Mijn vriend en ik zijn begonnen aan ronde 1. Heel erg spannend allemaal en vooral nieuw voor ons allebei maar we hebben er heel veel zin in en hopen uiteraard snel een postieve test in handen te mogen hebben. Ik doe ook graag mee 1 DPO: - lichte zeurderige pijn aan aan linker eierstok. - steekjes in baarmoeder. - plakkerige doorzichtige afscheiding. 2 DPO: - lage rugpijn - gevoelige tepels - wittige afscheiding 3 DPO: - kleine zeurderige steekjes gebied linker eierstok. - krampjes in baarmoeder - drukkend gevoel in baarmoeder - pijnlijke tepels - diarree - wittige afscheiding
1dpo: niks. 2dpo: ook niks. 3dpo: rommelende darmen. 4dpo: levendige dromen, rommelende darmen en een licht zeurend gevoel in onderbuik. Oh en honger! Heel veel honger. 5dpo: opgeblazen- en licht zeurend gevoel in onderbuik. Rommelende darmen. 6dpo: drukkend gevoel in onderbuik en licht zeurend. Geen last meer van mijn darmen. Maar ik ben wel erg moe, dat kan trouwens ook komen door de drie nachtdiensten die ik net heb gedraaid 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo:
1dpo: hele dag t gevoel dat ik leeg liep. Eind van de middag heel veel waterige afscheiding (ovulatie was echt al geweest volgens de testen + ik heb ovulatiepijn en die was op woensdag avond). Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik 2dpo: in de ochtend ook nog waterige afscheiding. Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik. 3 dpo: moe moe moe en zere borsten. Heel klein beetje droge witte afscheiding in ondergoed. Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik. 4 dpo: erg moe en futloos... zere borsten, geen afscheiding. Last van mijn darmen. Drukkend gevoel onder in buik. Geen afscheiding 5 dpo: onrustig geslapen.. heel heet snachts. Zere borsten. Overdag koud en drukkend gevoel onderin buik. Geen afscheiding 6 dpo: zere borsten. Halverwege de middag heel erg drukkend gevoel onderin buik en wat steken in het midden en links bij me lies, gek gevoel. Lijkt soms door te trekken naar me rug ook. Veel lucht in mijn buik en veel ontlasting maar gewoon normaal. 7dpo: zere borsten. Hele dag drukkend, weeig gevoel onderin mijn buik. Nu voelt het niet meer als mijn darmen oid maar kan t ook niet echt plaatsen. Steekjes veel in linkerlies en straalt door naar mijn rug. Af en toe in t midden dan weer. Vanmorgen even duizelig. Kan dit gevoel allemaal niet zo plaatsen en begin het beetje spannend te vinden.
Hey Ladies! Weer een dagje verder 1 DPO tem 3 DPO: steekjes in de baarmoeder. Geen afscheiding 4 DPO: geen afscheiding, geen klachten maar wel enorm veel energie 5 DPO: buikpijn, pijnlijke borsten in de voormiddag. Klein beetje afscheiding. Minder verdraagzaam. 6 DPO: drukkende gevoel in de bm. Moe. Weinig afscheiding. Geen pijnlijke borsten meer. Nogal winderig 7 DPO: Moe! Crème afscheiding en redelijk wat. Voor de rest geen symptomen... 8 DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: 13 DPO: Rode Duivels
Haha oke nou hopelijk had het idd een goed doel. Voelde me wel best slecht even. Maar de klachten van de steekjes etc lijken wat af te nemen. Dus ja of dat een innesteling kan zijn geweest geen idee (pas 2e ronde).. volgende week woensdag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.
