Symptomen per DPO

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissMorrow, Feb 22, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

Mar 5, 2019
    2,175
    2,045
    113
    Female
    Ja, stom is dat he! Het zegt eigenlijk allemaal niks :p Het enige wat ik alleen met de zwangerschappen had en niet met de rondes dat ik ongesteld werd zijn gevoelige tepels tot aan nod en het heel erg koud hebben een paar dagen. Dat heb ik nu ook gehad, maar toch wel anders heb ik het idee. Pff nog even wachten!

2. MilouR

MilouR Bekend lid

Oct 17, 2017
    566
    433
    63
    Female
    De symptomen per DPO:
    1 DPO:
    Rommelende buik, steekjes in mijn onderbuik en al wat gevoelige tepels
    Gisteravond en vannacht misselijk, maar kan door de vitaminepil gisteravond komen op een redelijk lege maag of dat het een andere oorzaak had. Progesteron wil weleens wat doen. Ik sliep ook heel licht.

2 DPO:
    nog steeds met vlagen misselijk. Vanmorgen hele rommelende darmen, vaker het idee dat ik moet poepen en dit is ook het geval . Mijn buik is ook heel laag uitgezet.

21:50 uur nog steeds een uitgezette buik en rommelende darmen.. af en toe om vlagen wat misselijk. Verder geen klachten . Wel vanavond een sliert en witte slijmerige afscheiding gehad :rolleyes: en hou vocht vast in mijn enkels. Heb ik normaal voor mijn ovulatie sinds mijn vorige zwangerschap.

3 DPO:
    Misselijkheid is gelukkig weg, dus is gelukkig iets anders geweest.
    Wél heb ik witte (crème achtige) afscheiding

4 DPO:
    Nog steeds flink wat witte crème achtige afscheiding. Ook zijn mijn borsten wat meer gespannen. Verder geen op of aanmerkingen!

5 DPO:
    Hoofdpijn!!!
    Ook levendig gedroomd, last van lage rugpijn, (kan komen door lopen met de buggy in Blijdorp gisteren) en afscheiding wordt dunner. Ook nog ietwat gevoelige borsten, maar niet storend of enorm aanwezig. Nog steeds zo nu en dan licht misselijk en vandaag weer veel vocht in enkels (maar heb ik vaak rond deze tijd :o:)

3. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Ronde 9.

1dpo: darmkrampen door de pittige zondagsoep :p. Verder niks bijzonders...
    2dpo: gevoelige tepels. Dit heb ik nóóit dus wel vreemd. Verder niks...
    3dpo: Beetje chagrijnig, verder niks... :) Gevoeligheid tepels is verdwenen...
    4dpo: Wat witgelige taaie afscheiding... (sorry:|), verder niks...
    5dpo: Niks, niks, niks. Totaal geen symptomen :)
    6dpo: Emotioneel, kan huilen om niets. Borsten lijken soms iets gevoelig bij aanraking, maar dan later ineens weer niet.
    7dpo: In de middag was ik ineens kotsmisselijk, dit hield een halfuur aan. Ik wijt het aan het nemen van mijn voedingssupplementen en een grote vieze lepel tarwekiemolie terwijl ik een lege maag had:|
    Af en toe voel ik lichte steekjes links onderin mijn buik... Ook was ik vandaag enorm lui en taai, er kwam niks uit mn handen.. :o: Begin langzaam krankzinnig te worden :roflmao:
    Maar! Ik test niet voor 10 dpo, ik test niet voor 10 dpo, ik test niét voor 10 dpo. Misschien helpt het:thumup:.
    8dpo: Moe, moe, moe. Enorm! Meer afscheiding en "nat" gevoel. Licht gevoelige borsten maarja, dat heb ik elke maand gehad. Bij vlagen lage rugpijn en steekjes onderin buik. Bij onverwachte bewegingen een felle steek. Spannend!
    9dpo: Alle symptomen zijn vandaag als sneeuw voor de zon verdwenen... :( Zelfs geen pijnlijke borsten meer, álles is weg. Vanmiddag getest, kon t niet laten maar helaas hagelwit... Mijn hoop is dus even verdwenen voor deze maand. Dan gaan we alweer ronde 10 in, bah ik baal er zo van... Had zó gehoopt dat t bij een 2e nou eens op een makkelijke spontane manier zou gaan maar helaas. Sorry voor de klaagzang meiden!!
    10dpo: Vanmiddag opnieuw een negatieve test. Heb er even énorm van gebaald maar kan mezelf nu goed herpakken en dan dóór naar de volgende ronde! :) Symptomen: vanmorgen werd ik wakker met flinke menstruatiepijn maar er is nog geen bloedverlies... Nu zijn mijn borsten aan de zijkant weer pijnlijk... maar alleen als erop geduwd wordt. Ik verwacht mijn menstruatie morgen of overmorgen...

