Symptomen per DPO

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissMorrow, Feb 22, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    1 dpo 's morgens licht in mijn hoofd. Wat sneller geirriteerd, wat witte afscheiding, gevoelig schaambot
    2 dpo rugpijn in onderrug links. Drukkend gevoel in onderbuik, tegen schaambot aan. Hele dag dat gevoel.
    Spierpijn? Onderin buik na steeds bukken met onkruid uit tuin halen.
    In avond opgeblazen gevoel in buik/darmen
    3 dpo misselijk bij het wakker worden, druk op darmen,wat moeilijkere stoelgang, hele dag soort spierpijn onderin buik, best gevoelig als ik ergens tegenaan kom. 's morgens minder eetlust en metaalsmaak. minder geduld, sneller boos. In avond weer misselijk.
    4 dpo hele dag met vlagen beetje misselijk. heel af en toe wat mini steekjes in borsten. Baarmoedermond lijkt gekanteld. Ligt iig heel hoog. Afscheiding meer en dikker en wit/creme kleur. 's avonds wat steekjes onderin buik en wat rugpijn.
    5 dpo buik is rustig vandaag. Paar kleine mini steekjes. Mijn borsten zijn wel wat gevoeliger, beetje steekjes en ze lijken voller. Heb een paar grote puisten op mijn rug. Baarmoedermond ligt hoog, wel wat minder afscheiding lijkt het.
    6 dpo Last van winderigheid, dunnere ontlasting en vaker. steekjes onderin buik. Groot deel van de dag. Beetje zeuderig menstruatie gevoel. 'S avonds krampen ondering en opgeblazen gevoel
    Vagina voelt heel nauw vanbinnen.
    Rugpijn onderin. Rook ineens heel sterk dat mijn andere kinderen net hadden geplast ofzo.
    7 dpo was warrig op het werk, vergat dingen en werd emotioneel toen er iets fout ging. Beetje misselijk, moest 2 uur na ontbijt echt wat eten.
    Ik ruik mezelf heel snel onder mijn oksels.
    Baarmoeder nog nauw. Afscheiding wit/creme klodders. Nu al elke dag rugpijn, onderin, zelfs met opstaan. 'S avonds in bed maagzuur.
    8 dpo prikkelbaar en weinig geduld. Regelmatig steekjes of pijn onderin buik. Soms doortrekkend naar liezen.
    Voor 2e dag opvliegers in de ochtend en s avonds koud. Opgeblazen gevoel. Meer afscheiding blijft en nauwheid van binnen ook.
    9 dpo testje gedaan. Lijkt negatief. Nog beetje steekjes onderin, vanmiddag heel erg moe, ondanks een niet slapende peuter naast mij op de bank, viel ik bijna in slaap En had het heel koud. Verder niks van symptomen gemerkt.
    'S avonds in bed weer maagzuur en menstruatiekrampjes onderin.
    10 dpo kon gisteravond niet in slaap komen en werd 4:15 wakker door een enge droom. Vervolgens kon ik weer moeilijk in slaap komen en werd steeds wakker.
    De oudste was gezellig om kwart voor 6 al wakker.
    Ben heel knorrig en ongeduldig.
    Slijm is minder lijkt het. Wel nog nauwe vagina.
    Nog wel rugpijn en beetje steekjes onderin en wat druk bij schaambot.
    Heel veel en snel honger.
    11 dpo test nog steeds negatief.:( Verdeeld over de dag wel wat menstruatiekrampjes. Afscheiding is minimaal en meer brokkelig lijkt het :(. Steeds meer het gevoel dat het toch niet raak ik.
    Blijf wel maagzuur houden. En niet alleen maar s avonds. Had dat bij de andere niet als vroeg symptoom, maar vooral bij de 2e zwangerschap veel last van gehad.
    12 dpo, alleen menstruatiekrampjes. Verder weinig
    13 dpo, test weer negatief. Nu maar wachten op ongesteldheid.
    14 dpo meer een meer krampjes.
    15 dpo :evil: rode duivels

Helaas nieuwe ronde nieuwe kansen

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    :(

3. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,820
    9,326
    113
    Gelderland
    1 tm 3 dpo:
    Hoofdpijn

4 dpo:
    Hele nare levensechte droom gehad
    Vreemde stoelgang.

