Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Neee zo vroeg! Balen zeg!

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    1 dpo = drukkend gevoel in onderbuik,vochtig beneden (vorige maand kurkdroog )

2 dpo = steekjes en klein beetje trekkerig gevoel in buik en heel dag al koud,ook weer af en toe vochtig beneden of er een dot afscheiding eruit wil komen

3 dpo = gevoelige/gespannen borsten .. pms?? Nog af en toe trekkerig gevoel in buik

4 dpo (eigenlijk 3 ben een dag eerder begonnen met tellen omdat ik gevoel had dat me ei gesprongen was : diep geslapen,soms lichtjes steekjes en trekkerig gevoel,borsten soms gevoelig maar dat is meestal na me ei,lage bmm

3. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Symptomen:

1 dpo: witte afscheiding en nog steeds wat beurse pijn ("naweeën") van de laatste groeispurt van de ei aan de rechterkant.

2 dpo
    : witte afscheiding, wat drukkend gevoel in onderbuik alsof ik buikspieroefening heb gedaan.

Balen @Spectre en @SIM2502. :(

4. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Omg ik kreeg geen meldingen...
    @Roetje08 voorzichtig gefeliciteerd!!!:D
    @Saskia0507 jij ook voorzichtig gefeliciteerd!!!:D

@Spectre en @LaQueen wat K*T zeg! Ik kreeg geen meldingen dus had het niet gelezen nog... en ik heb jou net een privébericht gestuurd LaQueen over die predictors, kan mezelf nu wel voor mijn kop slaan, sorry!!:oops:

5. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Symptomen:
    - 2 dpo: 's ochtend lichte darm (?) krampen - afscheiding weer wit en crème-achtig - om 21.35uur in slaap gevallen op de bank (de avond ervoor opgepast tot 1.00uur dus eigenlijk best logisch haha)

- 3 dpo: enorme honger ‘s ochtends - puistjes voorkant schouders/ bovenkant borst

- 4 dpo: opgezette buik, hele erge honger in de ochtend + misselijk, aders op borsten - PDS klachten weer terug aveel zweten - drupje bloed bij afvegen - hele levendige dromen die verdergaan na wakker worden en weer inslapen.

-
    5 dpo: s ochtends pds pijn - het gevoel niet zwanger te zijn - heel erg verdrietig (?) zijn bij het idee het misschien niet raak is...

-
    6 dpo: lage rugpijn - licht bruine/roze afscheiding - heel erg pijn aan beide kanten van mijn onderbuik - later uitgestraald naar onderrug - na het persen op wc waterig roze bloed bij afvegen

-
    7 dpo: brandende ogen (droog?) - duizelingen - trillen - hele erge honger - heel heet - onrustig gejaagd gevoel van binnen (moeilijk te omschrijven) -licht zeurende onderrugpijn - trekkend gevoel in benen (?)

- 8 dpo: 's ochtends veel ontlasting (terwijl ik vaak met moeite naar de wc ga) - misselijk - slap - spierpijn na inspanning - versnelde hartslag - lichte onderrugpijn - honger, honger, honger

MissMorrow en Roxy1994 vinden dit leuk.
  6. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Ok wauw ik ben van de wap... @LaQueen jij bent helemaal niet ongi geworden, jouw post met *stommmm* was een reactie op... hahaha sorry!! Nou hopen dat je morgen positief test!!

LaQueen vindt dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.542
    113
    Vrouw
    Bedankt dames. Hopelijk voor jullie allemaal beter nieuws straks en een positieve test :)

8. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    @Roetje08 en @Saskia0507 hopelijk morgen een donkerder streepje! Ik neem jullie graag mee naar de bevallingslijst.