4. Naju

Naju Actief lid

Jan 27, 2019
    147
    119
    43
    Female
    Een kleine positieve noot misschien maar je hebt nu toch een mooie LF van 10d?

Dikke knuffel

Kangerootje likes this.
  5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Jaaa klopt, en dat terwijl mijn fles tarwekiemolie bijna leeg was dus maar een paar lepeltjes ervan op. Dus op eigen kracht een mooie lange lf :) superblij mee!!

Naju likes this.
  6. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    1,601
    1,098
    113
    Balen:(

Kangerootje likes this.
  7. MilouR

MilouR Bekend lid

Oct 17, 2017
    566
    433
    63
    Female
    Ik probeer toch altijd positief te blijven... Nog niet ongesteld is hoop, aangezien er wordt gezegd dat je overtijd moet zijn en de innesteling later kan zijn geweest. Al ben ik normaliter zelf een testjunk vanaf 9dpo en bij 11 dpo denk ik al dat alle hoop verloren is :roflmao:...

Amy1989 and Kangerootje like this.
  8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Haha herkenbaar, met 9dpo begin ik steeds en dan ben ik al helemaal depri als de test wit is. Maar je blijft toch stiekem onrustig en hoop houden tot je ongesteld wordt hè?

Ruaa likes this.
  9. MilouR

MilouR Bekend lid

Oct 17, 2017
    566
    433
    63
    Female
    Héél herkenbaar!
    Vorige maand heb ik waarschijnlijk een mislukte innesteling gehad (ik had echt heel veel symptomen, een soort innestellingsbloeding op de dag dat de innesteling ongeveer plaats zou vinden, gevoelige en grotere tieten, moe etc :roflmao:) en toen werd ik plotsklaps 6 dagen te vroeg ongesteld :rolleyes:. Ik heb zelfs tijdens mijn menstruatie nog getest, omdat ik het allemaal zo vreemd vond :roflmao::roflmao:. Deze maand hoop ik echt dat ik niet zo enorm wil testen/hoop houdt en wil afwachten tot mijn NOD. Onrust en hoop is wel de juiste beschrijving ja!

Kangerootje likes this.
  10. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Wat een aparte cyclus heb je dan gehad!! Heel begrijpelijk dat je dan getest hebt, zou ik ook doen ja. Ja echt onrustig ben je dan, als je menstruatie doorbreekt voelt het dan bijna als een opluchting... Hier 11dpo maar nog geen bloed.. afwachten maar.... :)

11. MilouR

MilouR Bekend lid

Oct 17, 2017
    566
    433
    63
    Female
    De symptomen per DPO:
    1 DPO:
    Rommelende buik, steekjes in mijn onderbuik en al wat gevoelige tepels
    Gisteravond en vannacht misselijk, maar kan door de vitaminepil gisteravond komen op een redelijk lege maag of dat het een andere oorzaak had. Progesteron wil weleens wat doen. Ik sliep ook heel licht.

2 DPO:
    nog steeds met vlagen misselijk. Vanmorgen hele rommelende darmen, vaker het idee dat ik moet poepen en dit is ook het geval . Mijn buik is ook heel laag uitgezet.

21:50 uur nog steeds een uitgezette buik en rommelende darmen.. af en toe om vlagen wat misselijk. Verder geen klachten . Wel vanavond een sliert en witte slijmerige afscheiding gehad :rolleyes: en hou vocht vast in mijn enkels. Heb ik normaal voor mijn ovulatie sinds mijn vorige zwangerschap.

3 DPO:Misselijkheid is gelukkig weg, dus is gelukkig iets anders geweest.
    Wél heb ik witte (crème achtige) afscheiding

4 DPO: Nog steeds flink wat witte crème achtige afscheiding. Ook zijn mijn borsten wat meer gespannen. Verder geen op of aanmerkingen!