5dpo:
    Menstruatiepijn in mijn onderbuik en boven benen. Weer hoofdpijn en nu een droge mond erbij. Lage rugpijn.

6dpo:
    Dit is wel een belangrijke; voor het eerst wakker geworden met een goed gevoel. Meestal bij 5 dpo een duidelijk gevoel dat het niet gelukt is. Nu heb ik dat niet gehad.
    Hoofdpijn. Bij niezen een hele flinke steek die lang duurde. Zwaar gevoel in boven benen

7dpo:
    Emotioneel, eten zit hoog en in de avond een minuut of 5 plopjes/borrelende buik.

8dpo:
    Hoofdpijn. Menstruatie gevoel in benen en gespannen onderbuik. Duizelig en pijn in mijn onderrug

9dpo:
    Verkouden wakker, lagere temp (innestelingsdip)
    Meestal is hij op 9dpo op zijn hoogtepunt en zakt hij op 10 dpo dus dit is vreemd. Duizelig.

10dpo:
    Hogere temp, huh dat is vreemd. Ik durf mijn gelukspredictor te doen (gekregen van een lieve vriendin/collega) tuurstreepje Zie ik het nou goed? Het was eerst een witte waas maar er blijft duidelijk ‘iets’ staan.
    Gespannen gevoel aan de rechterkant, steken in mijn rechterborst en duizelig.
    Morgen opnieuw testen. Ik ben eerder teleurgesteld na een tuurtje dus ik ga keihard duimen. Update: bloedverlies.. helaas
    Door naar ronde 18 maar eerst weer een beetje moed verzamelen.. :oops::$

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Pff na een tuurstreep is dat helemaal balen! Hopelijk volgende ronde beter nieuws!

5. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    #1525 nicole1987, May 3, 2019
    Last edited: May 3, 2019
    1 dpo: niets

2 Dpo: vochtig van binnen en bepaalde druk tijdens het plassen , wat tintelingen in mijn borsten

3 dpo: soms wat trekkerig gevoel in buik,verder heel erg koud maar zal wel aan het weer liggen en steken in linker tepel voor 5 minuutjes, prikkelbaar

4 dpo: enorm koud, soms bepaald gevoel in me buik of er iets klem zit ( moeilijk uit te leggen,wat voor gevoel :roflmao:) , bmm ligt voor ingang van me vagina zo laag:eek: ook helemaal tegen de achterzijde

5 dpo: in de ochtend even vlaagje misselijkheid, koud en verder niets *edit: nog steeds af en toe trekkerig gevoel in me buik

6 dpo: trekkerig gevoel nog steeds en steken in vagina,tintelende borsten,sterkere geur

7 dpo: bij ineens opstaan vanmiddag weer of er iets bleef hangen/trekken in me buik, verder vrij weinig vandaag,veel plassen

8 Dpo: zweterig wakker geworden en heel vast geslapen

9 dpo: ineens het gevoel dat het toch niet raak is,na dat hoopvolle getrek van de dagen ervoor, bm na paar dagen hele hoog,nu weer heel laag maar nu helemaal niks meer waarvan ik denk dat het raak is. Enigste is wat donkere kringen rond tepelhof en wat vollere borsten maar heel minimaal

*vanmiddag komen nieuwe testen binnen dus waag dan een poging,normaal als het raak is dan zie ik dat altijd al rond 9/10 dpo

Testen helaas niet binnen,zat net wel wat opgedroogd bloed (druppel) in me onderbroekje.

Game over?? Ook wat Lage rugpijn en heupen, dan krijg ik toch kortere lf.

*edit: het zet net door..alweer 4 dagen eerder net afgelopen maand

6. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

Feb 15, 2019
    2,035
    2,386
    113
    Female
    1dpo:niks bijzonders alleen mega lui :roflmao:
    2dpo: wit/creme afscheiding, snel vol gevoel, onrustige darmen
    3dpo: prikkelbaar as hell :eek:, lichte rugpijn verder niks bijzonders
    4dpo: lage rugpijn, levendig gedroomd.
    5dpo: lage rugpijn, ietsjes gevoelige borsten, onrustig geslapen, opgeblazen gevoel, gespannen/lichte mini steekjes onderbuik
    6dpo: doorzichtige/witte afscheiding, pijn in onderrug (wellicht van het klussen), prikkelbaar, hoofdpijn, gevoelige borsen bij aanraken, her en der wat spanning onderbuik.
    7dpo: momenteel mega last van mn onderrug, hoofdpijn, spanning onderbuik. Doorzichtige/nat afscheiding, mega moe
    8dpo: rugpijn, licht gevoelige borsten, behoorlijk vroeg al doodmoe.
    9dpo: wat lichte spanning onderbuik, met momenten rugpijn, moe, beetje gevoelige tepels

