Wie kan mij helpen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KaMo, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaMo

KaMo Nieuw lid

8 dec 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zit met het volgende, ik heb een onregelmatige cyclus (varierend van 30 tot 34 dagen). Door middel van ovulatietesten weet ik wanneer wij mogen klussen.
    Dit hebben we afgelopen maand (16-11) dan ook gedaan.
    Ze zeggen dan ook dat je 14 dagen na de positieve ovu test je menstruatie zou kunnen verwachten, echter weet ik niet hoe dit zit met een onregelmatige cyclus.
    Echter heb ik op 30-11 een test gedaan deze was negatief. Nu heb ik nog steeds mijn menstruatie niet. Echter heb ik wel pijnlijke borsten, steken in mijn liezen, en pijn in mijn benen (deze voelen mega zwaar aan).
    Iemand van jullie tips ofzo! Ik hoor ze graag.

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Over een aantal dagen nogmaals testen alsnje menstruatie wegblijft?!
    Als je onregelmatig bent kan het zijn dat je eisprong iets later was dan binnen marge na de je positieve ovulatietest of een late innesteling misschien.
    Ik zou bij twijfel zelf over aantal dagen nog een testje wagen!

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je menstruatie is niet onregelmatig als hij constant tussen 30 en 34 dagen zit. Dit is gewoon heel normaal gelukkig.

Na een positieve ovulatietest waarbij t teststreepje donkerder was als t controlestreepje verwacht je na 24-48 uur een eisprong.
    Het kan zijn dat je te vroeg getest hebt. Je bent nu weer een week verder en heb je jiet meer getest? Dan zou ik dat wel snel doen.

4. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Ik zou inderdaad nog een keer testen, want dat is al een week geleden! Wie weet trage aanmaak van hcg?

Deel Deze Pagina