1dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn 2dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, droog, bmm terug hard en dicht, tepels beetje gevoelig 3dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, beetje witte afscheiding, tepels beetje gevoelig, winderig (dat kan zijn door de pitta van gisteren ) 4dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, witte afscheiding, vermoeide benen, keelpijn, tepels beetje gevoelig, beetje winderig 5dpo: gevoelige tepels, bijna droog, licht verkouden, vroeg wakker en niet meer kunnen slapen 6dpo: witte afscheiding, licht verkouden, hele dag slechtgezind (beetje vroeg voor pms?) 7dpo: stekende pijn (zoals miltpijn) links achter schaambot ong half uur, daarna voormiddag menstruatiekrampen, diarree-aanval, nu weer menstruatiekrampen, zere borst (ja, maar 1 ), lichte verkoudheid 8dpo: menstruatiekrampen, lichte verkoudheid, tuurtest , lichte verkoudheid, witte afscheiding 9dpo: zwaar gevoel baarmoeder, licht verkouden, positieve test ♡
1dpo: lichte menstruatiekrampjes en vlagen van misselijk (heb ik wel vaker eerste dagen na ei) 2dpo: droge ogen, lichtroze afscheiding ochtend en menstruatiekrampjes 3dpo: lichtroze afscheiding ochtend, droge ogen, stevigere en gevoelige borsten. 4dpo: moe, vlagen van misselijkheid, witte waterige afscheiding (veel), gevoelige tepels, ongemakkelijk gevoel laag in onderbuik, ijskoude voeten en puntje neus. 5dpo: sluimerende verkoudheid, spierpijn, lage rugpijn, moe en chago. 6dpo: heftige dromen, superdiep geslapen, spierpijn, verkouden en lage rugpijn, af en toe weeïg. 7dpo: lage rugpijn, verkouden, gevoelige tepels, moe. @Roetje08 gefeliciteerd! Als ik in jouw lijstje zie staan dat je op 8dpo een tuurtest had, dan moet ik mezelf echt inhouden om niet vandaag een test te doen; haha
1 dpo = drukkend gevoel in onderbuik,vochtig beneden (vorige maand kurkdroog ) 2 dpo = steekjes en klein beetje trekkerig gevoel in buik en heel dag al koud,ook weer af en toe vochtig beneden of er een dot afscheiding eruit wil komen 3 dpo = gevoelige/gespannen borsten .. pms?? Nog af en toe trekkerig gevoel in buik 4 dpo (eigenlijk 3 ben een dag eerder begonnen met tellen omdat ik gevoel had dat me ei gesprongen was = diep geslapen,soms lichtjes steekjes en trekkerig gevoel,borsten soms gevoelig maar dat is meestal na me ei,lage bmm 5 dpo = helemaal niks, idee dat niet gelukt is maar dat is afwisselend
@Luna86 haha heb het nog kunnen veranderen @Mississippi ik dacht de innesteling gevoeld te hebben, daarom getest, anders had ik wat langer proberen wachten
Symptomen: - 2 dpo: 's ochtend lichte darm (?) krampen - afscheiding weer wit en crème-achtig - om 21.35uur in slaap gevallen op de bank (de avond ervoor opgepast tot 1.00uur dus eigenlijk best logisch haha) - 3 dpo: enorme honger ‘s ochtends - puistjes voorkant schouders/ bovenkant borst - 4 dpo: opgezette buik, hele erge honger in de ochtend + misselijk, aders op borsten - PDS klachten weer terug aveel zweten - drupje bloed bij afvegen - hele levendige dromen die verdergaan na wakker worden en weer inslapen. - 5 dpo: s ochtends pds pijn - het gevoel niet zwanger te zijn - heel erg verdrietig (?) zijn bij het idee het misschien niet raak is... - 6 dpo: lage rugpijn - licht bruine/roze afscheiding - heel erg pijn aan beide kanten van mijn onderbuik - later uitgestraald naar onderrug - na het persen op wc waterig roze bloed bij afvegen - 7 dpo: brandende ogen (droog?) - duizelingen - trillen - hele erge honger - heel heet - onrustig gejaagd gevoel van binnen (moeilijk te omschrijven) -licht zeurende onderrugpijn - trekkend gevoel in benen (?) - 8 dpo: 's ochtends veel ontlasting (terwijl ik vaak met moeite naar de wc ga) - misselijk - slap - spierpijn na inspanning - versnelde hartslag - lichte onderrugpijn - honger, honger, honger - enorm zachte borsten - waterige afscheiding - diarree - 9 dpo: lichte misselijkheid - borsten voelen beurs aan - diarree - waterige afscheiding (gelig) - darmkrampen - negatieve ovulatiestest (why did i do that?!)