Ronde 9. 1dpo: darmkrampen door de pittige zondagsoep . Verder niks bijzonders... 2dpo: gevoelige tepels. Dit heb ik nóóit dus wel vreemd. Verder niks... 3dpo: Beetje chagrijnig, verder niks... Gevoeligheid tepels is verdwenen... 4dpo: Wat witgelige taaie afscheiding... (sorry), verder niks... 5dpo: Niks, niks, niks. Totaal geen symptomen 6dpo: Emotioneel, kan huilen om niets. Borsten lijken soms iets gevoelig bij aanraking, maar dan later ineens weer niet. 7dpo: In de middag was ik ineens kotsmisselijk, dit hield een halfuur aan. Ik wijt het aan het nemen van mijn voedingssupplementen en een grote vieze lepel tarwekiemolie terwijl ik een lege maag had Af en toe voel ik lichte steekjes links onderin mijn buik... Ook was ik vandaag enorm lui en taai, er kwam niks uit mn handen.. Begin langzaam krankzinnig te worden Maar! Ik test niet voor 10 dpo, ik test niet voor 10 dpo, ik test niét voor 10 dpo. Misschien helpt het. 8dpo: Moe, moe, moe. Enorm! Meer afscheiding en "nat" gevoel. Licht gevoelige borsten maarja, dat heb ik elke maand gehad. Bij vlagen lage rugpijn en steekjes onderin buik. Bij onverwachte bewegingen een felle steek. Spannend! 9dpo: Alle symptomen zijn vandaag als sneeuw voor de zon verdwenen... Zelfs geen pijnlijke borsten meer, álles is weg. Vanmiddag getest, kon t niet laten maar helaas hagelwit... Mijn hoop is dus even verdwenen voor deze maand. Dan gaan we alweer ronde 10 in, bah ik baal er zo van... Had zó gehoopt dat t bij een 2e nou eens op een makkelijke spontane manier zou gaan maar helaas. Sorry voor de klaagzang meiden!! 10dpo: Vanmiddag opnieuw een negatieve test. Heb er even énorm van gebaald maar kan mezelf nu goed herpakken en dan dóór naar de volgende ronde! Symptomen: vanmorgen werd ik wakker met flinke menstruatiepijn maar er is nog geen bloedverlies... Nu zijn mijn borsten aan de zijkant weer pijnlijk... maar alleen als erop geduwd wordt. Ik verwacht mijn menstruatie morgen of overmorgen... 11dpo: Vanmiddag een dutje gedaan, want moe vandaag. Kon mn draai niet vinden, kwam niks uit mn handen. Borsten zijn duidelijk pijnlijk als ik erop duw.... Nog geen teken van menstruatie... Ook geen krampen meer gehad. Ik vermoed dat t morgen doorbeekt, (korte lf) zo niet dan test ik op 13 dpo. 12dpo: Nog steeds hele zere tetten vandaag. Mega! Vanmiddag opnieuw onwijs MOE. Maar helaas... Vanavond gezellig met mn vriendin uit eten, en toen ik rond 19 uur naar het toilet ging... Ongesteld!!!!
Nou, stom! Had het zo gehoopt bij jou! Hopelijk volgende ronde raak Pff hoop dat het bij mij nu doorbreekt. Hele tijd al krampen.
Laat t voor jou morgen doorbreken!!! Dan ben je ervan af en kunnen we volgende maand mooi samen tellen.
1 dpo: last van borsten en tepels, en voor de rest niks bijzonders. Oh ja, iets heel raars, als ik mijn armen omhoog doe trekt mijn keizersnee litteken? Edit: hele avond steken in linker lies. 2 dpo: last van borsten en tepels, nog steeds dat met m’n litteken steken in liezen en diarree. Edit: buik borrelt, en lichte hoofdpijn savonds lichte menstruatie krampen. 3 dpo: last van borsten en tepels, litteken hetzelfde (het is erg vroeg maar ik krijg daardoor wel hoop nooit eerder gehad) steken in linkerlies, lichte menstruatie krampen en diarree 4 dpo: last van borsten en onderrug. Darmen nog rommelig, steken achter schaambot, iets misselijk en savonds erg koud! 5 dpo: last van borsten, bovenbenen zijn zwaar en last van onderrug. Lichte hoofdpijn, en ook soort spierpijn in mijn billen? En savonds koud. 6 dpo: licht misselijk, lage rugpijn, beetje afscheiding, last van borsten en super moe.
De symptomen per DPO: 1 DPO: Rommelende buik, steekjes in mijn onderbuik en al wat gevoelige tepels Gisteravond en vannacht misselijk, maar kan door de vitaminepil gisteravond komen op een redelijk lege maag of dat het een andere oorzaak had. Progesteron wil weleens wat doen. Ik sliep ook heel licht. 2 DPO: nog steeds met vlagen misselijk. Vanmorgen hele rommelende darmen, vaker het idee dat ik moet poepen en dit is ook het geval . Mijn buik is ook heel laag uitgezet. 21:50 uur nog steeds een uitgezette buik en rommelende darmen.. af en toe om vlagen wat misselijk. Verder geen klachten . Wel vanavond een sliert en witte slijmerige afscheiding gehad en hou vocht vast in mijn enkels. Heb ik normaal voor mijn ovulatie sinds mijn vorige zwangerschap. 3 DPO:Misselijkheid is gelukkig weg, dus is gelukkig iets anders geweest. Wél heb ik witte (crème achtige) afscheiding 4 DPO: Nog steeds flink wat witte crème achtige afscheiding. Ook zijn mijn borsten wat meer gespannen. Verder geen op of aanmerkingen! 