Ronde 1 na mk 1 dpo: zware benen, hoofdpijn, moe, lage rugpijn 2 dpo: steekjes onderbuik, krampen en last van darmen, heel erg moe 3 dpo: last van darmen, moe, snel koud, gevoelige tepels Ohh zo spannend weer! De tijd mag wel wat sneller gaan van mij hihi.
1dpo:niks bijzonders alleen mega lui 2dpo: wit/creme afscheiding, snel vol gevoel, onrustige darmen 3dpo: prikkelbaar as hell , lichte rugpijn verder niks bijzonders 4dpo: lage rugpijn, levendig gedroomd. 5dpo: lage rugpijn, ietsjes gevoelige borsten, onrustig geslapen, opgeblazen gevoel, gespannen/lichte mini steekjes onderbuik 6dpo: doorzichtige/witte afscheiding, pijn in onderrug (wellicht van het klussen), prikkelbaar, hoofdpijn, gevoelige borsen bij aanraken, her en der wat spanning onderbuik. 7dpo: momenteel mega last van mn onderrug, hoofdpijn, spanning onderbuik. Doorzichtige/nat afscheiding, mega moe 8dpo: rugpijn, licht gevoelige borsten, behoorlijk vroeg al doodmoe. 9dpo: wat lichte spanning onderbuik, met momenten rugpijn, moe, beetje gevoelige tepels 10dpo: gevoelige borsten, rugpijn, moe 11dpo: gevoelige borsen en tepels, rugpijn, aderen op borsten lijken duidelijker. 12dpo: het zelfde als bovenstaande alleen sneller koud, hele gevoelige tepels en kapot moe! Vanochtend van 07-12:30u gewerkt en ik moest echt een middagdutje doen.. 13dpo: gevoelige tepels, borsten pijnlijk bij echt aanraken of bh uit doen, hoofpijn en wat rugpijn, creme doorzichtige afscheiding. Ook sinds vanavond wat lichte buikpijn dus ik ben bang dat er iets zal doorbreken maar we wachten ‘t af.
Altijd een paar dagen voor mijn menstruatie krijg ik ruzie met iemand, meestal degene die op dat moment het dichtst bij me staat. Buikpijn begon al op dag 24. Als ik eenmaal ongesteld ben voel ik me veel beter in mijn vel zitten.
1 dpo : wat hoofdpijn na de eisprong 2 t/m 7 dpo : veel afscheiding, af en toe wat lichte steekjes in baarmoeder bij plots opstaan. 8 dpo: lichtgevoelige borsten, beginnende spierpijn aan één been. Iets minder natte afscheiding. ‘s Nachts veel wakker en brandende neus, sterk ruiken. 9 dpo: beetje hoofdpijn, beetje maagzuur sinds vanmiddag. Meer spierpijn aan één been. Af en toe tintelende tepels. Zeurende baarmoeder, voelt alsof ik ongesteld word. Geïrriteerd... meer pukkels. 10 dpo: krampen.
1dpo: moe moe en nog eens moe (maar niets geks want ik slaap al weken slecht) Hoofdpijn, en soms een licht zeurend gevoel aan mn eierstokken 2dpo: af en toe zeurende klachten in mijn baarmoeder/eierstokken Snel geïrriteerd, gevoelige tepels
1dpo:niks bijzonders alleen mega lui 2dpo: wit/creme afscheiding, snel vol gevoel, onrustige darmen 3dpo: prikkelbaar as hell , lichte rugpijn verder niks bijzonders 4dpo: lage rugpijn, levendig gedroomd. 5dpo: lage rugpijn, ietsjes gevoelige borsten, onrustig geslapen, opgeblazen gevoel, gespannen/lichte mini steekjes onderbuik 6dpo: doorzichtige/witte afscheiding, pijn in onderrug (wellicht van het klussen), prikkelbaar, hoofdpijn, gevoelige borsen bij aanraken, her en der wat spanning onderbuik. 7dpo: momenteel mega last van mn onderrug, hoofdpijn, spanning onderbuik. Doorzichtige/nat afscheiding, mega moe 8dpo: rugpijn, licht gevoelige borsten, behoorlijk vroeg al doodmoe. 9dpo: wat lichte spanning onderbuik, met momenten rugpijn, moe, beetje gevoelige tepels 10dpo: gevoelige borsten, rugpijn, moe 11dpo: gevoelige borsen en tepels, rugpijn, aderen op borsten lijken duidelijker. 12dpo: het zelfde als bovenstaande alleen sneller koud, hele gevoelige tepels en kapot moe! Vanochtend van 07-12:30u gewerkt en ik moest echt een middagdutje doen.. 13dpo: gevoelige tepels, borsten pijnlijk bij echt aanraken of bh uit doen, hoofpijn en wat rugpijn, creme doorzichtige afscheiding. Ook sinds vanavond wat lichte buikpijn dus ik ben bang dat er iets zal doorbreken maar we wachten ‘t af. 14dpo/NOD: kouuud!! Sneller dan normaal, gevoelige tepels nog, emotioneel/labiel. Verder alles oke, nog geen bloed noch bruin verlies.. zou het??