5 DPO: Hoofdpijn!!!
    Ook levendig gedroomd, last van lage rugpijn, (kan komen door lopen met de buggy in Blijdorp gisteren) en afscheiding wordt dunner. Ook nog ietwat gevoelige borsten, maar niet storend of enorm aanwezig. Nog steeds zo nu en dan licht misselijk en vandaag weer veel vocht in enkels (maar heb ik vaak rond deze tijd :o:)

6 dpo: hoofdpijn, echt last van lage rugpijn, nog steeds witte afscheiding maar de hoeveelheid neemt af. Ook gevoelige borsten.

12. MilouR

MilouR Bekend lid

Oct 17, 2017
    566
    433
    63
    Female
    Spannend! Nog even geduld!

Hier was het inderdaad een héle rare cyclus (understatement :p).

Kangerootje likes this.
  13. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

Nov 29, 2018
    4,970
    2,529
    113
    Female
    Hoi meiden,

Ik zal deze ronde weer mee doen..

Ik heb gisteren 14-05-2019 op CD 11 > IUI 2 gehad...

1 DPO: steken links in mijn buik, pijn laag onder in de rug, moe

Meiske22 likes this.
  14. Xavina

Xavina Lid

Apr 19, 2019
    36
    38
    18
    Female
    1dpo: niks.
    2dpo: ook niks.

3dpo: rommelende darmen.

4dpo: levendige dromen, rommelende darmen en een licht zeurend gevoel in onderbuik. Oh en honger! Heel veel honger.

5dpo: opgeblazen- en licht zeurend gevoel in onderbuik.

6dpo:
    7dpo:
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:

15. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    1,601
    1,098
    113

Dit dus.... hoop het liefst een 2de streep te zien, maar als die er dan toch niet is... dan maar snel ongesteld zodat je stopt met hopen

Kangerootje likes this.
  16. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    1,601
    1,098
    113
    1dpo: moe moe en nog eens moe (maar niets geks want ik slaap al weken slecht)
    Hoofdpijn, en soms een licht zeurend gevoel aan mn eierstokken

2dpo: af en toe zeurende klachten in mijn baarmoeder/eierstokken
    Snel geïrriteerd, gevoelige tepels. Voel mij ineens ziekjes. Hoop niet dat ik ziek word!
    3dpo heftige migraine aanval. Hele dag geslapen
    4dpo pijnlijke tepels, veel afscheiding, veel dromen, af en toe zeurende krampjes in baarmoeder, misselijk met vlagen en moe (maar dat zal nog door de migraine aanval zijn)
    Blij gevoel... soort van vlinders in mn buik
    5dpo onrustig geslapen dus nu moe, levendige droom, pijnlijke opgezette borsten, weeïg gevoel in buik, heel erg prikkelbaar, licht duizelig, meer afscheiding dan normaal
    Nog een aanvulling want wauw wat was ik geïrriteerd en boos vandaag :eek::eek::eek:
    Ken ik normaal alleen van rond mijn nod!
    6dpo onrustig geslapen en levendig gedroomd, lage rugpijn, licht duizelig, weeïg gevoel baarmoeder met steekjes links, soms misselijk, opvallend opgezette (zelfs mijn vriend zag het) gespannen en pijnlijke borsten
    7dpo pijnlijke borsten en moe maar voor de rest niets
    8dpo pijnlijke borsten maar wel een stuk minder dan het was, ze zijn ook niet meer gespannen en vol
    Levendig gedroomd, sinds gisteren continu een ontzettend droge mond?
    Soms zeurend gevoel in baarmoeder, maar ik vraag mij af of dat niet is omdat je er dan aan denkt en op let, vanmiddag moest ik iets van de grond oprapen en opeens een felle steek links.

Niet het overtuigende gevoel dat ik zwanger ben (dat ik alle 3 de keren wel had) dus ik geloof er niet in, maar toch heb je altijd hoop... wij wachten af
    9dpo weer getest maar natuurlijk wit (ik word altijd op dpo 15 ongesteld, dus zo gek is het natuurlijk niet :rolleyes:) maar toch die drang he pffff
    In de ochtend snel honger (eet normaal heel laat)
    Pijnlijke tepels, maar vooral als je ze aanraakt, levendig gedroomd, lage rugpijn, de ene keer heel koud en dan weer een soort van gloed over mij heen, vrijwel geen afscheiding, met vlagen aardig misselijk, en ontzettend moe, continu toe aan een middagdutje (maar slaap al weken slecht)

17. Naju

Naju Actief lid

Jan 27, 2019
    147
    119
    43
    Female
    Hey meiden!

