Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.497
    113
    1 dpo , niets
    2 dpo , niets
    3 dpo , meer afscheiding dan normaal.
    4 dpo , meer afscheiding dan normaal en puistjes!
    5 dpo , rommelende darmen (het begint interessant te worden want dit herken ik wel van de vorige keer :p )
     
    Ruaa, Rosy90 en Naju vinden dit leuk.
  2. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ah balen......ik snap t.......
     
    Naju vindt dit leuk.
  3. MilouR

    MilouR Bekend lid

    17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Aaaahhhh, 9 dpo met middagplas en een héél licht streepje! Mijn man zag hem ook!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd, Ruaa, Want2beAmom en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. MilouR

    MilouR Bekend lid

    17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    De symptomen per DPO:
    1 DPO:
    Rommelende buik, steekjes in mijn onderbuik en al wat gevoelige tepels
    Gisteravond en vannacht misselijk, maar kan door de vitaminepil gisteravond komen op een redelijk lege maag of dat het een andere oorzaak had. Progesteron wil weleens wat doen. Ik sliep ook heel licht.

    2 DPO:
    nog steeds met vlagen misselijk. Vanmorgen hele rommelende darmen, vaker het idee dat ik moet poepen en dit is ook het geval . Mijn buik is ook heel laag uitgezet.

    21:50 uur nog steeds een uitgezette buik en rommelende darmen.. af en toe om vlagen wat misselijk. Verder geen klachten . Wel vanavond een sliert en witte slijmerige afscheiding gehad :rolleyes: en hou vocht vast in mijn enkels. Heb ik normaal voor mijn ovulatie sinds mijn vorige zwangerschap.

    3 DPO:Misselijkheid is gelukkig weg, dus is gelukkig iets anders geweest.
    Wél heb ik witte (crème achtige) afscheiding

    4 DPO: Nog steeds flink wat witte crème achtige afscheiding. Ook zijn mijn borsten wat meer gespannen. Verder geen op of aanmerkingen!

    5 DPO: Hoofdpijn!!!
    Ook levendig gedroomd, last van lage rugpijn, (kan komen door lopen met de buggy in Blijdorp gisteren) en afscheiding wordt dunner. Ook nog ietwat gevoelige borsten, maar niet storend of enorm aanwezig. Nog steeds zo nu en dan licht misselijk en vandaag weer veel vocht in enkels (maar heb ik vaak rond deze tijd :o:)

    6 dpo: hoofdpijn, echt last van lage rugpijn, nog steeds witte afscheiding maar de hoeveelheid neemt af. Ook gevoelige borsten.

    7 dpo: hoofdpijn, droge mond, wederom last van witte afscheiding, licht gevoelige borsten, prikjes rondom schaambot/baarmoeder. Gisteren op de bank in slaap gevallen.

    8 dpo: mijn tepels verkleuren (worden aan de buitenkant donkerder), enorm gerommel rond mijn baarmoeder (zeurend gevoel, soort van steekjes de hele tijd) en heb nog steeds witte afscheiding (het is best nat zeg maar :oops:). Ook flinke hoofdpijn vandaag :(. Vanmorgen was ik misselijk en had ik steekjes aan de rechterkant van mijn baarmoeder. Tieten nog ietwat gevoelig, maar niet storend. Ook nu ben ik moe en is het nog maar 12 uur :rolleyes:. Oja en de droge mond is hier ook nog aanwezig, de hele dag!

    Tsjongejonge, ik wil niet op alle symptomen letten maar de meeste zijn niet te missen :eek:. Ik weet ook niet of ik op schema zit met dpo, omdat mijn eisprong zowel op woensdagavond als donderdagochtend geweest kan zijn en loop ik misschien een dag voor :rolleyes:

    9 dpo: licht positieve test, mét middagplas!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd en Ruaa vinden dit leuk.
  5. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Jaa, ik zie ‘m!! :) Alvast voorzichtig gefeliciteerd en hopen dat ie mooi oploopt!!
     
    Ruaa vindt dit leuk.
  6. MilouR

    MilouR Bekend lid

    17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Ik zit hier nu met tranen in mijn ogen en echt 5 minuten geleden getest :roflmao:. Ik hoop het ook!
     
