symptomen tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jenna09, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Al een week eet mijn zoontje slechter, vooral alles wat met een lepel gaat is drama (fruit, avondeten -> toetje gaat dan wel weer vlot naar binnen, maarja, da's toch ook wel heel lekker he..).
    Hij is 2 nachten ineens wakker geworden en begon me toch te huilen! Na even rondgelopen te hebben sliep hij zo weer in.
    Hij kwijlt als een dolle, en kauwt fanatiek op alles binnen handbereik!
    Vorige week een hoop vieze luiers, hij poepte ineens echt heel veel!

En wat zag ik nu net..? Twee bobbels onderin zijn mondje, dit zijn duidelijk tandjes!!

Hij is nu 9,5 maand

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ons mannetje huilde meer en had iet verhoging.
    De bekende spuit/ en zuren luiers, is er nooit van gekomen.

3. Khadisja08

18 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter had een dikke week onverklaarbare koorts wat maar niet onder de 39.6 kwam.
    Ben zelfs een middagje naar het ziekenhuis geweest om haar na te laten kijken want vond die koorts zo lang aanhouden.
    Niets gevonden en ja hoor, 3 dagen (5 aug) later nadat de koorts weg was een tandje.
    Daarbij stopte ze ineens met kwijlen een paar weken daarvoor al hihi.
    Nu heeft ze 2 tandjes : )
    Ze word savonds ook vaak wakker als ze zo een bobbel heeft totdat je zo een scheurtje ziet.

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    amai... een week meer dan 39° Dat moet wel verschrikkelijk geweest zijn. Dan ben je toch echt ongerust hé!!

5. moniqueheezen

moniqueheezen Niet meer actief

Onze jongen is nu 5.5 maanden en kwijlt heel erg, slaapt heel slecht, huilt veel en stopt alles in zijn mond, ook heeft hij wat rode wangetjes en voelt warm aan alleen is zijn temp 37,2 dus geen koorts, vraag me af of hij ook tandjes krijgt of dat het wat anders is.... weten jullie dit??

6. Khadisja08

18 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was zeker ongerust maar meer doordat mijn dochter 2 weken flink verkouden was en zonder het te merken bleek ze dus 2 oorontstekingen te hebben, antibiotica gekregen en daar kreeg ze een allergische reactie op, toen gelijk waterpokken erbij maar die koorts begon 4 dagen na de waterpokjes dus de huisarts vond dat wel raar en kon het niet verklaren, ja wat ga je dan doen? Hop naar het ziekenhuis dan maar.
    Hele middag daar gezeten om te wachten tot madammie eens ging plassen want ik wilde niet dat ze een katheter zouden inbrengen bij der.
    Was dus niets te zien verders en paar dagen nadien koorts weg en een tandje.
    Dus ik vermoed echt dat ze een week koorts had om der eerste tandje.

7. claudia82

claudia82 Lid

10 dec 2007
    72
    0
    0
    Doesburg
    Hier was het gisteravond ook goed raak.
    Ik vond al dat hij de laatste dagen slecht at, hij liet zeker 1/3 van zn fles staan bij elke voeding.. Niks voor hem, maar ik zocht er nog niks achter ofzo..
    Gisteravond wou hij maar niet naar bed toe. Heb hem tussen 7 uur en 9 uur 4 keer in bed gelegd. Maar hij was zo overstuur.
    Rode wangen, heel zielig huilen (had dit nog niet echt mee gemaakt).. en heel hangerig, hij wou alleen maar opgetilt worden.

Pff toevallig had ik een vriendin op bezoek die mij tipte op "tandjes krijgen"... Ik voelde in zn ondergebitje en ja hoor.. een hard bobbeltje..

Ik hoop echt voor hem dat het een beetje goed gaat verlopen..

8. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik denk ook elke keer dat er een tandje aan komt maar voorlopig is ze nog steeds toos tandloos.
    @jann, lijkt me sterk Jill kwijlt ook al vanaf een maand of 2 (toen dacht ik het ook al..)

Deel Deze Pagina