Dpo 1 tot en met 4 Ik heb nu al dagen last van rommelende darmen en pufjes daarnaast ben ik ook heel humeurig en Chagerijnig, plus ik slaap slecht. Dpo 5/6 Sinds vandaag steken rondom mijn tepels, en lichte kramp aan Mn onderbuik, echt heeeeel licht. Verder plas ik erg veel. Vanaf nu zal ik ook per dag even vermelden of ik wat voel Dpo 6/7 Af en toe vlagen van misselijkheid. Sterke eetdrang. Steken in Mn onderbuik, niet heel heftig.. verder nog steeds last van rommelende darmen en pufjes. Plus om 9 uur s avonds al zware ogen en willen slapen. Dpo 7/8 Nog steeds af en toe steekjes in Mn onderbuik, wel super licht. Dus niet dat ik echt pijn heb, maar ik voel wel kleine steekjes. Daarnaast nog steeds rommelende darmen, voor 12 uur middag al 2 keer ontlasting (sorry) en mijn urine is nog steeds best donker, ik probeer wel echt veel water te drinken. Mijn borsten voel ik niet echt meer. Met de early predictor een test gedaan en een lichte streep. Wel twijfel of dit toch niet nog rest hormonen zijn van Mn vorige zwangerschap, ondanks dat ik anderhalve week geleden een sneeuwwitte test had met action. Zie foto van de test van vandaag Dpo 8/9 Eigenlijk bijna nergens meer last van behalve dat ik super moe ben en steeds wil eten. Dpo 9/10 Vandaag was ik echt hormonaal. Met Koningsdag moest ik op zolder wat spullen zoeken, omdat mijn man dat zelf niet kan, hij loopt de komende tijd op krukken. Ik kon het niet 123 vinden en werd zooooo boos dat ik in huilen uit barstte. Verder heb ik echt steken aan Mn borsten en best heftig. Het zit boven aan de buitenkant, dus de kant waar t verbonden is aan de oksels. Verder heb ik weer steken aan beide eierstokken, het ene moment rechts en het andere moment links. Heel raar dit. Ook heb ik een test gedaan, en die leek lichter dan de vorige keer, dus ben toch echt bang dat ik zo vroeg positief testte omdat het nog HCG is van mijn vorige miskraam. Dpo 10-11 Zoooo erg het gevoel dat ik ongesteld wordt en bij t afvegen wat slijm met bruin roze.. later op de dag wat druppels bloed in Mn urine. Zit ook vol met puisten. Denk dat het goed door gaat zetten straks
Hoi meiden, Ook ik zou graag mee willen kletsen . Ik heb afgelopen vrijdag de terugplaatsing gehad van een 8-cellig " topembryo" (dit zei de dame van het lab) Is dit forum ook wel voor dames met een medisch traject? En wat ik mij ook afvraag is op welke DPO dag ik dan nu zit. De punctie (wat ik zie als eisprong) is afgelopen dinsdag geweest. Misschien ook handig om te weten: ik gebruik utrogestan. ....Lastig hoor die 2 wachtweken en dan ben ik pas op dag 3 We maken ons ook helemaal gek door zo alert te zijn op van alles wat we voelen. Ik hoop het zo! ook voor jullie! mijn lijstje: Dag van terugplaatsing: opgeblazen gevoel (maar kan ook nog van de punctie +tp komen), na traplopen buitenadem Dag 1 na terugplaatsing: onrustig - niet stil kunnen blijven zitten, opgeblazen gevoel, weinig eetlust Dag 2 na terugplaatsing: 's nachts erg diep en wild gedroomd, grote ronde met de honden lopen was erg vermoeien, af en toe moest ik echt op adem komen en ook zweterig. opgeblazen gevoel wordt minder. overdag erg moe, eetlust neemt iets toe. Erg koud (verwarming op 22) Dag 3 na de terugplaatsing: 's nachts om 04:00 uur wakker geworden had erg jeuk aan mijn zij ( kan net zo goed toeval zijn), wat rode plekjes en pukkeltjes op mijn gezicht, vaak plassen, branderig gevoel met plassen. Erg moe en koud!