5 DPO: Hoofdpijn!!! Ook levendig gedroomd, last van lage rugpijn, (kan komen door lopen met de buggy in Blijdorp gisteren) en afscheiding wordt dunner. Ook nog ietwat gevoelige borsten, maar niet storend of enorm aanwezig. Nog steeds zo nu en dan licht misselijk en vandaag weer veel vocht in enkels (maar heb ik vaak rond deze tijd ) 6 dpo: hoofdpijn, echt last van lage rugpijn, nog steeds witte afscheiding maar de hoeveelheid neemt af. Ook gevoelige borsten. 7 dpo: hoofdpijn, droge mond, wederom last van witte afscheiding, licht gevoelige borsten, prikjes rondom schaambot/baarmoeder. Gisteren op de bank in slaap gevallen. 8 dpo: mijn tepels verkleuren (worden aan de buitenkant donkerder), enorm gerommel rond mijn baarmoeder (zeurend gevoel, soort van steekjes de hele tijd) en heb nog steeds witte afscheiding (het is best nat zeg maar ). Ook flinke hoofdpijn vandaag . Vanmorgen was ik misselijk en had ik steekjes aan de rechterkant van mijn baarmoeder. Tieten nog ietwat gevoelig, maar niet storend. Ook nu ben ik moe en is het nog maar 12 uur . Oja en de droge mond is hier ook nog aanwezig, de hele dag! Tsjongejonge, ik wil niet op alle symptomen letten maar de meeste zijn niet te missen . Ik weet ook niet of ik op schema zit met dpo, omdat mijn eisprong zowel op woensdagavond als donderdagochtend geweest kan zijn en loop ik misschien een dag voor
1 DPO: - lichte zeurderige pijn aan aan linker eierstok. - steekjes in baarmoeder. - plakkerige doorzichtige afscheiding. 2 DPO: - lage rugpijn - gevoelige tepels - wittige afscheiding 3 DPO: - kleine zeurderige steekjes gebied linker eierstok. - krampjes in baarmoeder - drukkend gevoel in baarmoeder - pijnlijke tepels - diarree - wittige afscheiding 4 DPO: - pijnlijke gevoelige tepels (bij aanraken) - erg moe - witte afscheiding - lichtje steekjes links thv lies
1 DPO: steken links in mijn buik, pijn laag onder in de rug, moe 2 DPO: voelde ineens een steek rechts in me buik in de ochtend, afscheiding is minder, moe verder geen bijzonderheden EDIT: steekjes rechts in me borst 3 DPO: weinig afscheiding, verder helemaal geen symptomen.. zelfs van die Ovitrelle injectie merk ik dus helemaal niks..
1 dpo: zware benen, hoofdpijn, moe, lage rugpijn 2 dpo: steekjes onderbuik, krampen en last van darmen, heel erg moe 3 dpo: last van darmen, moe, snel koud, gevoelige tepels 4 dpo: heel veel dromen ‘s nachts, hoofdpijn in de ochtend, last van darmen, snel koud, paar steekjes in de lies, constant honger 5 dpo: Weer veel gedroomd ‘s nachts. Brak gevoel met wakker worden. Gevoelige tepels. Beetje gevoelige onderbuik met bukken. In de avond had ik het weer heel koud. En snel moe. 6 dpo: Ontzettend moe. Paar felle steken in onderbuik. Gezicht gloeit even. Veel honger, zelfs na avond eten. 7 dpo: veel gekke dromen, moe, lage rugpijn af en toe, paar steekjes in lies en straalt door naar benen, linkerborst wat gevoelig. En tepels gevoelig bij aanraking. 8 dpo: weer veel gedroomd. Vandaag heb ik het ineens snel warm ipv koud. Wat hoofdpijn. Moe. In de avond wat misselijk (had wel taart gegeten ), constant honger (ook na het eten een hongerig gevoel), gevoelige tepels en wat steekjes af en toe in onderbuik. 9 dpo: beetje weeïg bij ontbijt, gevoelige tepels en lijken iets groter. Hierdoor besluit ik ineens om een test te doen. Niet eens met ochtendurine, lekker stom. Test was negatief. Last van darmen: obstipatie. Linker tepel brandt een beetje in de avond. Vandaag juist totaal niet moe geweest. 10 dpo: Gevoelige tepels. In de ochtend een beetje een menstruatiegevoel; zware benen en lichte krampen. Maar dat verdwijnt weer. Af en toe steekjes in linkerborst. In de middag weer moe. Maarja, ben wel vaker moe Ik sliep ook even toen mijn dochter haar middagdutje deed. Lage rugpijn, maar heb mijn dochter ook veel getild. Afscheiding kleurt lichtbruin, betekent wel dat menstruatie eraan komt. ‘s Avonds doet mijn hele lichaam pijn. Krampen en ook steken in lies. 11 dpo: gevoelige tepels. Menstruatiekrampen, maar verdwijnt weer. In de avond komt het weer terug en doet mijn hele lichaam weer pijn. Voelt toch echt of de menstruatie gaat doorbreken. Hele lichtbruine afscheiding. Met beide zwangerschappen had ik dat niet, dus weet vrijwel zeker dat ik ongesteld ga worden. 12 dpo: gevoelige tepels. Lichte menstruatiekrampen. Even een seconde tampon ingedaan om te kijken hoe afscheiding is. Al veel lichtbruin en ook beetje roze. Ik zet deze lijst pas op rood als het echt doorbreekt hoor 13 dpo: ongesteld geworden!