1dpo: gevoelige tepels, buikkrampen, witachtig verlies 2dpo: gevoelige tepels, witachtig verlies 3dpo: gevoelige tepels, misselijk, geen verlies 4dpo: misselijk, witachtig verlies 5dpo: buikkrampen, misselijk, meermaals per dag naar het groot toilet 6dpo: moodswings, krampen, hoofdpijn, lage rugpijn, pijn in de schaamlippen, witachtig verlies 7dpo: witachtig verlies 8dpo: moodswings, krampen, misselijk, opgeblazen gevoel, witachtig verlies, nachtmerries 9dpo: buikpijn, opgeblazen gevoel, witachtig bijna waterig verlies, negatieve (early) test 10dpo: rugpijn, misselijk, moe, slapeloos, meermaals per dag naar het toilet, witachtig bijna waterig verlies 11dpo: misselijk, opgeblazen gevoel, slapeloos, witgeelachtig waterig verlies 12dpo: misselijk, af en toe steken linksonder in de buik, geelachtig verlies, negatieve (early) test 13dpo: 14dpo: Vooral dat bijna elke dag constant (licht) misselijk zijn helpt niet echt ... dit begon eigenlijk al 3 dagen voor mijn ovulatie. Ik vermoed door het 'ontpillen', dit namelijk nog maar de 1e ronde.
Ik heb daar ook enorm last van. Al is het bij mij wel in vlagen. Vooral rond mijn ovulatie ben ik enorm misselijk maar nooit zo erg dat ik effectief moet overgeven. Maar het verminderd wel de 'goesting' in de belangrijkste periode natuurlijk. Na mijn eisprong neemt dit dan weer traag af maar het komt ook weer terug wanneer ik ongesteld word. Bij mij is het niet door het ontpillen maar echt door de reactie van mijn lichaam op al die hormonen. (had het ook al tijdens ik de pil nam. Ik had wel een soort eisprong maar zonder innesteling)
1 dpo , niets 2 dpo , niets 3 dpo , meer afscheiding dan normaal 4 dpo , meer afscheiding dan normaal, puistjes(!). 5 dpo , rommelende darmen, windjes. 6 dpo , rommelende darmen, windjes, zeurderige lage buikpijn. 7 dpo , rommelende darmen, lage zeurderige buikpijn, steekjes en steken in liezen. Nieuwe puistjes erbij, en bij vlagen misselijk. 8 dpo , hetzelfde als hierboven. Maar het lijkt allemaal wat minder duidelijk te worden? 9 dpo , misselijk maar ook menstruatiekrampen. Vanmorgen stiekem testje gedaan maar negatief dus ik heb er een hard hoofd in. Toevoeging: ik heb echt last van flinke menstruatiebuikpijn. Echt alsof ik zwaar ongesteld moet worden. Maar ik zit pas 9 dpo? (Ik heb normaal een LF van 15 dagen) Herkend iemand dit?
Kan dit geen innesteling zijn? Dit is wel de periode dat een bevrucht eitje zicht innesteld. Een testje is dan uiteraard nog negatief.
Kan dat zo laat nog? Bij mijn zoontje testte 10 dpo positief. 2e zwangerschap ook 10 dpo positief. Volgens mij heb ik bij mijn zoontje de innesteling als een scherpe steek gevoelt op 5 dpo. 2e zwangerschap niets specifieks gevoelt. Deze zware krampen herken ik dan ook niet ... Maar begrijp me niet verkeerd hoor: beter late innesteling dan geen natuurlijk
Ik heb dit ook gehad op 9dpo in de eerste maand nadat ik gestopt was met de pil en ben toen gewoon ongesteld geworden 3 dagen later maar sindsdien heb ik dit nooit meer gevoeld. Ik heb altijd gedacht dat het een mislukte innesteling was omdat mijn BM nog niet klaar was om een innesteling te kunnen hebben. Maar het kan ook zeker van het ontpillen geweest zijn. Bij jou is dit waarschijnlijk niet het geval
1dpo: Nergens last van. 2dpo: Veel lucht in mijn buik. 3dpo: Veel lucht in mijn buik. 4dpo: Geniepige steekjes rondom mijn baarmoeder en licht pijnlijke borsten. 5dpo: Gevoelige borsten en brandende tepels (!) toen ik het koud had. Heb voor de verandering een keer lekker geslapen. Beetje een knoop in mijn maag in de ochtend, het zat niet helemaal lekker. Veel trek vandaag, merk dat ik echt moet eten anders voel ik me snel flauw. Ik had best veel gegeten en voelde me in de middag toch flauw. Edit: Flink chagrijnig zonder een reden in de avond, opeens! Werd opeens misselijk en kon er 's avonds ook niet echt door in slaap komen. Pijnlijk borsten zijn afgenomen. 6dpo: Pijnlijke borsten waren verdwenen in de ochtend, tegen het einde van de middag voel ik weer een beurs gevoel opkomen aan de zijkanten van mijn borsten. Geslapen met een licht menstruatie gevoel. Weinig afscheiding over de dag, alleen bij afvegen wat cremeachtig (lekker detail haha). Ik kan opeens niet pittig eten?? Terwijl ik dat normaal heel goed kan! Mijn man vond het wel meevallen deze keer, terwijl ik het liefst de brandblusser aan mijn lippen had gezet. Dit is voor mij echt de eerste keer, pittig eten is mijn favoriet. Hele erge rommelende darmen! Zo erg, dat mijn man dacht dat ik een scheet liet terwijl mijn darmen gewoon borrelde. 7dpo: Onrustig geslapen door levendige dromen, maar wel lang! alsnog dood moe. Opgestaan met hoofdpijn en zwaar gevoel in mijn hoofd. Zeurend gevoel in mijn baarmoeder en zo nu en dan felle steekjes. Borsten zijn niet écht pijnlijk maar wel voller. Nogsteeds rommelende darmen, het zit niet helemaal lekker in mijn buik.