1 dpo: niets 2 Dpo: vochtig van binnen en bepaalde druk tijdens het plassen , wat tintelingen in mijn borsten 3 dpo: soms wat trekkerig gevoel in buik,verder heel erg koud maar zal wel aan het weer liggen en steken in linker tepel voor 5 minuutjes, prikkelbaar 4 dpo: enorm koud, soms bepaald gevoel in me buik of er iets klem zit ( moeilijk uit te leggen,wat voor gevoel ) , bmm ligt voor ingang van me vagina zo laag ook helemaal tegen de achterzijde 5 dpo: in de ochtend even vlaagje misselijkheid, koud en verder niets
1 dpo ; Geen bijzonderheden 2 dpo ; Veel witte plak-achtige afscheiding, steekjes ter hoogte van eileiders 3 dpo ; Steekjes bij eileiders, overdag moe en s'avonds klaar wakker, met vlagen pijn in tepels 4 dpo ; Steekjes ter hoogte van eileiders & baarmoeder krampjes af en toe, gespannen gevoel in buik & borst, beetje bleh-gevoel... *edit ; 1uur lang pijn in borsten (steekjes) & witte afscheiding 5 dpo ; Last van onderbuik en onderrug, witte afscheiding maar niet zo extreem veel als gister, beetje moe en bijna geen puf om iets te doen.. Borsten voelen een stuk zachter aan met af en toe steekjes... 6 dpo ; Beetje gevoelige borsten, gespannen onderbuik, last van onderrug, beetje hoofdpijn... *edit ; heftige hoofdpijn in de avond & moeilijke stoelgang & steekjes in beide borsten met vlagen 7 dpo ; Gister met knallende koppijn naar bed gegaan. Net wakker en t valt mee qua hoofdpijn maar voel me echt uitgeput. Me buik is aan t rommelen / luchtbelletjes aan t ploppen. Verder pijn in mn onderrug & borsten voelen super zacht maar zijn niet meer gevoelig... *edit ; weer de hele avond hoofdpijn & last van mn onderrug.... 8 dpo ; Knallende koppijn en verschrikkelijk moe... ook een soort geirriteerd... Rugpijn & hongerig.... Soms steekjes ter hoogte van eileider maar verder niks boeiends... 9 dpo (hopen dat k volhou om te wachten met testen MISLUKT) ; Vanacht om 0300uur ineens wakker tot 0430..... Test gedaan (action)... Kon me niet inhouden... Hij is omo-wit.... Ik doe er morgenochtend 1 want k heb het nu net om 1745 gedaan... Vandaag wel echt een partij krampen in mn buik gehad... Alsof k door de grond zou gaan.... Verder beetje hoofdpijn maar kan ook komen omdat ik vandaag in een speelparadijs ben geweest voor kinderen.... Ook een beetje witte afscheiding... Niet echt plakkerig maar ook niet super waterig.... Verder beetje last van onderrug maar ben bang dat deze ronde weer niks is...... 10 dpo(hopen dat k volhou om te wachten met testen) ; 11 dpo (testen) ; 12 dpo (NOD) ;
1 dpo 's morgens licht in mijn hoofd. Wat sneller geirriteerd, wat witte afscheiding, gevoelig schaambot 2 dpo rugpijn in onderrug links. Drukkend gevoel in onderbuik, tegen schaambot aan. Hele dag dat gevoel. Spierpijn? Onderin buik na steeds bukken met onkruid uit tuin halen. In avond opgeblazen gevoel in buik/darmen 3 dpo misselijk bij het wakker worden, druk op darmen,wat moeilijkere stoelgang, hele dag soort spierpijn onderin buik, best gevoelig als ik ergens tegenaan kom. 's morgens minder eetlust en metaalsmaak. minder geduld, sneller boos. In avond weer misselijk. 4 dpo hele dag met vlagen beetje misselijk. heel af en toe wat mini steekjes in borsten. Baarmoedermond lijkt gekanteld. Ligt iig heel hoog. Afscheiding meer en dikker en wit/creme kleur. 's avonds wat steekjes onderin buik en wat rugpijn. 