Ike; Dankjewel! Ik hoop inderdaad dat mijn tijd toch wel eens mag komen!! Angel; ik snap je gevoelens daarbij, jij bent natuurlijk al heel lang in de weer voor wen klein drummeltje! Het blijft lastig en je wil zo graag he! Maar mijn schoonzus heeft het ook via hormonen moeten ondergaan. Dus ik gun het haar ook zeker!! Hoop dat we de volgende maand samen een echte NOD 9 maand mogen angel! Daar gaan we voor. Jou Nod is dan 29-06 en mijn NOD 30-06. We doen ons best, voor zover het kan! slikken jullie ook Foliumzuur allemaal??
Ja indd daar gaan we zeker voor!! Jaa dag verschil hihi Mischien leuk om een nieuw topic later te starten weer met nod eind juni begin juli zo helpen we elkaar toch een beetje door de cyclussen heen
Oh ik heb foliumzuur thuis liggen maar ben er moe van blijf ze niet slikken doe t wel als t zover is mischien tijd om ml eraan te zette geef hem ju can alles en nog wat maar dat helpt ook voor t zaad kwailteit hoorde ik
Ik ben er ook nog niet aan begonnen. Ik zal het nog steeds doen. Was steeds erg bang dat her straks verkeerde pillen zijn. Maar het zal wel meevallen. Maar je kan ook pas beginnen als je zwanger bent. Dus dacht laat ik dat maar doen. Het is toch voor de evt. Baby. ohja voor mannen ook goed? Heb ik nog niet eerder gehoord, haha. wanneer heb je je intake gesprek trouwens angel? liefs
Verjaardagscadeautje: ongesteld! maar we hebben geen haast dus niet heel erg teleurgesteld. Sterkte wachtende dames en gefeliciteerd blije dames!
Wat vervelend juffie, maar toch gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb een tijd foliumzuur geslikt, ben een tijdje gestopt omdat wij even rust namen. Nu slik ik al heel lang pillen van davitamon voor zwangere vrouwen en vrouwen met een kinderwens. Hier zit oa foliumzuur in maar ook andere vitamines die goed zijn voor (as) moeder en kind. Ik ben vroeg gestart hiermee omdat ze adviseren al een paar weken foliumzuur te slikken voordat je zwanger wordt. Ik doe het nu al zo lang dat het helemaal in mijn systeem zit.
Ahh wat balen juffie volgende ronde nieuwe kansen gefeliciteerd met je verjaardag! @ miloena ja las t op mr google hihi maar vooral is zink selenuim en magnesium t belangerijkst voor t verbeteren van zaad. Ik geb nog geen brief terug gehad
@ juffie, dat is erg balen!! @ ike, dat kan ook natuurlijk. Ik heb foliumzuur wel in huis liggen maar ik denk het duurt nu al zo lang voordat het raak is dan laat ik t nog even wachten. angel; dat is vervelend dat je nog geen brief terug hebt, hoelang wacht je al op een brief? Al gebeld?
Ha meiden Zit stiekem ff mee te lezen Hebben jullie bijwerkingen van foliumzuur ...las ik dat goed.? Wat precies dan...? Wist ik eigenlijk niet eens. Ik gebruik davitamon mama is zo'n complete pil daar eigenlijk geen problemen mee. Jullie zijn je er wel van bewust dat als je begint met foliumzuur je een zogenaamde spiegel op moet bouwen..na die 4 weken blijft die spiegel gedurende je zwangerschap ongeveer het zelfde door het gebruik iedere dag.... Miss vertel ik niets nieuws hoor maar is wel belangrijk al eerder dan je zwanger bent te gaan slikken als je kinderwens hebt. Groetjes
Het is het beste foliumzuur in te nemen voor je zwanger bent, dit omdat de celdeling al voor de innesteling begint en je daarmee zaken als een open ruggetje kunt voorkomen. Dus gewoon een supplement innemen. Ik gebruik zelf ook de supplementen van Davitamon, zit alles in. En voor zover ik weet kun je er geen bijwerkingen van krijgen. Foliumzuur zit ook in brood ed, maar net niet genoeg voor een zwangerschap. Ik heb mijn NOD op 10 juni, heb vorige week een flinke buikpijn/kramp aanval gehad en daarna een aantal rare "symptomen" hopelijk betekent het iets meer dan enkel dat. Nu een drukkend gevoel in mijn onderbuik en erg moe. Verder ben ik ultra-assertief, ik hap op alles.. volgens mij weet mijn man niet wat hem overkomt..