    Ruaa, Naju en Amy1989 vinden dit leuk.
  7. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    PROFICIAT!!!!
     
    Ruaa vindt dit leuk.
  8. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Hey Ladies!


    1 DPO tem 3 DPO: steekjes in de baarmoeder.
    Geen afscheiding

    4 DPO: geen afscheiding, geen klachten maar wel enorm veel energie :)

    5 DPO: buikpijn, pijnlijke borsten in de voormiddag. Klein beetje afscheiding. Minder verdraagzaam.

    6 DPO: drukkende gevoel in de bm. Moe. Weinig afscheiding. Geen pijnlijke borsten meer. Nogal winderig :)

    7 DPO: Moe! Crème afscheiding en redelijk wat.
    Voor de rest geen symptomen...

    8 DPO: steken in de lies. Steekjes achter schaambeen. Beetje last van de onderrug. Moe.

    9 DPO: steekjes in de lies en baarmoeder. Pijnlijk drukkend gevoel vooral als ik zit. Menstruatie krampen, moe.

    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO: Rode Duivels[/QUOTE]
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  9. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

    Jeej gefeliciteerd.... hier viel ook echt die droge mond op. Nu inmiddels al 6 dagen last van
     
    Naju vindt dit leuk.
  10. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    1 dpo: last van borsten en tepels, en voor de rest niks bijzonders. Oh ja, iets heel raars, als ik mijn armen omhoog doe trekt mijn keizersnee litteken? Edit: hele avond steken in linker lies.
    2 dpo: last van borsten en tepels, nog steeds dat met m’n litteken:p steken in liezen en diarree. Edit: buik borrelt, en lichte hoofdpijn:( savonds lichte menstruatie krampen.
    3 dpo: last van borsten en tepels, litteken hetzelfde (het is erg vroeg maar ik krijg daardoor wel hoop:oops: nooit eerder gehad) steken in linkerlies, lichte menstruatie krampen en diarree:oops:
    4 dpo: last van borsten en onderrug. Darmen nog rommelig, steken achter schaambot, iets misselijk en savonds erg koud!
    5 dpo: last van borsten, bovenbenen zijn zwaar en last van onderrug. Lichte hoofdpijn, en ook soort spierpijn in mijn billen? En savonds koud.
    6 dpo: licht misselijk, lage rugpijn, beetje afscheiding, last van borsten en super moe.
    7 dpo: licht misselijk, lage rugpijn, last van borsten. Na het eten maagzuur en weer super vermoeid.
     
  11. MilouR

    MilouR Bekend lid

    17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    De symptomen per DPO:
    1 DPO:
    Rommelende buik, steekjes in mijn onderbuik en al wat gevoelige tepels
    Gisteravond en vannacht misselijk, maar kan door de vitaminepil gisteravond komen op een redelijk lege maag of dat het een andere oorzaak had. Progesteron wil weleens wat doen. Ik sliep ook heel licht.

    2 DPO:
    nog steeds met vlagen misselijk. Vanmorgen hele rommelende darmen, vaker het idee dat ik moet poepen en dit is ook het geval . Mijn buik is ook heel laag uitgezet.

    21:50 uur nog steeds een uitgezette buik en rommelende darmen.. af en toe om vlagen wat misselijk. Verder geen klachten . Wel vanavond een sliert en witte slijmerige afscheiding gehad :rolleyes: en hou vocht vast in mijn enkels. Heb ik normaal voor mijn ovulatie sinds mijn vorige zwangerschap.

    3 DPO:Misselijkheid is gelukkig weg, dus is gelukkig iets anders geweest.
    Wél heb ik witte (crème achtige) afscheiding

    4 DPO: Nog steeds flink wat witte crème achtige afscheiding. Ook zijn mijn borsten wat meer gespannen. Verder geen op of aanmerkingen!

    5 DPO: Hoofdpijn!!!
    Ook levendig gedroomd, last van lage rugpijn, (kan komen door lopen met de buggy in Blijdorp gisteren) en afscheiding wordt dunner. Ook nog ietwat gevoelige borsten, maar niet storend of enorm aanwezig. Nog steeds zo nu en dan licht misselijk en vandaag weer veel vocht in enkels (maar heb ik vaak rond deze tijd :o:)

    6 dpo: hoofdpijn, echt last van lage rugpijn, nog steeds witte afscheiding maar de hoeveelheid neemt af. Ook gevoelige borsten.