Dpo1: niks Dpo2: niks Dpo3: gevoel van harde buiken, dit moet ik toelichten want snap er zelf ook niks van. In mijn vorige zwangerschap had ik erg vroeg en vaak last van harde buiken waarbij ik dan een soort chemische gevoel kreeg. (Vergelijkbaar met als je de badkamer hebt ingespoten met antischimme en je iets te lang erin hebt gezeten). nu voel ik dat zelfde chemische gevoel en achter mijn schaambot een soort harde druk. Heel vreemd en kan me niet indenken dat dit iets met een zwangerschap te maken kan hebben in dit stadium Dpo4: zelfde harde buik en chemische gevoel. Moe (maar heb ook weinig geslapen). Meer afscheiding. Dpo5: Moe ( maar heb weer weinig geslapen). Paar steekjes net boven schaambot. Dpo6: 10 min duizelig Veel witte afscheiding Moe (maar deze keer wel goed geslapen) Drukkend gevoel in lies Steekjes net boven schaambot Veel plassen Soms licht menstruatie gevoel Dpo7: Levendige droom. Heel Licht drukkend gevoel bm. Heel Licht menstruatie gevoel. Dpo8: Na t opstaan even misselijk Heel af en toe licht menstruatie gevoel Sagie en prikkelbaar Dpo9: Levendig dromen Hele heftige Darmkramp aanval Diarree af en toe menstruatie krampen Af en toe steekjes Vrolijk Witte afscheiding Paar Felle steken in mijn rechter borst Dpo10 Behoorlijk Grieperig -> heel veel ingenomen want had dagje met mijn vent samen dus heb weinig gevoelt door alle pijnbestrijding Soms menstruatie krampjes Dpo11: Zware griep niks anders gevoeld Dpo12: nog steeds ziek en negatieve test
Symptomen: - 2 dpo: 's ochtend lichte darm (?) krampen - afscheiding weer wit en crème-achtig - om 21.35uur in slaap gevallen op de bank (de avond ervoor opgepast tot 1.00uur dus eigenlijk best logisch haha) - 3 dpo: enorme honger ‘s ochtends - puistjes voorkant schouders/ bovenkant borst - 4 dpo: opgezette buik, hele erge honger in de ochtend + misselijk, aders op borsten - PDS klachten weer terug aveel zweten - drupje bloed bij afvegen - hele levendige dromen die verdergaan na wakker worden en weer inslapen. - 5 dpo: s ochtends pds pijn - het gevoel niet zwanger te zijn - heel erg verdrietig (?) zijn bij het idee het misschien niet raak is... - 6 dpo: lage rugpijn - licht bruine/roze afscheiding - heel erg pijn aan beide kanten van mijn onderbuik - later uitgestraald naar onderrug - na het persen op wc waterig roze bloed bij afvegen - 7 dpo: brandende ogen (droog?) - duizelingen - trillen - hele erge honger - heel heet - onrustig gejaagd gevoel van binnen (moeilijk te omschrijven) -licht zeurende onderrugpijn - trekkend gevoel in benen (?) - 8 dpo: 's ochtends veel ontlasting (terwijl ik vaak met moeite naar de wc ga) - misselijk - slap - spierpijn na inspanning - versnelde hartslag - lichte onderrugpijn - honger, honger, honger - enorm zachte borsten - waterige afscheiding - diarree - 9 dpo: lichte misselijkheid - borsten voelen beurs aan - diarree - waterige afscheiding (gelig) - darmkrampen - negatieve ovulatiestest (why did i do that?!) + lichamelijk vermoeid, steekjes in borsten
1dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn 2dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, droog, bmm terug hard en dicht, tepels beetje gevoelig 3dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, beetje witte afscheiding, tepels beetje gevoelig, winderig (dat kan zijn door de pitta van gisteren ) 4dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, witte afscheiding, vermoeide benen, keelpijn, tepels beetje gevoelig, beetje winderig 5dpo: gevoelige tepels, bijna droog, licht verkouden, vroeg wakker en niet meer kunnen slapen 6dpo: witte afscheiding, licht verkouden, hele dag slechtgezind (beetje vroeg voor pms?) 7dpo: stekende pijn (zoals miltpijn) links achter schaambot ong half uur, daarna voormiddag menstruatiekrampen, diarree-aanval, nu weer menstruatiekrampen, zere borst (ja, maar 1 ), lichte verkoudheid 8dpo: menstruatiekrampen, lichte verkoudheid, tuurtest , lichte verkoudheid, witte afscheiding 9dpo: zwaar gevoel baarmoeder, licht verkouden, positieve test ♡, hele dag menstruatiekrampen, droog
Ik lees hier al een tijdje mee. Ik zit nog aan de pil maar was na de stopweek een week te laat begonnen door stress met mijn werk ( ontslag genomen, nieuwe baan, gezeur enz.) maar we waren van plan om over twee maandjes te beginnen voor ons eerste kindje. Doordat ik te laat was begonnen ( dag 14 van cyclus) weet ik dat ik de kans heb om een eisprong te hebben gehad. Ik wilde graag de dagen er bij zetten van mijn cyclus en dan mijn symptomen er bij te zetten maar wist niet goed of dat mocht. Maar ik doe het dan toch maar. Als het niet mag hoor ik het graag! Dan zal ik ook verder niet meer reageren! Dag 14: heel veel slijm Dag 15: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieschtige krampen Dag 16: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieachtige krampen Dag 17: moe, misselijk, krampen, slijm Dag 18: krampen, Dag 19: geen Dag 20: slijm, gevoelige borsten, kramp, lage rugpijn. Steken in onderbuik rechts en links Dag 21: gevoelige borsten, ietwat misselijk
Tuurlijk mag jij ook mee schrijven! Slik je de pil nu door tot t einde vd strip? En op welke cyclus dag heb je gemeenschap gehad?
1 dpo - licht gevoelige borsten - winderig 2 dpo - lichte krampen baarmoeder - licht gevoelige borsten - winderig 3 dpo - licht gevoelige borsten - jeukerige vagina - sterk het gevoel niet zwanger te zijn 4 dpo - crèmeachtige afscheiding - licht gevoelige borsten - jeukerige vagina - winderig 5 dpo - crèmeachtige afscheiding - gevoelige + vollere borsten - puistjes - winderig - baarmoedermond laag 6 dpo - crèmeachtige afscheiding - gevoelige + vollere borsten - heel licht zeurend gevoel linkerzijde baarmoeder - baarmoedermond laag 7 dpo - een beetje crèmeachtige afscheiding - gevoelige + vollere borsten - slecht in slaap kunnen komen door hoge hartslag - baarmoedermond laag - felle steek linksonder 8 dpo - beurs gevoel in borsten + vollere borsten - 's nachts veel wakker liggen/onrustig - chagrijnig/moe - koud! 9 dpo - beurs gevoel in borsten + vollere borsten - geen zwanger gevoel - koud! 10 dpo - beurs gevoel in borsten + vollere borsten - beurse onderrug - droge mond tijdens slapen - slappe ontlasting 11 dpo - beurs gevoel in borsten + vollere borsten - beurse onderrug - droge mond tijdens het slapen - koud - slappe ontlasting - winderig - bmm laag en hard - hogere hartslag 12 dpo - zere + vollere borsten - beurse onderrug - droge mond tijdens het slapen - koud - krampen in baarmoeder na klaarkomen (sorry) - onrustig slapen - hogere hartslag 13 dpo - zere + vollere borsten - beurse onderrug - droge mond tijdens het slapen - koud - onrustig slapen - hogere hartslag - wat afscheiding
1 dpo - Erge krampen onderbuik 2 dpo - Erg chagrijnig - BMM hoog/hard -doorzichtig slijmpropje en dikke witte crème afscheiding - heel nat - steekjes linkerzij onderbuik - puistje rond mond 3 dpo - Erg chagrijnig - BMM lager dan gisteren, beetje hard - Geen slijmpropje meer, alleen dikke witte afscheiding - Nieuw puistje rond mond 4dpo - Niet meer chagrijnig - Dik wit én korrelige afscheiding, na opdrogen werd het plakkerig, geen verandering in BMM 5 dpo - chagrijnig, geïrriteerd - onrustig geslapen, vroeg wakker - Vette t-zone - heel de avond steken in linkerborst - verstopping! En erg opgeblazen - puistje op kin - steken in lies - steekjes bovenbeen - Bmm begint hard te worden en zakt - afscheiding wit, dunner dan gisteren. Korrelig en plakt 6dpo - levendige dromen, diep geslapen, heel erg zweten in slaap - 1 pijnlijke steek onderin linkerborst gehad - afscheiding dikke witte crème, plakt - BMM zakt, staat laag - verstopt en opgeblazen 7dpo - Levendige dromen - nog steeds verstopt - bmm erg laag - hele vochtige vagina - melkachtige afscheiding
Bedankt dag 14, 16, 21. Ja ik slik hem nu wel door maar ga toch een testje doen aan het einde van de strip.
