Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilouR

    MilouR Bekend lid

    17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Symptomen per DPO:
    1 DPO:
    Rommelende buik, steekjes in mijn onderbuik en al wat gevoelige tepels
    Gisteravond en vannacht misselijk.Ik sliep ook heel licht.

    2 DPO:
    nog steeds met vlagen misselijk. Vanmorgen hele rommelende darmen, vaker het idee dat ik moet poepen en dit is ook het geval . Mijn buik is ook heel laag uitgezet.

    21:50 uur nog steeds een uitgezette buik en rommelende darmen.. af en toe om vlagen wat misselijk. Verder geen klachten . Wel vanavond een sliert en witte slijmerige afscheiding gehad :rolleyes: en hou vocht vast in mijn enkels. Heb ik normaal voor mijn ovulatie sinds mijn vorige zwangerschap.

    3 DPO:Misselijkheid is gelukkig weg, dus is gelukkig iets anders geweest.
    Wél heb ik witte (crème achtige) afscheiding

    4 DPO: Nog steeds flink wat witte crème achtige afscheiding. Ook zijn mijn borsten wat meer gespannen.

    5 DPO: Hoofdpijn!!!
    Ook levendig gedroomd, last van lage rugpijn, afscheiding wordt dunner. Ook nog ietwat gevoelige borsten, maar niet storend of enorm aanwezig. Nog steeds zo nu en dan licht misselijk en vandaag weer veel vocht in enkels (maar heb ik vaak rond deze tijd :o:)

    6 dpo: hoofdpijn, echt last van lage rugpijn, nog steeds witte afscheiding maar de hoeveelheid neemt af. Ook gevoelige borsten.

    7 dpo: hoofdpijn, droge mond, wederom last van witte afscheiding, licht gevoelige borsten, prikjes rondom schaambot/baarmoeder. Gisteren op de bank in slaap gevallen.

    8 dpo: mijn tepels verkleuren (worden aan de buitenkant donkerder), enorm gerommel rond mijn baarmoeder (zeurend gevoel, soort van steekjes de hele tijd) en heb nog steeds witte afscheiding (het is best nat zeg maar :oops:). Ook flinke hoofdpijn vandaag :(. Vanmorgen was ik misselijk en had ik steekjes aan de rechterkant van mijn baarmoeder. Tieten nog ietwat gevoelig, maar niet storend. Ook nu ben ik moe en is het nog maar 12 uur :rolleyes:. Oja en de droge mond is hier ook nog aanwezig, de hele dag!

    9 dpo: licht positieve test, mét middagplas!

    Update na het testen:
    Ik had niet verwacht al een positieve test te zien, aangezien de symptomen vanmorgen ineens als sneeuw voor de zon verdwenen waren. Rond het middaguur werden mijn tepels ineens weer gevoelig en rommelde het enorm rondom/in mijn baarmoeder, had ik weer wat hoofdpijn en een droge mond. En die afscheiding, echt die afscheiding. Dat deed hem hem. Het is nu echt veel witte afscheiding (ieuw ;):p). Hetzelfde als de laatste twee dagen en ook echt een niet zo'n tuurstreep. Wel snel qua dpo :eek:

    10 dpo:
    moe, moe en nog eens moe. Al een uitgezette buik, gevoelige borsten en veel een menstruatieachtig gevoel (gewoon een zeurend gevoel rondom/in baarmoeder). Veel witte afscheiding.
    En vanmorgen was de tweede test nog steeds licht positief.

    Pas woensdag of donderdag test ik nogmaals, om te zien of het mooi is opgelopen :).

    Dit waren mijn symptomen en hoop dat jullie hier iets aan hebben :thumup:. En natuurlijk dat jullie gauw zwanger mogen zijn :D
     
    Ruaa, Naju, MissElla87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Xavina

    Xavina Lid

    19 apr 2019
    36
    38
    18
    Vrouw
    1dpo: niks.
    2dpo: ook niks.

    3dpo: rommelende darmen.

    4dpo: levendige dromen, rommelende darmen en een licht zeurend gevoel in onderbuik. Oh en honger! Heel veel honger.

    5dpo: opgeblazen- en licht zeurend gevoel in onderbuik. Rommelende darmen.

    6dpo: drukkend gevoel in onderbuik en licht zeurend. Geen last meer van mijn darmen. Maar ik ben wel erg moe, dat kan trouwens ook komen door de drie nachtdiensten die ik net heb gedraaid o_O

    7dpo:
    licht zeurend gevoel in onderbuik en lage rugpijn. En honger. Ik kan de hele dag wel eten!

    8dpo:
    nog steeds een licht zeurend gevoel in onderbuik. Verder niet echt symptomen.

    9dpo:
    een drukkend gevoel onder in mijn buik, vooral rechts. Verder lijken alle symptomen een beetje weg te blijven.