    7 dpo: hoofdpijn, droge mond, wederom last van witte afscheiding, licht gevoelige borsten, prikjes rondom schaambot/baarmoeder. Gisteren op de bank in slaap gevallen.

    8 dpo: mijn tepels verkleuren (worden aan de buitenkant donkerder), enorm gerommel rond mijn baarmoeder (zeurend gevoel, soort van steekjes de hele tijd) en heb nog steeds witte afscheiding (het is best nat zeg maar :oops:). Ook flinke hoofdpijn vandaag :(. Vanmorgen was ik misselijk en had ik steekjes aan de rechterkant van mijn baarmoeder. Tieten nog ietwat gevoelig, maar niet storend. Ook nu ben ik moe en is het nog maar 12 uur :rolleyes:. Oja en de droge mond is hier ook nog aanwezig, de hele dag!

    Tsjongejonge, ik wil niet op alle symptomen letten maar de meeste zijn niet te missen :eek:. Ik weet ook niet of ik op schema zit met dpo, omdat mijn eisprong zowel op woensdagavond als donderdagochtend geweest kan zijn en loop ik misschien een dag voor :rolleyes:

    9 dpo: licht positieve test, mét middagplas!

    Update na het testen:
    Ik had niet verwacht al een positieve test te zien, aangezien de symptomen vanmorgen ineens als sneeuw voor de zon verdwenen waren. Rond het middaguur werden mijn tepels ineens weer gevoelig en rommelde het enorm rondom/in mijn baarmoeder, had ik weer wat hoofdpijn en een droge mond. En die afscheiding, echt die afscheiding. Dat deed hem hem. Het is nu echt veel witte afscheiding (ieuw ;):p). Hetzelfde als de laatste twee dagen en ook echt een niet zo'n tuurstreep. Wel snel qua dpo :eek:
     
    Naju vindt dit leuk.
  12. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Een kleine update :)

    1 DPO tem 3 DPO: steekjes in de baarmoeder.
    Geen afscheiding

    4 DPO: geen afscheiding, geen klachten maar wel enorm veel energie :)

    5 DPO: buikpijn, pijnlijke borsten in de voormiddag. Klein beetje afscheiding. Minder verdraagzaam.

    6 DPO: drukkende gevoel in de bm. Moe. Weinig afscheiding. Geen pijnlijke borsten meer. Nogal winderig :)

    7 DPO: Moe! Crème afscheiding en redelijk wat.
    Voor de rest geen symptomen...

    8 DPO: steken in de lies. Steekjes achter schaambeen. Beetje last van de onderrug. Moe.

    9 DPO: steekjes in de lies en baarmoeder. Pijnlijk drukkend gevoel vooral als ik zit. Menstruatie krampen, moe.
    EDIT: pijn in de linkerlies. Bij het hoesten pijn in de onderbuik. Rommelende darmen. Maag maakt het geluid als je honger hebt, maar heb geen honger :)

    Ik begin zot te worden!!!!

    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO: Rode Duivels
     
    MilouR vindt dit leuk.
  13. Momtobe96

    Momtobe96 Lid

    12 mei 2019
    65
    51
    18
    Vrouw
    1 DPO:
    - lichte zeurderige pijn aan aan linker eierstok.
    - steekjes in baarmoeder.
    - plakkerige doorzichtige afscheiding.

    2 DPO:
    - lage rugpijn
    - gevoelige tepels
    - wittige afscheiding

    3 DPO:
    - kleine zeurderige steekjes gebied linker eierstok.
    - krampjes in baarmoeder
    - drukkend gevoel in baarmoeder
    - pijnlijke tepels
    - diarree
    - wittige afscheiding

    4 DPO:
    - pijnlijke gevoelige tepels (bij aanraken)
    - erg moe
    - witte afscheiding
    - lichtje steekjes links thv lies

    5 DPO:
    Zere tepels zijn weg, vannacht levendig gedroomd. Verder volgende klachten:
    - vanmorgen lichte steekjes in bm, smiddags niet meer.
    - tegen de avond tot nu toe steekjes en druk thv linker lies. Soms ook plopjes in die richting.
    - wittige afscheiding
     
  14. Moppie35

    Moppie35 Bekend lid

    6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Ik doe ook graag mee. T onhandige is dat ik mn ei niet precies weet (voor t eerst in maanden) doordat ik een dag vorige week niet getest heb en de rest niet positief was. Dus denk nu 7 dpo te zijn (blijft dus onzeker maar heb best n stabiele cyclus).

