17-5 zo goed als positieve ovuluatie test, geplast om 23u en behoorlijk doorzichtig, vooral mijn afscheiding wat de boel verraad. Zeer natte afscheiding met veel draden (en extra slijm met wat licht roze, restandmiskraam?) 0 dpo, (18-5) -Rond 1900 steken en krampen, duur ongeveer 20 min, eisprong -afscheiding afgenomen - ongesteldheidsgevoel baarmoeder 1dpo (19-5) - ongesteldheudsgevoel baarmoeder - afscheiding bijna weg 2dpo (20-5) - maagzuur - pijn onderrug maar 2 zware werkdagen dus niet raar - afscheiding weinig, zalfachtig, wel gevoel dat het eruit loopt - misselijk 3dpo (21-5) - maagzuur - pijn onderrug in de ochtend - dromen, onthouden - droge mond en dorst - meer plassen (maar ook meer drinken) - 2x grote boodschap 4 dpo (22-5) - 2x grote boodschap (1x dunner) - droge mond, veel dorst - aderen op borst duidelijker - meer plassen maar ook meer drinken, pijn in nieren bij plas ophouden - misselijk gevoel - vannacht moeite met in slaap vallen en gevoelig voor licht tv, daarna goed doorgeslapen om 6.15 voor de wekker wakker, wel gedroomd maar weet het niet meer - koude handen en voeten bij in slaap vallen - verhoogde bloeddruk 137/90/69 (maar zaterdag veel dropjes gegeten) - Pukkels nemen af - In de avond na veel werk zware hartkloppingen en een nog hogere bloeddruk 5 dpo (23-5) - In de ochtend een paar steken in baarmoeder, verder een ongesteldheidsgevoel - Dorst maar niet meer extra vak plassen - Pijn in onderrug, maar gisteren moeilijk geklust (in huis) dus daar kan het doorkomen - Voor mijn doen laat slapen en voor de wekker wakker - Baarmoeder : hoog, hard, dicht - Borsten : Jeuken, lijken soms gevoelig maar allen bij bewegen - Afscheiding : Vochtig, doorzichtig/zalvig 6 dpo (24-5) - veel gedroomd en actiever, laat slapen en moeite met opstaan - hele dag zeurend gevoel in baarmoeder - in ochtend wat lichte hoofdpijn - bloeddruk normaal - 2x groot toilet (dunnig) - zeurende onderrug maar meer richting heupen - weinig tot matig doorzichtige en witte afscheiding - borsten jeuken en voelen bij druk wat gevoelig EDIT: baarmoedermond heeft hard randje had ik bij zwangerschap ook 7 dpo (25-5) - vannacht uit bed geweest omdat ik zo misselijk was dat ik dacht dat ik moest spugen (voedselvergiftiging)? - om 5 uur klaar wakker en weer extreme maagzuur - afscheiding is vochtiger aan het worden - vlagen van misselijkheid en minder eetlust - moe, maar onderweg naar vakantie dus lekker ontspannen - baarmoeder voelt verder heel rustig, krampen zijn weg - emotioneel, moet snel huilen of in elk geval tranen om niks en juist grote dingen geen tranen - warrig, neem zo de verkeerde afslag bijvoorbeeld en al 6x Aan mn man gevraagd of hij de oplader mee heeft Al met al enorme last van progesteron hopelijk niet voor niets. 8 dpo (26-5) - eigenlijk nergens last van - klein beetje onderrug maar heb op een bank geslapen - baarmoeder hoog, lijkt wat open en zacht, voel nog heel licht t randje - matige afscheiding beetje wit zalving -gevoelige borsten 100% over - oma wel een wondje in mn mond en meer puistjes Waar ik gisteren dacht dat t raak was ben ik dat nu helemaal kwijt. Haast het idee dat er weer wat mis is gegaan tijdens de celdeling en 9 dpo (27-5) - bij diep slapen actief dromen, slaap in de auto en buiten is het 3 graden dus last van warm heb ik niet --in de ochtend droog en zalvig Vanaf de middag juist heel nat - diaree aanval Vanochtend een normale test gedaan deze was spierwit, niet raar natuurlijk maar heb eigenlijk geen hoop omdat alle andere symptomen weg zijn. 10 dpo (28-5) - diep geslapen veel gedroomd, buiten 4 graden dus qua temp weinig te zeggen maar had het warm (in auto geslapen) - borsten zijn gevoelig maar niet met aanraken, intern beurs gevoel - moe en sago - licht ongesteldheids gevoel - kramp in voet in de avond (koud?) - afscheiding wordt meer en beetje zalverig 11 dpo (29-5) - testdag ivm 10 jaar samen[/QUOTE]
@Momtobe96 & @Nvd Zo spannneeend! Ik begin al nerveus te worden voor jullie :O Gaan jullie met eerste plasje of tweede testen?
Ik ben ook gespannen hihi ik twijfel.. sommige raden tweede ochtend urine aan? Maar weet niet?? Mn gevoel zegt gewoon meteen eerste urine?
We doen weer mee: Ik ga proberen mezelf niet gek te laten maken deze keer. Pas vanaf komend weekend letten op symptomen. 1 dpo : Niks, wat ook logisch is natuurlijk 2 dpo Voel me goed en rustig. Kan me goed concentreren op andere dingen en ben gelukkig niet met de ´symptomen´ bezig zoals vorige maand. 3 dpo niks noemenswaardigs, kon alleen niet in slaap komen gisteravond. 4 dpo, meer trek vandaag. In de avond voel ik af en toe wat steekjes onderin buik. 5 dpo, met wakker worden (half 6 door mijn peuter) al heel erg trek, gisteravond zelfs nog wat extra's gegeten. hele dag wat sneller trek. En veel zin in zoete dingen (koek, chips). Hele dag pijnlijke onderrug en zeurderig/menstruatie gevoel onderin. Met douchen viel me op dat er witte puntjes/bultjes op mijn tepels zaten. Dit heb ik nooit eerder gehad. En was heel boos om iets kleins, echt onredelijk van mezelf. 6 dpo, Heel erg trek toen ik wakker werd. En warm. Zelfs beneden in alleen slaapshirt en broek. Hele dag snel trek. Ook vrij regelmatig steekjes onderin buik doortrekkend naar lies/bovenbenen Nog steeds pijn in onderrug. 7 dpo, 9 uur geslapen en nog moe. Hele dag moe gebleven. Nog steeds rugpijn onderin. Hongergevoel normaal voor ochtend. Borsten voelen zwaarder en lijken voller. Weeig gevoel afgewisseld met geen trek of ineens veel trek. Steekjes onderin minder, nog wel in liezen. maar wel beetje drukkend gevoel. Beetje bloed met neus snuiten. Vond ineens een potje met tomaat/basilicum spread stinken. Werd er misselijk van. 8 dpo, onrustig geslapen. Laat in slaap, vroeg wakker. Levendig gedroomd, had voor nod al een knaltest in handen. En droomde over een tweelingwagen? Hele ochtend weeig gevoel en naarmate ik meer had gegeten, werd het minder. Ineens verkouden, al zijn mijn mannetjes ook verkouden. rommelende darmen vanmorgen, en 's avonds opgeblazen gevoel. Borsten blijven zwaarder/voller en ook wat gevoelig in de loop van de dag. 9 dpo, getest en er is een STREEPJE misselijkheid helemaal weg is en borsten lijken iets groter wel beetje pijnlijk als ik erop druk. Iets meer zichtbare ader. regelmatig krampjes vandaag. Maak me wel zorgen doordat de misselijkheid weg is, of het niet mis is gegaan. Morgen testen en hopelijk al iets oploop
1 dpo : niets 2 dpo : niets 3 dpo : trekkerig gevoel in buik ( maar dat had ik vorige maand ook ) verder niets 4 dpo : soms wat vochtig beneden en wat getrek in me buik maar nog steeds verder niks bijzonders,vanaf nu zal het spannender worden 5 dpo : lichte buikpijn,onderrugpijn en gevoelige borsten ( progesteron klachten?).. licht weeiig gevoel maar kan ook door de vitamines komen,vallen altijd rot op de maag in de ochtend, in avond vochtig van onder en last van heupen 6 dpo : niets, heel erg het gevoel dat het weer niet raak is, sinds positieve ovutest ook geen sex meer gehad helaas dus ook geen hele hoge kans 7 dpo : verkouden en verder niets 8 dpo : niets, iets wat gevoelige borsten en witte test.. ga er van uit dat deze ronde het weer niet is door geen een klacht
Oeh! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd Ik ga morgendr predictor doen! Heb jij de eerste urine gebruikt?
Voorzichtige gefeliciteerd!!! @Momtobe96 Jaa. Dat zeggen sommige. Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik tot nu ook altijd met 1e urine heb gedaan. Niet dat ik ooit een roze streep kreeg, maar je kan eens eerste en de dag erna 2e doen.
Yeah ik mag ook weer! 2 dagen eerder dan verwacht en vergeleken met vorige maand 7! dagen eerder. Dpo1 mijn temp van vanochtend liet zien dat mijn eisprong gister geweest is maar vandaag nog wat typische ei klachten zoals vruchtbaar slijm, eipijn. Ik dacht aan een lh verhoging maar mijn ovulatietest was bijna negatief. Dpo2 weer een hoge temp dus eisprong is echt geweest. Ik voel vandaag nog niks. Dpo3 Ik heb wat kleine pukkeltjes rond mijn kin. Vandaag starten met utro dus dan zullen de klachten wel snel volgen. Dpo4 utro klachten, wat vage buikpijn. Verder het gevoel dat het deze maand niet raak gaat zijn maar ik denk dat het vertrouwen in mijn lichaam volledig weg is. Dpo5 wakker met hoofdpijn. Wat zwaar gevoel in mijn benen. Verder niks. Toegevoegd: grieperig gevoel, spierpijn in armen en benen, 2 keer in slaap gevallen, algemeen niet lekker;griep? Dpo6 vandaag wakker met een gevoel dat het niet gelukt is. Gisteravond had ik jeuk rond mijn tepels? Het niet fitte gevoel lijkt wel weg te zijn. Vandaag even goed in de gaten houden. Temp mooi hoog!
Heb net het plasje van 8u gebruikt, aangezien ik om 2u nog geplast had. Helaas negatief dus op naar volgende maand.
Ik doe deze ronde ook eens mee 1 dpo: zeurend gevoel eierstokken, gevoelige tepels, geen afscheiding 2 dpo: gevoelige tepels, geen afscheiding 3 dpo opgestaan met maagzuur, klein beetje creamy afscheiding 4 dpo weer maagzuur, gevoelige borsten, prikkelbaar, klein beetje creamy afscheiding, temp omhoog naar 37,0 Edit; in de avond menstruatie-achtige krampen, maar neem mij voor dat dit niks betekent op 4dpo 5 dpo temp weer gestegen naar 37,1. Klein beetje zeurend gevoel links, verder eigenlijk geen symptomen, wel een overtuigend gevoel vanbinnen dat het weer niet raak is! Edit; zojuist behoorlijke buikpijn ervaren, steken en krampen, moest echt even krom staan en mijn buik even aanduwen, was echt gemene pijn. Nu het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, krampen en soort spierpijn gevoel in mijn buik, ik ga niet uit van een innesteling want dat lijkt mij te vroeg 6 dpo gaan slapen met maagzuur gister en vandaag opgestaan met maagzuur. Ook een beetje weeïg gevoel met wakker worden, voel me licht misselijk en heb last van mijn onderrug. Lichte krampen links onder en gevoelige borsten. Edit; zojuist misselijk geworden van mijn bakje koffie. * met vlagen word ik misselijk, ook weer last van menstruatiekrampen, beetje waterige afscheiding *krampen en drukkend gevoel in linker lies. 7 dpo onrustig geslapen, rond 3u eruit geweest om te plassen en bij wakker worden weer hoge nood. Temp 37, borsten zijn gespannen, drukkend gevoel in beide liezen, rommelende darmen, licht weeïg op de maag. Wat opvalt is dat ik normaal gesproken rond 4-5dpo een taaie slijmprop verlies, nu nog niet gehad. Verder is mijn afscheiding minimaal en wat waterig terwijl ik andere rondes veel en dikke afscheiding heb na ei. Momenteel weer menstruatiekrampen. Edit; heb het gigantisch warm vanavond! Wel koude voeten. Vanavond ook weer wat behoorlijk aanwezige steken en krampjes gehad. Behoorlijk beroerd naar bed gegaan. 8 dpo temp iets omhoog naar 37,1. Beetje weeïg gevoel de hele tijd. Rommelende darmen, borsten lijken minder gespannen, drukkend gevoel in liezen en licht menstruatiegevoel. Edit; borsten zijn behoorlijk gevoelig, af en toe steekjes in bm, ik heb een behoorlijke drang om huisje lekker aan kant te maken, waar ik dus ook flink mee bezig ben geweest! Ook voelt mijn bmm anders dan normaal, waar normaal de opening (spleetje) zit voel ik nu een hard ribbelig randje... 9 dpo temp iets gezakt naar 37. Weinig bijzonderheden, alleen klein beetje weeïg op de maag. Sterk het gevoel dat het niet raak is. 10 dpo 11 dpo 12 dpo 13 dpo 14 dpo NOD
1 dpo : niets 2 dpo : niets 3 dpo : trekkerig gevoel in buik ( maar dat had ik vorige maand ook ) verder niets 4 dpo : soms wat vochtig beneden en wat getrek in me buik maar nog steeds verder niks bijzonders,vanaf nu zal het spannender worden 5 dpo : lichte buikpijn,onderrugpijn en gevoelige borsten ( progesteron klachten?).. licht weeiig gevoel maar kan ook door de vitamines komen,vallen altijd rot op de maag in de ochtend, in avond vochtig van onder en last van heupen 6 dpo : niets, heel erg het gevoel dat het weer niet raak is, sinds positieve ovutest ook geen sex meer gehad helaas dus ook geen hele hoge kans 7 dpo : verkouden en verder niets 8 dpo : niets, iets wat gevoelige borsten en witte test.. ga er van uit dat deze ronde het weer niet is door geen een klacht 9 dpo : witte test,alleen gevoelige borsten Verwacht nu niks meer ook,altijd als ik zwanger was dan teste ik nu al een licht streepje en lijk me sterk dat het nog moet innestelen