Babyaapje, Saskia0507 en LaQueen vinden dit leuk.
  9. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    1 dpo - licht gevoelige borsten - winderig
    2 dpo - lichte krampen baarmoeder - licht gevoelige borsten - winderig
    3 dpo - licht gevoelige borsten - jeukerige vagina - sterk het gevoel niet zwanger te zijn
    4 dpo - crèmeachtige afscheiding - licht gevoelige borsten - jeukerige vagina - winderig
    5 dpo - crèmeachtige afscheiding - gevoelige + vollere borsten - puistjes - winderig - baarmoedermond laag
    6 dpo - crèmeachtige afscheiding - gevoelige + vollere borsten - heel licht zeurend gevoel
    linkerzijde baarmoeder - baarmoedermond laag
    7 dpo - een beetje crèmeachtige afscheiding - gevoelige + vollere borsten - slecht in slaap kunnen komen door hoge hartslag - baarmoedermond laag - felle steek linksonder
    8 dpo - beurs gevoel in borsten + vollere borsten - 's nachts veel wakker liggen/onrustig - chagrijnig/moe - koud!
    9 dpo - beurs gevoel in borsten + vollere borsten - geen zwanger gevoel - koud!
    10 dpo - beurs gevoel in borsten + vollere borsten - beurse onderrug - droge mond tijdens slapen - slappe ontlasting
    11 dpo - beurs gevoel in borsten + vollere borsten - beurse onderrug - droge mond tijdens het slapen - koud - slappe ontlasting - winderig - bmm laag en hard - hogere hartslag
    12 dpo - zere + vollere borsten - beurse onderrug - droge mond tijdens het slapen - koud - krampen in baarmoeder na klaarkomen (sorry) - onrustig slapen - hogere hartslag

Babyaapje en Saskia0507 vinden dit leuk.
  10. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Weet niet of ik bij een bevalling lijst wil gaan, vorige keer was ik de laatste die afviel.. heb geen zin om het weer tegen te komen ..

11. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Dat kan ik ook begrijpen. Dan blijven we elkaar vast spreken in het zwanger worden na miskraam topic. Ik ben ook heel nerveus...maar wil ook mijn best doen om er positief in te gaan..

12. Roetje08

Tuurlijk blijven we elkaar daar volgen! Maar in die bevallingslijsten hebben de meesten (gelukkig) geen idee wat een miskraam met je doet. Ze zeggen dan wat vervelend, sterkte, en dat wil ik dan vermijden. Voor ik mijn miskraam had, was ik ook zo, dus no blaim wat dat betreft natuurlijk. Ik ga er ook proberen zo positief mogelijk in te staan, denk dat het echt zenuwslopend gaat worden als ik tussen de eerste en tweede echo inzit.. Maar zo ver zijn we nog niet, eerst morgen een mooie test en nod voorbij gaan :D

MissMorrow en Saskia0507 vinden dit leuk.
  13. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    1DPO - last van winderigheid, spierpijn gevoel in BM, gevoelige borsten (minimaal), droge vagina gevoel.
    2DPO - steken in eileiders bij opstaan, lichte buikpijn in vlagen, gevoelige borsten (minimaal), vagina voelt opeens weer nattig waardoor de twijfel toeslaat of ik dan toch nog een eisprong moet krijgen en ik mij vergist heb?
    3DPO - gevoelige borsten, roomachtige afscheiding, buikpijn alsof ik ongesteld moet worden.
    4DPO - Nothing aan het handje!
    5DPO - droge/witte afscheiding, gevoelige borsten, lichte steekjes in eileiders en baarmoeder, vet voorhoofd (why?!).
    6DPO - In de avond een ‘vermoeiend’ gevoel in de BM.
    7DPO - Licht gevoelige borsten, wit romige afscheiding en weer af en toe fijne/scherpe steekjes achter schaambot (had ik bij dochter ook, dus geeft wel hoop).
    8DPO - Extreem veel dikke witte afscheiding?!
    9DPO - Zelfde als gisteren, echt veel dikke witte afscheiding en daarnaast weer lichte buikpijn met vlagen en de hele dag zin in eten.
    10DPO - Gevoelige borsten en in de avond een vermoeiend gevoel ter hoogte van baarmoeder. Ben trouwens ook al de hele week super verkouden, maar ik weet niet of dat toeval is.

