Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Geen symptomen hebben, kan ook een goed teken zijn...!
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  2. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    I Dont know :( heb al testen van zwanger&kids bestelt, is nieuw voor me want weet zeker dat ik weer ga testen haha en wil kijken of Ovitrelle al uitgewerkt raakt
     
  3. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Wanneer is jouw NOD?
     
  4. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Ik heb 14-05-2019 IUI gehad.. dus dinsdag 28-05-2019 is mijn NOD..
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  5. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    1dpo: Nergens last van.
    2dpo: Veel lucht in mijn buik.
    3dpo: Veel lucht in mijn buik.
    4dpo: Geniepige steekjes rondom mijn baarmoeder en licht pijnlijke borsten.
    5dpo: Gevoelige borsten en brandende tepels (!) toen ik het koud had. Heb voor de verandering een keer lekker geslapen. Beetje een knoop in mijn maag in de ochtend, het zat niet helemaal lekker. Veel trek vandaag, merk dat ik echt moet eten anders voel ik me snel flauw. Ik had best veel gegeten en voelde me in de middag toch flauw.

    Ik verwacht niet per se dat dit symptomen zijn van een evt zwangerschap. Technisch gezien zou de innesteling nog niet eens geweest hoeven zijn :p.. we wachten nog ff rustig af.
     
    MissElla87 en Naju vinden dit leuk.
  6. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Spannend!
     
  7. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw

    1 DPO tem 3 DPO:
    steekjes in de baarmoeder.
    Geen afscheiding

    4 DPO: geen afscheiding, geen klachten maar wel enorm veel energie :)

    5 DPO: buikpijn, pijnlijke borsten in de voormiddag. Klein beetje afscheiding. Minder verdraagzaam.

    6 DPO: drukkende gevoel in de bm. Moe. Weinig afscheiding. Geen pijnlijke borsten meer. Nogal winderig :)

    7 DPO: Moe! Crème afscheiding en redelijk wat.
    Voor de rest geen symptomen...

    8 DPO: steken in de lies. Steekjes achter schaambeen. Beetje last van de onderrug. Moe.

    9 DPO: steekjes in de lies en baarmoeder. Pijnlijk drukkend gevoel vooral als ik zit. Menstruatie krampen, moe.
    EDIT: pijn in de linkerlies. Bij het hoesten pijn in de onderbuik. Rommelende darmen. Maag maakt het geluid als je honger hebt, maar heb geen honger :)

    10 DPO: buikkrampen. Negatieve test :(. Geen last van borsten of misselijkheid. Wel nog steeds moe. Iets meer chagrijnig. Temperatuur iets hoger maar verwacht wel dat deze morgen zal dalen.
    EDIT: steekjes in de onderbuik en lies. Gespannen onderbuik.

    11 DPO: temperatuur niet gedaald. Al enkele dagen een goeie stoelgang :)
    EDIT: moe, pijnlijke rechterborst Precies of er zat een grote blauwe plek. Borrelende darmen. Na het eten wat last van zuur. Steekjes in de zij. Geen afscheiding

    12 DPO:
    13 DPO: Rode Duivels
     
  8. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    We gaan gelijk op.. spannend ;)
     
    Naju vindt dit leuk.
  9. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Spannend idd. Je leest ook echt verhalen van mensen die juist 0 symptomen hadden toen ze zwanger waren. Geef nog niet op ;)
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  10. Big Wish

    Big Wish Fanatiek lid

    12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik twijfel nu of vandaag niet 1 DPO is. Gisteravond in bed nog ovulatiepijn aan beide kanten, en vanmorgen lag baarmoedermond weer laag.
     
  11. Momtobe96

    Momtobe96 Lid

    12 mei 2019
    65
    51
    18
    Vrouw
    1 DPO:
    - lichte zeurderige pijn aan aan linker eierstok.
    - steekjes in baarmoeder.
    - plakkerige doorzichtige afscheiding.