1 DPO tem 3 DPO: steekjes in de baarmoeder.
    Geen afscheiding

4 DPO: geen afscheiding, geen klachten maar wel enorm veel energie :)

5 DPO: buikpijn, pijnlijke borsten in de voormiddag. Klein beetje afscheiding. Minder verdraagzaam.

6 DPO: drukkende gevoel in de bm. Moe. Weinig afscheiding. Geen pijnlijke borsten meer. Nogal winderig :)

7 DPO:
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO: Rode Duivels

18. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

Apr 18, 2019
    4,368
    5,539
    113
    Female
    1dpo: hele dag t gevoel dat ik leeg liep. Eind van de middag heel veel waterige afscheiding (ovulatie was echt al geweest volgens de testen + ik heb ovulatiepijn en die was op woensdag avond). Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik

2dpo: in de ochtend ook nog waterige afscheiding. Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik.

3 dpo: moe moe moe en zere borsten. Heel klein beetje droge witte afscheiding in ondergoed. Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik.

4 dpo
    : erg moe en futloos... zere borsten, geen afscheiding. Last van mijn darmen. Drukkend gevoel onder in buik. Geen afscheiding

5 dpo: onrustig geslapen.. heel heet snachts. Zere borsten. Overdag koud en drukkend gevoel onderin buik. Geen afscheiding

6 dpo: zere borsten. Halverwege de middag heel erg drukkend gevoel onderin buik en wat steken in het midden en links bij me lies, gek gevoel. Lijkt soms door te trekken naar me rug ook.

Naju likes this.
  19. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

Mar 5, 2019
    2,175
    2,045
    113
    Female
    Ohja ik had ook die drang om te testen op 9 dpo haha! Misschien nog te vroeg bij jou ja. Je klachten klinken best hoopvol!

20. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

Mar 5, 2019
    2,175
    2,045
    113
    Female
    1 dpo: zware benen, hoofdpijn, moe, lage rugpijn
    2 dpo: steekjes onderbuik, krampen en last van darmen, heel erg moe
    3 dpo: last van darmen, moe, snel koud, gevoelige tepels
    4 dpo: heel veel dromen ‘s nachts, hoofdpijn in de ochtend, last van darmen, snel koud, paar steekjes in de lies, constant honger
    5 dpo: Weer veel gedroomd ‘s nachts. Brak gevoel met wakker worden. Gevoelige tepels. Beetje gevoelige onderbuik met bukken. In de avond had ik het weer heel koud. En snel moe.
    6 dpo: Ontzettend moe. Paar felle steken in onderbuik. Gezicht gloeit even. Veel honger, zelfs na avond eten.
    7 dpo: veel gekke dromen, moe, lage rugpijn af en toe, paar steekjes in lies en straalt door naar benen, linkerborst wat gevoelig. En tepels gevoelig bij aanraking.
    8 dpo: weer veel gedroomd. Vandaag heb ik het ineens snel warm ipv koud. Wat hoofdpijn. Moe. In de avond wat misselijk (had wel taart gegeten :p), constant honger (ook na het eten een hongerig gevoel), gevoelige tepels en wat steekjes af en toe in onderbuik.
    9 dpo: beetje weeïg bij ontbijt, gevoelige tepels en lijken iets groter. Hierdoor besluit ik ineens om een test te doen. Niet eens met ochtendurine, lekker stom. Test was negatief. Last van darmen: obstipatie. Linker tepel brandt een beetje in de avond. Vandaag juist totaal niet moe geweest.
    10 dpo: Gevoelige tepels. In de ochtend een beetje een menstruatiegevoel; zware benen en lichte krampen. Maar dat verdwijnt weer. Af en toe steekjes in linkerborst. In de middag weer moe. Maarja, ben wel vaker moe :p Ik sliep ook even toen mijn dochter haar middagdutje deed. Lage rugpijn, maar heb mijn dochter ook veel getild. Afscheiding kleurt lichtbruin, betekent wel dat menstruatie eraan komt. ‘s Avonds doet mijn hele lichaam pijn. Krampen en ook steken in lies.
    11 dpo: gevoelige tepels. Menstruatiekrampen, maar verdwijnt weer. In de avond komt het weer terug en doet mijn hele lichaam weer pijn. Voelt toch echt of de menstruatie gaat doorbreken. Hele lichtbruine afscheiding. Met beide zwangerschappen had ik dat niet, dus weet vrijwel zeker dat ik ongesteld ga worden.

Share This Page