symptomen topic nod eind mei begin juni

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel226, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn nod is rond 29 mei of als ei later gesprongen is het 2 juni. Zit dus nu of op 4 dpo of 7 dpo ....Symptomen zijn puistjes op voorhoofd waar ik nooit last van heb voor ongi, ochtend lichte ongi gevoel even. Zeurend gevoel steekjes onderbuik linker lies en vermoeide benen/voeten meestal alleen s'avonds blijft aanhouden tot ik ga slapen. Ow ja en last van aambeien wat ik nooit heb gehad in me leven weet niet of dat laatste ook een symp kan zijn?? Was afgelopen 2 dagen ook beetje licht in me hoofd. Wie gaat wanneer testen en wachten jullie tot nod of mischien eerder testen??

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Mijn nod is 31 mei (of misschien wat eerder). Ik word gek van steekjes in mijn onderbuik, links en rechts. Ook heb ik sinds vandaag last van erge hoofdpijn. Last van mijn maag (licht misselijk), vreetbuien.. En enorm chagrijnig, kort lontje.. boos worden en dan zo boos zijn dat ik ga huilen.. ;)

Ik ga denk ik zaterdag testen ook al weet ik dat dat nog veels te vroeg is, maar kan me denk niet inhouden. En ik denk donderdag de 29ste want dan is mijn nod als ik uitga van 28 dagen cyclus.. maar ik ga uit van 30 dagen cyclus.

Wanneer ben jij van plan om te testen?

3. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeeh wat spannend he ciprilla jij ook best veel symptomen. Heb je die ook normaal nooit. Dat kort lontje herken ik ook wel deze cyclus hmmm die steken zijn vervelend he als wr nou gewoo wisten dat het te maken had met een vruchtje due zich lekker aan het nestelen is konden we er nog lekker van genieten .... Ja ik denk ook dat ik eerder ga testen hoor mischien ook zaterdag

4. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Morgen haal ik testen in huis :)

5. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Dit is pas de tweede ronde voor mij, dus ik vind het moeilijk om symptomen te vergelijken. Ik was nog zo zelfverzekerd dat het deze ronde niet zou lukken, en dan ineens gaat je lichaam gek doen.. :p
    Deze ronde ook wat roze en bruin verlies gehad, ook weer totaal nieuw voor mij.. ik blijf mezelf verbazen hihi!

Welke ronde is dit voor jou?

6. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik heb al een laadje vol.. oeps ;)

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

haha ik heb ook al een lade vol hoor ;)

nod 28 mei, geen enkel symptoompje.
    Maar bij dochter ook geen symptomen gehad vrijwel hele zwangerschap niet behalve wat bandenpijn maar dat kwam later.
    temperatuur is nog goed, maar ook dat kan zo omslaan.

Is toch altijd weer spannend.

8. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    1e kindje. start mei 2014
    Zuid-Holland
    NOD pas ergens rond 3 juni. Als het goed is heb ik onlangs mijn eitje gehad.. mijn buik doet raar... hij zeurt een beetje. een gevoel alsof je diarree krijgt. Het zal wel toeval zijn dat dit rond mijn ei is...

9. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ciprilla voor mij helaas alweer ronde 9 Hahaha Jij en mamalap zijn al goed bezig :D hoop echt dat we posi mogen testen deze ronde.

Mamalap dat is wel fijn een zwangerschap met vrijwel geen symptomen kun je lekker genieten :)

Voor mij maakt het niet uit al heb ik alle kwaaltjes ik ga er zeker van genieten hihi Bij mij is t zeuren gevoel nog steeds aanwezig echt heel gek alleen savonds hope so dat het deze maand raak is anders vanaf volgende maand de medische molen in kijken wat voor behandeling ervoor ons dan van pas komt ml helaas trage zwemmers en veel misvormd waardoor ze niet snel of vooruit te branden zijn Grrrrr

Bambi86 spannend wanneer ga jij testen?

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

#10 mamalap, 23 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2014
    @angel226: balen om mmm in te moeten, ik zal extra hard duimen dat het raak is deze ronde voor jullie!

@ciprilla: maakt niet uit hoor 2e ronde het blijft spannend.

Voor mij eerste eisprong sinds december 2e keer stoppen pil, ben al blij dat ik weer een eisprong heb gehad.
    Wbt het genieten, ik kan me herinneren dat er ook dan veel zorgen zijn dat het niet goed is. Eerste weken blijven spannend, toen ik haar begon te voelen werd dat minder.

11. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het goed is, is mijn NOD ook bijna. Ik merk wel dat ik erg chagrijnig ben, helemaal niets voor mij. Ik ben ook heel moe en droom ontzettend. Maar dit kan natuurlijk allemaal ook gewoon met elkaar te maken hebben ;)

Ik heb ovulatietesten gedaan vanwege rare cyclus na het stoppen met de pil in januari. Geen knaller waargenomen dus hoop dat ik wel gewoon m'n eisprong heb gehad. We hebben het in ieder geval genoeg gezellig gemaakt deze maand ;)

12. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Angel226 ik hoop voor je dat het raak is, voordat je de mmm in moet..

Mamalap gelukkig heb je je eisprong gehad, werk je met ovu testen?

Vanochtend weer opgestaan met buikpijn, rugpijn en hoofdpijn..

13. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Boogy ik zie dat wij gelijk lopen, we mogen allebei over 8 dagen testen.
    Wanneer ga jij testen?

14. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Mijn nod is as zondag of maandag. Ik heb sinds enkele dagen wel wat lichte pijn in mn borsten. Het voelt wel t zelfde als dat ik zwanger was. Helaas is dat toen na 6,3wk uitgelopen op een mk. De pijnlijke borsten begonnen toen net na mn nod. Zo'n 3 dagen meen ik me te herinneren.

De 2e ronde na mn mk had ik in de aanloop naar mn nod weer pijnlijke borsten. Maar niet constant. Ik ben toen gewoon op mn nod ongesteld geworden. Maar wel met hevige kramp en pijn. Ik vermoed dat dat misschien ook een mk is geweest.

Ik heb normaal gesproken nl nooit last van pijnlijke borsten. Dat was toen ik zwanger was voor t eerst. Nu, de 2e ronde na mn vermoedelijke mk heb ik weer last van licht pijnlijke borsten.
    Dus heb stiekem een beetje hoop. Dat is natuurlijk heel fout, want de teleurstelling komt des te harder aan als ik het weer niet ben.
    Zit nu in ronde 9. Heb vanmorgen stiekem een testje gedaan. Maar daar is volgens mij niet bijzonder veel op te zien.. Naja, nog maar even afwachten tot zondag of maandag....

15. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Mijn nod is 2 junien ik heb altijd een cyclus van 28 dgn. ik voel altijd als ik vruchtbaar ben.heel veel soort menstuatie pijn, rug pijn en zo. Maar deze maand had ik ovulatie gebruikt maar ik had een dag een goeie maar die was niet donker genoeg ,de dag daarrna Heb ik weer gebruikt maar ze werden lichter. Raar :(2 dgn daar na had ik bloed bij het afvegen . Ik heb sinds gistern menstruatie pijn. :x ik denk het is weer niet gelukt deze maand

16. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

#16 Denise1991, 23 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2014
    hoi dames,

Ik had de laatste keer een cyclus van 27 dagen..
    Zit vandaag op dag 27 dus zou vanaf morgen mogen testen, maar dat doe ik nog niet!.. wie weet is mijn cyclus langer, het is wel spannend maar ga nog nergens van uit!

17. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hi dames,

Mijn nod is ergens tussen morgen en 7 juni, handig he? Haha!
    Heb vorige rondes enkele dagen zere tepels gehad paar dagen na eisprong, maar nu 1 dag heel licht..
    Sinds vanmiddag af en toe wat buikkrampen, maar verder helemaal niks.. Maar m'n gevoel zegt dat het deze ronde weer niet raak is.. En ik vandaag of morgen ongesteld wordt.
    We wachten het af!

Ik ga voor jullie duimen!

18. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ciprilla:
    Ik ga denk ik 2 of 3 juni pas testen. 4 juni ga ik op reis voor mijn werk, dus ik denk dat ik na de reis pas testen niet volhoud. Anders had ik pas 7 juni willen testen. Uit zelfbescherming ;)

Wanneer ga jij testen?

19. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Knap van je dat je zolang kan wachten!
    Ik neig al heel erg naar morgen terwijl dat veels te vroeg is :(

En ik wil de 29ste waarschijnlijk al testen en anders 1 juni, ik ga 2 juni op vakantie met een vriendin.. dus toch wel fijn om voor die tijd meer duidelijkheid te hebben.

20. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap en ciprilla dank jullie wel ik hoop het ook ik zue er zo tegen op :( mamalap wat fijn dat he in ieder geval wel weet dat he een eisprong hebt gehad @boogy ik zou daar wel goed opletten dan hoor hoelang heb he de pil geslikt vraag anders of je ptogesteron msg prikken alleen om zeker te weten of je maandelijks wel een ei hebt.

Deel Deze Pagina