Help

Discussion in 'Zwanger worden' started by Upke, Nov 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Upke

Upke Lid

Sep 5, 2016
    24
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier, dus excuses als ik dit niet in de goede topic plaats.
    Ik slik al vanaf 8jan2016 geen pil meer. Mijn cyclus is altijd regelmatig. Meestal tussen de 2e en 5e in de maand word k ongesteld. In juli was 1x wat later, dat was op de 6e vd maand. De laatste keer dat k ongesteld was is op 3 oktober geweest. Volgens de menstruatiekalender was 20 oktober m'n ei. Wij zijn bezig geweest op de 17e en de 20e. Nu zou ik dus eigenlijk 3nov ongesteld moeten worden, maar jullie raden t al.. dat ben ik nog steeds niet. Dus ben eigenlijk al 5 dagen overtijd. Nu heb ik vanmorgen n test gedaan en die gaf negatief aan. Heb vorige week wel t gevoel gehad dat m'n menstruatie eraan zat te komen ( zeurend gevoel in m'n onderrug). Dit heeft n paar dagen aangehouden en is nu helemaal verdwenen. Heeft iemand dit al eens meegemaakt dat diegene pas heel laat positief testte? Vind dit toch wel heel gek..

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent alleen zeker van je eisprong als je ovulatietesten hebt gebruikt of hebt getemperatuurd.
    Een kalender of app kan niet in je lichaam kijken. En andersom doet je lichaam ook echt niet wat een kalender of app zegt dat die moet doen. Die kalenders gaan uit van een gemiddelde en je eisprong kan veel eerder of veel later zijn dan dat een kalender zegt.
    Ovulatietesten maken gebruik van urine afkomstig uit je lichaam en zijn daarom vele malen nauwkeuriger.

Kortom: eigenlijk weet je niet wanneer je eisprong is geweest. Kan heel goed zijn dat die een keer veel later is geweest.
    Dat kan zelfs gebeuren bij een cyclus waar je al jaren normaliter de klok op gelijk kunt zetten.
    Je bent wellicht niet eens 5 dagen overtijd. Dat kun je alleen zeggen als je 100% zeker weet wanneer je eisprong geweest is.

Zolang als je testen nog negatief zijn, ben je helaas nog niet zwanger.

Share This Page