lang pijn in borsten (steekjes) & witte afscheiding

5 dpo ;
    Last van onderbuik en onderrug, witte afscheiding maar niet zo extreem veel als gister, beetje moe en bijna geen puf om iets te doen..
    Borsten voelen een stuk zachter aan met af en toe steekjes...

6 dpo ;

Beetje gevoelige borsten, gespannen onderbuik, last van onderrug, beetje hoofdpijn...
    *edit ; heftige hoofdpijn in de avond & moeilijke stoelgang & steekjes in beide borsten met vlagen

7 dpo ;
    Gister met knallende koppijn naar bed gegaan. Net wakker en t valt mee qua hoofdpijn maar voel me echt uitgeput. Me buik is aan t rommelen / luchtbelletjes aan t ploppen. Verder pijn in mn onderrug & borsten voelen super zacht maar zijn niet meer gevoelig...

8 dpo ;

9 dpo (hopen dat k volhou om te wachten met testen) ;

10 dpo(hopen dat k volhou om te wachten met testen) ;

11 dpo (testen) ;

12 dpo (NOD) ;

12. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Ja nog een paar maandjes proberen misschien. Wellicht gaat t nog helpen... ga je dan afspraak maken bij de gyn vanwege korte lf?

13. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,890
    18,682
    113
    Female
    Ja hebben ook een doorverwijzing gekregen voor een zaadonderzoek maar m'n man wacht daar ook liever nog eventjes mee.. dus we kijken het nog ff aan..
    Menstruatie is nog niet helemaal doorgezet trouwens, dus misschien dat de tarwekiemolie wel iets doet, maar niet genoeg.

14. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Spannend zeg. Werd je bij de eerste wel binnen een jaar zwanger of duurde dat ook lang? Pfft hopelijk is alles goed bij jullie......

15. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,890
    18,682
    113
    Female
    Toen was ik in ronde 2 al zwanger:|

16. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Oh echt. Wat een verschil dan met nu he. Wie weet is t binnenkort ineens wel raak joh. Je wéét nu dat je lichaam het kan hè.

Ik heb beetje zelfde als jij hè , laat ei op dag 20/21 en dag 29 ongesteld of eerder. Dus lf ook kort.
    Ik probeer nu teunisbloemolie om eisprong te vervroegen dan vanaf ei stoppen met teunisbloem en tarwekiemolie slikken..

Spectre likes this.
  17. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,890
    18,682
    113
    Female
    Hopelijk gaat dit werken voor je :)

Kangerootje likes this.
  18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Ja hoop t. Ben een beetje onzeker ook over vruchtbaarheid.
    We staan al open voor een zwangerschap sinds dochtertje 6 maanden is, maar heel snel gaat t gewoon niet.. Afwachten :)

19. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    1 dpo: niets

2 Dpo: vochtig van binnen en bepaalde druk tijdens het plassen , wat tintelingen in mijn borsten

3 dpo: soms wat trekkerig gevoel in buik,verder heel erg koud maar zal wel aan het weer liggen en steken in linker tepel voor 5 minuutjes

20. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    1 dpo 's morgens licht in mijn hoofd. Wat sneller geirriteerd, wat witte afscheiding, gevoelig schaambot
    2 dpo rugpijn in onderrug links. Drukkend gevoel in onderbuik, tegen schaambot aan. Hele dag dat gevoel.
    Spierpijn? Onderin buik na steeds bukken met onkruid uit tuin halen.
    In avond opgeblazen gevoel in buik/darmen
    3 dpo misselijk bij het wakker worden, druk op darmen,wat moeilijkere stoelgang, hele dag soort spierpijn onderin buik, best gevoelig als ik ergens tegenaan kom. 's morgens minder eetlust en metaalsmaak. minder geduld, sneller boos. In avond weer misselijk.
    4 dpo hele dag met vlagen beetje misselijk. heel af en toe wat mini steekjes in borsten. Baarmoedermond lijkt gekanteld. Ligt iig heel hoog. Afscheiding meer en dikker en wit/creme kleur. 's avonds wat steekjes onderin buik en wat rugpijn.
    5 dpo buik is rustig vandaag. Paar kleine mini steekjes. Mijn borsten zijn wel wat gevoeliger, beetje steekjes en ze lijken voller. Heb een paar grote puisten op mijn rug. Baarmoedermond ligt hoog, wel wat minder afscheiding lijkt het.
    6 dpo Last van winderigheid, dunnere ontlasting en vaker. steekjes onderin buik. Groot deel van de dag. Beetje zeuderig menstruatie gevoel. 'S avonds krampen ondering en opgeblazen gevoel
    Vagina voelt heel nauw vanbinnen.
    Rugpijn onderin. Rook ineens heel sterk dat mijn andere kinderen net hadden geplast ofzo.
    7 dpo was warrig op het werk, vergat dingen en werd emotioneel toen er iets fout ging. Beetje misselijk, moest 2 uur na ontbijt echt wat eten.
    Ik ruik mezelf heel snel onder mijn oksels.
    Baarmoeder nog nauw. Afscheiding wit/creme klodders. Nu al elke dag rugpijn, onderin, zelfs met opstaan. 'S avonds in bed maagzuur.
    8 dpo prikkelbaar en weinog geduld. Regelmatig steekjes of pijn onderin buik. Soms doortrekkend naar liezen.
    Voor 2e dag opvliegers in de ochtend en s avonds koud. Opgeblazen gevoel. Meer afscheiding blijft en nauwheid van binnen ook.
    9 dpo testje gedaan. Lijkt negatief. Nog beetje steekjes onderin, vanmiddag heel erg moe, ondanks een niet slapende peuter naast mij op de bank, viel ik bijna in slaap En had het heel koud. Verder niks van symptomen gemerkt.

Hopelijk zijn de steekjes van de innesteling geweest, en ga ik maandag wel een streepje zien

Share This Page