5 dpo buik is rustig vandaag. Paar kleine mini steekjes. Mijn borsten zijn wel wat gevoeliger, beetje steekjes en ze lijken voller. Heb een paar grote puisten op mijn rug. Baarmoedermond ligt hoog, wel wat minder afscheiding lijkt het. 6 dpo Last van winderigheid, dunnere ontlasting en vaker. steekjes onderin buik. Groot deel van de dag. Beetje zeuderig menstruatie gevoel. 'S avonds krampen ondering en opgeblazen gevoel Vagina voelt heel nauw vanbinnen. Rugpijn onderin. Rook ineens heel sterk dat mijn andere kinderen net hadden geplast ofzo. 7 dpo was warrig op het werk, vergat dingen en werd emotioneel toen er iets fout ging. Beetje misselijk, moest 2 uur na ontbijt echt wat eten. Ik ruik mezelf heel snel onder mijn oksels. Baarmoeder nog nauw. Afscheiding wit/creme klodders. Nu al elke dag rugpijn, onderin, zelfs met opstaan. 'S avonds in bed maagzuur. 8 dpo prikkelbaar en weinig geduld. Regelmatig steekjes of pijn onderin buik. Soms doortrekkend naar liezen. Voor 2e dag opvliegers in de ochtend en s avonds koud. Opgeblazen gevoel. Meer afscheiding blijft en nauwheid van binnen ook. 9 dpo testje gedaan. Lijkt negatief. Nog beetje steekjes onderin, vanmiddag heel erg moe, ondanks een niet slapende peuter naast mij op de bank, viel ik bijna in slaap En had het heel koud. Verder niks van symptomen gemerkt. 'S avonds in bed weer maagzuur en menstruatiekrampjes onderin. 10 dpo kon gisteravond niet in slaap komen en werd 4:15 wakker door een enge droom. Vervolgens kon ik weer moeilijk in slaap komen en werd steeds wakker. De oudste was gezellig om kwart voor 6 al wakker. Ben heel knorrig en ongeduldig. Slijm is minder lijkt het. Wel nog nauwe vagina. Nog wel rugpijn en beetje steekjes onderin en wat druk bij schaambot. Heel veel en snel honger. 11 dpo test nog steeds negatief. Verdeeld over de dag wel wat menstruatiekrampjes. Afscheiding is minimaal en meer brokkelig lijkt het . Steeds meer het gevoel dat het toch niet raak ik.
1 dpo: niets 2 Dpo: vochtig van binnen en bepaalde druk tijdens het plassen , wat tintelingen in mijn borsten 3 dpo: soms wat trekkerig gevoel in buik,verder heel erg koud maar zal wel aan het weer liggen en steken in linker tepel voor 5 minuutjes, prikkelbaar 4 dpo: enorm koud, soms bepaald gevoel in me buik of er iets klem zit ( moeilijk uit te leggen,wat voor gevoel ) , bmm ligt voor ingang van me vagina zo laag ook helemaal tegen de achterzijde 5 dpo: in de ochtend even vlaagje misselijkheid, koud en verder niets *edit: nog steeds af en toe trekkerig gevoel in me buik
1 dpo 's morgens licht in mijn hoofd. Wat sneller geirriteerd, wat witte afscheiding, gevoelig schaambot 2 dpo rugpijn in onderrug links. Drukkend gevoel in onderbuik, tegen schaambot aan. Hele dag dat gevoel. Spierpijn? Onderin buik na steeds bukken met onkruid uit tuin halen. In avond opgeblazen gevoel in buik/darmen 3 dpo misselijk bij het wakker worden, druk op darmen,wat moeilijkere stoelgang, hele dag soort spierpijn onderin buik, best gevoelig als ik ergens tegenaan kom. 's morgens minder eetlust en metaalsmaak. minder geduld, sneller boos. In avond weer misselijk. 4 dpo hele dag met vlagen beetje misselijk. heel af en toe wat mini steekjes in borsten. Baarmoedermond lijkt gekanteld. Ligt iig heel hoog. Afscheiding meer en dikker en wit/creme kleur. 's avonds wat steekjes onderin buik en wat rugpijn. 