Ik stop nu even met bijhouden want ben vanmiddag ongesteld geworden, zoals verwacht dus vind niet erg . Heb ontdekt dat ik een cyclus van 25 dagen heb.. ipv 28 wat ik dacht. Dus vind wel grappig . Succes voor de wachtbank mensjes en ik duim voor jullie. Ik doe over tijdje weer mee.
1 DPO tem 3 DPO: steekjes in de baarmoeder. Geen afscheiding 4 DPO: geen afscheiding, geen klachten maar wel enorm veel energie 5 DPO: buikpijn, pijnlijke borsten in de voormiddag. Klein beetje afscheiding. Minder verdraagzaam. 6 DPO: drukkende gevoel in de bm. Moe. Weinig afscheiding. Geen pijnlijke borsten meer. Nogal winderig 7 DPO: Moe! Crème afscheiding en redelijk wat. Voor de rest geen symptomen... 8 DPO: steken in de lies. Steekjes achter schaambeen. Beetje last van de onderrug. Moe. 9 DPO: steekjes in de lies en baarmoeder. Pijnlijk drukkend gevoel vooral als ik zit. Menstruatie krampen, moe. EDIT: pijn in de linkerlies. Bij het hoesten pijn in de onderbuik. Rommelende darmen. Maag maakt het geluid als je honger hebt, maar heb geen honger 10 DPO: buikkrampen. Negatieve test . Geen last van borsten of misselijkheid. Wel nog steeds moe. Iets meer chagrijnig. Temperatuur iets hoger maar verwacht wel dat deze morgen zal dalen. EDIT: steekjes in de onderbuik en lies. Gespannen onderbuik. 11 DPO: temperatuur niet gedaald. Al enkele dagen een goeie stoelgang EDIT: moe, pijnlijke rechterborst Precies of er zat een grote blauwe plek. Borrelende darmen. Na het eten wat last van zuur. Steekjes in de zij. Geen afscheiding 12 DPO: temperatuur is gezakt . Moet mentaal nog wat bekomen. Menstruatiekrampen Lage rugpijn, niet veel. Steekjes in de linker lies. Dikke crème afscheiding... ook een voorteken van mijn duivels 13 DPO: temperatuur naar beneden Menstruatiekrampen. Nog geen bloed momenteel. Bmm hoog en hard (?) Afscheiding waterig Nog steeds geen bloed... ineens langere LF??
10 DPO ; weinig tot niks.. heel af en toe een licht krampje die uitstraalt naar mijn bovenbeen of naar mijn heup of naar beneden richting uitgang vagina Af en toe een steekje achter een tepel. Maar niks noemenswaardigs.. enige wat wel echt op valt is dat ik normaal gesproken nu een onrustige huid in mijn gezicht zou hebben maar dat is totaal niet het geval. Geen pukkeltje of bobbeltje, helemaal niks. In mijn vorige cyclussen begon mijn menstruatie op 11 DPO. In theorie is dat dus morgen. Vandaag testje gedaan maar streepje is gelijk aan gister.. nog net zo vaag dus, nauwelijks waarneembaar.
Dat misselijk zijn heb ik ook elke maand. Zeker toen mijn mirena er net uit was. Net als pijnlijke borsten. Die twee (bekenste) symptomen zeggen bij mij in elk geval niks. Nou ja dat mn ongestekdheid/zwangerschap eraan komt maar niet welke.
1 DPO tem 3 DPO: steekjes in de baarmoeder. Geen afscheiding 4 DPO: geen afscheiding, geen klachten maar wel enorm veel energie 5 DPO: buikpijn, pijnlijke borsten in de voormiddag. Klein beetje afscheiding. Minder verdraagzaam. 6 DPO: drukkende gevoel in de bm. Moe. Weinig afscheiding. Geen pijnlijke borsten meer. Nogal winderig 7 DPO: Moe! Crème afscheiding en redelijk wat. Voor de rest geen symptomen... 8 DPO: steken in de lies. Steekjes achter schaambeen. Beetje last van de onderrug. Moe. 9 DPO: steekjes in de lies en baarmoeder. Pijnlijk drukkend gevoel vooral als ik zit. Menstruatie krampen, moe. EDIT: pijn in de linkerlies. Bij het hoesten pijn in de onderbuik. Rommelende darmen. Maag maakt het geluid als je honger hebt, maar heb geen honger 10 DPO: buikkrampen. Negatieve test . Geen last van borsten of misselijkheid. Wel nog steeds moe. Iets meer chagrijnig. Temperatuur iets hoger maar verwacht wel dat deze morgen zal dalen. EDIT: steekjes in de onderbuik en lies. Gespannen onderbuik. 11 DPO: temperatuur niet gedaald. Al enkele dagen een goeie stoelgang EDIT: moe, pijnlijke rechterborst Precies of er zat een grote blauwe plek. Borrelende darmen. Na het eten wat last van zuur. Steekjes in de zij. Geen afscheiding 12 DPO: temperatuur is gezakt . Moet mentaal nog wat bekomen. Menstruatiekrampen Lage rugpijn, niet veel. Steekjes in de linker lies. Dikke crème afscheiding... ook een voorteken van mijn duivels 13 DPO: temperatuur naar beneden Menstruatiekrampen. Nog geen bloed momenteel. Bmm hoog en hard (?) Afscheiding waterig Nog steeds geen bloed... ineens langere LF?? 14 DPO: ongesteld