1 dpo : wat hoofdpijn na de eisprong 2 t/m 7 dpo : veel afscheiding, af en toe wat lichte steekjes in baarmoeder bij plots opstaan. 8 dpo: lichtgevoelige borsten, beginnende spierpijn aan één been. Iets minder natte afscheiding. ‘s Nachts veel wakker en brandende neus, sterk ruiken. 9 dpo: beetje hoofdpijn, beetje maagzuur sinds vanmiddag. Meer spierpijn aan één been. Af en toe tintelende tepels. Zeurende baarmoeder, voelt alsof ik ongesteld word. Geïrriteerd... meer pukkels. 10 dpo: krampen. Meer steekjesin baarmoeder bij plotselinge bewegingen. Meer pukkels. ‘s Avonds beetje weeïg op de maag, vast de progesteron. Bij lossen van bh gevoelige tepels.
Als ik morgen nog niks heb ga ik testen! Dat vind ik dus ook maar teleurstelling is zo shit.. maar we houden hoop ☺️
1 dpo: zware benen, hoofdpijn, moe, lage rugpijn 2 dpo: steekjes onderbuik, krampen en last van darmen, heel erg moe 3 dpo: last van darmen, moe, snel koud, gevoelige tepels 4 dpo: heel veel dromen ‘s nachts, hoofdpijn in de ochtend, last van darmen, snel koud, paar steekjes in de lies, constant honger
Spannend meiden.....Vreselijk hè dat lange wachten..! Rm1996 erg spannend, duimen dat t raak is!!!! Ronde 9. 1dpo: darmkrampen door de pittige zondagsoep . Verder niks bijzonders... 2dpo: gevoelige tepels. Dit heb ik nóóit dus wel vreemd. Verder niks... 3dpo: Beetje chagrijnig, verder niks... Gevoeligheid tepels is verdwenen... 4dpo: Wat witgelige taaie afscheiding... (sorry), verder niks...
1dpo:niks bijzonders alleen mega lui 2dpo: wit/creme afscheiding, snel vol gevoel, onrustige darmen 3dpo: prikkelbaar as hell , lichte rugpijn verder niks bijzonders 4dpo: lage rugpijn, levendig gedroomd. 5dpo: lage rugpijn, ietsjes gevoelige borsten, onrustig geslapen, opgeblazen gevoel, gespannen/lichte mini steekjes onderbuik 6dpo: doorzichtige/witte afscheiding, pijn in onderrug (wellicht van het klussen), prikkelbaar, hoofdpijn, gevoelige borsen bij aanraken, her en der wat spanning onderbuik. 7dpo: momenteel mega last van mn onderrug, hoofdpijn, spanning onderbuik. Doorzichtige/nat afscheiding, mega moe 8dpo: rugpijn, licht gevoelige borsten, behoorlijk vroeg al doodmoe. 9dpo: wat lichte spanning onderbuik, met momenten rugpijn, moe, beetje gevoelige tepels 10dpo: gevoelige borsten, rugpijn, moe 11dpo: gevoelige borsen en tepels, rugpijn, aderen op borsten lijken duidelijker. 12dpo: het zelfde als bovenstaande alleen sneller koud, hele gevoelige tepels en kapot moe! Vanochtend van 07-12:30u gewerkt en ik moest echt een middagdutje doen.. 13dpo: gevoelige tepels, borsten pijnlijk bij echt aanraken of bh uit doen, hoofpijn en wat rugpijn, creme doorzichtige afscheiding. Ook sinds vanavond wat lichte buikpijn dus ik ben bang dat er iets zal doorbreken maar we wachten ‘t af. 14dpo/NOD: kouuud!! Sneller dan normaal, gevoelige tepels nog, emotioneel/labiel. Verder alles oke, nog geen bloed noch bruin verlies.. zou het?? 15dpo: zie mijn test!