    1-5 dpo: soms tinteling bij rechter eierstok. Herken dit niet (absoluut geen eisprong, testen negatief)
    6 dpo: bruinverlies, heel lichte krampjes en winderig;
    7 dpo: bruinverlies, plots enorme krampen in onderbuik, kon amper lopen. Kreeg meteen hoop, maar erna veranderde het in (forse ;)) winderigheid.

    Iemand hier al herkenning die al zwanger is? Need some hope :)
     
  15. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.497
    113
    1 dpo , niets
    2 dpo , niets
    3 dpo , meer afscheiding dan normaal
    4 dpo , meer afscheiding dan normaal, puistjes(!) en dromen.
    5 dpo , rommelende darmen, windjes en dromen.
    6 dpo , winderig, beetje zeurderige lage buikpijn.
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  16. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Ik herken het niet maar wie weet!!
     
  17. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.017
    17.036
    113
    Vrouw
    Bij mij is bruinverlies nooit een goed teken helaas
     
  18. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    1 dpo: last van borsten en tepels, en voor de rest niks bijzonders. Oh ja, iets heel raars, als ik mijn armen omhoog doe trekt mijn keizersnee litteken? Edit: hele avond steken in linker lies.
    2 dpo: last van borsten en tepels, nog steeds dat met m’n litteken:p steken in liezen en diarree. Edit: buik borrelt, en lichte hoofdpijn:( savonds lichte menstruatie krampen.
    3 dpo: last van borsten en tepels, litteken hetzelfde (het is erg vroeg maar ik krijg daardoor wel hoop:oops: nooit eerder gehad) steken in linkerlies, lichte menstruatie krampen en diarree:oops:
    4 dpo: last van borsten en onderrug. Darmen nog rommelig, steken achter schaambot, iets misselijk en savonds erg koud!
    5 dpo: last van borsten, bovenbenen zijn zwaar en last van onderrug. Lichte hoofdpijn, en ook soort spierpijn in mijn billen? En savonds koud.
    6 dpo: licht misselijk, lage rugpijn, beetje afscheiding, last van borsten en super moe.
    7 dpo: licht misselijk, lage rugpijn, last van borsten. Na het eten maagzuur en weer super vermoeid.
    8 dpo: last van borsten, lage rugpijn en moe. Ook wel zware benen. Vanmorgen getest maar geloof er nog niet in, ik zag een ienemini tuur streepje. 10 dpo nog eens:)
     
    Tuttebelleke en Naju vinden dit leuk.
  19. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Spannend!!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  20. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    1 DPO tem 3 DPO: steekjes in de baarmoeder.
    Geen afscheiding

    4 DPO: geen afscheiding, geen klachten maar wel enorm veel energie :)

    5 DPO: buikpijn, pijnlijke borsten in de voormiddag. Klein beetje afscheiding. Minder verdraagzaam.

    6 DPO: drukkende gevoel in de bm. Moe. Weinig afscheiding. Geen pijnlijke borsten meer. Nogal winderig :)

    7 DPO: Moe! Crème afscheiding en redelijk wat.
    Voor de rest geen symptomen...

    8 DPO: steken in de lies. Steekjes achter schaambeen. Beetje last van de onderrug. Moe.

    9 DPO: steekjes in de lies en baarmoeder. Pijnlijk drukkend gevoel vooral als ik zit. Menstruatie krampen, moe.
    EDIT: pijn in de linkerlies. Bij het hoesten pijn in de onderbuik. Rommelende darmen. Maag maakt het geluid als je honger hebt, maar heb geen honger :)

    10 DPO: buikkrampen. Negatieve test :(. Geen last van borsten of misselijkheid. Wel nog steeds moe. Iets meer chagrijnig. Temperatuur iets hoger maar verwacht wel dat deze morgen zal dalen.

    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO: Rode Duivels
     

Deel Deze Pagina