Vervelend Juffie. Je had liever een ander cadeautje gehad! Foliumzuur slik ik ook. Van de hema, met wat andere vitamines erin. Is maar 2,39 dus vond ht prima, ook als het wat langer zou duren. Nog een keer de test van gisteren maar dan dichterbij. Opnieuw met de ipadcamera, dus schrik niet van de kwaliteit. (Wat helpt: ipad verder van je vandaan houden )
Ha meiden, Ik kom ook even meekletsen om mijn wachtweek door te komen... Mijn nod is op 7 juni, aankomende zaterdag. Zo spannend! Ondertussen voel ik van alles in mijn lijf. Ik heb vreselijk last van obstipatie, rommelende darmen en heel veel lucht. Daarnaast heb ik soms ook maagkrampen en boer ik zuur op. Dat heb ik normaal nooit! Ik voel krampen in mijn baarmoeder, en heb pijn in mijn onderrug. Heel laag. Ook heb ik al een aantal dagen achter elkaar hoofdpijn. Heb altijd snel last van migraine, maar dit is wel een erg lang aanhoudende migraine aanval! En het is ook heel veel lichter dan normaal. Kan er prima de dag mee doorkomen. Ben extreem moe en misselijk als ik wat gegeten heb. Vind het zo spannend! Ik lees veel symptomen van andere meiden hier en dan denk ik, die heb ik ook! Maar ik wil me er ook niet te veel op verheugen want het kan zomaar vals alarm zijn.. Degene die een posi test hebben, gefeliciteerd!! En alle andere meiden, sterkte!!
@ juffie; vervelend dat je toch ongesteld bent geworden.. heb je wel ondanks dat nog een fijne verjaardag gehad? @ angel; wat rot voor jullie dat jullie al zo lang bezig zijn.. hoop echt dat er snel ook voor jullie een dag mag aanbreken met een positieve test.. @ boogy; kan helaas nog niks duidelijks aan je test zien.. succes met wachten, ik ken het gevoel ik wacht ook vol smart.. @ anna1001; wat spannend voor je met al die klachten! Mijn nod is ook op 6 a 7 juni.. Bij mij zijn er ook weer wat klachten bijgekomen gisteren en vandaag; - gisteren wakker geworden met onwijze dikke puist op mijn gezicht, heb ik echt letterlijk nooit! enkel bij menstruatie een klein puistje en meer niet - 's ochtends onwijze honger terwijl ik normaliter moeite heb met eten 's ochtends, het gaat er dan echt met veel tegenzin in.. - 's middags rond 14.00 uur op het werk opeens weer onwijze honger en veel trek in zoetigheid.. na het broodje kaas onwijs last van maagzuur. - lichte hoofdpijn - meer krampjes in mijn buik en net zat ik in de auto en voelde ik in mijn schaambeen/lies een trekkerig, zeurend gevoel, nog nooit eerder gehad.. - jeukende tepels Ik probeer mezelf niet gek te maken maar deze klachten vallen wel op. Ik wacht netjes tot ik ongesteld word en zo niet gooi ik er een testje tegenaan.
Over foliumzuur gesproken, ik gebruik Gravitamon, zit iets meer foliumzuur in als normaal, magnesium en vitamine D e.d. Ik slik dit nu al vanaf maart ongeveer elke dag trouw.
O spannend Daenerys! Dan zitten we idd gelijk. Normaal heb ik altijd last van puistjes. Slikte altijd de pil tegen de puistjes en toen ik was gestopt kwamen ze helaas weer terug, maar tot nu toe heb ik nog steeds een gave huid! Juist andersom dus, haha! Op dit moment heb ik echt het gevoel dat ik ongesteld ben... Ben zelfs al een paar keer gaan kijken maar niks te zien... Vreemd gevoel! Anders dan de steken die ik in mijn bm voelde... Dit is echt aanhoudende menstruatie pijn... Bah! Hopen dat het bloeden wegblijft! Was de afgelopen maanden keurig constant met ongesteld zijn. Op de dag af elke keer 31 dagen verder. Dus nu ben ik nog lang niet zover! Spannend...
De meiden die deze week de nod hebben, succes ik zal voor jullie duimen!! angel; hoe gaat het met je?
@Daenerys dankje wel ik gun het iedereen die voor een kindje bezig zijn. Ik moet wel zeggen dat mijn ongi vandg alweer bijna over is en dat op dag 3 (raar) het was afgelopen vrijdag begonnen mr Tot vage buikramoen ongi achtig maar best anders dan mirmaal meer ongi pijn maar links toen die n8 op zaterdag ochten ongi doorgeroken met normale bloed verlies ongi buikpijn als gewoonlijk alleen bijna geen stolsels normaal bij vegen sorry voor uitleg zie ik toch wel grote stolsels nu was t bijna niet en dag 2 alln nog maar rood verlies licht rood en geen pijn meer dit heb ik normaal op dag wel nog lichtjes..... en nu dag 3 was het zeer weinig dus denk morgen enkel nog maar bruin en klaar ben ik weer!! Nah wel lekker aan de ene kant kan ik snel weer door me lichaam doet steeds gekker en maakt mij ook gek
@Angel; ik herken wat je hebt, heb ik nu ook hetzelfde ook dag 3 en veel minder bloed dan normaal. Ook ik ben er deze maand snel van af geloof ik! en rustig blijven meid!!