    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:
     
  3. Big Wish

    Big Wish Fanatiek lid

    12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    We doen weer mee:
    Ik ga proberen mezelf niet gek te laten maken deze keer. Pas vanaf komend weekend letten op symptomen.
    1 dpo : Niks, wat ook logisch is natuurlijk :p
     
    Ruaa en MissElla87 vinden dit leuk.
  4. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Ik doe ook graag mee :D.. Heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Had 13 en 14 mei een positieve ovulatietest en 15 mei was hij weer negatief. Ik ben er even vanuit gegaan dat hij 15 mei dan gesprongen zou zijn.

    1dpo: Nergens last van.
    2dpo: Veel lucht in mijn buik.
    3dpo: Veel lucht in mijn buik.
    4dpo: Geniepige steekjes rondom mijn baarmoeder en licht pijnlijke borsten.
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  5. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Goedemorgen Ladies!

    1 DPO tem 3 DPO:
    steekjes in de baarmoeder.
    Geen afscheiding

    4 DPO: geen afscheiding, geen klachten maar wel enorm veel energie :)

    5 DPO: buikpijn, pijnlijke borsten in de voormiddag. Klein beetje afscheiding. Minder verdraagzaam.

    6 DPO: drukkende gevoel in de bm. Moe. Weinig afscheiding. Geen pijnlijke borsten meer. Nogal winderig :)

    7 DPO: Moe! Crème afscheiding en redelijk wat.
    Voor de rest geen symptomen...

    8 DPO: steken in de lies. Steekjes achter schaambeen. Beetje last van de onderrug. Moe.

    9 DPO: steekjes in de lies en baarmoeder. Pijnlijk drukkend gevoel vooral als ik zit. Menstruatie krampen, moe.
    EDIT: pijn in de linkerlies. Bij het hoesten pijn in de onderbuik. Rommelende darmen. Maag maakt het geluid als je honger hebt, maar heb geen honger :)

    10 DPO: buikkrampen. Negatieve test :(. Geen last van borsten of misselijkheid. Wel nog steeds moe. Iets meer chagrijnig. Temperatuur iets hoger maar verwacht wel dat deze morgen zal dalen.
    EDIT: steekjes in de onderbuik en lies. Gespannen onderbuik.

    11 DPO: temperatuur niet gedaald. Al enkele dagen een goeie stoelgang :)

    12 DPO:
    13 DPO: Rode Duivels
     
    MissElla87 en Rosy90 vinden dit leuk.
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.988
    25.424
    113
    1 dpo , niets
    2 dpo , niets
    3 dpo , meer afscheiding dan normaal
    4 dpo , meer afscheiding dan normaal, puistjes(!).
    5 dpo , rommelende darmen, windjes.
    6 dpo , rommelende darmen, windjes, zeurderige lage buikpijn.
    7 dpo , rommelende darmen, lage zeurderige buikpijn, steekjes en steken in liezen
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  7. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    1 dpo: last van borsten en tepels, en voor de rest niks bijzonders. Oh ja, iets heel raars, als ik mijn armen omhoog doe trekt mijn keizersnee litteken? Edit: hele avond steken in linker lies.
    2 dpo: last van borsten en tepels, nog steeds dat met m’n litteken:p steken in liezen en diarree. Edit: buik borrelt, en lichte hoofdpijn:( savonds lichte menstruatie krampen.
    3 dpo: last van borsten en tepels, litteken hetzelfde (het is erg vroeg maar ik krijg daardoor wel hoop:oops: nooit eerder gehad) steken in linkerlies, lichte menstruatie krampen en diarree:oops:
    4 dpo: last van borsten en onderrug. Darmen nog rommelig, steken achter schaambot, iets misselijk en savonds erg koud!
    5 dpo: last van borsten, bovenbenen zijn zwaar en last van onderrug. Lichte hoofdpijn, en ook soort spierpijn in mijn billen? En savonds koud.
    6 dpo: licht misselijk, lage rugpijn, beetje afscheiding, last van borsten en super moe.
    7 dpo: licht misselijk, lage rugpijn, last van borsten. Na het eten maagzuur en weer super vermoeid.
    8 dpo: last van borsten, lage rugpijn en moe. Ook wel zware benen. Vanmorgen getest maar geloof er nog niet in, ik zag een ienemini tuur streepje. 10 dpo nog eens:)
    9 dpo: last van borsten en lage rugpijn. Ook hoofdpijn en dat heb ik altijd als ik gewoon ongesteld moet worden, dus mijn hoop is wel een beetje over nu helaas.
     
  8. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!!:D
     
  9. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    1dpo: hele dag t gevoel dat ik leeg liep. Eind van de middag heel veel waterige afscheiding (ovulatie was echt al geweest volgens de testen + ik heb ovulatiepijn en die was op woensdag avond). Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik

    2dpo: in de ochtend ook nog waterige afscheiding. Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik.

    3dpo: moe moe moe en zere borsten. Heel klein beetje droge witte afscheiding in ondergoed. Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik.

