Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    1 dpo: last van borsten en tepels, en voor de rest niks bijzonders. Oh ja, iets heel raars, als ik mijn armen omhoog doe trekt mijn keizersnee litteken? Edit: hele avond steken in linker lies.
    2 dpo: last van borsten en tepels, nog steeds dat met m’n litteken:p steken in liezen en diarree. Edit: buik borrelt, en lichte hoofdpijn:( savonds lichte menstruatie krampen.
    3 dpo: last van borsten en tepels, litteken hetzelfde (het is erg vroeg maar ik krijg daardoor wel hoop:oops: nooit eerder gehad) steken in linkerlies, lichte menstruatie krampen en diarree:oops:
    4 dpo: last van borsten en onderrug. Darmen nog rommelig, steken achter schaambot, iets misselijk en savonds erg koud!
    5 dpo: last van borsten, bovenbenen zijn zwaar en last van onderrug. Lichte hoofdpijn, en ook soort spierpijn in mijn billen? En savonds koud.
    6 dpo: licht misselijk, lage rugpijn, beetje afscheiding, last van borsten en super moe.
    7 dpo: licht misselijk, lage rugpijn, last van borsten. Na het eten maagzuur en weer super vermoeid.
    8 dpo: last van borsten, lage rugpijn en moe. Ook wel zware benen. Vanmorgen getest maar geloof er nog niet in, ik zag een ienemini tuur streepje. 10 dpo nog eens:)
    9 dpo: last van borsten en lage rugpijn. Ook hoofdpijn en dat heb ik altijd als ik gewoon ongesteld moet worden, dus mijn hoop is wel een beetje over nu helaas.
    10 dpo: last van borsten en lage rugpijn. Beetje afscheiding. En een paar puistjes. Geen hoofdpijn gelukkig:) edit: pijnlijke steken onderin rechts (rond eierstok denk ik) en super moe
    11 dpo: nog steeds pijnlijke borsten, last van onderrug, wat afscheiding en weer geen hoofdpijn wel onwijs moe:)
    Testje gedaan en heeel licht een tweede streep.

    12 dpo: pijnlijke borsten en last van onderrug ook last van diarree. En helaas geen oplopende test, hij is lichter en amper te zien. Bah :( zal morgen of overmorgen dan wel ongesteld worden..
     
  2. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Oh nee Roosie! Wat balen!! :( Heb je gister niet meer gedronken en dat je urine lichter was dan voorgaande dagen?
     
  3. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    1 dpo , niets
    2 dpo , niets
    3 dpo , meer afscheiding dan normaal
    4 dpo , meer afscheiding dan normaal, puistjes(!).
    5 dpo , rommelende darmen, windjes.
    6 dpo , rommelende darmen, windjes, zeurderige lage buikpijn.
    7 dpo , rommelende darmen, lage zeurderige buikpijn, steekjes en steken in liezen. Nieuwe puistjes erbij, en bij vlagen misselijk.
    8 dpo , hetzelfde als hierboven. Maar het lijkt allemaal wat minder duidelijk te worden?
    9 dpo , misselijk maar ook menstruatiekrampen. Vanmorgen stiekem testje gedaan maar negatief dus ik heb er een hard hoofd in.
    Toevoeging: ik heb echt last van flinke menstruatiebuikpijn. Echt alsof ik zwaar ongesteld moet worden. Maar ik zit pas 9 dpo? (Ik heb normaal een LF van 15 dagen) Herkend iemand dit?

    10 dpo , menstruatiebuikpijn is tot gisteravond gebleven, vandaag op een beetje zeurderige buikpijn na zijn al mijn kwaaltjes verdwenen o_O
     
  4. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ach, balen meis. Ik kwam hier even kijken voor jou........ :(
     
  5. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    1 DPO: steken links in mijn buik, pijn laag onder in de rug, moe

    2 DPO: voelde ineens een steek rechts in me buik in de ochtend, afscheiding is minder, moe verder geen bijzonderheden EDIT: steekjes rechts in me borst

    3 DPO: weinig afscheiding, verder helemaal geen symptomen.. zelfs van die Ovitrelle injectie merk ik dus helemaal niks..

    4 DPO: weinig afscheiding, verder helemaal niks

    5 DPO: helemaal niks

    6 DPO: helemaal niks, pfff denk dat het weer mislukt is ik voel weer echt helemaal niks wat op zwangerschap kan duiden :(

    7 DPO: helemaal niks, weinig afscheiding

    8 DPO: helemaal niks, weinig afscheiding

    9 DPO: moe en flinke blaasontsteking te pakken > antibiotica kuur genomen, pijn in onderbuik kan door de blaasontsteking komen dus, getest om uitloop van Ovitrelle in de gaten te houden > licht streepje nog (10 dagen na Ovitrelle)

    10 DPO: moe, verder geen klachten, getest > wit heeeeeeeeeeeeel ver een streepje maar
    komt ook vast van de Ovitrelle want hij loopt niet op helaas (denk mislukte ronde weer)
     
  6. Nvd

    Nvd Bekend lid

    15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
     
  7. Nvd

    Nvd Bekend lid

    15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    He balen, was een hoop gevend lijstje
     
    Naju vindt dit leuk.
  8. Nvd

    Nvd Bekend lid

    15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Zat er wel iets verschil in de twee teste, kan ook zijn dat je hcg nog niet hoog genoeg is om verschil uit te maken in kleur, duurde bij mij toen echt lang voor hij wat donkerder werd. Had met 5 weken testen amper een streepje en was toen dus al goed een week overtijd. Ik zou de hoop niet opgeven, zeker niet met je symptomen. Mocht hij afnemen dan zou ik concluderen dat de innesteling niet goed is gegaan maar de bevruchting wel.
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  9. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Super bedankt voor je fijne berichtje! Nee was meer afloop dan oploop. Nog niet ongesteld dat niet maar mijn hoop is wel vervlogen..
    Bij dochter ook pas een mini streepje op 13 dpo dat wel maar toch!
     
    Nvd vindt dit leuk.
  10. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    1 dpo : niets

    2 dpo : niets

    3 dpo : trekkerig gevoel in buik ( maar dat had ik vorige maand ook ) verder niets
     
  11. Aaricia

    Aaricia Lid

    9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    1dpo: gevoelige tepels, buikkrampen, witachtig verlies
    2dpo: gevoelige tepels, witachtig verlies
    3dpo: gevoelige tepels, misselijk, geen verlies
    4dpo: misselijk, witachtig verlies
    5dpo: buikkrampen, misselijk, meermaals per dag naar het groot toilet
    6dpo: moodswings, krampen, hoofdpijn, lage rugpijn, pijn in de schaamlippen, witachtig verlies
    7dpo: witachtig verlies
    8dpo: moodswings, krampen, misselijk, opgeblazen gevoel, witachtig verlies, nachtmerries
    9dpo: buikpijn, opgeblazen gevoel, witachtig bijna waterig verlies, negatieve (early) test
    10dpo: rugpijn, misselijk, moe, slapeloos, meermaals per dag naar het toilet, witachtig bijna waterig verlies
    11dpo: misselijk, opgeblazen gevoel, slapeloos, witgeelachtig waterig verlies
    12dpo: misselijk, af en toe steken linksonder in de buik, geelachtig verlies, negatieve (early) test
    13dpo: Misselijk en licht bruinverlies. Verder geen andere symptomen of krampen die maandstonden aankondigen, maar een late innesteling lijkt me ook onwaarschijnlijk...
    14dpo:
     
  12. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    1dpo: Nergens last van.
    2dpo: Veel lucht in mijn buik.
    3dpo: Veel lucht in mijn buik.
    4dpo: Geniepige steekjes rondom mijn baarmoeder en licht pijnlijke borsten.
    5dpo: Gevoelige borsten en brandende tepels (!) toen ik het koud had.
    Heb voor de verandering een keer lekker geslapen.
    Beetje een knoop in mijn maag in de ochtend, het zat niet helemaal lekker.
    Veel trek vandaag, merk dat ik echt moet eten anders voel ik me snel flauw. Ik had best veel gegeten en voelde me in de middag toch flauw.
    Edit: Flink chagrijnig zonder een reden in de avond, opeens!
    Werd opeens misselijk en kon er 's avonds ook niet echt door in slaap komen.
    Pijnlijk borsten zijn afgenomen.
    6dpo: Pijnlijke borsten waren verdwenen in de ochtend, tegen het einde van de middag voel ik weer een beurs gevoel opkomen aan de zijkanten van mijn borsten.
    Geslapen met een licht menstruatie gevoel.
    Weinig afscheiding over de dag, alleen bij afvegen wat cremeachtig (lekker detail haha).
    Ik kan opeens niet pittig eten?? Terwijl ik dat normaal heel goed kan! Mijn man vond het wel meevallen deze keer, terwijl ik het liefst de brandblusser aan mijn lippen had gezet. Dit is voor mij echt de eerste keer, pittig eten is mijn favoriet.
    Hele erge rommelende darmen! Zo erg, dat mijn man dacht dat ik een scheet liet terwijl mijn darmen gewoon borrelde:roflmao:.
    7dpo: Onrustig geslapen door levendige dromen, maar wel lang! alsnog dood moe.
    Opgestaan met hoofdpijn en zwaar gevoel in mijn hoofd.
    Zeurend gevoel in mijn baarmoeder en zo nu en dan felle steekjes.
    Borsten zijn niet écht pijnlijk maar wel voller. Nogsteeds rommelende darmen, het zit niet helemaal lekker in mijn buik.
    8dpo: Moe! Heb weer heel lang geslapen.
    Zeurend gevoel in mijn baarmoeder en zo nu en dan felle steekjes.
    Borsten zijn wel gevoelig nu, maar vooral voller.
    Rommelende darmen.
    Creme afscheiding, wat er soms zo ineens uitloopt als je opstaat.

    Licht positieve, maar duidelijk zichtbaar Early Action test en KV 2v5 in de middag :eek:..

    Mijn man ziet de streepjes ook.. morgen nog maar eens testen!
     
    Ruaa, Junirose, Nvd en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    1 dpo: last van borsten en tepels, en voor de rest niks bijzonders. Oh ja, iets heel raars, als ik mijn armen omhoog doe trekt mijn keizersnee litteken? Edit: hele avond steken in linker lies.
    2 dpo: last van borsten en tepels, nog steeds dat met m’n litteken:p steken in liezen en diarree. Edit: buik borrelt, en lichte hoofdpijn:( savonds lichte menstruatie krampen.
    3 dpo: last van borsten en tepels, litteken hetzelfde (het is erg vroeg maar ik krijg daardoor wel hoop:oops: nooit eerder gehad) steken in linkerlies, lichte menstruatie krampen en diarree:oops:
    4 dpo: last van borsten en onderrug. Darmen nog rommelig, steken achter schaambot, iets misselijk en savonds erg koud!
    5 dpo: last van borsten, bovenbenen zijn zwaar en last van onderrug. Lichte hoofdpijn, en ook soort spierpijn in mijn billen? En savonds koud.
    6 dpo: licht misselijk, lage rugpijn, beetje afscheiding, last van borsten en super moe.
    7 dpo: licht misselijk, lage rugpijn, last van borsten. Na het eten maagzuur en weer super vermoeid.
    8 dpo: last van borsten, lage rugpijn en moe. Ook wel zware benen. Vanmorgen getest maar geloof er nog niet in, ik zag een ienemini tuur streepje. 10 dpo nog eens:)
    9 dpo: last van borsten en lage rugpijn. Ook hoofdpijn en dat heb ik altijd als ik gewoon ongesteld moet worden, dus mijn hoop is wel een beetje over nu helaas.
    10 dpo: last van borsten en lage rugpijn. Beetje afscheiding. En een paar puistjes. Geen hoofdpijn gelukkig:) edit: pijnlijke steken onderin rechts (rond eierstok denk ik) en super moe
    11 dpo: nog steeds pijnlijke borsten, last van onderrug, wat afscheiding en weer geen hoofdpijn wel onwijs moe:)
    Testje gedaan en heeel licht een tweede streep.
    12 dpo: pijnlijke borsten en last van onderrug ook last van diarree. En helaas geen oplopende test, hij is lichter en amper te zien. Bah :( zal morgen of overmorgen dan wel ongesteld worden, krampen en bruinverlies helaas.
     
  14. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Super spannend!! Ik duim:thumup::thumup:
     
    Want2beAmom vindt dit leuk.
  15. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Lief van jou Roosie! Ik duim ook nog steeds voor jou!!! X
     
  16. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Hoeft niet meer:(
     
  17. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Hoezo? Ben je ongesteld geworden? Nog niet toch? :( Wie weet loopt je test morgen wel op!
     
  18. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ja heb net krampen en bruinverlies:( ik postte m’n lijstje rood 10 seconden voor jou denk ik.
     
  19. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    1 dpo , niets
    2 dpo , niets
    3 dpo , meer afscheiding dan normaal
    4 dpo , meer afscheiding dan normaal, puistjes(!).
    5 dpo , rommelende darmen, windjes.
    6 dpo , rommelende darmen, windjes, zeurderige lage buikpijn.
    7 dpo , rommelende darmen, lage zeurderige buikpijn, steekjes en steken in liezen. Nieuwe puistjes erbij, en bij vlagen misselijk.
    8 dpo , hetzelfde als hierboven. Maar het lijkt allemaal wat minder duidelijk te worden?
    9 dpo , misselijk maar ook menstruatiekrampen. Vanmorgen stiekem testje gedaan maar negatief dus ik heb er een hard hoofd in.
    Toevoeging: ik heb echt last van flinke menstruatiebuikpijn. Echt alsof ik zwaar ongesteld moet worden. Maar ik zit pas 9 dpo? (Ik heb normaal een LF van 15 dagen) Herkend iemand dit?

    10 dpo , menstruatiebuikpijn is tot gisteravond gebleven, vandaag op een beetje zeurderige buikpijn na zijn al mijn kwaaltjes verdwenen o_O
    Toevoeging: vanmiddag een veegje roze op het toiletpapier. Verder heel erg het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden.
     
  20. Big Wish

    Big Wish Fanatiek lid

    12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    We doen weer mee:
    Ik ga proberen mezelf niet gek te laten maken deze keer. Pas vanaf komend weekend letten op symptomen.
    1 dpo : Niks, wat ook logisch is natuurlijk :p
    2 dpo
    Voel me goed en rustig. Kan me goed concentreren op andere dingen en ben gelukkig niet met de ´symptomen´ bezig zoals vorige maand.
    3 dpo niks noemenswaardigs, kon alleen niet in slaap komen gisteravond.
    4 dpo, meer trek vandaag. In de avond voel ik af en toe wat steekjes onderin buik.
     

Deel Deze Pagina