5 dpo buik is rustig vandaag. Paar kleine mini steekjes. Mijn borsten zijn wel wat gevoeliger, beetje steekjes en ze lijken voller. Heb een paar grote puisten op mijn rug. Baarmoedermond ligt hoog, wel wat minder afscheiding lijkt het. 6 dpo Last van winderigheid, dunnere ontlasting en vaker. steekjes onderin buik. Groot deel van de dag. Beetje zeuderig menstruatie gevoel. 'S avonds krampen ondering en opgeblazen gevoel Vagina voelt heel nauw vanbinnen. Rugpijn onderin. Rook ineens heel sterk dat mijn andere kinderen net hadden geplast ofzo. 7 dpo was warrig op het werk, vergat dingen en werd emotioneel toen er iets fout ging. Beetje misselijk, moest 2 uur na ontbijt echt wat eten. Ik ruik mezelf heel snel onder mijn oksels. Baarmoeder nog nauw. Afscheiding wit/creme klodders. Nu al elke dag rugpijn, onderin, zelfs met opstaan. 'S avonds in bed maagzuur. 8 dpo prikkelbaar en weinig geduld. Regelmatig steekjes of pijn onderin buik. Soms doortrekkend naar liezen. Voor 2e dag opvliegers in de ochtend en s avonds koud. Opgeblazen gevoel. Meer afscheiding blijft en nauwheid van binnen ook. 9 dpo testje gedaan. Lijkt negatief. Nog beetje steekjes onderin, vanmiddag heel erg moe, ondanks een niet slapende peuter naast mij op de bank, viel ik bijna in slaap En had het heel koud. Verder niks van symptomen gemerkt. 'S avonds in bed weer maagzuur en menstruatiekrampjes onderin. 10 dpo kon gisteravond niet in slaap komen en werd 4:15 wakker door een enge droom. Vervolgens kon ik weer moeilijk in slaap komen en werd steeds wakker. De oudste was gezellig om kwart voor 6 al wakker. Ben heel knorrig en ongeduldig. Slijm is minder lijkt het. Wel nog nauwe vagina. Nog wel rugpijn en beetje steekjes onderin en wat druk bij schaambot. Heel veel en snel honger. 11 dpo test nog steeds negatief. Verdeeld over de dag wel wat menstruatiekrampjes. Afscheiding is minimaal en meer brokkelig lijkt het . Steeds meer het gevoel dat het toch niet raak ik. Blijf wel maagzuur houden. En niet alleen maar s avonds. Had dat bij de andere niet als vroeg symptoom, maar vooral bij de 2e zwangerschap veel last van gehad.
1 t/m 4 dpo: niks 5 dpo: klein beetje bruine afscheiding, lichte steken onderbuik 6 dpo: klein beetje bruine afscheiding, lichte steken blijven 7 dpo: vol en drukkend gevoel midden onderbuik/baarmoeder, spierpijn in heup, troebele urine/vlokken in urine (Test gedaan, maar natuurlijk negatief) 8 dpo: niks.. alleen weer wat bruine afscheiding en wat zere benen, maar dat kan door een lange autorit komen 9 dpo: niks.. alleen wat bruine afscheiding 10 dpo: nog steeds niks, behalve een beetje bruine afscheiding
1dpo:niks bijzonders alleen mega lui 2dpo: wit/creme afscheiding, snel vol gevoel, onrustige darmen 3dpo: prikkelbaar as hell , lichte rugpijn verder niks bijzonders 4dpo: lage rugpijn, levendig gedroomd. 5dpo: lage rugpijn, ietsjes gevoelige borsten, onrustig geslapen, opgeblazen gevoel, gespannen/lichte mini steekjes onderbuik