7. Suuster

Suuster Fanatiek lid

Jan 6, 2019
    1,206
    998
    113
    Female
    Docent
    Zeeland
    Wat een ***zooi.. zoveel die zoveel symptomen hadden! En toch op rood! Belachelijk hoe zo’n vrouwenlichaam met je hoofd kan spelen!!

8. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Erg is dat he! :( maar goed als ik nu aankomend maand wat voel,dan geef ik gewoon gelijk de schuld aan de mindf*ck

9. Suuster

Suuster Fanatiek lid

Jan 6, 2019
    1,206
    998
    113
    Female
    Docent
    Zeeland
    Ja snap ik!
    Ik deed dat de laatste maanden ook, had echt alle symptomen! Toen dacht ik ook fuck die mindfuck
    Laatste cyclus echt nul symptomen en toen kwam de twijfel toch weer

10. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

Nov 29, 2018
    4,970
    2,529
    113
    Female
    Pff jah ik zeg ook elke keer niet meer luisteren naar je lichaam die houdt je voor de gek maar toch elke keer maar weer hetzelfde vragen.. en iedereen die maar zegt laat het los dat houdt het allemaal tegen.. dus als je het loslaat dan kan j3 opeens wel zwanger worden of wat? Pff

11. Suuster

Suuster Fanatiek lid

Jan 6, 2019
    1,206
    998
    113
    Female
    Docent
    Zeeland
    Laat het los ja.. lekker makkelijk!

12. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

Nov 29, 2018
    4,970
    2,529
    113
    Female
    Dat bedoel ik! o_O

13. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,820
    9,326
    113
    Gelderland
    Hahah was het maar waar ja! Dat zou een hoop gedoe schelen.
    Hoe kun je het loslaten terwijl de wens elke maand alleen maar groter wordt... sommige mensen..

14. Meiske22

Meiske22 Bekend lid

Apr 4, 2019
    671
    651
    93
    Female
    1 dpo ;
    Geen bijzonderheden

2 dpo ;
    Veel witte plak-achtige afscheiding, steekjes ter hoogte van eileiders

3 dpo ;
    Steekjes bij eileiders, overdag moe en s'avonds klaar wakker, met vlagen pijn in tepels

4 dpo ;
    Steekjes ter hoogte van eileiders & baarmoeder krampjes af en toe, gespannen gevoel in buik & borst, beetje bleh-gevoel...
    *edit ; 1uur lang pijn in borsten (steekjes) & witte afscheiding

5 dpo ;
    Last van onderbuik en onderrug, witte afscheiding maar niet zo extreem veel als gister, beetje moe en bijna geen puf om iets te doen..
    Borsten voelen een stuk zachter aan met af en toe steekjes...

6 dpo ;

Beetje gevoelige borsten, gespannen onderbuik, last van onderrug, beetje hoofdpijn...
    *edit ; heftige hoofdpijn in de avond & moeilijke stoelgang & steekjes in beide borsten met vlagen

7 dpo ;
    Gister met knallende koppijn naar bed gegaan. Net wakker en t valt mee qua hoofdpijn maar voel me echt uitgeput. Me buik is aan t rommelen / luchtbelletjes aan t ploppen. Verder pijn in mn onderrug & borsten voelen super zacht maar zijn niet meer gevoelig...
    *edit ; weer de hele avond hoofdpijn & last van mn onderrug....

8 dpo ;

Knallende koppijn en verschrikkelijk moe... ook een soort geirriteerd...
    Rugpijn & hongerig....
    Soms steekjes ter hoogte van eileider maar verder niks boeiends...

