Van baby naar dreumes, van dreumes naar peuter..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Arian, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Mijn dreumes is vandaag een peuter geworden... 2 jaar... 2 jaar vol met fases, sprongetjes, "doe ik het wel goed-jes", huilbuien, (ja de meeste van mij), driftbuien, lieve lachjes, lieve uitspraken, slapeloze nachten.. Wat gaat de tijd toch snel. Ik ben emotioneel omdat mijn kleine meid alweer zo groot wordt, en deze fijne, kleine, tijd niet weer komt.
    Ik mag hier officeel niet meer posten.... Maar doe het toch nog een jaartje, omdat mijn lieve kleine zoontje volgende week dreumes wordt! :)

2. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Aaa ik kan het me helemaal voorstellen! Ik heb dat nu al met mn dochter van 3 weken oud *oeps*
    Dat ik denk"please...niet te hard groeien!"

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Aaah, ik voel de emoties door het beeldscherm spatten!!
    Het gaat ook veel te snel allemaal, het ene moment liggen ze piepklein in je armen en het volgende moment lopen en praten ze.
    Voelt allemaal ontzettend dubbel he!
    Van harte gefeliciteerd met je grote kleine meisje!

4. tuc

tuc Niet meer actief

gefeliciteerd!!!

Herken het wel hoor...mijn mannetje wordt over 2 maanden 2. En het is ook nog eens mn laatste baby snif snif;)

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Bedankt voor de felicitaties:)
    Waar blijft de tijd..zucht...
    Hebben jullie dat dan ook? Dat je in één keer beseft dat ze echt groot worden, en wanneer je fotos bekijkt van "vroeger" je ineens vol schiet.. Omdat die tijd nooit meer komt..
    Ach, ik ben ook zo,n emotioneel wrak.. ;)

6. Humava

Humava Niet meer actief

Gefeliciteerd! Gaat zo hard hè. Mijn kleine meid wordt 30 november 2. En merk nu echt aan haar dat ze zo 'groot' wordt. Eind van de maand haar opgeven voor de peuterspeelzaal!

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Gefeliciteerd, het gaat echt snel he! Die eerste 2 jaar mogen van mij 2 jaar langer duren.
    Langs de ene kant mis ik mijn baby maar ik kan ook niet zonder mijn dreumes wat dadelijk een peuter is.

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Haha ik weet precies hoe je je voelt!
    Mijn kippetje is over een maandje geen baby meer.
    Heb het er best wel moeilijk mee hoor... Mijn kleine beebje is straks een dreumesje. Haar babytijd ging zo snel

9. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ja, er komen natuurlijk ook allemaal weer nieuwe dingen op haar pad die ook leuk zijn! Gelukkig wel wat herkenning, hier en daar.. ;)

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb het ook ze wordt twee in december.
    Voor mijn gevoel is ze gisteren geboren zo snel gaat het allemaal.

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Van harte!!!
    Onze dochter is 14 maand, en met haar 1e verjaardag moest ik ook wel even slikken hoor! Niks meer baby! Moet wel eerlijk zeggen dat ik het nu wel leuker vind. Kan lekker met haar spelen, ze heeft haar eigen willetje(niet altijd leuk trouwens), en we kunnen communiceren, op haar manier dan, haha! Het word wat makkelijker allemaal, ze zijn niet meer zo afhankelijk, tot zekere hoogte. Ik verheug me op de maanden naar haar 2e verjaardag, ben zo benieuwd hoe ze is als ze kan praten en lopen! Maar soms, dan verlang ik weleens terug naar die tijd toen ze nog zo'n lief kleine babytje was. Want wat is dat voorbij gevlogen zeg!
    Volgend jaar maar stoppen met de pil, want ik wil het allemaal nog 1x mee maken!

Deel Deze Pagina