    2 DPO:
    - lage rugpijn
    - gevoelige tepels
    - wittige afscheiding

    3 DPO:
    - kleine zeurderige steekjes gebied linker eierstok.
    - krampjes in baarmoeder
    - drukkend gevoel in baarmoeder
    - pijnlijke tepels
    - diarree
    - wittige afscheiding

    4 DPO:
    - pijnlijke gevoelige tepels (bij aanraken)
    - erg moe
    - witte afscheiding
    - lichtje steekjes links thv lies

    5 DPO:
    Zere tepels zijn weg, vannacht levendig gedroomd. Verder volgende klachten:
    - vanmorgen lichte steekjes in bm, smiddags niet meer.
    - tegen de avond tot nu toe steekjes en druk thv linker lies. Soms ook plopjes in die richting.
    - wittige afscheiding

    6 DPO:
    - lichte krampjes in bm
    - krampjes/drukkend gevoel in linker lies

    7 DPO:

    - maagbrand (‘sochtends)
    - steekjes/druk li lies
    - menstruatie achtige krampjes in bm
    - ontzettend moe
     
  12. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Inderdaad!! Ben benieuwd wat mijn temp gaat doen. Normaal zakt die al vandaag maar bleef hoog dus mss als die morgen ook niet zakt... :)
     
    MissElla87 en Kangerootje vinden dit leuk.
  13. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ik help het je hopen.
    Net als dat ik stiekem zelf hoop dat lucht in me darmen die helaas weer terug is.. ook een leuke reden heeft haha. Al vrees ik van niet. Maar dan hoop ik dat t gewoon snel weer over is.
     
    Naju vindt dit leuk.
  14. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Dank je! Heel lief! Morgenvroeg weet ik al hoe het zit bij mij adhv mijn temp...
    @MissElla87 , ik duim mee voor jou!
     
    Big Wish en MissElla87 vinden dit leuk.
  15. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    1 dpo , niets
    2 dpo , niets
    3 dpo , meer afscheiding dan normaal
    4 dpo , meer afscheiding dan normaal, puistjes(!).
    5 dpo , rommelende darmen, windjes.
    6 dpo , rommelende darmen, windjes, zeurderige lage buikpijn.
    7 dpo , rommelende darmen, lage zeurderige buikpijn, steekjes en steken in liezen. Nieuwe puistjes erbij, en bij vlagen misselijk.
    8 dpo ,
     
  16. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Goedemorgen Ladies!

    1 DPO tem 3 DPO: steekjes in de baarmoeder.
    Geen afscheiding

    4 DPO: geen afscheiding, geen klachten maar wel enorm veel energie :)

    5 DPO: buikpijn, pijnlijke borsten in de voormiddag. Klein beetje afscheiding. Minder verdraagzaam.

    6 DPO: drukkende gevoel in de bm. Moe. Weinig afscheiding. Geen pijnlijke borsten meer. Nogal winderig :)

    7 DPO: Moe! Crème afscheiding en redelijk wat.
    Voor de rest geen symptomen...

    8 DPO: steken in de lies. Steekjes achter schaambeen. Beetje last van de onderrug. Moe.

    9 DPO: steekjes in de lies en baarmoeder. Pijnlijk drukkend gevoel vooral als ik zit. Menstruatie krampen, moe.
    EDIT: pijn in de linkerlies. Bij het hoesten pijn in de onderbuik. Rommelende darmen. Maag maakt het geluid als je honger hebt, maar heb geen honger :)

    10 DPO: buikkrampen. Negatieve test :(. Geen last van borsten of misselijkheid. Wel nog steeds moe. Iets meer chagrijnig. Temperatuur iets hoger maar verwacht wel dat deze morgen zal dalen.
    EDIT: steekjes in de onderbuik en lies. Gespannen onderbuik.