Symptomen: - 2 dpo: 's ochtend lichte darm (?) krampen - afscheiding weer wit en crème-achtig - om 21.35uur in slaap gevallen op de bank (de avond ervoor opgepast tot 1.00uur dus eigenlijk best logisch haha) - 3 dpo: enorme honger ‘s ochtends - puistjes voorkant schouders/ bovenkant borst - 4 dpo: opgezette buik, hele erge honger in de ochtend + misselijk, aders op borsten - PDS klachten weer terug aveel zweten - drupje bloed bij afvegen - hele levendige dromen die verdergaan na wakker worden en weer inslapen. - 5 dpo: s ochtends pds pijn - het gevoel niet zwanger te zijn - heel erg verdrietig (?) zijn bij het idee het misschien niet raak is... - 6 dpo: lage rugpijn - licht bruine/roze afscheiding - heel erg pijn aan beide kanten van mijn onderbuik - later uitgestraald naar onderrug - na het persen op wc waterig roze bloed bij afvegen - 7 dpo: brandende ogen (droog?) - duizelingen - trillen - hele erge honger - heel heet - onrustig gejaagd gevoel van binnen (moeilijk te omschrijven) -licht zeurende onderrugpijn - trekkend gevoel in benen (?) - 8 dpo: 's ochtends veel ontlasting (terwijl ik vaak met moeite naar de wc ga) - misselijk - slap - spierpijn na inspanning - versnelde hartslag - lichte onderrugpijn - honger, honger, honger - enorm zachte borsten - waterige afscheiding - diarree - 9 dpo: lichte misselijkheid - borsten voelen beurs aan - diarree - waterige afscheiding (gelig) - darmkrampen - negatieve ovulatiestest - lichamelijk vermoeid - emotioneel - steekjes in borsten - ‘s avonds heeeele beurse borsten - niet in slaap kunnen komen - mooie blosjes op mn wangen. - 10 dpo: bij opstaan voel ik iets lopen= waterige witte afsscheiding - hele beurse borsten - heel warm - darmkrampen en diarree... to be continued
1 dpo - licht gevoelige borsten - winderig 2 dpo - lichte krampen baarmoeder - licht gevoelige borsten - winderig 3 dpo - licht gevoelige borsten - jeukerige vagina - sterk het gevoel niet zwanger te zijn 4 dpo - crèmeachtige afscheiding - licht gevoelige borsten - jeukerige vagina - winderig 5 dpo - crèmeachtige afscheiding - gevoelige + vollere borsten - puistjes - winderig - baarmoedermond laag 6 dpo - crèmeachtige afscheiding - gevoelige + vollere borsten - heel licht zeurend gevoel linkerzijde baarmoeder - baarmoedermond laag 7 dpo - een beetje crèmeachtige afscheiding - gevoelige + vollere borsten - slecht in slaap kunnen komen door hoge hartslag - baarmoedermond laag - felle steek linksonder 8 dpo - beurs gevoel in borsten + vollere borsten - 's nachts veel wakker liggen/onrustig - chagrijnig/moe - koud! 9 dpo - beurs gevoel in borsten + vollere borsten - geen zwanger gevoel - koud! 10 dpo - beurs gevoel in borsten + vollere borsten - beurse onderrug - droge mond tijdens slapen - slappe ontlasting 11 dpo - beurs gevoel in borsten + vollere borsten - beurse onderrug - droge mond tijdens het slapen - koud - slappe ontlasting - winderig - bmm laag en hard - hogere hartslag 12 dpo - zere + vollere borsten - beurse onderrug - droge mond tijdens het slapen - koud - krampen in baarmoeder na klaarkomen (sorry) - onrustig slapen - hogere hartslag 13 dpo - zere + vollere borsten - beurse onderrug - droge mond tijdens het slapen - koud - onrustig slapen - hogere hartslag - wat afscheiding
Altijd tussen ovulatie en menstruatie: pijnlijke tepels 1 dpo: geen 2 dpo: winderigheid 3 dpo: klodder creamy afscheiding 4 dpo: geen 5 dpo: geen 6 dpo: kramp in rechtbovenbeen, snel honger 7 dpo: af en toe lichte steekjes in baarmoeder, snel honger 8 dpo: snel honger, lichte steekjes in baarmoeder 9 dpo: lichte steekjes in baarmoeder, borsten rondom tepel ook een beetje gevoelig 10 dpo: snel honger, momentje misselijk (heb ik vaker rond deze periode) 11 dpo: einde van de dag pijn linkerheup, uitstralend naar bil, krampen baarmoeder, daarna lage rugpijn, maar zoveel pijn dat ik niet in slaap kon komen. Voor mijn gevoel kan ik elk moment ongesteld worden.