Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Wat lijken de symptomen van zwanger zijn en ongesteld worden zo verschrikkelijk veel op elkaar hè :eek:. De hoop die ik een beetje had begint nu ineens te vervagen :p.

Jammer van je maandelijkse lidmaatschap op het rode kruis :(. Hopelijk is het gauw raak!

Amy1989 vindt dit leuk.
  2. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Dikke knuffel meid!!

Amy1989 vindt dit leuk.
  3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jammer! Vind ik NIET leuk knop is er nog niet:(

Amy1989 vindt dit leuk.
  4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.342
    113
    Ik doe ook mee, want ach .. :D

1 dpo , niets
    2 dpo , niets
    3 dpo , meer afscheiding dan normaal.
    4 dpo , meer afscheiding dan normaal en puistjes!

MissElla87 vindt dit leuk.
  5. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Hahaha:roflmao: Nou ik dacht echt even dat het raak was doordat ik het even ijskoud had en door de gevoelige tepels. Dat heb ik alleen nog maar met de zwangerschappen gehad! Ik hoop dat het bij jou raak is! :)

MilouR vindt dit leuk.
  6. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Balen, volgende ronde meer geluk!!

Amy1989 en MissElla87 vinden dit leuk.
  7. Momtobe96

Momtobe96 Lid

12 mei 2019
    65
    51
    18
    Vrouw
    Zonet een hele grote “PLOP” (weet niet hoe ik het anders kan omschrijven :roflmao:) in de baarmoeder... met als gevolg kleine krampjes. Wat een raar gevoel was dat..?

Ruaa, MilouR, Naju en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    dpo: hele dag t gevoel dat ik leeg liep. Eind van de middag heel veel waterige afscheiding (ovulatie was echt al geweest volgens de testen + ik heb ovulatiepijn en die was op woensdag avond). Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik

2dpo: in de ochtend ook nog waterige afscheiding. Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik.

3 dpo: moe moe moe en zere borsten. Heel klein beetje droge witte afscheiding in ondergoed. Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik.

4 dpo: erg moe en futloos... zere borsten, geen afscheiding. Last van mijn darmen. Drukkend gevoel onder in buik. Geen afscheiding

5 dpo: onrustig geslapen.. heel heet snachts. Zere borsten. Overdag koud en drukkend gevoel onderin buik. Geen afscheiding

6 dpo: zere borsten. Halverwege de middag heel erg drukkend gevoel onderin buik en wat steken in het midden en links bij me lies, gek gevoel. Lijkt soms door te trekken naar me rug ook. Veel lucht in mijn buik en veel ontlasting maar gewoon normaal.

7dpo: zere borsten. Hele dag drukkend, weeig gevoel onderin mijn buik. Nu voelt het niet meer als mijn darmen oid maar kan t ook niet echt plaatsen. Steekjes veel in linkerlies en straalt door naar mijn rug. Af en toe in t midden dan weer. Vanmorgen even duizelig. In de avond leek alles wat weg te trekken.

8dpo: rare gevoel in buik is weg. Wel nog lucht in darmen. Zere borsten en geen afscheiding. Verder prima dag. Best wat energie.

Naju vindt dit leuk.
  9. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Hey Ladies!

1 DPO tem 3 DPO: steekjes in de baarmoeder.
    Geen afscheiding

4 DPO: geen afscheiding, geen klachten maar wel enorm veel energie :)

5 DPO: buikpijn, pijnlijke borsten in de voormiddag. Klein beetje afscheiding. Minder verdraagzaam.

6 DPO: drukkende gevoel in de bm. Moe. Weinig afscheiding. Geen pijnlijke borsten meer. Nogal winderig :)

7 DPO: Moe! Crème afscheiding en redelijk wat.
    Voor de rest geen symptomen...

8 DPO: steken in de lies. Steekjes achter schaambeen. Beetje last van de onderrug. Moe.

9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO: Rode Duivels

10. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw

11. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Vraagje.. heeft iedereen die zwanger is veel afscheiding net voor nod? Ik lees dat zo vaak. Ik heb normaal (nu ook niet) nooit afscheiding tussen de eisprong en menstruatie. Dus ik ga er veel opletten maar is dat terecht..?