Babyaapje vindt dit leuk.
  14. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Symptomen:
    - 2 dpo: 's ochtend lichte darm (?) krampen - afscheiding weer wit en crème-achtig - om 21.35uur in slaap gevallen op de bank (de avond ervoor opgepast tot 1.00uur dus eigenlijk best logisch haha)

- 3 dpo: enorme honger ‘s ochtends - puistjes voorkant schouders/ bovenkant borst

- 4 dpo: opgezette buik, hele erge honger in de ochtend + misselijk, aders op borsten - PDS klachten weer terug aveel zweten - drupje bloed bij afvegen - hele levendige dromen die verdergaan na wakker worden en weer inslapen.

-
    5 dpo: s ochtends pds pijn - het gevoel niet zwanger te zijn - heel erg verdrietig (?) zijn bij het idee het misschien niet raak is...

-
    6 dpo: lage rugpijn - licht bruine/roze afscheiding - heel erg pijn aan beide kanten van mijn onderbuik - later uitgestraald naar onderrug - na het persen op wc waterig roze bloed bij afvegen

-
    7 dpo: brandende ogen (droog?) - duizelingen - trillen - hele erge honger - heel heet - onrustig gejaagd gevoel van binnen (moeilijk te omschrijven) -licht zeurende onderrugpijn - trekkend gevoel in benen (?)

- 8 dpo: 's ochtends veel ontlasting (terwijl ik vaak met moeite naar de wc ga) - misselijk - slap - spierpijn na inspanning - versnelde hartslag - lichte onderrugpijn - honger, honger, honger

+ enorm zachte borsten??? Vriend zei er zelfs iets van:roflmao: (had zelf geen borsten van mezelf dus heb een borstvergroting gehad 4 jaar geleden waardoor ze nooit echt aanvoelen als echte, zachte, soepele borsten) maar nu!!! Wow alsof ze echt zijn:roflmao::D
    + hele andere afscheiding dan ik ooit heb gehad. Meeega waterig:confused: terwijl het normaal altijd wit en plakkerig of slijmerig is.

Babyaapje, Babsssss en nicole1987 vinden dit leuk.
  15. Roetje08

1dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn
    2dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, droog, bmm terug hard en dicht, tepels beetje gevoelig
    3dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, beetje witte afscheiding, tepels beetje gevoelig, winderig (dat kan zijn door de pitta van gisteren :p)
    4dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, witte afscheiding, vermoeide benen, keelpijn, tepels beetje gevoelig, beetje winderig
    5dpo: gevoelige tepels, bijna droog, licht verkouden, vroeg wakker en niet meer kunnen slapen
    6dpo: witte afscheiding, licht verkouden, hele dag slechtgezind (beetje vroeg voor pms?)
    7dpo: stekende pijn (zoals miltpijn) links achter schaambot ong half uur, daarna voormiddag menstruatiekrampen, diarree-aanval, nu weer menstruatiekrampen, zere borst (ja, maar 1 :confused:), lichte verkoudheid
    8dpo: menstruatiekrampen, lichte verkoudheid, tuurtest :o:, lichte verkoudheid, witte afscheiding

Babyaapje vindt dit leuk.
  16. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    1 dpo - Erge krampen onderbuik
    2 dpo - Erg chagrijnig - BMM hoog/hard -doorzichtig slijmpropje en dikke witte crème afscheiding - heel nat - steekjes linkerzij onderbuik - puistje rond mond
    3 dpo - Erg chagrijnig - BMM lager dan gisteren, beetje hard - Geen slijmpropje meer, alleen dikke witte afscheiding - Nieuw puistje rond mond
    4dpo - Niet meer chagrijnig - Dik wit én korrelige afscheiding, na opdrogen werd het plakkerig, geen verandering in BMM
    5 dpo - chagrijnig, geïrriteerd - onrustig geslapen, vroeg wakker - Vette t-zone - heel de avond steken in linkerborst - verstopping! En erg opgeblazen - puistje op kin - steken in lies - steekjes bovenbeen - Bmm begint hard te worden en zakt - afscheiding wit, dunner dan gisteren. Korrelig en plakt
    6dpo levendige dromen, diep geslapen, heel erg zweten in slaap - 1 pijnlijke steek onderin linkerborst gehad - afscheiding dikke witte crème, plakt - BMM zakt, staat laag - verstopt en opgeblazen:(

17. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt, reageer ik vaak hetzelfde zoals jij beschrijft.. Is er iets beters om te zeggen? Of verwacht je of wil je liever een andere reactie? Of is er iets wat we beter niet kunnen zeggen als zoiets gebeurd?

