pijn tijdens seks!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by bezigbijtje, Jan 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    #1 bezigbijtje, Jan 10, 2011
    Last edited: Jan 10, 2011
    Hallo meiden,

ik zit helaas al in ronde 13, maar dat doet er verder niet toe hihi, mijn vraag aan jullie is:

Ik zit vandaag 6dpo en we hebben vandaag seks gehad, het deed enorm veel pijn met stoten, al vanaf dat hij erin ging:)->) en zelfs nu nog (al 1-2 uur geleden) echt elke keer tegen me baarmoeder aan! Ik heb dit wel ns met mijn eisprong als we precies seks hebben tijdens mijn posi ovutest zeg maar.... maar nu 6dpo (van de 12dpo) nog nooit gehad? Het voelt nu in/bij me baarmoeder nog erg pijnlijk aan. IK vind het wel vreemd, want oik heb 2 rondes terug 6-8 dpo ergens een onderzoekje gehad bij me ha en die kon amper me baarmoeder zien omdat die bij mij na me ei zo hoog ligt, en dit keer kon me vriend amper stukje naar binnen omdat ik hem toen al echt heel erg voelde????

Ook voel ik het sinds vandaag met lopen in me baarmoeder/onderbuik. voelt net als een drilpudding ofzo hahhaa;)

Wat zou dit kunnen zijn?

Ennuh herkend iemand dit ook? En was je toen zwanger:);)

super bedankt voor je reactie alvast

2. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil je geen valse hoop geven maar ik had hier ook veel last van, maar wist niet eens dat ik zwanger was op dat moment. Dit was ongeveer een week voor NOD.

Eigenlijk doet het nog steeds pijn... :)

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland

Oh oke, dankje voor je reactie:)
    Hihi vals hopen doe ik niet zomaaar meer nu ik ronde 13 heb bereikt en al van alles heb gevoeld, geloof ik pas iets wanneer ik een posi test heb;)

Herken jij het ook dat met lopen mijn baarmeoder/onderbuik als een soort van drilpudding aan voetl;):) iriteert in me baarmoeder met lopen.. Ook dit wel ns rond me ei gehad... maar niet in mijn dagen na me ei...

4. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee.. maar dat is meer omdat ik er van overtuigd was dat ik niet zwanger kon zijn :D 1e ronde in 1 keer.. nee ik zou niet zoveel geluk hebben.

De dag van de negatieve test gesport en dat voelde niet lekker..
    Week later positieve test en toen voelde het sporten ook niet lekker.. maar nu wist ik waarom niet! Het gevoel kan ik niet echt omschrijven.. beetje... nee ik kan het echt niet...

Gewoon nog even afwachten dus, hopelijk zie ik over een weekje een topic geopend door jouw in "ik ben zwanger"!
    Ga voor je duimen meid!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland

Dankje lief van je!:)

ik vond het sporten zondag ook niet fijn.... ik deed been/buikspieren en was net of er iets in mijn onderbuik samentrok ofzoiets... nog niet eerder gehad, maar heb t geloof er niet echt in dat ik zonder hulp zwanger kan worden nu we in ronde 13 zitten:(
    Dus indd afwachten!

6. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ronde 13.. logisch dat je de hoop een beetje opgeeft..
    Maar.. dit is een nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Al bij een gyn geweest ed..??
    Sterkte iig.. en ik blijf duimen!

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Ja klopt, probeer het ook los te laten dat het al de 13e ronde is. En elke ronde weer als een lege te zien.. maar tjah....;)

Gister bezoek bij gyn, maar was intake dus veel info over wat ales, stel dat, zo dit... en bloed geprikt bij mij en me vriend moet voor 1feb zaadtest inleveren....

10feb uitslagen.

8. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!!
    Hopelijk is die zaadtest helemaal niet meer nodig.. en kun je over 6 dagen hier leuk nieuws posten!!

Ik hou je in de gaten!
    Liefs, LB

9. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had het ook voor ik positief teste, normaal had ik hier nooit last van. Vond het wel erg opvallend, het was bij mij echt een van de eerste tekenen van mijn zwangerschap.
    Hoop bij jou ook! :D

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland

Dank voor je reactie, ik hoop het bij mij ook!
    Maar heb er nog niet zo'n vertrouwen in;)

11. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    en...?? *duim duim duim*

12. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik had dit ook tijdens mijn zwangerschap en vond dat ook al meteen erg opvallend aangezien het normaal niet hard genoeg kon zeg maar haha sorry..
    en achteraf bleek ik toen net zwanger.. toen viel het op zijn plek..
    hopelijk goed nieuws voor jou!

13. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

Oct 8, 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Bij mij was het toendertijd ook best wel gevoelig allemaal! Maar weet niet meer zeker of dat voor mijn positieve test was of erna! Heb er tot aan mijn curettage last van gehad! Maar denk niet dat ermee te maken heeft hoor zo te lezen;) Wil je niet ongerust maken!

Share This Page