12. Xavina

Xavina Lid

19 apr 2019
    36
    38
    18
    Vrouw
    1dpo: niks.
    2dpo: ook niks.

3dpo: rommelende darmen.

4dpo: levendige dromen, rommelende darmen en een licht zeurend gevoel in onderbuik. Oh en honger! Heel veel honger.

5dpo: opgeblazen- en licht zeurend gevoel in onderbuik. Rommelende darmen.

6dpo: drukkend gevoel in onderbuik en licht zeurend. Geen last meer van mijn darmen. Maar ik ben wel erg moe, dat kan trouwens ook komen door de drie nachtdiensten die ik net heb gedraaid o_O

7dpo:
    een drukkend/vol gevoel in mijn onderbuik met af en toe steekjes. Pijn in mijn onder rug, af en toe trekt het door naar mijn been. (nooit eerder last van gehad :eek:) en moe, maar dat zou nog steeds van die nachtdiensten kunnen komen.

8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:

Naju vindt dit leuk.
  13. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ik lees dat ook overal. Ik heb altijd veel afscheiding normaal rond deze tijd.... en nu ik zwanger ben amper

14. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Hmm.. tis zo frustrerend. Valt dus niks over te zeggen :(
    Gefeliciteerd btw!! :thumup:;) zie dat je het pas net ontdekt heb!

15. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Spannend, duimen!!!

Naju vindt dit leuk.
  16. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Ik heb gehoord dat als je zwanger bent, jouw baarmoeder zich meer zou “reinigen” waardoor je meer afscheiding zou kunnen hebben.

Nu had ik de vorige cyclus tussen eisprong en NOD veel afscheiding maar toch menstruatie gekregen...

Xx

MissElla87 vindt dit leuk.
  17. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Dank je! Maar gezien mijn man en het feit dat we op de verkeerde momenten geklust hebben ben ik zeker dat njet zal zijn :(

18. Naju

Naju Actief lid

27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Ik had gisterenavond ook ineens een soort spierpijn in mijn linkerbeen... :)

Xavina vindt dit leuk.
  19. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Oké dankjewel ;)

20. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    1dpo: hele dag t gevoel dat ik leeg liep. Eind van de middag heel veel waterige afscheiding (ovulatie was echt al geweest volgens de testen + ik heb ovulatiepijn en die was op woensdag avond). Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik

2dpo: in de ochtend ook nog waterige afscheiding. Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik.

3dpo: moe moe moe en zere borsten. Heel klein beetje droge witte afscheiding in ondergoed. Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik.

4dpo: erg moe en futloos... zere borsten, geen afscheiding. Last van mijn darmen. Drukkend gevoel onder in buik. Geen afscheiding

5dpo: onrustig geslapen.. heel heet snachts. Zere borsten. Overdag koud en drukkend gevoel onderin buik. Geen afscheiding

6dpo: zere borsten. Halverwege de middag heel erg drukkend gevoel onderin buik en wat steken in het midden en links bij me lies, gek gevoel. Lijkt soms door te trekken naar me rug ook. Veel lucht in mijn buik en veel ontlasting maar gewoon normaal.

7dpo: zere borsten. Hele dag drukkend, weeig gevoel onderin mijn buik. Nu voelt het niet meer als mijn darmen oid maar kan t ook niet echt plaatsen. Steekjes veel in linkerlies en straalt door naar mijn rug. Af en toe in t midden dan weer. Vanmorgen even duizelig. In de avond leek alles wat weg te trekken.

8dpo: rare gevoel in buik is weg. Wel nog lucht in darmen. Zere borsten en geen afscheiding. Verder prima dag. Best wat energie.

9dpo: zere borsten.. lucht in me darmen. Toch weer een drukkend gevoel laag in me buik. Geen afscheiding. Sterk het idee dat we vrolijk naar ronde 3 mogen gaan.

Rosy90, Kangerootje en Naju vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina