Hallo, Ik heb even een vraagje: Wij hebben als kinderwagen een titaniumbaby, alleen ik vindt dat onze dochter daarin nogal gaat hangen ( zit gedeelte ) Ze is 1 jaar en zit normaal gewoon heel erg goed, misschien ligt het aan de wagen?ik weet het niet. Mocht dit wel het geval zijn dan wil ik graag een andere wagen/buggy halen. Heeft iemand hetzelfde gehad en wat voor wagen/buggy raden jullie aan? Alvast bedankt voor je reactie! Liefs Sunnyangel
Hier precies hetzelfde probleem.Ik vind het meestal niet uitzien.Maar als ik zo in de satd rond kijk naar andere kindjes van de zelfde leeftijd zie ik dat ook vaak dus zal dat wel "normaal "zijn denk ik dan maar
Isa hangt ook erg in haar kinderwagen (zit gedeelte) in het begin deed een rolletje tussen de gordel (tussen dr beentje) en haar kontje. Dan zat ze wat hoger en klopte het wat beter. NU kan ze zelf heel goed zitten, maar ze hangt nog steeds... In onze buggy (koelstra simba) zit ze daarentegen als een prinses. Tja beetje zuur, want die was natuurlijk veel goedkoper, maja..