    11 DPO: temperatuur niet gedaald. Al enkele dagen een goeie stoelgang :)
    EDIT: moe, pijnlijke rechterborst Precies of er zat een grote blauwe plek. Borrelende darmen. Na het eten wat last van zuur. Steekjes in de zij. Geen afscheiding

    12 DPO: temperatuur is gezakt :(. Moet mentaal nog wat bekomen.
    Menstruatiekrampen

    13 DPO: Rode Duivels
     
  17. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Shit zeg pfff
     
    Naju vindt dit leuk.
  18. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    1dpo: hele dag t gevoel dat ik leeg liep. Eind van de middag heel veel waterige afscheiding (ovulatie was echt al geweest volgens de testen + ik heb ovulatiepijn en die was op woensdag avond). Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik

    2dpo: in de ochtend ook nog waterige afscheiding. Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik.

    3dpo: moe moe moe en zere borsten. Heel klein beetje droge witte afscheiding in ondergoed. Zere borsten en drukkend gevoel in onderbuik.

    4dpo: erg moe en futloos... zere borsten, geen afscheiding. Last van mijn darmen. Drukkend gevoel onder in buik. Geen afscheiding

    5dpo: onrustig geslapen.. heel heet snachts. Zere borsten. Overdag koud en drukkend gevoel onderin buik. Geen afscheiding

    6dpo: zere borsten. Halverwege de middag heel erg drukkend gevoel onderin buik en wat steken in het midden en links bij me lies, gek gevoel. Lijkt soms door te trekken naar me rug ook. Veel lucht in mijn buik en veel ontlasting maar gewoon normaal.

    7dpo: zere borsten. Hele dag drukkend, weeig gevoel onderin mijn buik. Nu voelt het niet meer als mijn darmen oid maar kan t ook niet echt plaatsen. Steekjes veel in linkerlies en straalt door naar mijn rug. Af en toe in t midden dan weer. Vanmorgen even duizelig. In de avond leek alles wat weg te trekken.

    8dpo: rare gevoel in buik is weg. Wel nog lucht in darmen. Zere borsten en geen afscheiding. Verder prima dag. Best wat energie.

    9dpo: zere borsten.. lucht in me darmen. Toch weer een drukkend gevoel laag in me buik. Geen afscheiding. Sterk het idee dat we vrolijk naar ronde 3 mogen gaan.

    10dpo: Zere borsten. Nog wat last van lucht in me darmen. Ging al vrij snel over. Rest van de dag wel een drukkend gevoel weer onderin me buik. Ook wat afscheiding. Verder vrolijk en energiek. Deze ochtend nog gezwollen pijnlijke borsten zoals ik al dagen heb.. maar vanavond ineens zachte pijnlijke borsten. Best gek.. ben altijd gewend dat die borsten alleen maar meer opzwellen en pijn doen en totdat ik ongesteld wordt dan verdwijnt t weer.

    11dpo: (jeetje wat gaat de tijd snel ineens). Vandaag zachte pijnlijke borsten, drukkend gevoel in me buik en voelt beetje als spierpijn in onderbuik, liezen. Lucht en de bijbehorende krampen lijken echt weg, jeej. Edit: na de lunch kreeg ik vandaag weer alle krampen en lucht terug helaas. Heel vervelend. Is ook de hele dag gebleven. Was in de ochtend niet vooruit te branden.

    12dpo: Vanochtend lucht en krampen.. zere zachte borsten en nu ook zere tepels. Dat laatste is eigenlijk altijd standaard een paar dagen voordat ik ongesteld wordt. Dus dat kan helemaal kloppen. Ga dan ook geen test doen. Verwacht donderdag roze veegjes en vrijdag bloed.
     
  19. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Balen zeg :( vind t overigens wel bijzonder hoe goed je je lijf en de symptomen herkent. Je ligt dus wel echt op schema. Volgende ronde beter. Komt goed!!
     
    Naju vindt dit leuk.
  20. Naju

    Naju Actief lid

    27 jan 2019
    147
    119
    43
    Vrouw
    Dank je! Er zijn momenten dat ik soms denk...”hmmm, dit is nieuw” en dan blijkt achteraf dat mijn lichaam me in de maling neemt. Maar het voordeel van tempen is dat je daar wel veel kan uithalen naar het einde toe :)

    Hoe zit het bij jou??
     
    MissElla87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina