1 dpo : niets 2 dpo : niets 3 dpo : trekkerig gevoel in buik ( maar dat had ik vorige maand ook ) verder niets 4 dpo : soms wat vochtig beneden en wat getrek in me buik maar nog steeds verder niks bijzonders,vanaf nu zal het spannender worden 5 dpo : lichte buikpijn,onderrugpijn en gevoelige borsten ( progesteron klachten?).. licht weeiig gevoel maar kan ook door de vitamines komen,vallen altijd rot op de maag in de ochtend
Ik doe deze ronde ook eens mee 1 dpo: zeurend gevoel eierstokken, gevoelige tepels, geen afscheiding 2 dpo: gevoelige tepels, geen afscheiding 3 dpo opgestaan met maagzuur, klein beetje creamy afscheiding 4 dpo weer maagzuur, gevoelige borsten, prikkelbaar, klein beetje creamy afscheiding, temp omhoog naar 37,0 Edit; in de avond menstruatie-achtige krampen, maar neem mij voor dat dit niks betekent op 4dpo 5 dpo temp weer gestegen naar 37,1. Klein beetje zeurend gevoel links, verder eigenlijk geen symptomen, wel een overtuigend gevoel vanbinnen dat het weer niet raak is! 6 dpo 7 dpo 8 dpo 9 dpo 10 dpo 11 dpo 12 dpo 13 dpo 14 dpo NOD[/QUOTE]
Yeah ik mag ook weer! 2 dagen eerder dan verwacht en vergeleken met vorige maand 7! dagen eerder. Dpo1 mijn temp van vanochtend liet zien dat mijn eisprong gister geweest is maar vandaag nog wat typische ei klachten zoals vruchtbaar slijm, eipijn. Ik dacht aan een lh verhoging maar mijn ovulatietest was bijna negatief. Dpo2 weer een hoge temp dus eisprong is echt geweest. Ik voel vandaag nog niks.
1 dpo , niets 2 dpo , niets 3 dpo , meer afscheiding dan normaal 4 dpo , meer afscheiding dan normaal, puistjes(!). 5 dpo , rommelende darmen, windjes. 6 dpo , rommelende darmen, windjes, zeurderige lage buikpijn. 7 dpo , rommelende darmen, lage zeurderige buikpijn, steekjes en steken in liezen. Nieuwe puistjes erbij, en bij vlagen misselijk. 8 dpo , hetzelfde als hierboven. Maar het lijkt allemaal wat minder duidelijk te worden? 9 dpo , misselijk maar ook menstruatiekrampen. Vanmorgen stiekem testje gedaan maar negatief dus ik heb er een hard hoofd in. Toevoeging: ik heb echt last van flinke menstruatiebuikpijn. Echt alsof ik zwaar ongesteld moet worden. Maar ik zit pas 9 dpo? (Ik heb normaal een LF van 15 dagen) Herkend iemand dit? 10 dpo , menstruatiebuikpijn is tot gisteravond gebleven, vandaag op een beetje zeurderige buikpijn na zijn al mijn kwaaltjes verdwenen Toevoeging: vanmiddag een veegje roze op het toiletpapier. Verder heel erg het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. 11 dpo , op wat lichte menstruatie kramp na helemaal geen kwaaltjes meer. Vanmorgen ook weer negatief getest. Ik wacht nu gewoon op mijn menstruatie 14 of 15 dpo. 12 dpo , ziek(jes); hoofdpijn, misselijk, buikpijn, moe, zielig.
Helaas vandaag zijn ze volledig doorgebroken. Maar ik heb geen zware krampen of niets .. wat ik op zich niet erg vind natuurlijk. Maar zo blijf je wel tot het laatste hopen
Ah nee..kut zeg! Ja. Dats waar. Soms na zoveel nod, denk ik vaak: ja als ik toch negatief test mag het nu wel weer. Kan ik weer gaan hopen. Ik leef met je mee
1 DPO: - lichte zeurderige pijn aan aan linker eierstok. - steekjes in baarmoeder. - plakkerige doorzichtige afscheiding. 2 DPO: - lage rugpijn - gevoelige tepels - wittige afscheiding 3 DPO: - kleine zeurderige steekjes gebied linker eierstok. - krampjes in baarmoeder - drukkend gevoel in baarmoeder - pijnlijke tepels - diarree - wittige afscheiding 4 DPO: - pijnlijke gevoelige tepels (bij aanraken) - erg moe - witte afscheiding - lichtje steekjes links thv lies 5 DPO: Zere tepels zijn weg, vannacht levendig gedroomd. Verder volgende klachten: - vanmorgen lichte steekjes in bm, smiddags niet meer. - tegen de avond tot nu toe steekjes en druk thv linker lies. Soms ook plopjes in die richting. - wittige afscheiding 6 DPO: - lichte krampjes in bm - krampjes/drukkend gevoel in linker lies 7 DPO: - maagbrand (‘sochtends) - steekjes/druk li lies - menstruatie achtige krampjes in bm - ontzettend moe 8 DPO: - af en toe steekjes in bm en steekjes in lies - Witte afscheiding - Menstruatiepijn 9 DPO: - Menstruatie krampen - Steek li lies - Wittige/slijmerige afscheiding - Lage rugpijn 10 DPO: - Steekjes achter schaambot - Pijnlijke gevoelige borsten - Steekjes li lies 11 DPO: - Ontzettend pijnlijke borstel, bij trap aflopen moet ik ze echt vasthouden. - Menstruatie krampen - Wittige afscheiding 12 DPO: - Nog steeds mega pijnlijke borsten. Ook tijdens tanden poetsen doen ze pijn - Menstruatie krampen A.s woensdag 29-5 ga ik een predictor doen (hopelijk houd ik het vol tot dan!) Heb zo’n testdrang.. A.s maandag is mijn NOD.
Ik doe deze ronde ook eens mee 1 dpo: zeurend gevoel eierstokken, gevoelige tepels, geen afscheiding 2 dpo: gevoelige tepels, geen afscheiding 3 dpo opgestaan met maagzuur, klein beetje creamy afscheiding 4 dpo weer maagzuur, gevoelige borsten, prikkelbaar, klein beetje creamy afscheiding, temp omhoog naar 37,0 Edit; in de avond menstruatie-achtige krampen, maar neem mij voor dat dit niks betekent op 4dpo 5 dpo temp weer gestegen naar 37,1. Klein beetje zeurend gevoel links, verder eigenlijk geen symptomen, wel een overtuigend gevoel vanbinnen dat het weer niet raak is! Edit; zojuist behoorlijke buikpijn ervaren, steken en krampen, moest echt even krom staan en mijn buik even aanduwen, was echt gemene pijn. Nu het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, krampen en soort spierpijn gevoel in mijn buik, ik ga niet uit van een innesteling want dat lijkt mij te vroeg 6 dpo 7 dpo 8 dpo 9 dpo 10 dpo 11 dpo 12 dpo 13 dpo 14 dpo NOD
Thanks! Lief van je Heb dit gevoel nog niet eerder ervaren, maar probeer me nog niks in te beelden uit zelfbescherming... Deze ronde is een beetje erop of eronder voor mij, dit is de 4e maar laatste ronde met clomid. Helaas plotse allergische reactie erop dus moet een andere behandeling gaan volgen, afspraak in het ziekenhuis staat op 3 juni, 1 dag voor NOD...
Ik had vorige keer pas getest bij 5 weken en toen had Ik ene super licht streepje dus ik zou nog niet opgeven.
17-5 zo goed als positieve ovuluatie test, geplast om 23u en behoorlijk doorzichtig, vooral mijn afscheiding wat de boel verraad. Zeer natte afscheiding met veel draden (en extra slijm met wat licht roze, restandmiskraam?) 0 dpo, (18-5) -Rond 1900 steken en krampen, duur ongeveer 20 min, eisprong -afscheiding afgenomen - ongesteldheidsgevoel baarmoeder 1dpo (19-5) - ongesteldheudsgevoel baarmoeder - afscheiding bijna weg 2dpo (20-5) - maagzuur - pijn onderrug maar 2 zware werkdagen dus niet raar - afscheiding weinig, zalfachtig, wel gevoel dat het eruit loopt - misselijk 3dpo (21-5) - maagzuur - pijn onderrug in de ochtend - dromen, onthouden - droge mond en dorst - meer plassen (maar ook meer drinken) - 2x grote boodschap 4 dpo (22-5) - 2x grote boodschap (1x dunner) - droge mond, veel dorst - aderen op borst duidelijker - meer plassen maar ook meer drinken, pijn in nieren bij plas ophouden - misselijk gevoel - vannacht moeite met in slaap vallen en gevoelig voor licht tv, daarna goed doorgeslapen om 6.15 voor de wekker wakker, wel gedroomd maar weet het niet meer - koude handen en voeten bij in slaap vallen - verhoogde bloeddruk 137/90/69 (maar zaterdag veel dropjes gegeten) - Pukkels nemen af - In de avond na veel werk zware hartkloppingen en een nog hogere bloeddruk 5 dpo (23-5) - In de ochtend een paar steken in baarmoeder, verder een ongesteldheidsgevoel - Dorst maar niet meer extra vak plassen - Pijn in onderrug, maar gisteren moeilijk geklust (in huis) dus daar kan het doorkomen - Voor mijn doen laat slapen en voor de wekker wakker - Baarmoeder : hoog, hard, dicht - Borsten : Jeuken, lijken soms gevoelig maar allen bij bewegen - Afscheiding : Vochtig, doorzichtig/zalvig 6 dpo (24-5) - veel gedroomd en actiever, laat slapen en moeite met opstaan - hele dag zeurend gevoel in baarmoeder - in ochtend wat lichte hoofdpijn - bloeddruk normaal - 2x groot toilet (dunnig) - zeurende onderrug maar meer richting heupen - weinig tot matig doorzichtige en witte afscheiding - borsten jeuken en voelen bij druk wat gevoelig EDIT: baarmoedermond heeft hard randje had ik bij zwangerschap ook 7 dpo (25-5) - vannacht uit bed geweest omdat ik zo misselijk was dat ik dacht dat ik moest spugen (voedselvergiftiging)? - om 5 uur klaar wakker en weer extreme maagzuur - afscheiding is vochtiger aan het worden - vlagen van misselijkheid en minder eetlust - moe, maar onderweg naar vakantie dus lekker ontspannen - baarmoeder voelt verder heel rustig, krampen zijn weg - emotioneel, moet snel huilen of in elk geval tranen om niks en juist grote dingen geen tranen - warrig, neem zo de verkeerde afslag bijvoorbeeld en al 6x Aan mn man gevraagd of hij de oplader mee heeft Al met al enorme last van progesteron hopelijk niet voor niets. 8 dpo (26-5) 9 dpo (27-5) 10 dpo (28-5) 11 dpo (29-5) - testdag ivm 10 jaar samen
We doen weer mee: Ik ga proberen mezelf niet gek te laten maken deze keer. Pas vanaf komend weekend letten op symptomen. 1 dpo : Niks, wat ook logisch is natuurlijk 2 dpo Voel me goed en rustig. Kan me goed concentreren op andere dingen en ben gelukkig niet met de ´symptomen´ bezig zoals vorige maand. 3 dpo niks noemenswaardigs, kon alleen niet in slaap komen gisteravond. 4 dpo, meer trek vandaag. In de avond voel ik af en toe wat steekjes onderin buik. 5 dpo, met wakker worden (half 6 door mijn peuter) al heel erg trek, gisteravond zelfs nog wat extra's gegeten. hele dag wat sneller trek. En veel zin in zoete dingen (koek, chips). Hele dag pijnlijke onderrug en zeurderig/menstruatie gevoel onderin. Met douchen viel me op dat er witte puntjes/bultjes op mijn tepels zaten. Dit heb ik nooit eerder gehad. En was heel boos om iets kleins, echt onredelijk van mezelf. 6 dpo, Heel erg trek toen ik wakker werd. En warm. Zelfs beneden in alleen slaapshirt en broek. Hele dag snel trek. Ook vrij regelmatig steekjes onderin buik doortrekkend naar lies/bovenbenen Nog steeds pijn in onderrug.
1 dpo : niets 2 dpo : niets 3 dpo : trekkerig gevoel in buik ( maar dat had ik vorige maand ook ) verder niets 4 dpo : soms wat vochtig beneden en wat getrek in me buik maar nog steeds verder niks bijzonders,vanaf nu zal het spannender worden 5 dpo : lichte buikpijn,onderrugpijn en gevoelige borsten ( progesteron klachten?).. licht weeiig gevoel maar kan ook door de vitamines komen,vallen altijd rot op de maag in de ochtend, in avond vochtig van onder en last van heupen
We doen weer mee: Ik ga proberen mezelf niet gek te laten maken deze keer. Pas vanaf komend weekend letten op symptomen. 1 dpo : Niks, wat ook logisch is natuurlijk 2 dpo Voel me goed en rustig. Kan me goed concentreren op andere dingen en ben gelukkig niet met de ´symptomen´ bezig zoals vorige maand. 3 dpo niks noemenswaardigs, kon alleen niet in slaap komen gisteravond. 4 dpo, meer trek vandaag. In de avond voel ik af en toe wat steekjes onderin buik. 5 dpo, met wakker worden (half 6 door mijn peuter) al heel erg trek, gisteravond zelfs nog wat extra's gegeten. hele dag wat sneller trek. En veel zin in zoete dingen (koek, chips). Hele dag pijnlijke onderrug en zeurderig/menstruatie gevoel onderin. Met douchen viel me op dat er witte puntjes/bultjes op mijn tepels zaten. Dit heb ik nooit eerder gehad. En was heel boos om iets kleins, echt onredelijk van mezelf. 6 dpo, Heel erg trek toen ik wakker werd. En warm. Zelfs beneden in alleen slaapshirt en broek. Hele dag snel trek. Ook vrij regelmatig steekjes onderin buik doortrekkend naar lies/bovenbenen Nog steeds pijn in onderrug. 'S avonds rommelende darmen
1dpo: Nergens last van. 2dpo: Veel lucht in mijn buik. 3dpo: Veel lucht in mijn buik. 4dpo: Geniepige steekjes rondom mijn baarmoeder en licht pijnlijke borsten. 5dpo: Gevoelige borsten en brandende tepels (!) toen ik het koud had. Heb voor de verandering een keer lekker geslapen. Beetje een knoop in mijn maag in de ochtend, het zat niet helemaal lekker. Veel trek vandaag, merk dat ik echt moet eten anders voel ik me snel flauw. Ik had best veel gegeten en voelde me in de middag toch flauw. Edit: Flink chagrijnig zonder een reden in de avond, opeens! Werd opeens misselijk en kon er 's avonds ook niet echt door in slaap komen. Pijnlijk borsten zijn afgenomen. 6dpo: Pijnlijke borsten waren verdwenen in de ochtend, tegen het einde van de middag voel ik weer een beurs gevoel opkomen aan de zijkanten van mijn borsten. Geslapen met een licht menstruatie gevoel. Weinig afscheiding over de dag, alleen bij afvegen wat cremeachtig (lekker detail haha). Ik kan opeens niet pittig eten?? Terwijl ik dat normaal heel goed kan! Mijn man vond het wel meevallen deze keer, terwijl ik het liefst de brandblusser aan mijn lippen had gezet. Dit is voor mij echt de eerste keer, pittig eten is mijn favoriet. Hele erge rommelende darmen! Zo erg, dat mijn man dacht dat ik een scheet liet terwijl mijn darmen gewoon borrelde. 7dpo: Onrustig geslapen door levendige dromen, maar wel lang! alsnog dood moe. Opgestaan met hoofdpijn en zwaar gevoel in mijn hoofd. Zeurend gevoel in mijn baarmoeder en zo nu en dan felle steekjes. Borsten zijn niet écht pijnlijk maar wel voller. Nogsteeds rommelende darmen, het zit niet helemaal lekker in mijn buik. 8dpo: Moe! Heb weer heel lang geslapen. Zeurend gevoel in mijn baarmoeder en zo nu en dan felle steekjes. Borsten zijn wel gevoelig nu, maar vooral voller. Rommelende darmen. Creme afscheiding, wat er soms zo ineens uitloopt als je opstaat. Edit: doe net mijn BH uit en merk nu pas hoeveel pijn mijn borsten doen. Zo! Licht positieve, maar duidelijk zichtbaar Early Action test en KV 2v5 in de middag .. 9dpo: Gevoelige tepels en pijnlijke borsten! Steekjes in mijn bm zo nu en dan. Lage rugpijn, soort spierpijn. Moe, moe, moe.. Ben gewoon in slaap gevallen op de bank vanmiddag. Dat is niks voor mij. Sneller trek. Vanochtend de Early Action test en de KV 2v5 herhaald en allebei weer positief en iets donkerder dan gister . 10dpo: Pijnlijke borsten en gevoelige tepels. Steekjes en licht zeurend gevoel soms in mijn bm en liezen. MOE, abnormaal.. vanmiddag weer geslapen en ben nu nog moe. Lage rugpijn, voelt als spierpijn. Soms best ineens geïrriteerd, for no reason. Ben eigenlijk gewoon super blij haha. Vanochtend weer positieve testen, donkerder dan gister!