    4dpo: erg moe en futloos... zere borsten, geen afscheiding. Last van mijn darmen. Drukkend gevoel onder in buik. Geen afscheiding

    5dpo: onrustig geslapen.. heel heet snachts. Zere borsten. Overdag koud en drukkend gevoel onderin buik. Geen afscheiding

    6dpo: zere borsten. Halverwege de middag heel erg drukkend gevoel onderin buik en wat steken in het midden en links bij me lies, gek gevoel. Lijkt soms door te trekken naar me rug ook. Veel lucht in mijn buik en veel ontlasting maar gewoon normaal.

    7dpo: zere borsten. Hele dag drukkend, weeig gevoel onderin mijn buik. Nu voelt het niet meer als mijn darmen oid maar kan t ook niet echt plaatsen. Steekjes veel in linkerlies en straalt door naar mijn rug. Af en toe in t midden dan weer. Vanmorgen even duizelig. In de avond leek alles wat weg te trekken.

    8dpo: rare gevoel in buik is weg. Wel nog lucht in darmen. Zere borsten en geen afscheiding. Verder prima dag. Best wat energie.

    9dpo: zere borsten.. lucht in me darmen. Toch weer een drukkend gevoel laag in me buik. Geen afscheiding. Sterk het idee dat we vrolijk naar ronde 3 mogen gaan.

    10dpo: Zere borsten. Nog wat last van lucht in me darmen. Ging al vrij snel over. Rest van de dag wel een drukkend gevoel weer onderin me buik. Ook wat afscheiding. Verder vrolijk en energiek. Deze ochtend nog gezwollen pijnlijke borsten zoals ik al dagen heb.. maar vanavond ineens zachte pijnlijke borsten. Best gek.. ben altijd gewend dat die borsten alleen maar meer opzwellen en pijn doen en totdat ik ongesteld wordt dan verdwijnt t weer.

    11dpo: (jeetje wat gaat de tijd snel ineens). Vandaag zachte pijnlijke borsten, drukkend gevoel in me buik en voelt beetje als spierpijn in onderbuik, liezen. Lucht en de bijbehorende krampen lijken echt weg, jeej. En verder zie ik wel wat de dag brengt :).
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  10. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Wat is een tuurstreepje? Dat klinkt toch al beetje veelbelovend? Veel mensen hebben dezelfde symptomen als anders en zijn toch zwanger. Dus nog beetje hoop houden stiekem ;)
     
    MilouR vindt dit leuk.
  11. Momtobe96

    Momtobe96 Lid

    12 mei 2019
    65
    51
    18
    Vrouw
    Iemand bekend met obstipatie klachten vroeg in de zwschap? Kan al 3 dagen niet maar voel het wel... erg vervelend :( zit nu op 7 dpo
     
  12. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Ga je testen voor NOD of wachten? :)
     
  13. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Blijkbaar zou dat een zwangerschapssymptoom kunnen zijn. Progesteron maakt de darmen minder actief :). Denk dat mijne progesteron niet goed werkt want ik kan te goed gaan :)
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  14. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ik weet t echt niet.. Ik vind t beetje eng haha. Ik denk zelf dat ik gewoon afwacht. Ik kan het me namelijk nog steeds zo slecht voorstellen dat het ook een keer raak kan zijn, dat ik niet zo happig ben op vroeg testen.
     
  15. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Dan zou je al op 4 dpo een innesteling moeten hebben. Is dat niet beetje vroeg?
     
  16. Momtobe96

    Momtobe96 Lid

    12 mei 2019
    65
    51
    18
    Vrouw
    Ik slik ook folium icm ijzer... dus het kan ook aan de ijzerpillen liggen maar heb er normaal niet zoveel last van.
     
  17. Momtobe96

    Momtobe96 Lid

    12 mei 2019
    65
    51
    18
    Vrouw
    Oke... ja is erg vervelend als je voelt dat je moet gaan maar niet kunt. Durf ook niet hard te persen...? Heb verder steekjes in baarmoeder en af en toe linker lies.
     
  18. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.988
    25.424
    113
    Ik slik ook ijzer en ijzer maakt je poep hard (en zwart! Lol). Zou best kunnen dat het daardoor komt dus :)
     
  19. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    #1779 Sara190, 20 mei 2019
    Laatst bewerkt: 20 mei 2019
    1 DPO: steken links in mijn buik, pijn laag onder in de rug, moe

    2 DPO: voelde ineens een steek rechts in me buik in de ochtend, afscheiding is minder, moe verder geen bijzonderheden EDIT: steekjes rechts in me borst

    3 DPO: weinig afscheiding, verder helemaal geen symptomen.. zelfs van die Ovitrelle injectie merk ik dus helemaal niks..

    4 DPO: weinig afscheiding, verder helemaal niks

    5 DPO: helemaal niks

    6 DPO: helemaal niks, pfff denk dat het weer mislukt is ik voel weer echt helemaal niks wat op zwangerschap kan duiden :(


     
  20. Momtobe96

    Momtobe96 Lid

    12 mei 2019
    65
    51
    18
    Vrouw
    Ja slik t al lange tijd dus wist hier wel al van. :)
     

Deel Deze Pagina