Dankjewel alvast voor je reactie. :)

Loeki82 vindt dit leuk.
  18. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    1DPO - last van winderigheid, spierpijn gevoel in BM, gevoelige borsten (minimaal), droge vagina gevoel.
    2DPO - steken in eileiders bij opstaan, lichte buikpijn in vlagen, gevoelige borsten (minimaal), vagina voelt opeens weer nattig waardoor de twijfel toeslaat of ik dan toch nog een eisprong moet krijgen en ik mij vergist heb?
    3DPO - gevoelige borsten, roomachtige afscheiding, buikpijn alsof ik ongesteld moet worden.
    4DPO - Nothing aan het handje!
    5DPO - droge/witte afscheiding, gevoelige borsten, lichte steekjes in eileiders en baarmoeder, vet voorhoofd (why?!).
    6DPO - In de avond een ‘vermoeiend’ gevoel in de BM.
    7DPO - Licht gevoelige borsten, wit romige afscheiding en weer af en toe fijne/scherpe steekjes achter schaambot (had ik bij dochter ook, dus geeft wel hoop).
    8DPO - Extreem veel dikke witte afscheiding?!
    9DPO - Zelfde als gisteren, echt veel dikke witte afscheiding en daarnaast weer lichte buikpijn met vlagen en de hele dag zin in eten.
    10DPO - Gevoelige borsten en in de avond een vermoeiend gevoel ter hoogte van baarmoeder. Ben trouwens ook al de hele week super verkouden, maar ik weet niet of dat toeval is.
    11DPO - Gewoon géén afscheiding, beurs gevoel in borsten en... een negatieve predictor early. Dus denk dat ik mijzelf komende week op rood kan zetten.

19. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Symptomen:

1 dpo: witte afscheiding en nog steeds wat beurse pijn ("naweeën") van de laatste groeispurt van de ei aan de rechterkant.

2 dpo: witte afscheiding, wat drukkend gevoel in onderbuik alsof ik buikspieroefening heb gedaan. In de avond is dit veranderd in steekjes in onderbuik.

3 dpo
    : lichte steekjes onderbuik + gevoelige borsten.

@Saskia0507 + @Roetje08 voorzichtig gefeliciteerd. @LaQueen ik zie dat over 3 dagen je nod is. Wie weet later toch een positieve test. Zal voor jou en alle dames duimen. :)

Saskia0507 en LaQueen vinden dit leuk.
  20. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.310
    113
    Gelderland
    1 dpo: eindelijk vrij van eiklachten, yes!
    2 dpo: niks
    3dpo: broek zit wat strakker om mijn buik. Verder geen klachten.
    4dpo: wakker om half 5 :( slecht weer in slaap komen. Rond 17.50 hele felle steken aan de linkerkant. Enorme opgezette buik en voel me niet echt ok. Zal vast door de utro komen :oops:
    5 dpo: Wakker met een gevoel dat het niet gaat lukken deze ronde. Vaker gehad op 5 dpo en is altijd uit gekomen, kak
    6dpo: utro wat lastiger in te brengen, lage buikpijn en hier en daar wat steken. Buik blijft wat opgezet. Ik zie waziger :confused: en heb last van mijn ogen.
    7dpo: geen dromen gehad, heel diep geslapen en verder helemaal geen klachten.
    In de avond voelde ik me ineens heel boos om niks, onzeker.
    8dpo: wakker met een twijfeltest van de action maar die vage tuurtjes ken ik. Mijn borst zit onder de pukkels maar kan van de extra utro komen. Grote en pijnlijke borsten maar komt door de utro.

Deel Deze Pagina