Dank voor felicitaties! Sterkte voor de dames die helaas weer ongesteld zijn! Hier vanochtend wat bloed gespot, maar was echt heel weinig en rest van dag niets meer...vaaaaaaag!
Ik zou graag mee kletsen. Mijn ovulatie is geweest op 21 mei. Vanaf zondag 25 mei heb ik witte vloed, veel plassen en moe zijn. Ik heb sterk het vermoeden gehad zwanger te zijn, omdat ik ook rond die dagen menstruatie krampen had en steekjes in mijn buik. Vandaag denk ik weer: ik ben helemaal niet zwanger, beeld het mijzelf in. Maar sinds gisteren is er een nieuwe kwaal bijgekomen: brandend maagzuur. Bah wat is dat vies! Ik denk steeds laat mij maar snel ongesteld worden dan zijn we van dit gezeur af en aan de andere kant heb ik nog een klein beetje hoop. Ik word er erg onzeker van. Woensdag is mijn nod.
Ik wil ook graag meekletsen. Mijn nod is pas 11 juni(weet niet of dit in het begin van juni valt haha) . Ik gebruik geen ovulatietesten en doe (nog) niet aan tempen. Dus ik weet het niet zeker ik ga uit van het gemiddelde van mijn vorige cyclussen. Ik denk afgelopen woensdag mijn ei te hebben gevoeld. Vandaag alleen weer wat lage rugpijn en buikpijn maar dit is weer over. Dus dit had ook me ei kunnen zijn.. Lekker verwarrend maarja. Voor de meiden met positieve test gefeliciteerd!
@ Ike je symp klinken hoopvol je hoort vaker dat witte afscheiding de eerste symp is. wanneer denk he te gaan testen op nod? @repeltje je bent welkom meid hoop dat je snel duidelijkheid hoop dat t deze robde raak is zo niet dan toch maar gaan tempen om he ri te spotten
@angel Eerst zeiden wij volgend weekend testen, maar dat houd ik niet vol. Denk donderdag. Heb dan ook een dag vrij. Ik hoop het zo. Maar vind het ook eng, hoop ik niet teveel, etc.
@angel ja dat was ik ook van plan toch maar gaan tempen volgende ronde. Heb er dan wat meer tijd voor dus dat is beter @ike klinkt veelbelovend! ben benieuwd donderdag
Tuurlijk mogen jullie meekletsen! Klinkt hoopvol allemaal! Foto van mijn tuurtuurtuurstreepje (?) met een slechte ipadkwaliteitfoto
Dan wordt het erg korrelig.. In real life zie ik een heeeel licht even dik streepje, maar of het roze of grijs is? I don't know.. Ik moet gewoon een weekje geduld hebben (zal wel lukken, ben een week op reis voor mijn werk, dus afleiding+geen mogelijkheid tot testen).
Angel; Lief van je! We gaan weer druk aan de slag voor de volgende nod en hopen dat het woord nod dan ook eens nod is!! Sanea; balen he, het komt vast goed, duimen op de volgende maand!! Boogy; ben benieuwd wat het over een week is, super spannend!! mijn schoonzus is nu ook net 7 weken zwanger van een tweeling! Zo leuk, maar ik had het zo leuk gevonden dat we tegelijk waren :/
@boogy helaas idd foto slecht @ miloena echt he en jah ik ken dat fevoel dat he dan denkt ahh wat jmmr zou keuk zijn geweest als we t saampjes waren. Ik heb dat helaas nu al 3 x gedacht als een vriendin of schoonzusje zwanger raakte zo dan denk he avh misvhien pasr maandjes verschil ook leuk en helaas is de kleinste nu van al die baby's 2 maandjes de oudste 2jaar maar hoop echt oprecht vanuit me hart dat jij snel samen zwanger mag zijn met je schoonzus volgens mij hebbe wij de nod deze cyclus dicht bij elkaar hoeveel dagen is jou cyc
Ow en ik vergeet nog dat me ander schoonzusje in verwachting is bijna 5 maanden alweer tijd gaat snel joh maar ben wel oprecht blij voor ze!!! Maar vind t wel tijd worden dat ik ook hopelijk snel mag verblijd worden
Mijn nod is volgens ff app op 29 juni maar kan ook goed 1 juli zijn heb cyclus van 31 dagen maar soms later of eerder merk het wel wanneer ik me ei hopelijk weer spot
Op Wachtbankje is lastigst het us dan een eng moment van zal t of niet bang verwarde gevoelens hoop en dan weer niet dus hw gevoel is heel normaal meid probeer sterk te blijven en positief te denken k duim voor je
Het helpt wel even wennen op begin maar drna heb je m snel door maar hopelijk zal t niet meer nodig zijn