9 dpo (hopen dat k volhou om te wachten met testen MISLUKT) ;

Vanacht om 0300uur ineens wakker tot 0430.....
    Test gedaan (action)... Kon me niet inhouden... Hij is omo-wit.... Ik doe er morgenochtend 1 want k heb het nu net om 1745 gedaan...
    Vandaag wel echt een partij krampen in mn buik gehad... Alsof k door de grond zou gaan.... Verder beetje hoofdpijn maar kan ook komen omdat ik vandaag in een speelparadijs ben geweest voor kinderen.... Ook een beetje witte afscheiding... Niet echt plakkerig maar ook niet super waterig.... Verder beetje last van onderrug maar ben bang dat deze ronde weer niks is......

10 dpo(hopen dat k volhou om te wachten met testen) ;

Bijna levensecht gedroomd vanacht...
    Zelfs zo erg dat ik dus huilend wakker werd vanacht... Dus rot geslapen....
    Lichtelijke rugpijn, borsten voelen weer als normaal....
    Test was negatief zoals k al had verwacht...... Weet bijna zeker dat t volgende ronde word.....

11 dpo (testen) ;
    Last van spierpijn maar kwam denk ik door een sport toernooi..
    Verder s'avonds weer hoofdpijn...

12 dpo ;
    Getest, omo wit..
    Heerlijk geslapen en vast..
    Wel vroeg wakker maar verder niks bijzonders...
    Geen krampen of tekens van NOD opkomst....
    Officieel morgen NOD....

13 dpo (NOD) ;
    Test negatief......
    Rode duivels nog niet gezien...
    Denk in de loop van de middag ergens......

14 dpo ;
    Ongesteld :cry:

15. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,820
    9,326
    113
    Gelderland
    1 tm 3 dpo:
    Hoofdpijn

4 dpo:
    Hele nare levensechte droom gehad
    Vreemde stoelgang.

5dpo:
    Menstruatiepijn in mijn onderbuik en boven benen. Weer hoofdpijn en nu een droge mond erbij. Lage rugpijn.

6dpo:
    Dit is wel een belangrijke; voor het eerst wakker geworden met een goed gevoel. Meestal bij 5 dpo een duidelijk gevoel dat het niet gelukt is. Nu heb ik dat niet gehad.
    Hoofdpijn. Bij niezen een hele flinke steek die lang duurde. Zwaar gevoel in boven benen

7dpo:
    Emotioneel, eten zit hoog en in de avond een minuut of 5 plopjes/borrelende buik.

8dpo:
    Hoofdpijn. Menstruatie gevoel in benen en gespannen onderbuik. Duizelig en pijn in mijn onderrug

9dpo:
    Verkouden wakker, lagere temp (innestelingsdip)
    Meestal is hij op 9dpo op zijn hoogtepunt en zakt hij op 10 dpo dus dit is vreemd. Duizelig.

10dpo:
    Hogere temp, huh dat is vreemd. Ik durf mijn gelukspredictor te doen (gekregen van een lieve vriendin/collega) tuurstreepje Zie ik het nou goed? Het was eerst een witte waas maar er blijft duidelijk ‘iets’ staan.
    Gespannen gevoel aan de rechterkant, steken in mijn rechterborst en duizelig.
    Morgen opnieuw testen. Ik ben eerder teleurgesteld na een tuurtje dus ik ga keihard duimen. Update: bloedverlies.. helaas
    Door naar ronde 18 maar eerst weer een beetje moed verzamelen.. :oops::$

11dpo: klein beetje bloedverlies, pijnlijke benen, moeten overgeven en een nog hogere temp dan gisteren. Obstipatie en duizelig.
    Morgen eerst kijken wat mijn temp doet en als hij weer hoog is dan een nieuwe test.

16. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

Nov 29, 2018
    4,970
    2,529
    113
    Female

Is je bloedverlies net als je ongesteldheid?

17. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,820
    9,326
    113
    Gelderland
    Nee helemaal niet! Bloedverlies zonder buikpijn en echt heel weinig. Meestal heb ik op 9 dpo al een boel bloedverlies en zet het op dpo 12 goed door. Dat is vandaag. Spannend dus!

18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Hoera ik mag weer meedoen!! 1dpo.
    Zal vanavond pas symptomen schrijven.

Luna wat is dit spannend..... al opnieuw getest??? Tis je erg gegund na zo'n lange tijd

19. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,820
    9,326
    113
    Gelderland
    Ja vanochtend, helaas negatief :rolleyes::(

20. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291