1 dpo ; Geen bijzonderheden 2 dpo ; Veel witte plak-achtige afscheiding, steekjes ter hoogte van eileiders 3 dpo ; Steekjes bij eileiders, overdag moe en s'avonds klaar wakker, met vlagen pijn in tepels 4 dpo ; Steekjes ter hoogte van eileiders & baarmoeder krampjes af en toe, gespannen gevoel in buik & borst, beetje bleh-gevoel... *edit ; 1uur lang pijn in borsten (steekjes) & witte afscheiding 5 dpo ; Last van onderbuik en onderrug, witte afscheiding maar niet zo extreem veel als gister, beetje moe en bijna geen puf om iets te doen.. Borsten voelen een stuk zachter aan met af en toe steekjes... 6 dpo ; Beetje gevoelige borsten, gespannen onderbuik, last van onderrug, beetje hoofdpijn... *edit ; heftige hoofdpijn in de avond & moeilijke stoelgang & steekjes in beide borsten met vlagen 7 dpo ; Gister met knallende koppijn naar bed gegaan. Net wakker en t valt mee qua hoofdpijn maar voel me echt uitgeput. Me buik is aan t rommelen / luchtbelletjes aan t ploppen. Verder pijn in mn onderrug & borsten voelen super zacht maar zijn niet meer gevoelig... *edit ; weer de hele avond hoofdpijn & last van mn onderrug.... 8 dpo ; Knallende koppijn en verschrikkelijk moe... ook een soort geirriteerd... Rugpijn & hongerig.... Soms steekjes ter hoogte van eileider maar verder niks boeiends... 9 dpo (hopen dat k volhou om te wachten met testen MISLUKT) ; Vanacht om 0300uur ineens wakker tot 0430..... Test gedaan (action)... Kon me niet inhouden... Hij is omo-wit.... Ik doe er morgenochtend 1 want k heb het nu net om 1745 gedaan... Vandaag wel echt een partij krampen in mn buik gehad... Alsof k door de grond zou gaan.... Verder beetje hoofdpijn maar kan ook komen omdat ik vandaag in een speelparadijs ben geweest voor kinderen.... Ook een beetje witte afscheiding... Niet echt plakkerig maar ook niet super waterig.... Verder beetje last van onderrug maar ben bang dat deze ronde weer niks is...... 10 dpo(hopen dat k volhou om te wachten met testen) ; Bijna levensecht gedroomd vanacht... Zelfs zo erg dat ik dus huilend wakker werd vanacht... Dus rot geslapen.... Lichtelijke rugpijn, borsten voelen weer als normaal.... Test was negatief zoals k al had verwacht...... Weet bijna zeker dat t volgende ronde word..... 11 dpo (testen) ; 12 dpo (NOD) ;
1 dpo: niets 2 Dpo: vochtig van binnen en bepaalde druk tijdens het plassen , wat tintelingen in mijn borsten 3 dpo: soms wat trekkerig gevoel in buik,verder heel erg koud maar zal wel aan het weer liggen en steken in linker tepel voor 5 minuutjes, prikkelbaar 4 dpo: enorm koud, soms bepaald gevoel in me buik of er iets klem zit ( moeilijk uit te leggen,wat voor gevoel ) , bmm ligt voor ingang van me vagina zo laag ook helemaal tegen de achterzijde 5 dpo: in de ochtend even vlaagje misselijkheid, koud en verder niets *edit: nog steeds af en toe trekkerig gevoel in me buik 6 dpo: trekkerig gevoel nog steeds en steken in vagina,tintelende borsten,sterkere geur
Dag van terugplaatsing: opgeblazen gevoel (maar kan ook nog van de punctie +tp komen), na traplopen buitenadem Dag 1 na terugplaatsing: onrustig - niet stil kunnen blijven zitten, opgeblazen gevoel, weinig eetlust Dag 2 na terugplaatsing: 's nachts erg diep en wild gedroomd, grote ronde met de honden lopen was erg vermoeien, af en toe moest ik echt op adem komen en ook zweterig. opgeblazen gevoel wordt minder. overdag erg moe, eetlust neemt iets toe. Erg koud (verwarming op 22) Dag 3 na de terugplaatsing: 's nachts om 04:00 uur wakker geworden had erg jeuk aan mijn zij ( kan net zo goed toeval zijn), wat rode plekjes en pukkeltjes op mijn gezicht, vaak plassen, branderig gevoel met plassen. Erg moe en koud! Dag 4 na TP: ‘Snachts 5 minuten kramp in buik, erg warm op bed, hoge hartslag moeilijk in slaap kunnen komen. ‘S ochtends weinig last behalve moe, koud en weinig eetlust.